ik dacht budies, is dat weer wat nieuwsquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je haar wil toevoegen op msn, ze typt toch geen frans
Zullen we frans praten, dan?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
of je haar wil toevoegen op msn, ze typt toch geen frans
owneejj niet die kankerdonaldquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom dan. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerst werken tot 22:30, daarna wilde ik naar komonazmuk in de melkweg gaan, maar blut. Dus ga ik chillen met mn nieuwe laptop.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wat is de reden dat je vandaag niet uit bent?
quote:
welke, hoe duur en bevalt ie?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:18 schreef TripleP het volgende:
[..]
Eerst werken tot 22:30, daarna wilde ik naar komonazmuk in de melkweg gaan, maar blut. Dus ga ik chillen met mn nieuwe laptop.
die had sok als UIquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kom dan. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijkbaarquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:20 schreef remlof het volgende:
Wacht even, MYV lijkt op de nog leuke Amy Winehouse dus?
Daarom is het ook "kenser"quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mjah ik krijg altijd bashers als ik kanker zeg ik ben het zat
bon, bisousquote:
sokquote:
hehe ik heb er ook zo eenquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:21 schreef MYV het volgende:
[..]
Nee ik kan niet zo goed frans, hoewel ik een franse achternaam heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |