dat is wel duidelijk yaquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
MYV piratenchick
[ afbeelding ]
Ben weer terug naar blond en die connecties zijn er altijd al geweest. Al sinds 2007.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt nu rood haar en connecties met BB?
IKNOWquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:50 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ben weer terug naar blond en die connecties zijn er altijd al geweest. Al sinds 2007.
Een taartje voor iedereen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:50 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Even drinken halen, wilt iemand anders nog wat ?
Eenschquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Een taartje voor iedereen.
thx gaat er wel inquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:51 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Een taartje voor iedereen.
No you don'tquote:
Van appeltaart tot tompouce, je mag kiezen wat voor taart je hebben wilt.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
thx gaat er wel inwat voor taart ?
Dat heb ik heul niet allemaal in huisquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Van appeltaart tot tompouce, je mag kiezen wat voor taart je hebben wilt.
ziet er heul happy uitquote:
Dat van die connecties wel, dat van dat blond niet, maar wel goede keuze, weer terug naar blondquote:
hmm kende het nog niet maar wel lekker jaquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:52 schreef TripleP het volgende:
Wij hebben aardbeientaart in huis, best wel groot en ik hou helemaal niet zo van taart.. Ik ga 'm dus niet zelf helemaal opeten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:54 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dat heb ik heul niet allemaal in huis
Kan wel een taart bakken als je wilt
he verdorie ik dacht lekker taartje naar binnen te schuiven maar als ik het zo lees is het een digitale fakequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:53 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Van appeltaart tot tompouce, je mag kiezen wat voor taart je hebben wilt.
de da,me zegt doeiquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga naar bedje toe![]()
gegroet allen!
!!!geweldig stukje
![]()
Welterusten Freddyquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik ga naar bedje toe![]()
gegroet allen!
!!!geweldig stukje
![]()
Heul niet fakequote:Op zaterdag 11 september 2010 01:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
he verdorie ik dacht lekker taartje naar binnen te schuiven maar als ik het zo lees is het een digitale fake
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |