Durven wij het haar rechtstreeks te vragen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het is geen kloon want ze is een bovenquoter. Tevens heeft ze interesse in onze muziek. Het kan bijna niet missen.
slaap zequote:Op zaterdag 11 september 2010 02:00 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Maar ik ga denk slapen mensen, het gekraak van m'n ouders' bed is opgehouden
Ik niet. Uiteindelijk is het toch weer ZwangerPetro/ ZangerPetroFan/ Silverlady/ SilverladyFan/ met een nieuwe account.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Durven wij het haar rechtstreeks te vragen?
Jan houd van GKM en moet kotsenquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:02 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
GKM stuurt de complete HEMA-taartenafdeling linea recta naar Jan
Uiteindelijk zijn gewoon alle accounts van hem.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik niet. Uiteindelijk is het toch weer ZwangerPetro/ ZangerPetroFan/ Silverlady/ SilverladyFan/ met een nieuwe account.
een oude goudequote:
Hopelijk misselijk van de taart en niet van mij.quote:Op zaterdag 11 september 2010 02:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jan houd van GKM en moet kotsen
van de taart inderdaad hoorquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:07 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hopelijk misselijk van de taart en niet van mij.
Hou het dan maar bij je snoepvoorraad.quote:
het is 'm ook echt nogquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:07 schreef JanPiraat het volgende:
2 toffifees voor je topic![]()
[ afbeelding ]
zo dat duurexde ffquote:
dat is gewoon pro!quote:
trusteuhhquote:Op zaterdag 11 september 2010 02:08 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Hou het dan maar bij je snoepvoorraad.
Tevens verkapte goedenacht-wensing. Auf wiedertoedeeels.
maak jij maar een beterequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |