idd,quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
Het moet winter worden, met veel sneeuw.
het moet keiveel sneeuwen, maar daarna moet het ook weer in 1 uurtje allemaal weg zijn. ik haat die blubber kutzooiquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
Het moet winter worden, met veel sneeuw.
Ik lig er al in, dat is het probleem ook niet..quote:
En mij laten schrikken zeker, forget it.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:35 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Samen films kijken dan ?
Wat mindfuck films
JVT -- de stofzuiger .. wat doe je fok! ?!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:38 schreef JanPiraat het volgende:
http://www.youtube.com/watch#!v=9XSywaxYhfo&feature=related
Ik vond die laatst op een een oude mp3-speler. De trein van Grunn naar Rotterdam heeft het gewetenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
JVT -- de stofzuiger .. wat doe je fok! ?!
heb je iedereen in die trein gepijpt of gewoon meegezongen ?quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:41 schreef TripleP het volgende:
[..]
Ik vond die laatst op een een oude mp3-speler. De trein van Grunn naar Rotterdam heeft het geweten
Dat is een fijn stuk emo.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef MYV het volgende:
Wie maakt van mijn foto een leuke paint
Het moet gewoon lang blijven liggen (niet dooien dus), en het moet ook snel gaan sneeuwen want die periode tussen de zomer en de winter (de herfst dus) word ik vaak wat neerslachtiger. Merk het ook aan de muziek die je dan luistert.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef aight1 het volgende:
[..]
het moet keiveel sneeuwen, maar daarna moet het ook weer in 1 uurtje allemaal weg zijn. ik haat die blubber kutzooi
paint nog welquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:39 schreef MYV het volgende:
Wie maakt van mijn foto een leuke paint
Paolo Nutiniquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:42 schreef aight1 het volgende:
Hey, I put some new shoes on and suddenly everything's right
Alhoewel mijn ondertitel anders doet vermoeden heb ik gewoon meegezongen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heb je iedereen in die trein gepijpt of gewoon meegezongen ?
Paolo Nutini ftw!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:42 schreef aight1 het volgende:
Hey, I put some new shoes on and suddenly everything's right
ja maar na 2 dagen is het geen toffe sneeuw meer. dan is het allemaal van die ijzige zooi waar ik chagrijnig van wordtquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het moet gewoon lang blijven liggen (niet dooien dus), en het moet ook snel gaan sneeuwen want die periode tussen de zomer en de winter (de herfst dus) word ik vaak wat neerslachtiger. Merk het ook aan de muziek die je dan luistert.
je hebt een fobo, maar er staat niets inquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:44 schreef TripleP het volgende:
THEYYYYY GOT NOTHING ON YOOOOOOOOOU BABYYYYYYYYYYYYYY
Dat is toch gewoon Hoobastank?quote:
Emoquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:42 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Dat is een fijn stuk emo.
B.O.B.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:44 schreef TripleP het volgende:
THEYYYYY GOT NOTHING ON YOOOOOOOOOU BABYYYYYYYYYYYYYY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |