Helemaal eens!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bloemen en trofee geven, winnaar is binnen, niets meer aan doen. Wat een talent die man.
neeeeeeee niet weer die kopquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
om de topictitel even te completeren
[ afbeelding ]
Je usericon!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
Van die moeder kreeg ik wel een brok in mijn keel anders....quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef Cee het volgende:
Ik kreeg kippevel en een brok in m'n keel.
Niet van die moeder, trouwens.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
Je iconquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef MeloD het volgende:
Ik ben voor Elastic Double, jazzdame of Flora Gatina. Die opera's, rolstoendansers en riverdance, tja, leuk, maar daar zijn er nog honderden/duizenden van die het net zo goed kunnen. Die eerste drie die ik noemde zijn in mijn ogen uniek talent, en daar hou ik wel van]
jaaaaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Angelique en Martin mogen van mij het reclameblok wel opvullen met een duet
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef Rezzy het volgende:
rolt ze zo het podium af in die rolstoel. Of ze staat ineens op als megaverrassing...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:16 schreef tralalala het volgende:
Zo te zien komt de jury straks met eerlijk commentaar!
Omdat de optredens misschien erg goed zijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef Digi_Djeff het volgende:
Kunnen ze de jury geen staanplaatsen geven? Ze staan namelijk meer dan dat ze zitten
Ja,geweldige slomo limbodance move ERGENS SCHUIN VAN ACHTEREN GEFILMDquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef Alouette het volgende:
Yeaaaaa.![]()
Maar wat een kut camerabesturing.
de eerste xfactorquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie is die gozer ookalweer? van idols..
Witsjie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:45 schreef Maver24 het volgende:
Gordon gaat zingen, wie durft er nu op de knop te drukken voor een grote kruis
Die rechts van de Gordon staat (camera-oogpunt)quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom zou je als dansgroep/danser het niet kunnen maken? Keek je wel naar de goede zender? Als je zo goed bent als Elastic Double heb je het echt wel in je.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is geen popstars of wat voor zangprogramma, maar met een rolstoel ga je het niet maken of met een dansgroep.
Dus blijven de zangers over die nog iets kunnen bereiken.
En ze waren alle 3 heel goed (Ik reken Kim niet mee, die moet naar school)
Angelique, Patricia of Martin.
Enige wat ik nog wel gaaf vond buiten zang om, was Leanne met haar moeder.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef MissJ het volgende:
jaaaa Dan blijf in Nederland wonen!
hij mag best bij mij komen wonen![]()
![]()
Co-Dan-schap dan?quote:
Ja maar Elastic Double heeft de jeugd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef Knipoogje het volgende:
Martin gaat het echt wel winnen. Die heeft een enorme fanclub achter zich van een hele woonwijk en meer. Daar kan de rest echt niet aan tippen.
en hun eigen tandenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar Elastic Double heeft de jeugd.
Ik precies andersom.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef EvanStone het volgende:
Ik hoop Martin, maar denk Elastic Double.
quote:
quote:
+ 10000quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Martin heeft gewonnen! Maar heel Limburg heeft natuurlijk op hem gestemd en zodra zijn vrouw in beeld kwam in dat filmpje en begonnen te janken over dat haar ''2e moeder'' dood was gegaan aan kanker en dat hij hetzelfde nummer wat ie ging zingen op haar begrafenis had gezongen moest ik kotsen maar had hij gelijk nog een grote hoeveelheid stemmen binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
qftquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Martin heeft gewonnen! Maar heel Limburg heeft natuurlijk op hem gestemd en zodra zijn vrouw in beeld kwam in dat filmpje en begonnen te janken over dat haar ''2e moeder'' dood was gegaan aan kanker en dat hij hetzelfde nummer wat ie ging zingen op haar begrafenis had gezongen moest ik kotsen maar had hij gelijk nog een grote hoeveelheid stemmen binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich kan ik opera soms best wel waarderen, maar wat ik hier oneerlijk vind is dat Martin in de halve finales het eigenlijk verneukt had en eruit had moeten zijn. Wie dus in godsnaam toen voor hem heeft gestemd...quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Gatverdakke dat Martin gewonnen heeft! Hoewel ik het wel had verwacht, vind ik het zo ontzettend onterecht. Ik begrijp niet wat het Nederlandse publiek heeft met opera! Echt, opera![]()
Zeker niet gezien de andere kandidaten waaruit ze konden kiezen! Opera zingen kunnen honderden mensen in Nederland, misschien zelfs nog beter dan Martin, wie kan er zoiets als Elastic Double? Zoals Flora? De Break Kidz? Dat is talent!!! Bah. Het is trouwens niet de eerste keer dat er onterecht gewonnen wordt bij HGT. Vorig seizoen was het zo mogelijk nog erger met dat meisje met haar gitaar, Tessa heette ze geloof ik. Niemand die dat begreep. En het seizoen daarvoor dat slangenmeisje, terwijl Waylon toen eigenlijk had moeten winnen. Vreemd telkens. Ben echt teleurgesteld.
het is inderdaad erg onterecht, had liever Elastic Double of Flora zien winnen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Gatverdakke dat Martin gewonnen heeft! Hoewel ik het wel had verwacht, vind ik het zo ontzettend onterecht. Ik begrijp niet wat het Nederlandse publiek heeft met opera! Echt, opera![]()
Zeker niet gezien de andere kandidaten waaruit ze konden kiezen! Opera zingen kunnen honderden mensen in Nederland, misschien zelfs nog beter dan Martin, wie kan er zoiets als Elastic Double? Zoals Flora? De Break Kidz? Dat is talent!!! Bah. Het is trouwens niet de eerste keer dat er onterecht gewonnen wordt bij HGT. Vorig seizoen was het zo mogelijk nog erger met dat meisje met haar gitaar, Tessa heette ze geloof ik. Niemand die dat begreep. En het seizoen daarvoor dat slangenmeisje, terwijl Waylon toen eigenlijk had moeten winnen. Vreemd telkens. Ben echt teleurgesteld.
Toen het n og bij SBS was, zat er écht absoluut geen talent tussen. Nu RTL4 het doet kon het programma zich aardig meten net hetzelfde programma in Engeland en de USA.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Vergis je niet, die 2 opera optredens kunnen zich meten met de top hoor. Echte toppers doen niet mee aan dit soort shows, maar voor amateurs zijn ze steengoed.quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Opera zingen kunnen honderden mensen in Nederland, misschien zelfs nog beter dan Martin, wie kan er zoiets als Elastic Double? Zoals Flora? De Break Kidz? Dat is talent!!!
dat kan allemaal wel wezen, maar dan nog snap ik niet dat mensen liever een opera-act zien dan iets veel originelers dan Elastic Double. Ik snap die massale sympathie voor Martin gewoon niet, terwijl ik normaal gesproken bij dit soort programma's wel ongeveer hetzelfde vind als 'de massa'.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Vergis je niet, die 2 opera optredens kunnen zich meten met de top hoor. Echte toppers doen niet mee aan dit soort shows, maar voor amateurs zijn ze steengoed.
Wat Elastic Double doet is wat duizenden jongeren overal in Nederland en daarbuiten doen. Youtube eens op 'popping dance'. En ook zij steken boven het amateur niveau uit. Het wordt ook steeds populairder. De breakdance revival is in volle gang
Opera is gewoon je ding niet.quote:Op maandag 13 september 2010 14:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
dat kan allemaal wel wezen, maar dan nog snap ik niet dat mensen liever een opera-act zien dan iets veel originelers dan Elastic Double. Ik snap die massale sympathie voor Martin gewoon niet, terwijl ik normaal gesproken bij dit soort programma's wel ongeveer hetzelfde vind als 'de massa'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |