Helemaal eens!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bloemen en trofee geven, winnaar is binnen, niets meer aan doen. Wat een talent die man.
neeeeeeee niet weer die kopquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
om de topictitel even te completeren
[ afbeelding ]
Je usericon!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
Van die moeder kreeg ik wel een brok in mijn keel anders....quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:51 schreef Cee het volgende:
Ik kreeg kippevel en een brok in m'n keel.
Niet van die moeder, trouwens.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
Je iconquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:00 schreef MeloD het volgende:
Ik ben voor Elastic Double, jazzdame of Flora Gatina. Die opera's, rolstoendansers en riverdance, tja, leuk, maar daar zijn er nog honderden/duizenden van die het net zo goed kunnen. Die eerste drie die ik noemde zijn in mijn ogen uniek talent, en daar hou ik wel van]
jaaaaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Angelique en Martin mogen van mij het reclameblok wel opvullen met een duet
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:05 schreef Rezzy het volgende:
rolt ze zo het podium af in die rolstoel. Of ze staat ineens op als megaverrassing...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:16 schreef tralalala het volgende:
Zo te zien komt de jury straks met eerlijk commentaar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |