Oh hoiquote:
Mooie uh... rondingen!quote:
Ik dacht dat het "50'er jaren" zei en dacht, ZO oud is B-e toch niet?quote:Op zondag 12 september 2010 00:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Dag Wonderer, hoe heb je het gehad?
Momenteel aan het kijken naar "50 jaren Nederpop", leuk om al die oude nummers uit m'n jeugd weer te horen
quote:Op zondag 12 september 2010 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het "50'er jaren" zei en dacht, ZO oud is B-e toch niet?
Je bent een schat!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:14 schreef lezzer het volgende:
ja, Jennifer Aniston is niet voor mezelf hoor
-als ik die andere twee maar zelf mag houden-
Ik zeg neusspray. Ideale uitvinding!quote:
quote:
En als dat het geval was, hoe zag dat er dan uit?quote:Op maandag 13 september 2010 21:06 schreef Vanyel het volgende:
BE, nasty om zo'n verhaal te vertellen maar dan de clou achterwege te laten!
(dus: waarom deed ze je hok open, excuseerde ze zich en sprong je slipje van schrik van je lijf?)
Nee, ik ben toch al zo'n muts met pashokjes. Ik trek wel 4x aan het gordijn om ervoor te zorgen dat er geen spleet open is.quote:Op maandag 13 september 2010 19:50 schreef lezzer het volgende:
OMG BE wat een kutmoment zeg![]()
Dat wil je echt niet meemaken.
wat is je afvalgeheim?
Klinkt als een organisatieprobleem.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Blue-eyes het volgende:
Ze zei inderdaad sorry en trok het gordijn weer dicht. En ik riep terug:: nou lekker dan, bedankt hoor. Ze zei dat ze dacht dat het pashokje leeg was omdat andere hokjes ook leeg waren met het gordijn dicht.
Da's wel erg dom. Niets zeggen stopt wel de conversatie, maar da's niet wat je wilt als je in een winkel iets probeert te verkopen een klant raakt geïrriteerd.quote:Tussen de vloer en het gordijn zat zeker 20 cm., dus als ze haar ogen had gebruikt had ze met gemak mijn rampestampers moeten zien![]()
Dus ik zei dat ze beter uit haar doppen had moeten kijken. En toen zei ze niets meer.
Hmm, da's dan weer jammer. Het had nog een goede maandagavond kunnen worden..quote:En nee, Vanyel, mijn slipje is niet van mijn lijf gesprongen en voor de anderen met een gezonde fantasie: er volgde ook geen hete goedmaaksex in het pashokje
South Beach dieet lijkt me niet, maar als om de dag 6 kilometer hardlopen werkt, waarom dan ook niet.quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Blue-eyes het volgende:
Nee, ik ben toch al zo'n muts met pashokjes. Ik trek wel 4x aan het gordijn om ervoor te zorgen dat er geen spleet open is.
Mijn afvalgeheim: het South Beach dieet en om de dag zo'n 6 kilometer hardlopen. Ben 20 kilo afgevallen
Brrrr...quote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef Alicey het volgende:
Oh, Avey, wat ook nog leuk is aan katten : Ze vangen muizen!
Zojuist heeft mijn kater weer een muis gevangen. Meestal doet hij dat 's nachts of als mijnthuis is, maar deze keer dus terwijl mijn
niet thuis is.
Ik geloof dat ik me dan nog gelukkig mag prijzen met alleen muizen, vogels en kikkers.quote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef Blue-eyes het volgende:
Brrrr...
De kat van mijn broer heeft een keer een konijn gevangen! Echt waar! En die probeerde hij nog door het katteluikje mee naar binnen te nemen ook
Meerdere muizen en meerdere kleinere vogels is wel een beetje het record van onze kater. Het poesje vangt alleen insecten (heel goed!), want die is bang van vogels.quote:Op maandag 13 september 2010 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Wij zijn nog niet groter gekomen dan een hele dikke duif.
South Beach heeft zeker wel geholpen, want andere dieten in combinatie met hardlopen deden het niet voor mij. En ik ben was een carb addict, vooral gek op pasta's en aardappels. Dus ik heb geleerd om gezond en regelmatig te eten. Daardoor kreeg ik veel energie en dat is weer fijn als je veel sport.quote:Op maandag 13 september 2010 21:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
South Beach dieet lijkt me niet, maar als om de dag 6 kilometer hardlopen werkt, waarom dan ook niet.
Dan zal het voor mij wel niet werken. Ik houd toch wel van lekker (en helaas vaak ook rijk gevuld) eten met een glas wijn er bij. Da's waarschijnlijk ook dan wel precies datgene wat er mis is.quote:Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef Blue-eyes het volgende:
South Beach heeft zeker wel geholpen, want andere dieten in combinatie met hardlopen deden het niet voor mij. En ik ben was een carb addict, vooral gek op pasta's en aardappels. Dus ik heb geleerd om gezond en regelmatig te eten. Daardoor kreeg ik veel energie en dat is weer fijn als je veel sport.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
* lezzer gaat opzoeken wat southbeach in houdt.
is dat low carb?
Chips was ook mijn grote probleem. De eerste week heb je echt ontwenningsverschijnselen, maar daarna taal je er niet meer naar!quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef lezzer het volgende:
nou, dat is het probleem niet zo denk ik
Ik ben geen zoetekauw (maar wel een chipsknaker).
Ik lees hier over 3 kilo in de eerste week afvallen?
quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Chips was ook mijn grote probleem. De eerste week heb je echt ontwenningsverschijnselen, maar daarna taal je er niet meer naar!
Inderdaad, de eerste week gaat het snelste. Daarna viel ik zo'n 1,5 kilo per week af. Aan het einde ging het wat langzamer, maar die 20 kilo ben ik in 25 weken kwijtgeraakt.
Hmm.. Ik ben de afgelopen paar jaar toch een kilo of 5 a 8 aangekomen. Niet door stress, eerder het tegenovergestelde.quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef lezzer het volgende:
Ik ben denk ik opgeblazen van de stress ofzo, ik heb geen idee hoe ik er aan gekomen ben.
3 jaar terug had ik nog een super goed figuur en nu is het huilen met de pet op.
En inderdaad, de opbrengst is het waard.quote:Ik ga er toch maar eens serieus over denken.
Zou mooi zijn als ik met de kerst iets strakker in m'n badpak opGran Canaria lag...
Ja kijk, dat was weer mijn eerste gedachte eigk.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Blue-eyes het volgende: en voor de anderen met een gezonde fantasie: er volgde ook geen hete goedmaaksex in het pashokje
Bij mij ligt de boel zo overhoop dat ik het verder ook niet meer weet. De enige houvast is dan zoiets.quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Alicey het volgende:
Dat is ook een reden dat ik niet begin aan diëten. Je moet het structureel doen en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Ik heb al vaker gehoord dat je na een dieet volgen juist extra hard aankomt wanneer je je normale patroon weer oppakt (je lichaam leert er van zeg maar)..
Mooi zo! Nu kan er weliswaar niet heel veel mis gaan, maar toch.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:13 schreef lezzer het volgende:
Ik moet zeggen, ik blijk best goed roerei te kunnen maken
Wij boeken nooit onder de 4 sterrenquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:58 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, wat voor hotels zijn dat dan wel niet?
En natuurlijk:quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wij boeken nooit onder de 4 sterren
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Vanyel het volgende:
Zonde!
Dat doe ik boven mijn boterham, dan laat ik het geel over de boterham lekken om daarna het ei er pas op te kwakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:08 schreef Qebbel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daar heb ik dan weer geen last van, maar ik ben bang dat ik straks mijn longen zo hard eruit hoest dat ze door de muur gaan...This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:12 schreef Avey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik dan weer geen last van, maar ik ben bang dat ik straks mijn longen zo hard eruit hoest dat ze door de muur gaan...
Ik doe de hele middag niks andersquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef Brittie het volgende:
Hehe, buikspierpijn van het hoestenscheelt weer oefeningen.
Ik vind het maar een irritante druilerige dag vandaag. Zo een waarbij je eigenlijk op de bank moet liggen en moet gamen... of boeken lezen... of insane hoeveelheden Friends moet kijken...Zucht.
Ugh, heb ooit mijn buikspieren verrekt door bronchitis. BLEEF maar hoesten en toen was het een week of wat misquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef Brittie het volgende:
Hehe, buikspierpijn van het hoestenscheelt weer oefeningen.
Hehe, nais! Ik moet gewoon werken...quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik doe de hele middag niks anders![]()
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:32 schreef Vanyel het volgende:
De aantrekkingskracht van Friends heb ik nooit zo heel erg begrepen. Leuk voor de zondagavond toen het nog op zondagavond werd uitgezonden, maar tis zoooo hetzelfde altijd.
No offence, maar dat verbaast me nietsquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:32 schreef Vanyel het volgende:
De aantrekkingskracht van Friends heb ik nooit zo heel erg begrepen.
Die opmerking heeft natuurlijk geen waarde als er geen uitleg bij zit.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef Avey het volgende:
[..]
No offence, maar dat verbaast me niets
Issie lekker?quote:
Ik heb plenty op voorraad voor een popcorntopicquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Issie lekker?
Voor je t weet is de hele bak op hoor!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Popcorn past niet in een lowcarb dieet
Daar word ik juist heel enthousiast van want ik ben gek op zuurkool, maar dan wel met rookworstquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:21 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vrees dat je ook niet enthousiast zou worden van mijn ovenschotel met merquezgehakt, zuurkool en anderhalve kilo aardappelpuree..
Het is dan ook virutele popcornquote:Op dinsdag 14 september 2010 19:13 schreef Blue-eyes het volgende:
Popcorn past niet in een lowcarb dieet
Bereid je ook nog voor op misselijkheid, dat kwam bij mij op dag 2.quote:Op dinsdag 14 september 2010 19:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het is dan ook virutele popcorn
En, ik heb koppijn...
Ik ben 1 dag bezig met dat SB'en...
Ja, dat heet ontwenningsverschijnselen, omdat je verslaafd bent aan de cafeine. Kan me toch niet voorstellen dat je echt zo verslaafd aan carbs bent dat je er ontwenningsverschijnselen van krijgt...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:05 schreef Vanyel het volgende:
Van geen koffie drinken krijg je ook koppijn als je t normaal veel doet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:16 schreef Sitethief het volgende:
Niet drinken? Juist wel.
Wat is dat voor een onzin dieet om niet te drinken?
Slaap lekker ;-)quote:
Ik ben daar juist net weer mee begonnen en het voelt overdag heeerlijk. Slapen doe ik toch al ruk, dus daarvoor maakt het niet uit.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Geen koffie met caffeïne gedronken gisteren
Ja, inderdaad. Misschien is ie wel een keer vroeg naar bedquote:Op donderdag 16 september 2010 10:07 schreef Vanyel het volgende:
Wat zou wonderer vannacht trouwens hebben uitgespookt? Vrij uniek dat ie niet eens even komt zwaaien.
Ontbijten, masturberen en terug naar bed?quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ontbijten, masturberen en terug naar bed?
Wat wij dan willen weten... Welke volgorde wordt het?!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:24 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Moet ook nog boodschappen doen
Eerst de boodschappen maar; 'k heb hongerquote:Op donderdag 16 september 2010 12:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat wij dan willen weten... Welke volgorde wordt het?!![]()
Ik ga teveel met lesbo's om denk ikquote:Op donderdag 16 september 2010 11:16 schreef Vanyel het volgende:
Duidelijk waar jij met je brein zit Sitethief..
Anders wordt dat ontbijten ook niks en masturberen op de lege maag is vast heel ongezond.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Eerst de boodschappen maar; 'k heb honger
6:00quote:Op donderdag 16 september 2010 12:05 schreef Qebbel het volgende:
Brittie, hoe laat gaat je vlucht? Heb nog geen rooster van Oct.
Ik moest het gewoon 6x lezen voor ik door had dat je er ordinair omheen draaitquote:Op donderdag 16 september 2010 14:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik werk niet 's nachts en lege maag voor het opstaan en ontbijt is natuurlijk heel iets anders!
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Anders wordt dat ontbijten ook niks en masturberen op de lege maag is vast heel ongezond.
Ah, ik ga ff kijken. Kans zit er wel in dat ik dan moet werken ja. Moet je wel online inchecken en je boardingpass uitprinten, of bij de gele automaten (zelfservice), want ik zit alleen maar bij de bagage drop off. Gaat sowieso het snelst, dus is altijd wel handig om op deze manier te doen. Dikke rijen bij de incheck vaak en (bijna) niet bij de drop off.quote:
Nee joh, goed voor de bloedsomloop!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Was het niet sowieso ongezond
?
Dan deed ik het goed.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef lezzer het volgende:
Ik moest het gewoon 6x lezen voor ik door had dat je er ordinair omheen draait
Nou, ik heb anders gehoord dat je er hartstikke doof van wordtquote:Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef Vanyel het volgende:
Nee joh, goed voor de bloedsomloop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:55 schreef Vanyel het volgende:
Anders wordt dat ontbijten ook niks en masturberen op de lege maag is vast heel ongezond.
Bron Telegraafquote:'Julia Roberts is een lesbienne’
AMSTERDAM - De lesbische actrice Jane Lynch heeft Julia Roberts lachend ‘uit de kast gehaald.’ Tijdens de talkshow van Ellen DeGeneres trachtte ze Julia een handje te helpen.
Jane Lynch gaf aan uit de kast gekomen te zijn dankzij Ellen, die haar seksuele voorkeur voor vrouwen op de cover van Time magazine in 1997 bekend maakte. "Het is nu voor een karakteractrice een stuk makkelijker om uit de kast te komen in tegenstelling tot een actrice van het kaliber van Julia Roberts", aldus Jane.
"Beweer je nu dat Julia Roberts lesbisch is?" vroeg Ellen hierop. “Ja, dat zeg ik," grapte Jane. "Ze zal het niet toegeven. Maar ik ben hier om je te vertellen dat ze een lesbienne is. Graag gedaan Julia”.
Klik voor het fragment.
We checken eigenlijk altijd online in als de websites meewerken, so that should work out just finequote:Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ah, ik ga ff kijken. Kans zit er wel in dat ik dan moet werken ja. Moet je wel online inchecken en je boardingpass uitprinten, of bij de gele automaten (zelfservice), want ik zit alleen maar bij de bagage drop off. Gaat sowieso het snelst, dus is altijd wel handig om op deze manier te doen. Dikke rijen bij de incheck vaak en (bijna) niet bij de drop off.
Het youtubefilmpje klinkt idd heeeel anders dan de tekst. Een stuk sympathieker ook.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:04 schreef Qebbel het volgende:
Echt waarom is dit 'nieuws'![]()
[..]
Bron Telegraaf![]()
![]()
Het enige wat er goed aan is, is dat ze zo wel duidelijk maken dat er toch nog een hoop kasthomo's en lesbo's in hollywood zijn, die zichzelf niet durven en kunnen zijn. Misschien zet mensen dat aan't denken... Maar om mensen dat zo te lokken met die kop.
Ja, ik zeg altijd maar "je weet niet wat die mensen in hun vrije tijd doen"quote:Op donderdag 16 september 2010 15:48 schreef Vanyel het volgende:
Komt dan vast van het lawaai van het pompende bloed in je oren.
aai over je gedepriveerde bolletjequote:Op donderdag 16 september 2010 17:18 schreef wonderer het volgende:
Internet dood *grom* Ben nu online via Brads telefoon maar da's natuurlijk ook niet je van het (slecht bereik dus ik val steeds weg). Zo even bellen.
Daarom kwam ik dus niet zwaaien, ik was aan het chatten met een helpdesker, veel te druk. Sorry.
Thanks. Ze komen het pas zaterdag maken (als ze uberhaupt iets kunnen vinden). Ik kan de modem omruilen, maar ik kan niet weg want ze komen de nieuwe wasmachine brengen vandaag...quote:Op donderdag 16 september 2010 17:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
aai over je gedepriveerde bolletje
Ja, eindelijk weer schone onderbroekenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:25 schreef Brittie het volgende:
Dan kun je iig weer lekker wasjes draaien!Hoop dat het inet snel gemaakt wordt
Ik stel me altijd maar voor dat de mensen die tong zo grappig vinden allemaal KLBposters zijn..quote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef Avey het volgende:
Vraagje aan de users met een lesbienne als moeder.
Serieus, wat vindt iedereen zo grappig aan die tong80? Hij opent de meest onzinnige spam topics en iedereen maar schaapachtig meelachen
Wat verwacht je dan van een Tong80 topic?quote:
Niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van een Tong80 topic?
Precies mijn puntquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:45 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat heel zwanger klinken eigenlijk "fysiofitness".
In mijn geval wel, gerelateerd aan mijn zielige gewrichten, maar in het algemeen kun je er voor revalidatie ook terecht bij andere problemen (waarvoor je fysiotherapie krijgt). Zelfs mogelijk om er gewoon te gaan sporten als je je ongemakkelijk voelt in een echte sportschool.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:45 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat heel zwanger klinken eigenlijk "fysiofitness".
Is het dat ook?
thanksquote:
Jaloers. Ik heb "de mijne" al een paar dagen niet gesproken omdat onze collegetijden enorm botsen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen! Ik heb vanochtend met m'ngebeld, nu is mijn dag helemaal goed
![]()
* lezzerquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen! Ik heb vanochtend met m'ngebeld, nu is mijn dag helemaal goed
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Vanyel het volgende:
Doen we voor de volledigheid eenvoor skunk.
Ik vind de mijne opeens zo leuk!![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef Qebbel het volgende:
Wij gaan vanavond naar We Will Rock You
Hmmm.... Nú gaan slapen, morgen uitslapen, de wijn uitspugen met de proeverij (officieel hoort dat ook anyway) ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:43 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb deze week 4 nachtdiensten gedraaid en héél weinig geslapen. Ik ben praktisch dood. Lig er serieus volledig af. Maar ik voel me zo lullig naar mijn vriendin toe, want zij verheugt zich dan op een leuk weekeindje samen en gezellige dingen doen, zoals musical en morgen hebben we een wijnproeverij bij 2 nichten, vet gezellig. Maar ik kan er helemaal niet van genieten, omdat ik een volledig wrak ben. 't Liefst lig ik vanavond om 9u in bed en morgen ook en drink geen alcohol, want dat overleeft mijn lichaam niet.
Maar mijn vriendin is dan topfit, want die heeft totaal geen last van slaapproblemen en maakt uren waar je bang van wordt, dus heb ik het gevoel dat ik haar weekeinde een beetje verpest![]()
. Want zij is nogal een actieve doener, dus als ik de hele dag op bed lig bij te komen, loopt zij een beetje met d'r ziel onder haar arm..etc. Kweet ff niet wat ik moet doen nu..
quote:
Klopt! Maar ze waren wel goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:39 schreef Avey het volgende:
[..]Iedereen zou dat verplicht moeten leren!
Ik doe niet andersquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:02 schreef wonderer het volgende:
Gebruiken jullie dan ook nooit quickreply en quickquote?
Maar jij weet vast wel de meeste smileys uit je hoofd.quote:
Ja zelf heb ik ook erg moeite met 's nachts wakker zijn hoor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:32 schreef Vanyel het volgende:
Sommige mensen leren dat nooit, ligt aan je gevoeligheid voor dag-nachtritmes oid. Hopelijk leert Qebbel het heul snel.
Bij mij niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:14 schreef lezzer het volgende:
ik gebruik ook alleen maar quickreply, maar in de bagger staan de smilies daar gewoon onder
Zelfs mijn maatje was erover te spreken, ja. Welke zender?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:14 schreef lezzer het volgende:
wij zitten The voice of Holland te kijken.
Ik ben niet zo van de talentenshows, maar dit is leuk
Ik heb het na een half uur afgezet, dertien in een dozijn zangertjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:14 schreef lezzer het volgende:
wij zitten The voice of Holland te kijken.
Ik ben niet zo van de talentenshows, maar dit is leuk
RTL4quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelfs mijn maatje was erover te spreken, ja. Welke zender?
Als het om succes gaat, doen Nick en Simon het ook helemaal niet slecht hoor. Ik heb de kast er niet mee volstaan, maar legio mensen hebben dat schijnbaar wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef Avey het volgende:
Ja maar daarna is het gewoon weer exact hetzelfde. Bovendien, die juryledenDie Van Velzen kan nog wel wat maar de rest is van zeer bedenkelijk niveau.
Ja dat bedoel ik dus, het gaat totaal niet om zangkunstquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als het om succes gaat, doen Nick en Simon het ook helemaal niet slecht hoor. Ik heb de kast er niet mee volstaan, maar legio mensen hebben dat schijnbaar wel.
Ja dat snap ik, maar mij boeit het niet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:51 schreef Vanyel het volgende:
Ach gekkie, je moet wel een beetje van de kandidaten gaan houden he.
Meen je dat? Ik zou Angela Groothuizen toch niet zo maar uitvlakken eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:49 schreef Avey het volgende:
Ja maar daarna is het gewoon weer exact hetzelfde. Bovendien, die juryledenDie Van Velzen kan nog wel wat maar de rest is van zeer bedenkelijk niveau.
Ik vond het nou net uitermate leuk gemonteerdquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:
Ik word wel een beetje moe van die stukjes tussen door. Gewoon zingen, dammit.
Neequote:Op zaterdag 18 september 2010 08:36 schreef Vanyel het volgende:
Ga je er voor het gemak een nieuwe baan bij nemen?
Net wat anders inderdaad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee
Op vrijdag ga ik altijd ballroomdansen met mijn vrouw
quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:51 schreef lezzer het volgende:
TV tip trouwens: vanmiddag (!) om 14.10 op RTL4, Saving Face.
Ik heb 'm nog nooit gezien zelf trouwens.
Orlando heb ik ooit in de bioscoop gezien toen ik nog niet uit de kast was.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:52 schreef Donsveertje het volgende:
Oeh, hij lijkt me leuk.
Binnenkort eens kijken met dinnetje, die toevallig half chinees is![]()
Laatst heb ik ook een aparte film gedownload, Orlando: http://www.imdb.com/title/tt0107756/
Meer kan ik er ook niet over zeggen, de samenvatting en foto's zeggen genoeg denk ik. (Want: nog niet gekeken.)
RTL-gemist. Zo kijk ik ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar goed, vanaf volgende week kan ik niet meer op vrijdag kijken, dus dan is het sowieso afgelopen![]()
Ik help je er wel aan herinneren (als ik dat niet vergeet).quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef lezzer het volgende:
Ik ben echt bang dat ik het dan vergeet
Op SBS6 een pottenstel bij het woonprogramma
Waar ging dat over dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:48 schreef lezzer het volgende:
Ellie Lust haalt inmiddels dik de kranten met die reportage in de Zij aan Zij.
Nou ja, zelfs als ze niet te zien zijn, was ze wel topless toen de foto genomen werd, dus technisch gezien klopt hetquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:10 schreef lezzer het volgende:
Borstkanker. Ze ging topless op de foto met haar vrouw (die borstkanker gehad heeft).
Overigens allemaal heel beschaafd.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)less-in-glossy.dhtml
Ellie's boobs zijn trouwens niet te zien, itt wat beweerd wordt.
Plat, maar zonder tepels.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:03 schreef wonderer het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de borst van haar vriendin eruit ziet.
Het artikel kopt dat ze er met blote borsten in staat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs als ze niet te zien zijn, was ze wel topless toen de foto genomen werd, dus technisch gezien klopt het
Ik zit er nog over na te denken of ik nipple grafts wil of niet en dan later laat tatoeeren..quote:
Nou ja, ok, was ook wel wat vergezocht, mijn uitlegquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het artikel kopt dat ze er met blote borsten in staat.
Hoezo is dat gerelateerd aan elkaar?quote:Op zondag 19 september 2010 19:26 schreef Donsveertje het volgende:
Tepels zijn raar .... hier nog iemand met bijna geen gevoel. Vandaar dat ik eigenlijk misschien toch wel een keer een borstvergroting wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |