Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:55 schreef Vanyel het volgende:
Anders wordt dat ontbijten ook niks en masturberen op de lege maag is vast heel ongezond.
Bron Telegraafquote:'Julia Roberts is een lesbienne’
AMSTERDAM - De lesbische actrice Jane Lynch heeft Julia Roberts lachend ‘uit de kast gehaald.’ Tijdens de talkshow van Ellen DeGeneres trachtte ze Julia een handje te helpen.
Jane Lynch gaf aan uit de kast gekomen te zijn dankzij Ellen, die haar seksuele voorkeur voor vrouwen op de cover van Time magazine in 1997 bekend maakte. "Het is nu voor een karakteractrice een stuk makkelijker om uit de kast te komen in tegenstelling tot een actrice van het kaliber van Julia Roberts", aldus Jane.
"Beweer je nu dat Julia Roberts lesbisch is?" vroeg Ellen hierop. “Ja, dat zeg ik," grapte Jane. "Ze zal het niet toegeven. Maar ik ben hier om je te vertellen dat ze een lesbienne is. Graag gedaan Julia”.
Klik voor het fragment.
We checken eigenlijk altijd online in als de websites meewerken, so that should work out just finequote:Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ah, ik ga ff kijken. Kans zit er wel in dat ik dan moet werken ja. Moet je wel online inchecken en je boardingpass uitprinten, of bij de gele automaten (zelfservice), want ik zit alleen maar bij de bagage drop off. Gaat sowieso het snelst, dus is altijd wel handig om op deze manier te doen. Dikke rijen bij de incheck vaak en (bijna) niet bij de drop off.
Het youtubefilmpje klinkt idd heeeel anders dan de tekst. Een stuk sympathieker ook.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:04 schreef Qebbel het volgende:
Echt waarom is dit 'nieuws'![]()
[..]
Bron Telegraaf![]()
![]()
Het enige wat er goed aan is, is dat ze zo wel duidelijk maken dat er toch nog een hoop kasthomo's en lesbo's in hollywood zijn, die zichzelf niet durven en kunnen zijn. Misschien zet mensen dat aan't denken... Maar om mensen dat zo te lokken met die kop.
Ja, ik zeg altijd maar "je weet niet wat die mensen in hun vrije tijd doen"quote:Op donderdag 16 september 2010 15:48 schreef Vanyel het volgende:
Komt dan vast van het lawaai van het pompende bloed in je oren.
aai over je gedepriveerde bolletjequote:Op donderdag 16 september 2010 17:18 schreef wonderer het volgende:
Internet dood *grom* Ben nu online via Brads telefoon maar da's natuurlijk ook niet je van het (slecht bereik dus ik val steeds weg). Zo even bellen.
Daarom kwam ik dus niet zwaaien, ik was aan het chatten met een helpdesker, veel te druk. Sorry.
Thanks. Ze komen het pas zaterdag maken (als ze uberhaupt iets kunnen vinden). Ik kan de modem omruilen, maar ik kan niet weg want ze komen de nieuwe wasmachine brengen vandaag...quote:Op donderdag 16 september 2010 17:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
aai over je gedepriveerde bolletje
Ja, eindelijk weer schone onderbroekenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:25 schreef Brittie het volgende:
Dan kun je iig weer lekker wasjes draaien!Hoop dat het inet snel gemaakt wordt
Ik stel me altijd maar voor dat de mensen die tong zo grappig vinden allemaal KLBposters zijn..quote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef Avey het volgende:
Vraagje aan de users met een lesbienne als moeder.
Serieus, wat vindt iedereen zo grappig aan die tong80? Hij opent de meest onzinnige spam topics en iedereen maar schaapachtig meelachen
Wat verwacht je dan van een Tong80 topic?quote:
Niks eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van een Tong80 topic?
Precies mijn puntquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:45 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat heel zwanger klinken eigenlijk "fysiofitness".
In mijn geval wel, gerelateerd aan mijn zielige gewrichten, maar in het algemeen kun je er voor revalidatie ook terecht bij andere problemen (waarvoor je fysiotherapie krijgt). Zelfs mogelijk om er gewoon te gaan sporten als je je ongemakkelijk voelt in een echte sportschool.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:45 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat heel zwanger klinken eigenlijk "fysiofitness".
Is het dat ook?
thanksquote:
Jaloers. Ik heb "de mijne" al een paar dagen niet gesproken omdat onze collegetijden enorm botsen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen! Ik heb vanochtend met m'ngebeld, nu is mijn dag helemaal goed
![]()
* lezzerquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen! Ik heb vanochtend met m'ngebeld, nu is mijn dag helemaal goed
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Vanyel het volgende:
Doen we voor de volledigheid eenvoor skunk.
Ik vind de mijne opeens zo leuk!![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef Qebbel het volgende:
Wij gaan vanavond naar We Will Rock You
Hmmm.... Nú gaan slapen, morgen uitslapen, de wijn uitspugen met de proeverij (officieel hoort dat ook anyway) ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:43 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb deze week 4 nachtdiensten gedraaid en héél weinig geslapen. Ik ben praktisch dood. Lig er serieus volledig af. Maar ik voel me zo lullig naar mijn vriendin toe, want zij verheugt zich dan op een leuk weekeindje samen en gezellige dingen doen, zoals musical en morgen hebben we een wijnproeverij bij 2 nichten, vet gezellig. Maar ik kan er helemaal niet van genieten, omdat ik een volledig wrak ben. 't Liefst lig ik vanavond om 9u in bed en morgen ook en drink geen alcohol, want dat overleeft mijn lichaam niet.
Maar mijn vriendin is dan topfit, want die heeft totaal geen last van slaapproblemen en maakt uren waar je bang van wordt, dus heb ik het gevoel dat ik haar weekeinde een beetje verpest![]()
. Want zij is nogal een actieve doener, dus als ik de hele dag op bed lig bij te komen, loopt zij een beetje met d'r ziel onder haar arm..etc. Kweet ff niet wat ik moet doen nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |