quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:45 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat heel zwanger klinken eigenlijk "fysiofitness".
In mijn geval wel, gerelateerd aan mijn zielige gewrichten, maar in het algemeen kun je er voor revalidatie ook terecht bij andere problemen (waarvoor je fysiotherapie krijgt). Zelfs mogelijk om er gewoon te gaan sporten als je je ongemakkelijk voelt in een echte sportschool.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:45 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat heel zwanger klinken eigenlijk "fysiofitness".
Is het dat ook?
thanksquote:
Jaloers. Ik heb "de mijne" al een paar dagen niet gesproken omdat onze collegetijden enorm botsen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen! Ik heb vanochtend met m'ngebeld, nu is mijn dag helemaal goed
![]()
* lezzerquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen! Ik heb vanochtend met m'ngebeld, nu is mijn dag helemaal goed
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Vanyel het volgende:
Doen we voor de volledigheid eenvoor skunk.
Ik vind de mijne opeens zo leuk!![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef Qebbel het volgende:
Wij gaan vanavond naar We Will Rock You
Hmmm.... Nú gaan slapen, morgen uitslapen, de wijn uitspugen met de proeverij (officieel hoort dat ook anyway) ?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:43 schreef Qebbel het volgende:
Ik heb deze week 4 nachtdiensten gedraaid en héél weinig geslapen. Ik ben praktisch dood. Lig er serieus volledig af. Maar ik voel me zo lullig naar mijn vriendin toe, want zij verheugt zich dan op een leuk weekeindje samen en gezellige dingen doen, zoals musical en morgen hebben we een wijnproeverij bij 2 nichten, vet gezellig. Maar ik kan er helemaal niet van genieten, omdat ik een volledig wrak ben. 't Liefst lig ik vanavond om 9u in bed en morgen ook en drink geen alcohol, want dat overleeft mijn lichaam niet.
Maar mijn vriendin is dan topfit, want die heeft totaal geen last van slaapproblemen en maakt uren waar je bang van wordt, dus heb ik het gevoel dat ik haar weekeinde een beetje verpest![]()
. Want zij is nogal een actieve doener, dus als ik de hele dag op bed lig bij te komen, loopt zij een beetje met d'r ziel onder haar arm..etc. Kweet ff niet wat ik moet doen nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |