Ontbijten, masturberen en terug naar bed?quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ontbijten, masturberen en terug naar bed?
Wat wij dan willen weten... Welke volgorde wordt het?!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:24 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Moet ook nog boodschappen doen
Eerst de boodschappen maar; 'k heb hongerquote:Op donderdag 16 september 2010 12:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat wij dan willen weten... Welke volgorde wordt het?!![]()
Ik ga teveel met lesbo's om denk ikquote:Op donderdag 16 september 2010 11:16 schreef Vanyel het volgende:
Duidelijk waar jij met je brein zit Sitethief..
Anders wordt dat ontbijten ook niks en masturberen op de lege maag is vast heel ongezond.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Eerst de boodschappen maar; 'k heb honger
6:00quote:Op donderdag 16 september 2010 12:05 schreef Qebbel het volgende:
Brittie, hoe laat gaat je vlucht? Heb nog geen rooster van Oct.
Ik moest het gewoon 6x lezen voor ik door had dat je er ordinair omheen draaitquote:Op donderdag 16 september 2010 14:33 schreef Vanyel het volgende:
Ik werk niet 's nachts en lege maag voor het opstaan en ontbijt is natuurlijk heel iets anders!
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Anders wordt dat ontbijten ook niks en masturberen op de lege maag is vast heel ongezond.
Ah, ik ga ff kijken. Kans zit er wel in dat ik dan moet werken ja. Moet je wel online inchecken en je boardingpass uitprinten, of bij de gele automaten (zelfservice), want ik zit alleen maar bij de bagage drop off. Gaat sowieso het snelst, dus is altijd wel handig om op deze manier te doen. Dikke rijen bij de incheck vaak en (bijna) niet bij de drop off.quote:
Nee joh, goed voor de bloedsomloop!quote:Op donderdag 16 september 2010 14:51 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Was het niet sowieso ongezond
?
Dan deed ik het goed.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:45 schreef lezzer het volgende:
Ik moest het gewoon 6x lezen voor ik door had dat je er ordinair omheen draait
Nou, ik heb anders gehoord dat je er hartstikke doof van wordtquote:Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef Vanyel het volgende:
Nee joh, goed voor de bloedsomloop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |