Chips was ook mijn grote probleem. De eerste week heb je echt ontwenningsverschijnselen, maar daarna taal je er niet meer naar!quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef lezzer het volgende:
nou, dat is het probleem niet zo denk ik
Ik ben geen zoetekauw (maar wel een chipsknaker).
Ik lees hier over 3 kilo in de eerste week afvallen?
quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Chips was ook mijn grote probleem. De eerste week heb je echt ontwenningsverschijnselen, maar daarna taal je er niet meer naar!
Inderdaad, de eerste week gaat het snelste. Daarna viel ik zo'n 1,5 kilo per week af. Aan het einde ging het wat langzamer, maar die 20 kilo ben ik in 25 weken kwijtgeraakt.
Hmm.. Ik ben de afgelopen paar jaar toch een kilo of 5 a 8 aangekomen. Niet door stress, eerder het tegenovergestelde.quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef lezzer het volgende:
Ik ben denk ik opgeblazen van de stress ofzo, ik heb geen idee hoe ik er aan gekomen ben.
3 jaar terug had ik nog een super goed figuur en nu is het huilen met de pet op.
En inderdaad, de opbrengst is het waard.quote:Ik ga er toch maar eens serieus over denken.
Zou mooi zijn als ik met de kerst iets strakker in m'n badpak opGran Canaria lag...
Ja kijk, dat was weer mijn eerste gedachte eigk.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Blue-eyes het volgende: en voor de anderen met een gezonde fantasie: er volgde ook geen hete goedmaaksex in het pashokje
Bij mij ligt de boel zo overhoop dat ik het verder ook niet meer weet. De enige houvast is dan zoiets.quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Alicey het volgende:
Dat is ook een reden dat ik niet begin aan diëten. Je moet het structureel doen en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Ik heb al vaker gehoord dat je na een dieet volgen juist extra hard aankomt wanneer je je normale patroon weer oppakt (je lichaam leert er van zeg maar)..
Mooi zo! Nu kan er weliswaar niet heel veel mis gaan, maar toch.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:13 schreef lezzer het volgende:
Ik moet zeggen, ik blijk best goed roerei te kunnen maken
Wij boeken nooit onder de 4 sterrenquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:58 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, wat voor hotels zijn dat dan wel niet?
En natuurlijk:quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wij boeken nooit onder de 4 sterren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |