Oh hoiquote:
Mooie uh... rondingen!quote:
Ik dacht dat het "50'er jaren" zei en dacht, ZO oud is B-e toch niet?quote:Op zondag 12 september 2010 00:02 schreef Blue-eyes het volgende:
Dag Wonderer, hoe heb je het gehad?
Momenteel aan het kijken naar "50 jaren Nederpop", leuk om al die oude nummers uit m'n jeugd weer te horen
quote:Op zondag 12 september 2010 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat het "50'er jaren" zei en dacht, ZO oud is B-e toch niet?
Je bent een schat!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:14 schreef lezzer het volgende:
ja, Jennifer Aniston is niet voor mezelf hoor
-als ik die andere twee maar zelf mag houden-
Ik zeg neusspray. Ideale uitvinding!quote:
quote:
En als dat het geval was, hoe zag dat er dan uit?quote:Op maandag 13 september 2010 21:06 schreef Vanyel het volgende:
BE, nasty om zo'n verhaal te vertellen maar dan de clou achterwege te laten!
(dus: waarom deed ze je hok open, excuseerde ze zich en sprong je slipje van schrik van je lijf?)
Nee, ik ben toch al zo'n muts met pashokjes. Ik trek wel 4x aan het gordijn om ervoor te zorgen dat er geen spleet open is.quote:Op maandag 13 september 2010 19:50 schreef lezzer het volgende:
OMG BE wat een kutmoment zeg![]()
Dat wil je echt niet meemaken.
wat is je afvalgeheim?
Klinkt als een organisatieprobleem.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Blue-eyes het volgende:
Ze zei inderdaad sorry en trok het gordijn weer dicht. En ik riep terug:: nou lekker dan, bedankt hoor. Ze zei dat ze dacht dat het pashokje leeg was omdat andere hokjes ook leeg waren met het gordijn dicht.
Da's wel erg dom. Niets zeggen stopt wel de conversatie, maar da's niet wat je wilt als je in een winkel iets probeert te verkopen een klant raakt geïrriteerd.quote:Tussen de vloer en het gordijn zat zeker 20 cm., dus als ze haar ogen had gebruikt had ze met gemak mijn rampestampers moeten zien![]()
Dus ik zei dat ze beter uit haar doppen had moeten kijken. En toen zei ze niets meer.
Hmm, da's dan weer jammer. Het had nog een goede maandagavond kunnen worden..quote:En nee, Vanyel, mijn slipje is niet van mijn lijf gesprongen en voor de anderen met een gezonde fantasie: er volgde ook geen hete goedmaaksex in het pashokje
South Beach dieet lijkt me niet, maar als om de dag 6 kilometer hardlopen werkt, waarom dan ook niet.quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Blue-eyes het volgende:
Nee, ik ben toch al zo'n muts met pashokjes. Ik trek wel 4x aan het gordijn om ervoor te zorgen dat er geen spleet open is.
Mijn afvalgeheim: het South Beach dieet en om de dag zo'n 6 kilometer hardlopen. Ben 20 kilo afgevallen
Brrrr...quote:Op maandag 13 september 2010 20:33 schreef Alicey het volgende:
Oh, Avey, wat ook nog leuk is aan katten : Ze vangen muizen!
Zojuist heeft mijn kater weer een muis gevangen. Meestal doet hij dat 's nachts of als mijnthuis is, maar deze keer dus terwijl mijn
niet thuis is.
Ik geloof dat ik me dan nog gelukkig mag prijzen met alleen muizen, vogels en kikkers.quote:Op maandag 13 september 2010 21:18 schreef Blue-eyes het volgende:
Brrrr...
De kat van mijn broer heeft een keer een konijn gevangen! Echt waar! En die probeerde hij nog door het katteluikje mee naar binnen te nemen ook
Meerdere muizen en meerdere kleinere vogels is wel een beetje het record van onze kater. Het poesje vangt alleen insecten (heel goed!), want die is bang van vogels.quote:Op maandag 13 september 2010 21:19 schreef Vanyel het volgende:
Wij zijn nog niet groter gekomen dan een hele dikke duif.
South Beach heeft zeker wel geholpen, want andere dieten in combinatie met hardlopen deden het niet voor mij. En ik ben was een carb addict, vooral gek op pasta's en aardappels. Dus ik heb geleerd om gezond en regelmatig te eten. Daardoor kreeg ik veel energie en dat is weer fijn als je veel sport.quote:Op maandag 13 september 2010 21:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
South Beach dieet lijkt me niet, maar als om de dag 6 kilometer hardlopen werkt, waarom dan ook niet.
Dan zal het voor mij wel niet werken. Ik houd toch wel van lekker (en helaas vaak ook rijk gevuld) eten met een glas wijn er bij. Da's waarschijnlijk ook dan wel precies datgene wat er mis is.quote:Op maandag 13 september 2010 21:23 schreef Blue-eyes het volgende:
South Beach heeft zeker wel geholpen, want andere dieten in combinatie met hardlopen deden het niet voor mij. En ik ben was een carb addict, vooral gek op pasta's en aardappels. Dus ik heb geleerd om gezond en regelmatig te eten. Daardoor kreeg ik veel energie en dat is weer fijn als je veel sport.
quote:Op maandag 13 september 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
* lezzer gaat opzoeken wat southbeach in houdt.
is dat low carb?
Chips was ook mijn grote probleem. De eerste week heb je echt ontwenningsverschijnselen, maar daarna taal je er niet meer naar!quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef lezzer het volgende:
nou, dat is het probleem niet zo denk ik
Ik ben geen zoetekauw (maar wel een chipsknaker).
Ik lees hier over 3 kilo in de eerste week afvallen?
quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Chips was ook mijn grote probleem. De eerste week heb je echt ontwenningsverschijnselen, maar daarna taal je er niet meer naar!
Inderdaad, de eerste week gaat het snelste. Daarna viel ik zo'n 1,5 kilo per week af. Aan het einde ging het wat langzamer, maar die 20 kilo ben ik in 25 weken kwijtgeraakt.
Hmm.. Ik ben de afgelopen paar jaar toch een kilo of 5 a 8 aangekomen. Niet door stress, eerder het tegenovergestelde.quote:Op maandag 13 september 2010 22:07 schreef lezzer het volgende:
Ik ben denk ik opgeblazen van de stress ofzo, ik heb geen idee hoe ik er aan gekomen ben.
3 jaar terug had ik nog een super goed figuur en nu is het huilen met de pet op.
En inderdaad, de opbrengst is het waard.quote:Ik ga er toch maar eens serieus over denken.
Zou mooi zijn als ik met de kerst iets strakker in m'n badpak opGran Canaria lag...
Ja kijk, dat was weer mijn eerste gedachte eigk.quote:Op maandag 13 september 2010 21:14 schreef Blue-eyes het volgende: en voor de anderen met een gezonde fantasie: er volgde ook geen hete goedmaaksex in het pashokje
Bij mij ligt de boel zo overhoop dat ik het verder ook niet meer weet. De enige houvast is dan zoiets.quote:Op maandag 13 september 2010 22:24 schreef Alicey het volgende:
Dat is ook een reden dat ik niet begin aan diëten. Je moet het structureel doen en dat zie ik niet zo snel gebeuren. Ik heb al vaker gehoord dat je na een dieet volgen juist extra hard aankomt wanneer je je normale patroon weer oppakt (je lichaam leert er van zeg maar)..
Mooi zo! Nu kan er weliswaar niet heel veel mis gaan, maar toch.quote:Op dinsdag 14 september 2010 10:13 schreef lezzer het volgende:
Ik moet zeggen, ik blijk best goed roerei te kunnen maken
Wij boeken nooit onder de 4 sterrenquote:Op dinsdag 14 september 2010 10:58 schreef Alicey het volgende:
Tjeempie, wat voor hotels zijn dat dan wel niet?
En natuurlijk:quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wij boeken nooit onder de 4 sterren
quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:28 schreef Vanyel het volgende:
Zonde!
Dat doe ik boven mijn boterham, dan laat ik het geel over de boterham lekken om daarna het ei er pas op te kwakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:08 schreef Qebbel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Daar heb ik dan weer geen last van, maar ik ben bang dat ik straks mijn longen zo hard eruit hoest dat ze door de muur gaan...This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:12 schreef Avey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar heb ik dan weer geen last van, maar ik ben bang dat ik straks mijn longen zo hard eruit hoest dat ze door de muur gaan...
Ik doe de hele middag niks andersquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef Brittie het volgende:
Hehe, buikspierpijn van het hoestenscheelt weer oefeningen.
Ik vind het maar een irritante druilerige dag vandaag. Zo een waarbij je eigenlijk op de bank moet liggen en moet gamen... of boeken lezen... of insane hoeveelheden Friends moet kijken...Zucht.
Ugh, heb ooit mijn buikspieren verrekt door bronchitis. BLEEF maar hoesten en toen was het een week of wat misquote:Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef Brittie het volgende:
Hehe, buikspierpijn van het hoestenscheelt weer oefeningen.
Hehe, nais! Ik moet gewoon werken...quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ik doe de hele middag niks anders![]()
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 14 september 2010 17:32 schreef Vanyel het volgende:
De aantrekkingskracht van Friends heb ik nooit zo heel erg begrepen. Leuk voor de zondagavond toen het nog op zondagavond werd uitgezonden, maar tis zoooo hetzelfde altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |