Neequote:Op zaterdag 18 september 2010 08:36 schreef Vanyel het volgende:
Ga je er voor het gemak een nieuwe baan bij nemen?
Net wat anders inderdaad.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee
Op vrijdag ga ik altijd ballroomdansen met mijn vrouw
quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:51 schreef lezzer het volgende:
TV tip trouwens: vanmiddag (!) om 14.10 op RTL4, Saving Face.
Ik heb 'm nog nooit gezien zelf trouwens.
Orlando heb ik ooit in de bioscoop gezien toen ik nog niet uit de kast was.quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:52 schreef Donsveertje het volgende:
Oeh, hij lijkt me leuk.
Binnenkort eens kijken met dinnetje, die toevallig half chinees is![]()
Laatst heb ik ook een aparte film gedownload, Orlando: http://www.imdb.com/title/tt0107756/
Meer kan ik er ook niet over zeggen, de samenvatting en foto's zeggen genoeg denk ik. (Want: nog niet gekeken.)
RTL-gemist. Zo kijk ik ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar goed, vanaf volgende week kan ik niet meer op vrijdag kijken, dus dan is het sowieso afgelopen![]()
Ik help je er wel aan herinneren (als ik dat niet vergeet).quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef lezzer het volgende:
Ik ben echt bang dat ik het dan vergeet
Op SBS6 een pottenstel bij het woonprogramma
Waar ging dat over dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:48 schreef lezzer het volgende:
Ellie Lust haalt inmiddels dik de kranten met die reportage in de Zij aan Zij.
Nou ja, zelfs als ze niet te zien zijn, was ze wel topless toen de foto genomen werd, dus technisch gezien klopt hetquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:10 schreef lezzer het volgende:
Borstkanker. Ze ging topless op de foto met haar vrouw (die borstkanker gehad heeft).
Overigens allemaal heel beschaafd.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)less-in-glossy.dhtml
Ellie's boobs zijn trouwens niet te zien, itt wat beweerd wordt.
Plat, maar zonder tepels.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:03 schreef wonderer het volgende:
Ben wel benieuwd hoe de borst van haar vriendin eruit ziet.
Het artikel kopt dat ze er met blote borsten in staat.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, zelfs als ze niet te zien zijn, was ze wel topless toen de foto genomen werd, dus technisch gezien klopt het
Ik zit er nog over na te denken of ik nipple grafts wil of niet en dan later laat tatoeeren..quote:
Nou ja, ok, was ook wel wat vergezocht, mijn uitlegquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het artikel kopt dat ze er met blote borsten in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |