bronquote:Uitslag Vrouwonline vreemdgaanenquete!
Een tijdje geleden hebben jullie een enquête ingevuld over vreemdgaan. Nogmaals bedankt hiervoor. Hier is dan de uitslag!
Vrouwen verwennen hun minnaar meer in bed dan hun eigen vaste partner. Zo trekken zij voor hun minnaar de meest sexy lingerie aan (59%), zijn ze tijdens de seks met hun minnaar ongeremder (54%) en draaien ze hun hand niet om voor anale en orale seks, ingewikkelde/andere standjes en seks met speeltjes. Dit blijkt uit onze vreemdgaan enquête waarop 694 van onze bezoeksters hebben gereageerd.
De vreemdgangsters deinzen niet terug voor seks in de auto met hun 'part time lover' (16%). Andere geliefde locaties zijn een hotel (14%), in het huis van een bekende (6%), bij de minnaar thuis (29%) en in het eigen huis (18%). De vaste partner heeft een behoorlijk minder spannend seksleven en wordt daarom flink benadeeld. Toch geeft een kleine 40% aan dat het seksleven met haar vaste partner is opgebloeid sinds de minnaar in het spel is.
Minnaar op het werk populairst
Opvallend is dat er relatief veel vrouwen hun minnaars op het werk vinden (26%) gevolgd door via vrienden en kennissen (20%) en uitgaan (17%). Toch wordt er op het werk erg weinig gesekst met de minnaar.
Trouw
Meer dan de helft van de vrouwen gaat vreemd. Dit doen zij om zich gelukkig, gewaardeerd of gewoon zichzelf te voelen. Onverwachts blijken de 'vreemdgangsters' erg trouw: 40% doet het met een vaste minnaar, tegenover 18% die het met 'losse scharrels' doet. Bij 37% was het een eenmalige actie.
Spannender of liever?
Hun minnaar moet vooral spannend of een ander type dan hun partner zijn. Slechts een kleine minderheid valt voor haar minnaar, omdat hij liever is dan haar vaste partner. Op de vraag hoe deze vrouwen het zouden vinden als hun partner vreemd zou gaan, antwoordt 64% met ronduit 'kut'.
Online vreemdgaan telt niet
Wat valt er eigenlijk onder vreemdgaan? Volgens 46% is seks met een ander vreemdgaan. 31% vindt zoenen met een ander al vreemdgaan en voor 16% is dat verliefd zijn op een ander. Online vreemdgaan telt trouwens voor 29% niet als vreemdgaan.
Hoezo, jij bent een vrouw?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:16 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
bron
![]()
Wat heb ik toch een heerlijk leventje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:20 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent een vrouw?Hij gaat online vreemd, vermoed ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, eh:Dus nog geen 700 reacties. Juistquote:694 van onze bezoeksters hebben gereageerd.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
Hoezo niet?quote:
Wat is volgens de regels van statistiek het juiste aantal om een 95% betrouwbare uitslag te krijgen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Hij gaat online vreemd, vermoed ik.
Maar, eh:
[..]
Dus nog geen 700 reacties. Juist.
Ja en die site vrouwonline is sowieso een nare, feministische bedoeling .quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:36 schreef Kreator het volgende:
Uit recent enquête onderzoek is gebleken dat enquêtes vaak niet waarheidsgetrouw worden ingevuld. 73% van de mensen geeft aan soms andere antwoorden te geven om zichzelf voor de gek te houden of om te doen laten lijken een spannender leven te hebben.
92% van de ondervraagden had afdwalende gedachten tijdens deze enquête.
Waarbij het dan ook nog zo is dat vrouwen die vreemdgaan waarschijnlijk sneller op zo'n enquête reageren dan vrouwen die niet vreemdgaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Hij gaat online vreemd, vermoed ik.
Maar, eh:
[..]
Dus nog geen 700 reacties. Juist.
En jij bent zeker wiskunde expertquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarbij het dan ook nog zo is dat vrouwen die vreemdgaan waarschijnlijk sneller op zo'n enquête reageren dan vrouwen die niet vreemdgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Ze kunnen daarentegen wel even goed drinkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:32 schreef Hyperdude het volgende:
Een Poolse hoer weegt de helft en kijkt geen SBS.
5. /carequote:Op vrijdag 10 september 2010 08:32 schreef Zith het volgende:
[..]
Wat is volgens de regels van statistiek het juiste aantal om een 95% betrouwbare uitslag te krijgen?
Eens.Sowieso, 50% lijkt mij veel te laag, aangezien alle vrouwen diep van binnen vreemdgaande sletten zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:39 schreef thabit het volgende:
Waarbij het dan ook nog zo is dat vrouwen die vreemdgaan waarschijnlijk sneller op zo'n enquête reageren dan vrouwen die niet vreemdgaan.
Duidelijk een gevalletje comsumptieprostitutie dus.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik lees nergens iets over betaling?
Niet zo overdrijven, Krea, niet bij alle vrouwen zit dat diep van binnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eens.Sowieso, 50% lijkt mij veel te laag, aangezien alle vrouwen diep van binnen vreemdgaande sletten zijn.
Bij 50% zit het zo'n beetje aan de oppervlakte, blijkt uit betrouwbaar onderzoek.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:47 schreef mvdlubbe het volgende:
Niet zo overdrijven, Krea, niet bij alle vrouwen zit dat diep van binnen.
Waarom bepaal jij dat het zeer onwaarschijnlijk is dat dit representatief is?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:46 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
5. /care
Het is zeer onwaarschijnlijk dat deze steekproef representatief is voor 'vrouwen'.
Wat we wel met een bepaalde zekerheid kunnen vermoeden is dat een deel van de vrouwen die dat formuliertje heeft ingevuld zich min of meer zouden kunnen herkennen in de samenvatting ervan.
Anders geef je in de 2e alinea even antwoord op de vraag uit de eerste.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Waarom bepaal jij dat het zeer onwaarschijnlijk is dat dit representatief is?
Misschien heb jij gewoon zelf wel een totaal ander beeld dat je niet laat bijstellen.
Wel denk ik dat het eventueel geen representatief onderzoek is omdat vrouwen welke vreemdgaan het maar al te leuk vinden zo'n enquete in te vullen terwijl dames welke trouw zijn aan hun partner geen behoeft hebben in een enquete over vreemdgaan. Het zal op deze manier dus een vertekend beeld kunnen geven
Ik denk dat het geen representatief onderzoek is omdat vrouwen welke vreemdgaan het maar al te leuk vinden zo'n enquete in te vullen, terwijl dames welke trouw zijn aan hun partner daar geen behoefte hebben. Het zal op deze manier dus een vertekend beeld kunnen geven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Waarom bepaal jij dat het zeer onwaarschijnlijk is dat dit representatief is?
Okee, even overnieuw:quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:47 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Duidelijk een gevalletje comsumptieprostitutie dus.
Ik lees nergens iets over betaling, ook niet in natura.quote:
Cybersex denk ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:09 schreef djenneke het volgende:
71% van de deelneemsters vindt online vreemdgaan ook vreemdgaan. Dat schiet ook wel lekker op.
Wat moet ik in hemelsnaam verstaan onder online vreemdgaan?
Het zijn 2 verschillende dingen. Hij heeft een bepaald beeld van het onderzoek maar ik las nergens een beargumentatie hiervoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Anders geef je in de 2e alinea even antwoord op de vraag uit de eerste.
Jij bent er in de loop der jaren ook niet slimmer op geworden hè.
Nee, helpt niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Okee, even overnieuw:
[..]
Ik lees nergens iets over betaling, ook niet in natura.
Probeer je(zelf/sekse) maar te verdedigen hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:07 schreef djenneke het volgende:
[..]
Okee, even overnieuw:
[..]
Ik lees nergens iets over betaling, ook niet in natura.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef mvdlubbe het volgende:
Precies.
Accepteer nou maar gewoon dat de helft van jou vreemdgaat.
Ik hoef alleen maar naar mezelf te kijken hoor, en ik heb met nog maar één man seks gehad in mijn leven. En dat is niet slechts uit noodzaak, overigensquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:17 schreef Zith het volgende:
[..]
Probeer je(zelf/sekse) maar te verdedigen hoor
Mannen zouden nooit hun beste sex bewaren voor een minnares, tenzij de vaste partner 30 kilo aankomt, zich niet verzorgt en niet te porren is voor (on)fatsoenlijk neukwerk.quote:
Mannen gaan veel minder vreemd dan vrouwen, bijna elk onderzoek bevestigd dat.quote:
Kom maar op met al die onderzoeken dan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Mannen gaan veel minder vreemd dan vrouwen, bijna elk onderzoek bevestigd dat.
hoer.
http://www.nu.nl/lifestyl(...)emd-dan-mannen-.htmlquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kom maar op met al die onderzoeken dan.
Hoer.
ja maar zo werkt het natuurlijk niet. je moet eerst een goede relatie hebben om interessant gevonden te worden door vrouwen die vreemdgaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik hoef geen vaste relatie meer.. ik neem gewoon 3 parttime minnaressen..
nee, de vrouwen vinden je pas interessant wanneer ze zelf een relatie hebben. De minnaar kan evengoed single zijn toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja maar zo werkt het natuurlijk niet. je moet eerst een goede relatie hebben om interessant gevonden te worden door vrouwen die vreemdgaan.
volgens mij zijn die vrouwen er op uit om relaties en andere vrouwen kaput zu machen. dus ik denk dat je makkelijker scoort als je zelf een goede relatie hebt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:43 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
nee, de vrouwen vinden je pas interessant wanneer ze zelf een relatie hebben. De minnaar kan evengoed single zijn toch?
De eerste link is een onderzoek onder Britse vrouwen. Nou niet bepaald representatief voor alle vrouwen. De tweede link gaat over studenten, waarvan je ook meestal niet kan spreken van stabiele vaste relaties. De derde link geeft niet echt cijfers en er staat bij dat de informatie is verzameld via internet.quote:
Je hebt wel een lekker wereldbeeld he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij zijn die vrouwen er op uit om relaties en andere vrouwen kaput zu machen. dus ik denk dat je makkelijker scoort als je zelf een goede relatie hebt.
Dat je er nog serieus op in gaat. Een stelletje loser nerds op Internet roepen wat over vrouwen, een soort mensen wat ze alleen op afstand ooit hebben kunnen bekijkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:52 schreef djenneke het volgende:
De eerste link is een onderzoek onder Britse vrouwen. Nou niet bepaald representatief voor alle vrouwen. De tweede link gaat over studenten, waarvan je ook meestal niet kan spreken van stabiele vaste relaties. De derde link geeft niet echt cijfers en er staat bij dat de informatie is verzameld via internet.
Niet echt heel sterk allemaal.
Ja, en zo levert google net zo veel onderzoeken op die weer zeggen dat mannen meer vreemd gaan.quote:
Laat er maar 3 zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en zo levert google net zo veel onderzoeken op die weer zeggen dat mannen meer vreemd gaan.
Joh, zoek lekker zelf.quote:
Denk ook dat het weinig met het geslacht te maken heeft. Het heeft meer te maken met hoe het in je relatie gaat en of je misschien impulsief bent.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
als we nou allemaal toegeven dat we minstens een keer in ons leven vreemd zullen gaan is er niets aan het handje.
Zwaktebodquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Joh, zoek lekker zelf.![]()
Er is geen enkele bron met echt cijfers. Jij komt met linkjes over studentes. Het zal allemaal wel. Geloof maar lekker dat alle vrouwen vreemdgaande hoeren zijn. Arme, arme man.
En studies laten zien dat het wel met geslacht te maken heeft.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk ook dat het weinig met het geslacht te maken heeft. Het heeft meer te maken met hoe het in je relatie gaat en of je misschien impulsief bent.
Vrouwen zijn misschien ook eerlijker.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:19 schreef Zith het volgende:
[..]
En studies laten zien dat het wel met geslacht te maken heeft.
Er zijn meerdere redenen te bedenken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn die vrouwen er op uit om relaties en andere vrouwen kaput zu machen. dus ik denk dat je makkelijker scoort als je zelf een goede relatie hebt.
Vrouwen kunnen anders beter liegen en zijn ook beter in het er mee weg komen dan mannen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vrouwen zijn misschien ook eerlijker.
quote:
Nou, dan kunnen ze er niets aan doen en mag je ook niet kwaad worden...quote:
Juist. En daar snij je een heel goed punt aan waarom deze enquête met een vrachtwagen zout genomen kan worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef Roellie80 het volgende:
Wel denk ik dat het eventueel geen representatief onderzoek is omdat vrouwen welke vreemdgaan het maar al te leuk vinden zo'n enquete in te vullen terwijl dames welke trouw zijn aan hun partner geen behoeft hebben in een enquete over vreemdgaan. Het zal op deze manier dus een vertekend beeld kunnen geven
Ze verdienen er niet eens wat aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik lees nergens iets over betaling?
ik denk dat het wellicht ook te maken heeft met het feit dat mannen een wildere jeugd hebben gehad.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn misschien ook eerlijker.
Liefde is een slagveld..quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt wel een lekker wereldbeeld he?
Ja joh, goed idee, de helft van de vrouwen afmaken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:05 schreef deduitsehelm het volgende:
vreemdgaan, jammer dat daar de doodstraf niet op staat
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:41 schreef Disorder het volgende:
Leuk dit soort topics, je pikt de gefrustreerde single mannen er zo uit.
Ben jij 14 ofzo?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:05 schreef deduitsehelm het volgende:
ik denk dat het wellicht ook te maken heeft met het feit dat mannen een wildere jeugd hebben gehad.
als een man zijn jeugd de een na de andere meid in het weekend afwerkt is hij de stoere populaire jongen.
wanneer een meisje hetzelfde gedrag vertoond dan is ze een goedkope hoer.
veel vrouwen, en dat geven velen eerlijk toe, houden zich daarom in omdat ze niet als slet willen worden gezien.
op een gegeven moment heeft een man er wel genoeg van, kent en weet alles en dat terwijl vrouwen niet diezelfde ontwikkeling hebben doorgemaakt.
vreemdgaan, jammer dat daar de doodstraf niet op staat
In elke gefrustreerde kerel schuilt een Moslim zoalshetis.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:41 schreef Disorder het volgende:
Als een van de hoofdposters wil ik graag ontkennen dat ik single benquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:41 schreef Disorder het volgende:
ehm? waarom spreek jij tegen mij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef Marlan het volgende:
[..]
In elke gefrustreerde kerel schuilt een Moslim zoalshetis.
Mooi, he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:41 schreef Disorder het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef Marlan het volgende:
Vreemdgaan behoort tot een van de Westerse verworvenheden.
Als ik single was geweest had ik het veel minder schokkend gevonden natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:41 schreef Disorder het volgende:
Klopt: Vrouwen gaan slimmer vreemdquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:46 schreef GewoneMan het volgende:
ik denk dat percentages van vreemdgaan voor mannen en vrouwen ongeveer gelijk zijn, het verschil zit in de kans gepakt te worden. daar scoren mannen hoger.
vrouwen verbergen het beter, plannen het beter en worden veel minder snel betrapt.
Ze is vreemd gegaan met de heilige geest. Dat is nooit een geheim geweest, hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:42 schreef SemperSenseo het volgende:
Trouwens die Maria in de Bijbel, die kon pas goed liegen over haar 'goddelijke' slippertje! Zo'n 2000 jaar later geloven mensen dit excuus nog steeds
de geilige geest denk ik eerder.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ze is vreemd gegaan met de heilige geest. Dat is nooit een geheim geweest, hoor.
Volgens Wikipedia:quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ze is vreemd gegaan met de heilige geest. Dat is nooit een geheim geweest, hoor.
Josef: WTF Maria, hoe kan dit? Je bent zwanger! Je bent toch niet vreemd gegaan met een andere man toen wij verloofd waren, maar nog niet samenwoonden??quote:Het Nieuwe Testament vermeldt dat Maria nog niet samenwoonde met Jozef maar wel verloofd was, toen ze zwanger werd en dat ze nog geen geslachtsgemeenschap hadden gehad. Maria was dus nog een maagd. Volgens de christelijke theologie is Jezus in de schoot van Maria ontvangen door de kracht van de Heilige Geest.
quote:
quote:
quote:
En daarom is het niet verstandig om je man- vrouw- of wereldbeeld te baseren op statistieken.quote:
het hele religieuze verhaal is gebasseerd op het in toom houden van vreemdgaan. vandaar dat atheïsten veel makkelijker overstappen van die 'vloek'.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:31 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia:
[..]
Josef: WTF Maria, hoe kan dit? Je bent zwanger! Je bent toch niet vreemd gegaan met een andere man toen wij verloofd waren, maar nog niet samenwoonden??
Maria denkende: Fuck, fuck, hoe ga ik mij hier uit redden, de bewijzen zijn nogal evident! Dan weet hij dat ik een sloerie ben geweest en niet als maagd het huwelijk ben ingegaan! En dat het niet zijn kind kan zijn! Ah weet je wat, als we iets onverklaarbaars verklaarbaar willen maken dan leggen we de oorzaak gewoon bij god. Perfect excuus. En Jozef is wel een naïeve sukkel, die trapt daar wel in. Hij is goed in het onderhouden van mij, maar slecht in de seks![]()
Dus Maria zegt vervolgens: "Nee hoor Jozef, ik ben nog steeds maagd. Ik ben zwanger geworden doordat ik de kracht van de Heilige Geest heb ontvangen in mijn schoot, het is een wonder! "
Jozef: Ja hoor Maria, geheel logisch! Ik geloof je meteen!
Tuurlijk
wat ben jij toch harteloos als het suikerfeest is. gefeliciteerd trouwens.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk verdienen deze girls een enkele reis naar Iran. Daar weten ze wel raad met dit soort respectloze en achterbakse behavior. Smerig.²
Dank je wel man. Ja, een hoop lekkers heeft is met mijn gebit bevriend geraakt vandaag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben jij toch harteloos als het suikerfeest is. gefeliciteerd trouwens.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel man. Ja, een hoop lekkers heeft is met mijn gebit bevriend geraakt vandaag.²
Als jij met westerse waarden en normen was opgevoed wist je niet beter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk verdienen deze girls een enkele reis naar Iran. Daar weten ze wel raad met dit soort respectloze en achterbakse behavior. Smerig.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Het is ook zo moeilijk voor een vrouw om wat te neuken te veroverenquote:
andersom is het net zo makkelijk. ook ik heb wel eens wat te neuken geregeld, geregeld.quote:Op maandag 13 september 2010 22:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is ook zo moeilijk voor een vrouw om wat te neuken te veroveren.
Hmm, tenzij ze een kort pittig kapsel hebben...
Nah dan nog steeds niet.
Ja hoor, als ik op een vrouw afstap en vraag nuecken? Dan heb ik een 50% kans dat ze ja zegtquote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
andersom is het net zo makkelijk. ook ik heb wel eens wat te neuken geregeld, geregeld.
nog wel meer, maar dan moet je het anders vragen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik op een vrouw afstap en vraag nuecken? Dan heb ik een 50% kans dat ze ja zegt.
doe eens een voorbeeld hoe je de vraag moet verpakken danquote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nog wel meer, maar dan moet je het anders vragen.
rot lekker op joh.quote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
doe eens een voorbeeld hoe je de vraag moet verpakken dan
naja, was mijn vraag op de een of andere rare manier beledigend ofzo?quote:
zie edit.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
naja, was mijn vraag op de een of andere rare manier beledigend ofzo?
Wil je deze ring met 8 karaats diamanten?quote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Schenkstroop het volgende:
doe eens een voorbeeld hoe je de vraag moet verpakken dan
als je de juiste vrouw tegenover je heb is dat misschien goed. ik vermoed dat oost-europeese vrouwen ineens nederlands kunnen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Wil je deze ring met 8 karaats diamanten?
ja ik zie het wat een bullshit dus, oplichter, komt wss gewoon door je uiterlijk ofso.quote:
lol.quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja ik zie het wat een bullshit dus, oplichter, komt wss gewoon door je uiterlijk ofso.
lul niet met je aziatisch maatjequote:Op dinsdag 14 september 2010 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
weer zo;n kanker nederlandse reactie. echt zo typisch voor kanker nederlanders. hoogmoedig. omhooggevallen. maar een klein piemeltje als het ervan komt. klerelijer.
kasthomoquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[quote]i[..]
ik heb het oevr karakter eikel
quote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Wil je deze ring met 8 karaats diamanten?
Mensen zoals jij zijn kankergezwellen in onze samenleving.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ga er vooral lekker op in. Blijf hem voeden!quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn kankergezwellen in onze samenleving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |