abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86278515
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:54 schreef djenneke het volgende:

[..]

Je hebt wel een lekker wereldbeeld he? :D
Liefde is een slagveld.. :Y
pi_86278560
Leuk dit soort topics, je pikt de gefrustreerde single mannen er zo uit.
  vrijdag 10 september 2010 @ 14:45:18 #78
17635 mvdlubbe
het is al ijdelheid
pi_86278696
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:05 schreef deduitsehelm het volgende:
vreemdgaan, jammer dat daar de doodstraf niet op staat
Ja joh, goed idee, de helft van de vrouwen afmaken.

En waar blijf je dan mee zitten? Met de restjes. Die niet vreemdgaan. Leuk beeld voor de door Disorder genoemde groep mannen.
12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
pi_86279879
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:41 schreef Disorder het volgende:
:Y
pi_86280725
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 14:05 schreef deduitsehelm het volgende:
ik denk dat het wellicht ook te maken heeft met het feit dat mannen een wildere jeugd hebben gehad.

als een man zijn jeugd de een na de andere meid in het weekend afwerkt is hij de stoere populaire jongen.

wanneer een meisje hetzelfde gedrag vertoond dan is ze een goedkope hoer.

veel vrouwen, en dat geven velen eerlijk toe, houden zich daarom in omdat ze niet als slet willen worden gezien.

op een gegeven moment heeft een man er wel genoeg van, kent en weet alles en dat terwijl vrouwen niet diezelfde ontwikkeling hebben doorgemaakt.

vreemdgaan, jammer dat daar de doodstraf niet op staat
Ben jij 14 ofzo?
Ja, ik generaliseer.
pi_86281796
quote:
In elke gefrustreerde kerel schuilt een Moslim zoalshetis. :|W
  † In Memoriam † vrijdag 10 september 2010 @ 16:16:23 #82
230491 Zith
pls tip
pi_86282046
quote:
Als een van de hoofdposters wil ik graag ontkennen dat ik single ben :Y
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_86282680
Voelde jij je aangesproken dan?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86282695
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:33 schreef DS4 het volgende:
Voelde jij je aangesproken dan?
:') :') :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 16:35:53 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86282771
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef Marlan het volgende:

[..]

In elke gefrustreerde kerel schuilt een Moslim zoalshetis. :|W
ehm? waarom spreek jij tegen mij?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86283476
quote:
Mooi, he? :D
pi_86283923
Kan er geen subforum komen voor al die kut enquête's en zogenaamde onderzoekjes ten behoeve van naamsbekendheid van het één of het ander? Elke dag wel weer zo'n waardeloos slecht (vaak Brits) onderzoek of 'onderzoek' van sites naar hun eigen bezoekers en die dan represtatief stellen voor de gehele populatie :')
know'm sayin?
word? word.
pi_86285729
Echt weer zo'n onderzoek dat uitblinkt in onzinnigheid. De uitkomst zegt alleen iets over de personen die de enquête hebben ingevuld en verder niets. En ook dan is het nog maar de vraag of die weergave betrouwbaar is, aangezien mensen nog wel eens geneigd zijn om zomaar wat in te vullen. Zeker als het een online enquête betreft. Kortom: storm in een glas water mensen.
pi_86285841
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef Marlan het volgende:
Vreemdgaan behoort tot een van de Westerse verworvenheden.
:') Het is eerder een ongewenst bij-effect van een andere verworvenheid.
pi_86286986
quote:
Als ik single was geweest had ik het veel minder schokkend gevonden natuurlijk. :{
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  vrijdag 10 september 2010 @ 18:42:32 #91
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_86287025
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:46 schreef GewoneMan het volgende:
ik denk dat percentages van vreemdgaan voor mannen en vrouwen ongeveer gelijk zijn, het verschil zit in de kans gepakt te worden. daar scoren mannen hoger.

vrouwen verbergen het beter, plannen het beter en worden veel minder snel betrapt.
Klopt: Vrouwen gaan slimmer vreemd

Het blijkt trouwens uit vele onderzoeken dat de percentages van vreemdgaan bij vrouwen gemiddeld 5% hoger zijn dan voor mannen. Inderdaad niet veel verschil dus, maar het ondergraaft wel steeds meer en meer het oude Victoriaanse wereldbeeld dat vrouwen de heilige Maria zijn en mannen notoire voetgangers. Dit klopt dus gewoon niet.

Trouwens die Maria in de Bijbel, die kon pas goed liegen over haar 'goddelijke' slippertje! Zo'n 2000 jaar later geloven mensen dit excuus nog steeds ;)
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_86287683
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:42 schreef SemperSenseo het volgende:
Trouwens die Maria in de Bijbel, die kon pas goed liegen over haar 'goddelijke' slippertje! Zo'n 2000 jaar later geloven mensen dit excuus nog steeds ;)
Ze is vreemd gegaan met de heilige geest. Dat is nooit een geheim geweest, hoor.
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:18:27 #93
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86288409
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ze is vreemd gegaan met de heilige geest. Dat is nooit een geheim geweest, hoor.
de geilige geest denk ik eerder.
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:31:40 #94
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_86288889
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Volgens Wikipedia:
quote:
Het Nieuwe Testament vermeldt dat Maria nog niet samenwoonde met Jozef maar wel verloofd was, toen ze zwanger werd en dat ze nog geen geslachtsgemeenschap hadden gehad. Maria was dus nog een maagd. Volgens de christelijke theologie is Jezus in de schoot van Maria ontvangen door de kracht van de Heilige Geest.
Josef: WTF Maria, hoe kan dit? Je bent zwanger! Je bent toch niet vreemd gegaan met een andere man toen wij verloofd waren, maar nog niet samenwoonden??

Maria denkende: Fuck, fuck, hoe ga ik mij hier uit redden, de bewijzen zijn nogal evident! Dan weet hij dat ik een sloerie ben geweest en niet als maagd het huwelijk ben ingegaan! En dat het niet zijn kind kan zijn! Ah weet je wat, als we iets onverklaarbaars verklaarbaar willen maken dan leggen we de oorzaak gewoon bij god. Perfect excuus. En Jozef is wel een naïeve sukkel, die trapt daar wel in. Hij is goed in het onderhouden van mij, maar slecht in de seks >:)

Dus Maria zegt vervolgens: "Nee hoor Jozef, ik ben nog steeds maagd. Ik ben zwanger geworden doordat ik de kracht van de Heilige Geest heb ontvangen in mijn schoot, het is een wonder! "

Jozef: Ja hoor Maria, geheel logisch! Ik geloof je meteen!

Tuurlijk :')
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  vrijdag 10 september 2010 @ 21:21:45 #95
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:09:27 #96
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86295896
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:31 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Volgens Wikipedia:
[..]

Josef: WTF Maria, hoe kan dit? Je bent zwanger! Je bent toch niet vreemd gegaan met een andere man toen wij verloofd waren, maar nog niet samenwoonden??

Maria denkende: Fuck, fuck, hoe ga ik mij hier uit redden, de bewijzen zijn nogal evident! Dan weet hij dat ik een sloerie ben geweest en niet als maagd het huwelijk ben ingegaan! En dat het niet zijn kind kan zijn! Ah weet je wat, als we iets onverklaarbaars verklaarbaar willen maken dan leggen we de oorzaak gewoon bij god. Perfect excuus. En Jozef is wel een naïeve sukkel, die trapt daar wel in. Hij is goed in het onderhouden van mij, maar slecht in de seks >:)

Dus Maria zegt vervolgens: "Nee hoor Jozef, ik ben nog steeds maagd. Ik ben zwanger geworden doordat ik de kracht van de Heilige Geest heb ontvangen in mijn schoot, het is een wonder! "

Jozef: Ja hoor Maria, geheel logisch! Ik geloof je meteen!

Tuurlijk :')
het hele religieuze verhaal is gebasseerd op het in toom houden van vreemdgaan. vandaar dat atheïsten veel makkelijker overstappen van die 'vloek'.
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:27:51 #97
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86296714
Eigenlijk verdienen deze girls een enkele reis naar Iran. Daar weten ze wel raad met dit soort respectloze en achterbakse behavior. Smerig. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:07:36 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86298487
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk verdienen deze girls een enkele reis naar Iran. Daar weten ze wel raad met dit soort respectloze en achterbakse behavior. Smerig. :{

wat ben jij toch harteloos als het suikerfeest is. gefeliciteerd trouwens.
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:15:21 #99
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_86298791
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wat ben jij toch harteloos als het suikerfeest is. gefeliciteerd trouwens.
Dank je wel man. Ja, een hoop lekkers heeft is met mijn gebit bevriend geraakt vandaag. :D

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:18:57 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86298956
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dank je wel man. Ja, een hoop lekkers heeft is met mijn gebit bevriend geraakt vandaag. :D

:D en zo hoort het!

turkse vrienden kwamen ook wat baklava achtige lekkernijen bezorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')