Liefde is een slagveld..quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je hebt wel een lekker wereldbeeld he?
Ja joh, goed idee, de helft van de vrouwen afmaken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:05 schreef deduitsehelm het volgende:
vreemdgaan, jammer dat daar de doodstraf niet op staat
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:41 schreef Disorder het volgende:
Leuk dit soort topics, je pikt de gefrustreerde single mannen er zo uit.
Ben jij 14 ofzo?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:05 schreef deduitsehelm het volgende:
ik denk dat het wellicht ook te maken heeft met het feit dat mannen een wildere jeugd hebben gehad.
als een man zijn jeugd de een na de andere meid in het weekend afwerkt is hij de stoere populaire jongen.
wanneer een meisje hetzelfde gedrag vertoond dan is ze een goedkope hoer.
veel vrouwen, en dat geven velen eerlijk toe, houden zich daarom in omdat ze niet als slet willen worden gezien.
op een gegeven moment heeft een man er wel genoeg van, kent en weet alles en dat terwijl vrouwen niet diezelfde ontwikkeling hebben doorgemaakt.
vreemdgaan, jammer dat daar de doodstraf niet op staat
In elke gefrustreerde kerel schuilt een Moslim zoalshetis.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:41 schreef Disorder het volgende:
Als een van de hoofdposters wil ik graag ontkennen dat ik single benquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:41 schreef Disorder het volgende:
ehm? waarom spreek jij tegen mij?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:10 schreef Marlan het volgende:
[..]
In elke gefrustreerde kerel schuilt een Moslim zoalshetis.
Mooi, he?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:41 schreef Disorder het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef Marlan het volgende:
Vreemdgaan behoort tot een van de Westerse verworvenheden.
Als ik single was geweest had ik het veel minder schokkend gevonden natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:41 schreef Disorder het volgende:
Klopt: Vrouwen gaan slimmer vreemdquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:46 schreef GewoneMan het volgende:
ik denk dat percentages van vreemdgaan voor mannen en vrouwen ongeveer gelijk zijn, het verschil zit in de kans gepakt te worden. daar scoren mannen hoger.
vrouwen verbergen het beter, plannen het beter en worden veel minder snel betrapt.
Ze is vreemd gegaan met de heilige geest. Dat is nooit een geheim geweest, hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:42 schreef SemperSenseo het volgende:
Trouwens die Maria in de Bijbel, die kon pas goed liegen over haar 'goddelijke' slippertje! Zo'n 2000 jaar later geloven mensen dit excuus nog steeds
de geilige geest denk ik eerder.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ze is vreemd gegaan met de heilige geest. Dat is nooit een geheim geweest, hoor.
Volgens Wikipedia:quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:00 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ze is vreemd gegaan met de heilige geest. Dat is nooit een geheim geweest, hoor.
Josef: WTF Maria, hoe kan dit? Je bent zwanger! Je bent toch niet vreemd gegaan met een andere man toen wij verloofd waren, maar nog niet samenwoonden??quote:Het Nieuwe Testament vermeldt dat Maria nog niet samenwoonde met Jozef maar wel verloofd was, toen ze zwanger werd en dat ze nog geen geslachtsgemeenschap hadden gehad. Maria was dus nog een maagd. Volgens de christelijke theologie is Jezus in de schoot van Maria ontvangen door de kracht van de Heilige Geest.
quote:
quote:
quote:
En daarom is het niet verstandig om je man- vrouw- of wereldbeeld te baseren op statistieken.quote:
het hele religieuze verhaal is gebasseerd op het in toom houden van vreemdgaan. vandaar dat atheïsten veel makkelijker overstappen van die 'vloek'.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:31 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia:
[..]
Josef: WTF Maria, hoe kan dit? Je bent zwanger! Je bent toch niet vreemd gegaan met een andere man toen wij verloofd waren, maar nog niet samenwoonden??
Maria denkende: Fuck, fuck, hoe ga ik mij hier uit redden, de bewijzen zijn nogal evident! Dan weet hij dat ik een sloerie ben geweest en niet als maagd het huwelijk ben ingegaan! En dat het niet zijn kind kan zijn! Ah weet je wat, als we iets onverklaarbaars verklaarbaar willen maken dan leggen we de oorzaak gewoon bij god. Perfect excuus. En Jozef is wel een naïeve sukkel, die trapt daar wel in. Hij is goed in het onderhouden van mij, maar slecht in de seks![]()
Dus Maria zegt vervolgens: "Nee hoor Jozef, ik ben nog steeds maagd. Ik ben zwanger geworden doordat ik de kracht van de Heilige Geest heb ontvangen in mijn schoot, het is een wonder! "
Jozef: Ja hoor Maria, geheel logisch! Ik geloof je meteen!
Tuurlijk
wat ben jij toch harteloos als het suikerfeest is. gefeliciteerd trouwens.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk verdienen deze girls een enkele reis naar Iran. Daar weten ze wel raad met dit soort respectloze en achterbakse behavior. Smerig.²
Dank je wel man. Ja, een hoop lekkers heeft is met mijn gebit bevriend geraakt vandaag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat ben jij toch harteloos als het suikerfeest is. gefeliciteerd trouwens.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel man. Ja, een hoop lekkers heeft is met mijn gebit bevriend geraakt vandaag.²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |