Ja, en zo levert google net zo veel onderzoeken op die weer zeggen dat mannen meer vreemd gaan.quote:
Laat er maar 3 zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, en zo levert google net zo veel onderzoeken op die weer zeggen dat mannen meer vreemd gaan.
Joh, zoek lekker zelf.quote:
Denk ook dat het weinig met het geslacht te maken heeft. Het heeft meer te maken met hoe het in je relatie gaat en of je misschien impulsief bent.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
als we nou allemaal toegeven dat we minstens een keer in ons leven vreemd zullen gaan is er niets aan het handje.
Zwaktebodquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Joh, zoek lekker zelf.![]()
Er is geen enkele bron met echt cijfers. Jij komt met linkjes over studentes. Het zal allemaal wel. Geloof maar lekker dat alle vrouwen vreemdgaande hoeren zijn. Arme, arme man.
En studies laten zien dat het wel met geslacht te maken heeft.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk ook dat het weinig met het geslacht te maken heeft. Het heeft meer te maken met hoe het in je relatie gaat en of je misschien impulsief bent.
Vrouwen zijn misschien ook eerlijker.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:19 schreef Zith het volgende:
[..]
En studies laten zien dat het wel met geslacht te maken heeft.
Er zijn meerdere redenen te bedenken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:45 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zijn die vrouwen er op uit om relaties en andere vrouwen kaput zu machen. dus ik denk dat je makkelijker scoort als je zelf een goede relatie hebt.
Vrouwen kunnen anders beter liegen en zijn ook beter in het er mee weg komen dan mannen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vrouwen zijn misschien ook eerlijker.
quote:
Nou, dan kunnen ze er niets aan doen en mag je ook niet kwaad worden...quote:
Juist. En daar snij je een heel goed punt aan waarom deze enquête met een vrachtwagen zout genomen kan worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:49 schreef Roellie80 het volgende:
Wel denk ik dat het eventueel geen representatief onderzoek is omdat vrouwen welke vreemdgaan het maar al te leuk vinden zo'n enquete in te vullen terwijl dames welke trouw zijn aan hun partner geen behoeft hebben in een enquete over vreemdgaan. Het zal op deze manier dus een vertekend beeld kunnen geven
Ze verdienen er niet eens wat aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik lees nergens iets over betaling?
ik denk dat het wellicht ook te maken heeft met het feit dat mannen een wildere jeugd hebben gehad.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vrouwen zijn misschien ook eerlijker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |