Als jij met westerse waarden en normen was opgevoed wist je niet beter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk verdienen deze girls een enkele reis naar Iran. Daar weten ze wel raad met dit soort respectloze en achterbakse behavior. Smerig.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Het is ook zo moeilijk voor een vrouw om wat te neuken te veroverenquote:
andersom is het net zo makkelijk. ook ik heb wel eens wat te neuken geregeld, geregeld.quote:Op maandag 13 september 2010 22:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is ook zo moeilijk voor een vrouw om wat te neuken te veroveren.
Hmm, tenzij ze een kort pittig kapsel hebben...
Nah dan nog steeds niet.
Ja hoor, als ik op een vrouw afstap en vraag nuecken? Dan heb ik een 50% kans dat ze ja zegtquote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
andersom is het net zo makkelijk. ook ik heb wel eens wat te neuken geregeld, geregeld.
nog wel meer, maar dan moet je het anders vragen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja hoor, als ik op een vrouw afstap en vraag nuecken? Dan heb ik een 50% kans dat ze ja zegt.
doe eens een voorbeeld hoe je de vraag moet verpakken danquote:Op maandag 13 september 2010 22:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nog wel meer, maar dan moet je het anders vragen.
rot lekker op joh.quote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
doe eens een voorbeeld hoe je de vraag moet verpakken dan
naja, was mijn vraag op de een of andere rare manier beledigend ofzo?quote:
zie edit.quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
naja, was mijn vraag op de een of andere rare manier beledigend ofzo?
Wil je deze ring met 8 karaats diamanten?quote:Op maandag 13 september 2010 23:04 schreef Schenkstroop het volgende:
doe eens een voorbeeld hoe je de vraag moet verpakken dan
als je de juiste vrouw tegenover je heb is dat misschien goed. ik vermoed dat oost-europeese vrouwen ineens nederlands kunnen.quote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Wil je deze ring met 8 karaats diamanten?
ja ik zie het wat een bullshit dus, oplichter, komt wss gewoon door je uiterlijk ofso.quote:
lol.quote:Op maandag 13 september 2010 23:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ja ik zie het wat een bullshit dus, oplichter, komt wss gewoon door je uiterlijk ofso.
lul niet met je aziatisch maatjequote:Op dinsdag 14 september 2010 00:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
weer zo;n kanker nederlandse reactie. echt zo typisch voor kanker nederlanders. hoogmoedig. omhooggevallen. maar een klein piemeltje als het ervan komt. klerelijer.
kasthomoquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[quote]i[..]
ik heb het oevr karakter eikel
quote:Op maandag 13 september 2010 23:09 schreef speknek het volgende:
[..]
Wil je deze ring met 8 karaats diamanten?
Mensen zoals jij zijn kankergezwellen in onze samenleving.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Eigenlijk verdienen deze girls een enkele reis naar Iran. Daar weten ze wel raad met dit soort respectloze en achterbakse behavior. Smerig.²
Ja, ga er vooral lekker op in. Blijf hem voeden!quote:Op dinsdag 14 september 2010 08:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn kankergezwellen in onze samenleving.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |