Junk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Allebei.
Nee, dat hoef ik ook echt niet.
I allways jump to conclusions.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe kom jij er zo snel bij opeens?
Meet bij jou thuis? Komen wij je seminieuwe kamer even inroken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
I allways jump to conclusions.
Dat is wat jij denkt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Twee keer spacen ben je geen junk.
Roken in de kamer is geen strak plan, maar roken op het balkon of gewoon bier drinken in de kamer klinkt goed! Ik moest binnenkort toch nog een feestje houden..quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Meet bij jou thuis? Komen wij je seminieuwe kamer even inroken.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Roken in de kamer is geen strak plan, maar roken op het balkon of gewoon bier drinken in de kamer klinkt goed! Ik moest binnenkort toch nog een feestje houden..
Junk, tja, wanneer ben je een junk. Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wat jij denkt!
Die vriend van mij is ook geen junk, hij gebruikt gewoon op elk feest waar hij heengaat, en ook daarbuiten
Jij bent certainly invited op mijn Amsterdam-verjaardagsfeestje, ik zal binnenkort eens beslissen wanneer dat plaats gaat vinden. Nu maar even slapen, straalbezopen fokken is never a good planquote:
Ik ben niet straal bezopen, halverwege mijn tweede whiskey cola.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij bent certainly invited op mijn Amsterdam-verjaardagsfeestje, ik zal binnenkort eens beslissen wanneer dat plaats gaat vinden. Nu maar even slapen, straalbezopen fokken is never a good plan
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben niet straal bezopen, halverwege mijn tweede whiskey cola.
En ik voel me vereerd
Je vergeet spelfouten te maken. Dat doet iedereen die straalbezopen is namelijk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jij bent certainly invited op mijn Amsterdam-verjaardagsfeestje, ik zal binnenkort eens beslissen wanneer dat plaats gaat vinden. Nu maar even slapen, straalbezopen fokken is never a good plan
O wacht, ik kan niet lezenquote:
Veel mensen ook als ze compleet nuchter zijn hoor!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je vergeet spelfouten te maken. Dat doet iedereen die straalbezopen is namelijk.
Ik heb nu firefox met rode draadjes onder je woorden als je ze fout typt. Perfect.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je vergeet spelfouten te maken. Dat doet iedereen die straalbezopen is namelijk.
Ik heb daar een mooi voorbeeld van!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veel mensen ook als ze compleet nuchter zijn hoor!
Ik ben natuurlijk extreem intelligent en mateloos hoog opgeleid, spelfouten zijn beneden mijn niveauquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien moeten die dan gaan zuipen, en dan gaan FOK!ken, zul je zien, maken ze geen spelfouten meer!quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veel mensen ook als ze compleet nuchter zijn hoor!
quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk extreem intelligent en mateloos hoog opgeleid, spelfouten zijn beneden mijn niveau
Whehe, je zelfbeeld is wel totaal aan flarden als je alcohol op hebtquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk extreem intelligent en mateloos hoog opgeleid, spelfouten zijn beneden mijn niveau
Ja, normaal is mijn zelfbeeld wel beter ja, alcohol is slecht voor mequote:Op vrijdag 10 september 2010 00:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe, je zelfbeeld is wel totaal aan flarden als je alcohol op hebt
Nee hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, normaal is mijn zelfbeeld wel beter ja, alcohol is slecht voor me
Volstaat dat nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wat heb je gedaan vanavond, afgezien van jezelf dronken voeren?
Mwah, opzich wel.quote:
Ik ging vanochtend uitslapen, toen mijn junior-co-schap verloskunde nabespreken (:')!!!!) en toen naar mijn keuzeonderwijs (machtigprachtig), daarna met mijn keuzeonderwijs naar de Epsteinbar en toen gingen we om half 10 weg om nog naar de supermarkt te kunnen gaan, maar dat ging mis, dus gingen we naar de AH to go, en toen hebben we nog eten gekookt en gegeten, en nu zit ik hier, een Grolschje te adten, zodat ik morgen minder hoofdpijn heb, hopelijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor.
Wat heb je gedaan vanavond, afgezien van jezelf dronken voeren?
Als ik nu een Grolsch naar binnen gooi heb ik juist hoofdpijn morgen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend uitslapen, toen mijn junior-co-schap verloskunde nabespreken (:')!!!!) en toen naar mijn keuzeonderwijs (machtigprachtig), daarna met mijn keuzeonderwijs naar de Epsteinbar en toen gingen we om half 10 weg om nog naar de supermarkt te kunnen gaan, maar dat ging mis, dus gingen we naar de AH to go, en toen hebben we nog eten gekookt en gegeten, en nu zit ik hier, een Grolschje te adten, zodat ik morgen minder hoofdpijn heb, hopelijk
Ah, een screwdriver!quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik nu een Grolsch naar binnen gooi heb ik juist hoofdpijn morgen.
Ik ken nog een oude truuk. Was iets met wodka en sinaasappel sap in de morgen. Maar die werkt alleen ben echte alcoholisten.
Je woont nu in het land van Heer Amstel, Koning Heineken en Hertog hertog jan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:10 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb de hele avond Amstel gedronken, daar krijg ik koppijn van, maar mijn ervaring is dat 2 Grolsch de hoofdpijn helpt voorkomen.
En ik heb 1x 's ochtends toen ik iets verplichts had een shotje vodka genomen, dat helpt gigantisch, maar je voelt je wel een vieze alcoholist, dat is nogal jammer
Grolsch blijf je immer trouw! Maar dat snap je alleen als je uut Twen'n komtquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je woont nu in het land van Heer Amstel, Koning Heineken en Hertog hertog jan.
Geen Grolsch dus.
Dat is als wonen in Nederland, maar Arabisch blijven pratenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Grolsch blijf je immer trouw! Maar dat snap je alleen als je uut Twen'n komt
SChoorsteen brand? Wat een sukkelsquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:15 schreef xyzyx het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit zo snel bij een vriend geweest, werd gebeld dat er allemaal rook was bij hem thuis en bla bla dus ik wtf meteen auto in gesprongen naar hem gereden.. Was maar goed dat er geen flitsers stonden![]()
Uiteindelijk wel een paar toffe plaatjes kunnen schieten van de brandweer die de schoorsteen leeg haalde
Hoezo sukkels? T huis van een vriend is afgefikt door schoorsteen brand en die was een paar maanden daarvoor nog geveegd.. Alleen waarschijnlijk niet goed, maar dat terzijde..quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
SChoorsteen brand? Wat een sukkels
Gewoon een slechte schoorsteen, of ze stoken nooit. Nooit last gehad hier.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoezo sukkels? T huis van een vriend is afgefikt door schoorsteen brand en die was een paar maanden daarvoor nog geveegd.. Alleen waarschijnlijk niet goed, maar dat terzijde..
Hun schoorsteen is prima en ze hadden inderdaad de hele zomer niet de open haard aan gehad.. gister ging het schijnbaar ook niet helemaal goed hoorde ik dus hij is wel een 1e klas mongool dat hij niet naar zijn ma luistert en ff geen fikkie pooktquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon een slechte schoorsteen, of ze stoken nooit. Nooit last gehad hier.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Grolsch blijf je immer trouw! Maar dat snap je alleen als je uut Twen'n komt
Rabat is toch iets moslim achtigs?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zei vandaag 'Kats van't rabat!', en dat begrepen ze hier niet
Wij ook niet, en we kunnen hem gewoon aanzetten. Dat in een gemetselde schoorsteen die eigenlijk te groot is voor onze open haard. Dat zegt iets over hoe slecht het hun hebbenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hun schoorsteen is prima en ze hadden inderdaad de hele zomer niet de open haard aan gehad.. gister ging het schijnbaar ook niet helemaal goed hoorde ik dus hij is wel een 1e klas mongool dat hij niet naar zijn ma luistert en ff geen fikkie pookt
Je was totaal in rep en roer?quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Weltrustenquote:
Hij zat vol troep dus ze hadden m gewoon moeten vegen..quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wij ook niet, en we kunnen hem gewoon aanzetten. Dat in een gemetselde schoorsteen die eigenlijk te groot is voor onze open haard. Dat zegt iets over hoe slecht het hun hebben
Of niet hard stoken. Sowieso moet je rustig beginnen als je voor het eerst in het seizoen gaat stoken. Dan kan je de troep er een beetje uitstoken ipv uitbrandenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij zat vol troep dus ze hadden m gewoon moeten vegen..
Hij dacht dat het een diesel was waarschijnlijk, af en toe flink het gas inrammen om alle roet er uit te krijgen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of niet hard stoken. Sowieso moet je rustig beginnen als je voor het eerst in het seizoen gaat stoken. Dan kan je de troep er een beetje uitstoken ipv uitbranden
Slaaplekkerquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:38 schreef VASND het volgende:
Hoe fucking lachen is het trouwens om met de eerste trein terug te gaan en met een fucking grote groep totaal van het padje op nijmegen centraal te staan kloten.
Hahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 07:38 schreef VASND het volgende:
Hoe fucking lachen is het trouwens om met de eerste trein terug te gaan en met een fucking grote groep totaal van het padje op nijmegen centraal te staan kloten.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:00 schreef VASND het volgende:
Het heeft een NS-fluit, kaarten, pasjes en andere shit opgeleverd.
Oh en een grote krokodillenknuffel.
IK LOOP OP DE WOLKEN!! OEEOEEEOEEEEEH!quote:
Link?quote:
naar kinderfmquote:
Ernst bobby en de restquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
http://nederland.fm/
En dan net links onder dat radiovenster in het midden.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Beter leren googelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je was totaal in rep en roer?
Dronken van het bier?quote:
Mwa, kan, maar het is eigenlijk algemeen dat je een beetje van het padje af bentquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:27 schreef xyzyx het volgende:
Kut politie heeft mn knipperlichten in beslag genomenWe hadden van die dik toffe blauwe super led knipperlampjes die je met zuignapjes op raam kon bevestigen.. Stonden we net op t dorp, laat ik het ff zien aan een vriend komt er net zo'n agent langs lopen: JA DAT MAG NIET ik zo: heulemaal wel je mag t niet onder t rijden aan hebben zo'n andere kerel heeft ook knipperlichten op zijn auto..
Komt die agent wijs aanzetten dat het alleen mag als ze niet aangesloten zijn.. dus moest ik ze inleveren en kreeg ik een waarschuwing omdat ik ze niet gebruikte onder het rijden..
Mijn 10 euro aan chinese rommel, oom agent wat doe je
Ok. Nu spreek ik twentsquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, kan, maar het is eigenlijk algemeen dat je een beetje van het padje af bentKan ook door alcohol ja
Wilde gewoon een keertje proberen of je zo sneller door een file heen kwam.quote:
Neh, je verstaat/kent hoogstens een paar woordjesquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neh, je verstaat/kent hoogstens een paar woordjes
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wilde gewoon een keertje proberen of je zo sneller door een file heen kwam.
Pa van een vriend heeft ook van die led dingen op de auto, ideaal als je 's nachts over de snelweg moet rijden alles gaat vanzelf naar rechts.quote:
Debielquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Pa van een vriend heeft ook van die led dingen op de auto, ideaal als je 's nachts over de snelweg moet rijden alles gaat vanzelf naar rechts.
Voor een file is het alleen niet echt zinvol denk ik
Wel lekker snel thuis danquote:
Zodat je weer lekker snel MW2 kan doen?quote:
Wat hoor ik nou, ga jij een spacemeet organiseren?quote:
Justin Martin.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart hoe heette die technogast met z'n getjoektjoektrein erdoorheen die jij mij liet horen?
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja, thanks. Ik luister sinds gister tjoektjoektechno, goed hè?
Ja nouuu eerst vond ik het superkut maar nu v ind ik het chilliebillie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben trots op jeLekker emmeren!
Je moet ff in de mood komenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nouuu eerst vond ik het superkut maar nu v ind ik het chilliebillie.
Ik ben het zeer sterk van plan jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja bart jij gaat sowieso naar M_Nusnight toch?
Dan koop ik een kaaaaartje want ik ben bang dat het anders uitverkocht is. En volgens mij gaat er niemand van mijn vrienden mee omdat ze kutsmoesjes hebben of nog geen 18 zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben het zeer sterk van plan ja
Hoeveel scheelde dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mooi kukt trouwens dat ik niet zo slim was Early Bird te kopen.
Zo, ook hallo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou, ga jij een spacemeet organiseren?
quote:
Verdammt noch mahlquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook wel alleen gaan trouwens, als jij niet gaat Bartieboy.Tis alleen dat mijn excollega's er ook zijn en dan ben ik gelijk zo'n loner. Zo van heuj waar zijn je vrienden? Ja die heb ik niet.
Stimmt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verdammt noch mahl
[..]Nee, ik speel wel even je inval vriend hoor
Samequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Stimmt!
Oké cool.![]()
![]()
Ik wil eigenlijk snoepen dan maar ik heb tentamenweek erna.
![]()
jonge, je kan beter met je 360 opscheppenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bitches willen mij omdat ik een PS3 heb mang!
Spang!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bitches willen mij omdat ik een PS3 heb mang!
Nee mang, een PS3 is duurder!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
jonge, je kan beter met je 360 opscheppen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bitches willen mij omdat ik een grote leuter heb mang!
waar werk je?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Niet normaal trouwens hoeveel mensen sigaretten/shag kopen.
quote:
waarom niet bij een van die twee coffeeshops in de buurt. Kon ik korting bij je krijgenquote:
Kan ik wel gaan proberen als mijn proeftijd erop zit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
waarom niet bij een van die twee coffeeshops in de buurt. Kon ik korting bij je krijgen
Vrouwelijke charmes en de kroeg waar we waren voor de krokodil.quote:
pwn, dan moet je bij een garage werken ofzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm bij een collega word zijn contract niet verlengd omdat hij te oud/duur is. Ik ben ouder en duurder dus ik zal straks ook wel op straat staan
Die zitten niet te wachten op een 20 jarige die nog niks kan denk ikquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
pwn, dan moet je bij een garage werken ofzo.
Hej hej!quote:
Is hij Homo?quote:
Nee, hij is Bruno Mars.quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:59 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Is hij Homo?
De film Brüno is trouwens wel epic
Strings.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:02 schreef Aapvis het volgende:
wat zijn die rare dingen met dat zwarte lint erin eigenlijk?
Dat is van voor jouw tijd!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:02 schreef Aapvis het volgende:
wat zijn die rare dingen met dat zwarte lint erin eigenlijk?
Hetzelfde hierquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:18 schreef Hyman het volgende:
Morgen wordt mijn haar niet paars en ga ik de hele dag werken, hoi.
Ik klikte op jouw last.fm-icoontje en nu zegt dat kutlast.fm:quote:
Ga naar de hoeren, en loos je eiwit overschotquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom jij dan langs? Heb een eiwit-overschot.
Paarsquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:17 schreef Apokoinou het volgende:
Morgen wordt mijn haar paars en krijg ik twee lieve babygerbils, hoi.
Ja jij begint!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga naar de hoeren, en loos je eiwit overschot
nee mark rutte als mpquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PaarsOok maar gelijk kort en pittig, of is dat de volgende stap?
Ja, sexy toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PaarsOok maar gelijk kort en pittig, of is dat de volgende stap?
Ik weet niet wat erger isquote:
Enorm!quote:
Dankje. Ik twijfelde nog of ik het zou doen, maar door jou weet ik nu zeker dat ik een pittig, kort kapsel moet nemen.quote:
Geen idee, ingelogd?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:25 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ik klikte op jouw last.fm-icoontje en nu zegt dat kutlast.fm:
Your musical compatibility with Lollers is Unknown
Wat is dat voor onzin?
Ik heb die uitwerking vaker op mensen ja!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:43 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Dankje. Ik twijfelde nog of ik het zou doen, maar door jou weet ik nu zeker dat ik een pittig, kort kapsel moet nemen.
Ik heb hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik keek net even verder en nu doet hij dat bij iedere user.
Zelfs na uitlog-inlog.
Hoe weet jij dat?quote:
Dat ze zich gaan gedragen als lesbische retards?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb die uitwerking vaker op mensen ja!
Twittert, van Blax. Deed je daar, en waarom hoor ik dat soort dingen niet.quote:
Nee, dat mensen spontaan hun haar gaan veranderen speciaal voor mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Dat ze zich gaan gedragen als lesbische retards?
Ajaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Twittert, van Blax. Deed je daar, en waarom hoor ik dat soort dingen niet.
Komt op hetzelfde neer, alleen dat lesbische kan dan achterwege blijven.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat mensen spontaan hun haar gaan veranderen speciaal voor mij.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AjaUuh, even een kroketje eten was het plan
En omdat ik je nummer niet heb, want ik had Fjets wel ge-sms't
Liever wel jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:55 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer, alleen dat lesbische kan dan achterwege blijven.
Nee, alleen doordeweeksquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!
Verwacht je dat ooit nog eens te doen, bij voorkeur vrzazo?
Ow. De komende maanden madiwodo stagequote:Op vrijdag 10 september 2010 20:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, alleen doordeweeksEn geen idee wanneer weer
Ja halloquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. De komende maanden madiwodo stage
Wanneerquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
ben wel zelf in Delft geweest. Naja op het station
1 september! Oooh toen was ik in Leidenquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhh, vorige week donderdag woensdag
Ook geweest. Had een goed boek, ben niet overgestapt op Utrecht maar ben doorgereden naar Rotterdam en weer terug naar Amsterdamquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
1 september! Oooh toen was ik in Leiden
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ook geweest. Had een goed boek, ben niet overgestapt op Utrecht maar ben doorgereden naar Rotterdam en weer terug naar Amsterdam
Waaaaromquote:
Last.fm haat mij waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:46 schreef Apokoinou het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik keek net even verder en nu doet hij dat bij iedere user.
Zelfs na uitlog-inlog.
mmm jammiequote:Op vrijdag 10 september 2010 21:27 schreef -SG- het volgende:
Lekker zoute popcorn, warm uit de magnetron.
bahbahquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:27 schreef -SG- het volgende:
Lekker zoute popcorn, warm uit de magnetron.
Nah, weetje.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, weetje.
Ik moest om 20:30 op schiphol zijn. Had mij voorgenomen om overdag in Amsterdam te gaan zwalken. Goed, op tijd in de trein, boek mee en lekker lezen. Ik had dus de intercity naar Rotterdam gepakt (een keer op de dag of zo gaat-ie naar Rotterdam ipv. Amsterdam of Den Haag. Dus ik bleef maar zitten, het boek interesseerde me
Op z'n Mat Herbens!quote:
Buitenlandse studente en student oppikken voor centjes.quote:
Oh nicequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Buitenlandse studente en student oppikken voor centjes.
PNO'tjes?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was wel leuk! Nog wel wat contact met beide
PNO, geen idee, maar ik interpreteer het eventjes naar iets en zeg.... Nee!quote:
Potentieel Neuk Object, dohquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
PNO, geen idee, maar ik interpreteer het eventjes naar iets en zeg.... Nee!
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:15 schreef robr0 het volgende:
[..]
2 verbrande korans in een envelop jajajajajajajajajajaja
matig matig ken je al andere dan maar he hoe neuk je een meisje van 3 tussen haar tietenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet niet, zal waarschijnlijk wel leuk klinken ofzo.
Aan jouw de eer om het te vertellen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef robr0 het volgende:
[..]
matig matig ken je al andere dan maar he hoe neuk je een meisje van 3 tussen haar tieten
Is mijn reputatie zo slecht?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef robr0 het volgende:
[..]
van een sadistisch persoon als jij had ik niets anders verwacht hehe
waatr was je mang dacht dat je zelfmoord had gepleegdquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Is mijn reputatie zo slecht?
Mooi!
Verbeter de wereld begin bij jezelf zeggen we dan maar hequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef robr0 het volgende:
[..]
waatr was je mang dacht dat je zelfmoord had gepleegd
klopt wat doe je hier nog rijden genoeg treinen nog op dit tijdstip kali mataquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Verbeter de wereld begin bij jezelf zeggen we dan maar he
Ik heb vastgezeten voor moord, verkrachting van 12 jarige meisjes en in het openbaar naar The Backstreet Boys luisteren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef robr0 het volgende:
[..]
waatr was je mang dacht dat je zelfmoord had gepleegd
Jezelf voor de trein gooien is echt royal sadness, huur dan een lamborghini en rij jezelf naar de kanker dan heb je tenminste nog lol voor je dood gaat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef robr0 het volgende:
[..]
klopt wat doe je hier nog rijden genoeg treinen nog op dit tijdstip kali mata
maar gelukkig niet veroordeeldquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb vastgezeten voor moord, verkrachting van 12 jarige meisjes en in het openbaar naar The Backstreet Boys luisteren.
Die 12 jarige meisjes waren zeker hun 80ste verjaardag aan t vieren.. perverse oma verkrachter dat je bentquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb vastgezeten voor moord, verkrachting van 12 jarige meisjes en in het openbaar naar The Backstreet Boys luisteren.
You just got more attractive to me.quote:
Ohjeej.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
You just got more attractive to me.
HEYO CAPTAIN JACKquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
De jaren '90 waren echt geniaal qua muziek. Ik mis het.
Nummer is waardeloos zonder een snuif coke in je neus!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:41 schreef robr0 het volgende:
helemaal spang deze pokoe ga er altijd harder van werken ______________________________/
Backstreet Boys, Spice Girls... Do I need to say more?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
De jaren '90 waren echt geniaal qua muziek. Ik mis het.
N'SYNC MOTHERFUCKERS!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Backstreet Boys, Spice Girls... Do I need to say more?
Ik doel meer op dit:quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Backstreet Boys, Spice Girls... Do I need to say more?
5ive bitches. Lifetime fan hierzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
N'SYNC MOTHERFUCKERS!
Bye bye bye!!!!
Eurodancequote:
Ze hebben laatst gouden plaat gekregen, jwtquote:
Hellyeahquote:
LATIN LOVERSSSSSSquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand nog een leuke uitje voor morgen?
Voor overdags.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef Schieganger het volgende:
[..]
LATIN LOVERSSSSSS
Club Vie dus.
Volgens mij zou ik het niet droog horen als ik dat hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo'n kerel op m'n oude school verstond bij Zombie van The Cranberries 'shoarma'.Zat ie daar: "SHOARMAAAA"
Dat deden wij dan ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik het niet droog horen als ik dat hoor
En toen sloeg iedereen hem in elkaar omdat ze honger kregen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat deden wij dan ook niet.Toen waren we naar Berlijn geweest met 4 havo en 5 vwo en dat was de terugreis en iedereen was gaar en hij maar door die bus heen SHOARMA SHOARMA
Nee, we hadden teveel lol.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En toen sloeg iedereen hem in elkaar omdat ze honger kregen?
Shoarma is echt goor als je nuchter bent.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Schieganger het volgende:
IN YOUR HEAAAAAHEAD IN YOUR HEAAAAAHEAD SHOARMA, SHOARMA, SHOARMA
nee ik hoor het niet.
Queen...?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Schieganger het volgende:
I KNOW WHAT I WANT AND I WANT IT NOW!
Goed hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hoe gaat het met joueigenlijk? Ook al een tijd niuet gezien.
Omdat ik wegwas enzo
I'm allright, ben eindelijk over mijn ex aan het heenkomen en dus een date volgende week.quote:
Neeeee Matsoe Matsoe is de held.quote:
die hele soap is overschat zelfs mijn vakanties waren spanger mangquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:58 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Neeeee Matsoe Matsoe is de held.
"Ja, ik drink tot me geld op is, en daarna kan ik niet meer drinken."
Een held, een idool, een filosoof.
Matsoe Matsoe!
Ik vind het hilarisch slecht. Jersey Shore is zoveel beter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef robr0 het volgende:
[..]
die hele soap is overschat zelfs mijn vakanties waren spanger mang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |