Potentieel Neuk Object, dohquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
PNO, geen idee, maar ik interpreteer het eventjes naar iets en zeg.... Nee!
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:15 schreef robr0 het volgende:
[..]
2 verbrande korans in een envelop jajajajajajajajajajaja
matig matig ken je al andere dan maar he hoe neuk je een meisje van 3 tussen haar tietenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Weet niet, zal waarschijnlijk wel leuk klinken ofzo.
Aan jouw de eer om het te vertellen...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef robr0 het volgende:
[..]
matig matig ken je al andere dan maar he hoe neuk je een meisje van 3 tussen haar tieten
Is mijn reputatie zo slecht?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef robr0 het volgende:
[..]
van een sadistisch persoon als jij had ik niets anders verwacht hehe
waatr was je mang dacht dat je zelfmoord had gepleegdquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Is mijn reputatie zo slecht?
Mooi!
Verbeter de wereld begin bij jezelf zeggen we dan maar hequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef robr0 het volgende:
[..]
waatr was je mang dacht dat je zelfmoord had gepleegd
klopt wat doe je hier nog rijden genoeg treinen nog op dit tijdstip kali mataquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Verbeter de wereld begin bij jezelf zeggen we dan maar he
Ik heb vastgezeten voor moord, verkrachting van 12 jarige meisjes en in het openbaar naar The Backstreet Boys luisteren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef robr0 het volgende:
[..]
waatr was je mang dacht dat je zelfmoord had gepleegd
Jezelf voor de trein gooien is echt royal sadness, huur dan een lamborghini en rij jezelf naar de kanker dan heb je tenminste nog lol voor je dood gaat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef robr0 het volgende:
[..]
klopt wat doe je hier nog rijden genoeg treinen nog op dit tijdstip kali mata
maar gelukkig niet veroordeeldquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb vastgezeten voor moord, verkrachting van 12 jarige meisjes en in het openbaar naar The Backstreet Boys luisteren.
Die 12 jarige meisjes waren zeker hun 80ste verjaardag aan t vieren.. perverse oma verkrachter dat je bentquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:34 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb vastgezeten voor moord, verkrachting van 12 jarige meisjes en in het openbaar naar The Backstreet Boys luisteren.
You just got more attractive to me.quote:
Ohjeej.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef Schieganger het volgende:
[..]
You just got more attractive to me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |