Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja, thanks. Ik luister sinds gister tjoektjoektechno, goed hè?
Ja nouuu eerst vond ik het superkut maar nu v ind ik het chilliebillie.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben trots op jeLekker emmeren!
Je moet ff in de mood komenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nouuu eerst vond ik het superkut maar nu v ind ik het chilliebillie.
Ik ben het zeer sterk van plan jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja bart jij gaat sowieso naar M_Nusnight toch?
Dan koop ik een kaaaaartje want ik ben bang dat het anders uitverkocht is. En volgens mij gaat er niemand van mijn vrienden mee omdat ze kutsmoesjes hebben of nog geen 18 zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben het zeer sterk van plan ja
Hoeveel scheelde dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mooi kukt trouwens dat ik niet zo slim was Early Bird te kopen.
Zo, ook hallo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat hoor ik nou, ga jij een spacemeet organiseren?
quote:
Verdammt noch mahlquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil ook wel alleen gaan trouwens, als jij niet gaat Bartieboy.Tis alleen dat mijn excollega's er ook zijn en dan ben ik gelijk zo'n loner. Zo van heuj waar zijn je vrienden? Ja die heb ik niet.
Stimmt!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verdammt noch mahl
[..]Nee, ik speel wel even je inval vriend hoor
Samequote:Op vrijdag 10 september 2010 14:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Stimmt!
Oké cool.![]()
![]()
Ik wil eigenlijk snoepen dan maar ik heb tentamenweek erna.
![]()
jonge, je kan beter met je 360 opscheppenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bitches willen mij omdat ik een PS3 heb mang!
Spang!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bitches willen mij omdat ik een PS3 heb mang!
Nee mang, een PS3 is duurder!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
jonge, je kan beter met je 360 opscheppen
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:03 schreef MarkM het volgende:
[..]
Bitches willen mij omdat ik een grote leuter heb mang!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |