quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik zei vandaag 'Kats van't rabat!', en dat begrepen ze hier niet
Beter leren googelenquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je was totaal in rep en roer?
Dronken van het bier?quote:
Mwa, kan, maar het is eigenlijk algemeen dat je een beetje van het padje af bentquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:27 schreef xyzyx het volgende:
Kut politie heeft mn knipperlichten in beslag genomenWe hadden van die dik toffe blauwe super led knipperlampjes die je met zuignapjes op raam kon bevestigen.. Stonden we net op t dorp, laat ik het ff zien aan een vriend komt er net zo'n agent langs lopen: JA DAT MAG NIET ik zo: heulemaal wel je mag t niet onder t rijden aan hebben zo'n andere kerel heeft ook knipperlichten op zijn auto..
Komt die agent wijs aanzetten dat het alleen mag als ze niet aangesloten zijn.. dus moest ik ze inleveren en kreeg ik een waarschuwing omdat ik ze niet gebruikte onder het rijden..
Mijn 10 euro aan chinese rommel, oom agent wat doe je
Ok. Nu spreek ik twentsquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, kan, maar het is eigenlijk algemeen dat je een beetje van het padje af bentKan ook door alcohol ja
Wilde gewoon een keertje proberen of je zo sneller door een file heen kwam.quote:
Neh, je verstaat/kent hoogstens een paar woordjesquote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neh, je verstaat/kent hoogstens een paar woordjes
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wilde gewoon een keertje proberen of je zo sneller door een file heen kwam.
Pa van een vriend heeft ook van die led dingen op de auto, ideaal als je 's nachts over de snelweg moet rijden alles gaat vanzelf naar rechts.quote:
Debielquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Pa van een vriend heeft ook van die led dingen op de auto, ideaal als je 's nachts over de snelweg moet rijden alles gaat vanzelf naar rechts.
Voor een file is het alleen niet echt zinvol denk ik
Wel lekker snel thuis danquote:
Zodat je weer lekker snel MW2 kan doen?quote:
Wat hoor ik nou, ga jij een spacemeet organiseren?quote:
Justin Martin.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart hoe heette die technogast met z'n getjoektjoektrein erdoorheen die jij mij liet horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |