abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86182013
Vind wel dat stagevergoeding verplicht hoort te zijn.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:41:10 #102
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_86182310
quote:
Op maandag 6 september 2010 21:59 schreef Ritmo het volgende:
Een studiegenoot van me loopt stage bij een bedrijf, en ik vroeg hem vandaag hoeveel vergoeding die kreeg. Helemaal niets... Nou dan zou je zeggen dat ie in elk geval b.v. 1 of 1,5 vrije dagen in de week kreeg om nog erbij te kunnen werken. Maar nee, hij mocht blij zijn als het 'maar' bij 40 uur bleef. :{

Wtf denken sommige mensen? Dat voor studenten het geld voor de huur en boodschappen aan de bomen groeit? :') Of dat je 60 uur per week wil werken om uberhaupt te kunnen leven en eten?

Natuurlijk leer je van je stage, maar het is toch te idioot voor woorden dat een bedrijf dat tonnen omzet heeft gebruik van een stagiair maakt, en er niet even 300 of 400 euro per maand vanaf kan zodat diegene in elk geval z'n huur kan betalen? Bij een MBO-stage kan ik me er nog wat van voorstellen, want die kunnen vaak nog gewoon te weinig om echt rendabel te zijn, maar een 3e jaars HBO'er die gewoon na een paar weken functioneert als een werknemer.

Asociale kutbedrijven. :r
ik kreeg zelf toen ik stage liep (3 maanden)op het eind een waardebon van 50 euro.
Een klasgenoot die stage liep bij de uni kreeg 500 euro per 3 weken :{
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_86182629
Er zit natuurlijk veel verschil tussen.

Ik krijg ze binnen met een minimale kennis van het vak, ook niet zo gek als je bedenkt dat hun schoolweek maar 25 uur duurt. Huiswerk hebben ze nog nooit gehad, de praktijklessen vullen ze door op internet te klooien.

Na drie weken gaan ze weg, en kunnen ze een product van begin tot eind maken. Nog niet perfect maar ze hebben wel alle stappen doorlopen. Ze maken dan een verzonnen opdracht, waar ik nooit 1 cent aan zal verdienen. Daarom heb ik ook niet de behoefte om ze er geld voor te geven, het kost alleen maar materiaal.

Het niveau van deze jongens (allemaal rond de 18 jaar) is erg laag, en dat komt niet alleen door hun zelf maar ook door de school.
pi_86182659
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:35 schreef VersusPascal het volgende:
Vind wel dat stagevergoeding verplicht hoort te zijn.
bedrijven maken kosten voor stagenemers, doorgaan moet je hem een paar weken inwerken en hem wekelijks nieuwe dingen leren, daarbij komt dat dit soort gasten meestal na een half jaar weer weg zijn

Als het bedrijf schiet je er niks mee op, of de persoon moet later in het bedrijf gaan werken dan hebben de ingestoken uren weer een voordeel door ervaring,inzetbaarheid

Dus dat je werkt voor de tijd die een bedrijf aan je kwijt is vind ik niet zo gek, buiten dat is zo bedrijf veel meer tijd kwijt dan jij denkt, bv met overleg school
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_86182718
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef cumcumber het volgende:

Ik krijg ze binnen met een minimale kennis van het vak, ook niet zo gek als je bedenkt dat hun schoolweek maar 25 uur duurt. Huiswerk hebben ze nog nooit gehad, de praktijklessen vullen ze door op internet te klooien.

Na drie weken gaan ze weg, en kunnen ze een product van begin tot eind maken. Nog niet perfect maar ze hebben wel alle stappen doorlopen. Ze maken dan een verzonnen opdracht, waar ik nooit 1 cent aan zal verdienen. Daarom heb ik ook niet de behoefte om ze er geld voor te geven, het kost alleen maar materiaal.

Het niveau van deze jongens (allemaal rond de 18 jaar) is erg laag, en dat komt niet alleen door hun zelf maar ook door de school.
Weten ze ook dat het een verzonnen project is? En jongens die huur moeten betalen. Nooit problemen mee?
pi_86182745
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

omdat je als bedrijf tijd kwijt bent aan administratie en contact met de school. Daarbij moeten ze ingewerkt worden enzo.

Wees blij dat bedrijven het nog doen.
Sorry hoor, maar het enige contact wat mijn stagebedrijf had met school was met een docent die mijn stagebegeleider een half uur heeft gesproken. Het inwerken wordt normaal ook met een normale werknemer gedaan, uiteraard wel met het idee dat deze langer blijft, maar dat kan ook de insteek van een stagiair zijn.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:49:49 #107
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_86182752
ze hebben alsnog stufi en weekend/avonden.

Ik werkte ook gewoon 2 avonden en een zaterdag naast mijn stage.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_86182809
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:47 schreef cumcumber het volgende:

Dat is ook nog wel een wereld van verschil met een HBO student (of MBO wat mij betreft) die gewoon full time meedraait op een afdeling. In mijn geval was het bijvoorbeeld dat als er geen stagiair zou zetten ze een fulltime werknemer nodig zouden hebben.
pi_86182871
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef Catch22- het volgende:
ze hebben alsnog stufi en weekend/avonden.

Ik werkte ook gewoon 2 avonden en een zaterdag naast mijn stage.
Bikkel
Eens met wat hierboven staat
pi_86182948
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:51 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is ook nog wel een wereld van verschil met een HBO student (of MBO wat mij betreft) die gewoon full time meedraait op een afdeling. In mijn geval was het bijvoorbeeld dat als er geen stagiair zou zetten ze een fulltime werknemer nodig zouden hebben.
Veel studenten hebben minimale kennis en kunnen nog niet meedraaien. Ik verdiep veel tijd in mijn vak ook buiten school en weet zeker dat ik als mbo'er dezelfde kwaliteiten heb op mijn vak als een hbo'er. Het probleem is dat ik op de middelbare school niet goed ben ik bepaalde vakken. Bijvoorbeeld Duits en dingen waar ik nu met men opleiding weinig aan heb. Op men kwaliteit in men vak verdiep ik me helemaal waardoor ik naar mijn idee, redelijk kan meedraaien zelfstandig.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:54:28 #111
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_86182965
quote:
maar een 3e jaars HBO'er die gewoon na een paar weken functioneert als een werknemer.
Haha.
Ik ga naar huis.
pi_86183011
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Weten ze ook dat het een verzonnen project is? En jongens die huur moeten betalen. Nooit problemen mee?
Nou sorry hoor, ik heb niks te maken met iemand die zijn huur moet betalen,

jaren geleden toen ik zelf stage liep kreeg ik ook niets, maar ik had wel ervaring die ik vandaag de dag nog gebruik, misschien werd ik zonder die werkervaring geeneens aangenomen bij mijn huidige baas
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
pi_86183030
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:49 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Ze zitten op school, daar verdienen ze ook niets.
Als je vaste lasten hebt moet je een baan zoeken, geen stageplaats.
Een goede stageplaats en de kennis die je hebt opgedaan zullen wel bijdragen bij het krijgen van een baan.
pi_86183111
iets met investeren in jezelf
[..]
pi_86183143
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:55 schreef dagdag het volgende:

[..]

Nou sorry hoor, ik heb niks te maken met iemand die zijn huur moet betalen,

jaren geleden toen ik zelf stage liep kreeg ik ook niets, maar ik had wel ervaring die ik vandaag de dag nog gebruik, misschien werd ik zonder die werkervaring geeneens aangenomen bij mijn huidige baas
Er is natuurlijk een verschil met stages die je gebruiken, en stages die je iets leren.

En het is natuurlijk zo, wilt iemand geld, dan kunnen ze naar een stageplek waar ze minder leren, maar wel geld krijgen. Dan is het de keuze van de student en heb jij er idd niks mee te maken.
pi_86184220
Altijd vergoedingen gehad tussen de 200 en 400 euro per maand, feit blijft altijd dat zo'n bedrijf winst maakt op het werk wat jij doet maar dat ze helemaal niets moeten geven. Vind wel dat je íets moet krijgen, en als dat dan nog een beetje in verhouding staat tot het niveau van de stage (zelfstandig productie werk doen of wordt er daadwerkelijk veel tijd in je begeleiding gestoken) vind ik dat prima. Heeft mij ook altijd vakantiebaantjes opgeleverd die aanmerkelijk beter verdiende als het standaard werk voor jongeren.

Ik kan me nu (hbo) ook stage plekken indenken overigens waar ik ook geheel kosteloos naar toe zou gaan, afhankelijk van de opdracht ;) Liever niet, maar sluit het niet uit.
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:19:08 #117
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_86184271
Ik kreeg 300 euro per maand, en daarvoor moest ik 36 uur per week in continudiensten draaien. Daar kun je echt geen bijbaantje naast vinden want je vind nooit een bedrijf jou aanneemt als je totaal niet flexibel bent. Je bent namelijk vaak niet in het weekend beschikbaar en ook vaak niet in de avonden doordeweeks.
Ik was dus blij met die 300 euro wat ik kreeg, ook al is het eigenlijk echt belachelijk weinig als je fatsoenlijk na gaat denken.
Erger af zijn dus mensen die co-schappen moeten lopen. Je mag blij zijn als je minimaal 40 uur in de week moet werken en je krijgt niets betaald, daarnaast ben je echt wel kapot als je een dag gewerkt hebt waardoor je niet nog eens een bijbaantje ernaast kunt nemen. Co-assistenten worden overal ingezet en mogen bijna het meeste en rotste werk opknappen.
吴 曼 迪
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:22:36 #118
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_86184435
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:54 schreef nietzman het volgende:

[..]

Haha.
Precies. Haha.

Je ziet dat pas als ze zelf werkt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_86184604
Loon naar werken is mijn idee,

Sommigen zijn gewoon maandenlang een blok aan je been en kosten alleen maar geld, anderen zijn al snel zelfstandig en doen gewoon dingen waar het bedrijf op verdient, daar mag best wel iets tegenover staan.

Als de beloning gelijk oploopt met de beoordeling zou dat voor veel stagelopers misschien zelfs een extra stimulans kunnen zijn.
pi_86184959
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:25 schreef grindfreakje het volgende:
Loon naar werken is mijn idee,

Sommigen zijn gewoon maandenlang een blok aan je been en kosten alleen maar geld, anderen zijn al snel zelfstandig en doen gewoon dingen waar het bedrijf op verdient, daar mag best wel iets tegenover staan.

Als de beloning gelijk oploopt met de beoordeling zou dat voor veel stagelopers misschien zelfs een extra stimulans kunnen zijn.
Precies zo was het bij mij ook geregeld toen ik stage liep. Begonnen op 200 euro per maand en na een maand kreeg ik een beoordelingsgesprek. In dat gesprek kwam naar voren dat ik zo goed functioneerde dat ik vanaf dat moment 400 euro per maand kreeg. Tijdens dat gesprek was ook de belofte gemaakt dat als ik zo bleef groeien in mijn functioneren er wellicht een bonus in zat nadat de stage periode afgelopen was.

Bij het eindgesprek wederom een beoordeling en kreeg toen 1100 euro over gemaakt als prestatiebeloning voor het goede functioneren.

Zo'n houding ben ik nog maar weinig tegen gekomen bij andere stage bedrijven moet ik zeggen.
pi_86185326
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:33 schreef Hiya het volgende:

[..]

Precies zo was het bij mij ook geregeld toen ik stage liep. Begonnen op 200 euro per maand en na een maand kreeg ik een beoordelingsgesprek. In dat gesprek kwam naar voren dat ik zo goed functioneerde dat ik vanaf dat moment 400 euro per maand kreeg. Tijdens dat gesprek was ook de belofte gemaakt dat als ik zo bleef groeien in mijn functioneren er wellicht een bonus in zat nadat de stage periode afgelopen was.

Bij het eindgesprek wederom een beoordeling en kreeg toen 1100 euro over gemaakt als prestatiebeloning voor het goede functioneren.

Zo'n houding ben ik nog maar weinig tegen gekomen bij andere stage bedrijven moet ik zeggen.
Ideale manier van aanpak daar. Ze zijn daar niks verplicht, maar je hebt daar z'n goeie inzet getoond dat ze je besluiten te belonen .
pi_86185410
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Ideale manier van aanpak daar. Ze zijn daar niks verplicht, maar je hebt daar z'n goeie inzet getoond dat ze je besluiten te belonen .
'Kostte' me wel een aantal dagen tot 3 AM door werken maar goed. 1100 euro is niet niks :D
pi_86185748
36 u/w, krijg niks verder.
pi_86185754
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:42 schreef Hiya het volgende:

[..]

'Kostte' me wel een aantal dagen tot 3 AM door werken maar goed. 1100 euro is niet niks :D
Als je er je passie in kan stoppen en er veel van leert is het niet eens erg om tot 3AM door te werken.
pi_86185806
Als iemand nog een leuke leerzame plek weet voor Mediavormgeving, editing, fotografie, camerawek of in die richting. PM'tje :@?
pi_86186097
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef VersusPascal het volgende:
Als iemand nog een leuke leerzame plek weet voor Mediavormgeving, editing, fotografie, camerawek of in die richting. PM'tje :@?
Haha de mooiste verhalen hier ophangen, vervolgens tussen neus en lippen al melden dat je mbo doet en dan ook nog echt zo een knip en plak opleiding :W
pi_86186260
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:54 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:

[..]

Haha de mooiste verhalen hier ophangen, vervolgens tussen neus en lippen al melden dat je mbo doet en dan ook nog echt zo een knip en plak opleiding :W
Ik kan je inderdaad bevestigen dat op het mbo het niet veel voorstelt. Het is dat ik geen hbo kan doen dankzij middelbare school anders had ik HBO gedaan waar het niveau veel hoger ligt.

Maar knip en plak kan je doen, maar ik zoek een uitdagingen in de projecten die ik krijg, zo moet ik nu een animatie maken, wat de meeste doen in flash of degelijk. Ik probeer zelf een combinatie te maken met stopmotion, 3D(smax) en after effects, zo word de uitdaging al een stuk hoger, de meeste beginnen de laatste 2 weken voor een project van 2 maanden, ik begin vanaf de eerste dag. Ook thuis besteed ik minimaal 2 dagen aan tutorials en oefenen.

Toev.: Op mijn school is het heel simpel, doe je niks, leer je niks, zet je jezelf in, zoek je zelf de uitdagingen kan je heel wat leren, hoewel de leraren je niet kunnen helpen met simpele dingen }:| .

Voor mijn school maak je per periode 1 project, dat is 2 maanden de tijd. Ik maak ondertussen ook opdrachten van vrienden, familie en kenissen zoals het bouwen van een website, een filmpje maken, of iets degelijks!
pi_86186374
Ik heb stage gelopen bij postalgold en kreeg 450 euro van hun!
Dat was echt fantastisch :)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_86186507
Ik krijg ook geen vergoeding voor mijn stage dagen (2 per week). Ik heb wel een bijbaantje gekregen, een 0 uren contract voor alle andere dagen dat ik kan werken.

MBO _O_
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_86186747
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:57 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Succes dan als je er iets van probeert te maken, op gesprek komen bij bedrijven die een stage aanbieden en laten zien dat je gemotiveerd bent.
pi_86186974
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:05 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:

[..]

Succes dan als je er iets van probeert te maken, op gesprek komen bij bedrijven die een stage aanbieden en laten zien dat je gemotiveerd bent.
Dankje :),

Ik ben al bezig met een portfolio speciaal gemaakt om te presenteren aan bedrijven. Dat moet dan interactief gaan werken met kleuren en allemaal aan elkaar verbinden. Moeilijk werk om te maken, maar het eindproduct moet indrukwekkend worden.

Ik hoop dat ik versneld traject kan doen zodra ik sneller kan doorstromen naar het HBO. Daar hoop ik dan ook meer ondersteuning te krijgen dan het, zoek-het-zelf-uit-mentaliteit/MBO.
  dinsdag 7 september 2010 @ 23:19:08 #132
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_86187403
quote:
Bij een MBO-stage kan ik me er nog wat van voorstellen, want die kunnen vaak nog gewoon te weinig om echt rendabel te zijn, maar een 3e jaars HBO'er die gewoon na een paar weken functioneert als een werknemer.
:')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_86188096
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:10 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Dankje :),

Ik ben al bezig met een portfolio speciaal gemaakt om te presenteren aan bedrijven. Dat moet dan interactief gaan werken met kleuren en allemaal aan elkaar verbinden. Moeilijk werk om te maken, maar het eindproduct moet indrukwekkend worden.

Ik hoop dat ik versneld traject kan doen zodra ik sneller kan doorstromen naar het HBO. Daar hoop ik dan ook meer ondersteuning te krijgen dan het, zoek-het-zelf-uit-mentaliteit/MBO .
Ik kan je vertellen dat daar nog minder begeleiding is ;)
pi_86223080
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:49 schreef VersusPascal het volgende:
Ja ik heb een geweldige plek voor je waar je hele de dag alleen zit, geen zak betaald krijgt, je voor je eigen eten en vervoer moet zorgen, je lekker haar kutklusjes moet opknappen waar zij lekker geld voor verdient.
Oftewel heb je zin om stage te lopen waar je geen flikker leert, er gebruik van je word gemaakt en je op het einde van je stage een hartvormig post it bakje krijgt met hartvormige post its.
Laat het me maar weten. ^O^
pi_86223125
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 23:31 schreef Hiya het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat daar nog minder begeleiding is ;)
Ik heb na een week nog steeds geen mentor, tot nu toe alleen hoorcolleges en het niveau engels is gewoonweg triest.

haha mensen die durven te beweren dat hbo een hoger niveau is _O-
pi_86223301
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:21 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Ik heb na een week nog steeds geen mentor, tot nu toe alleen hoorcolleges en het niveau engels is gewoonweg triest.

het is minder ellendig ;)
pi_86223336
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:25 schreef Yreal het volgende:

[..]

het is minder ellendig ;)
Voor zover mijn ervaring is het veel doen, veel zelfstudie en les krijgen ho maar,
oftewel je leert alles weer op stage :r
pi_86223632
zeikerd, ik loopt al 2 jaar lang 2 dagen in de week stage en krijg geen cent :)

werkt nou eenmaal zo op scholen...

nog 1 jaar te gaan en krijg dan eindelijk eindstage vergoeding. (met beetje geluk 500 euro per maand).
Voor dat bedrag loop je trouwens wel gewoon fulltime mee en doe je alles wat een normaal medewerker ook doet.
hardcoholic
pi_86224419
Ik verdien ook niks met m'n stage, moet van 8 tot half 5...

Anderen verdienen even lekker 350 per maand :(
[quote]Op zaterdag 7 augustus 2010 21:39 schreef retorbrapi het volgende:
Windows is het beste besturingssysteem ter wereld.
[/quote]
pi_86224970
Wij hebben altijd mbo´ers lopen voor stage. Die mogen dan zware dozen verzamelen. Maar ze krijgen wel 250 per maand voor een 32 uurige (urige, hoe schrijf je dat gvd) werkweek.
Bier en tieten!!
pi_86224998
Urige.
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_86225362
volcontinu en krijg 340 bruto en reis kosten vergoed... ben er blij mee maar als ik hoor wat mijn collega's echt verdienen is het wel om te huilen... Maar onze school heeft al onze stages geregeld en op zijn minst moest je 250 bruto krijgen _O_ _O_
  woensdag 8 september 2010 @ 23:28:39 #143
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_86225695
quote:
Ik heb dertig keer liever iemand van een grafische vakschool als het cibap (mbo) dan een hbo CMDertje die er geen fuck van bakt.
Ik ga naar huis.
pi_86226415
quote:
Op woensdag 8 september 2010 23:07 schreef thewhiteguy het volgende:
Wij hebben altijd mbo´ers lopen voor stage. Die mogen dan zware dozen verzamelen. Maar ze krijgen wel 250 per maand voor een 32 uurige (urige, hoe schrijf je dat gvd) werkweek.
En jij maakt de wc's schoon? :')
  donderdag 9 september 2010 @ 00:02:53 #145
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_86226927
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:54 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Veel studenten hebben minimale kennis en kunnen nog niet meedraaien. Ik verdiep veel tijd in mijn vak ook buiten school en weet zeker dat ik als mbo'er dezelfde kwaliteiten heb op mijn vak als een hbo'er. Het probleem is dat ik op de middelbare school niet goed ben ik bepaalde vakken. Bijvoorbeeld Duits en dingen waar ik nu met men opleiding weinig aan heb. Op men kwaliteit in men vak verdiep ik me helemaal waardoor ik naar mijn idee, redelijk kan meedraaien zelfstandig.
Niet alleen je duist is slecht, je nederlands is ook niet alles.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  donderdag 9 september 2010 @ 00:07:29 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_86227113
quote:

[..]

Ja hahahah Want op het MBO plakken en knippen ze alleen _O-
  donderdag 9 september 2010 @ 00:08:03 #147
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_86227136
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:02 schreef cvboer het volgende:

[..]

Niet alleen je duist is slecht, je nederlands is ook niet alles.
Bedoelt u Nederlands? :')
  donderdag 9 september 2010 @ 21:20:55 #148
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_86256769
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Bedoelt u Nederlands? :')
Met of zonder hoofdletter maakt geen zak uit.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  donderdag 9 september 2010 @ 21:23:36 #149
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_86256899
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:21 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Dan heb je een kut HBO.

Mensen die beweren dat HBO "een grap is" en "amper boven het MBO ligt" zouden eens naar een fatsoenlijke school moeten gaan.

Of ik heb gewoon mazzel en alle HBO's behalve de mijne zijn kutterdekut, dat kan natuurlijk ook.
  donderdag 9 september 2010 @ 22:20:35 #150
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_86259968
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:23 schreef Twiitch het volgende:
Of ik heb gewoon mazzel en alle HBO's behalve de mijne zijn kutterdekut, dat kan natuurlijk ook.
Of je bent zo dom dat je opleiding daadwerkelijk een uitdaging voor je is natuurlijk.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')