HEYO CAPTAIN JACKquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
De jaren '90 waren echt geniaal qua muziek. Ik mis het.
Nummer is waardeloos zonder een snuif coke in je neus!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:41 schreef robr0 het volgende:
helemaal spang deze pokoe ga er altijd harder van werken ______________________________/
Backstreet Boys, Spice Girls... Do I need to say more?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
De jaren '90 waren echt geniaal qua muziek. Ik mis het.
N'SYNC MOTHERFUCKERS!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Backstreet Boys, Spice Girls... Do I need to say more?
Ik doel meer op dit:quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Backstreet Boys, Spice Girls... Do I need to say more?
5ive bitches. Lifetime fan hierzo.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:43 schreef Schieganger het volgende:
[..]
N'SYNC MOTHERFUCKERS!
Bye bye bye!!!!
Eurodancequote:
Ze hebben laatst gouden plaat gekregen, jwtquote:
Hellyeahquote:
LATIN LOVERSSSSSSquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand nog een leuke uitje voor morgen?
Voor overdags.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef Schieganger het volgende:
[..]
LATIN LOVERSSSSSS
Club Vie dus.
Volgens mij zou ik het niet droog horen als ik dat hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Zo'n kerel op m'n oude school verstond bij Zombie van The Cranberries 'shoarma'.Zat ie daar: "SHOARMAAAA"
Dat deden wij dan ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik het niet droog horen als ik dat hoor
En toen sloeg iedereen hem in elkaar omdat ze honger kregen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat deden wij dan ook niet.Toen waren we naar Berlijn geweest met 4 havo en 5 vwo en dat was de terugreis en iedereen was gaar en hij maar door die bus heen SHOARMA SHOARMA
Nee, we hadden teveel lol.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En toen sloeg iedereen hem in elkaar omdat ze honger kregen?
Shoarma is echt goor als je nuchter bent.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Schieganger het volgende:
IN YOUR HEAAAAAHEAD IN YOUR HEAAAAAHEAD SHOARMA, SHOARMA, SHOARMA
nee ik hoor het niet.
Queen...?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef Schieganger het volgende:
I KNOW WHAT I WANT AND I WANT IT NOW!
Goed hoor.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hoe gaat het met joueigenlijk? Ook al een tijd niuet gezien.
Omdat ik wegwas enzo
I'm allright, ben eindelijk over mijn ex aan het heenkomen en dus een date volgende week.quote:
Neeeee Matsoe Matsoe is de held.quote:
die hele soap is overschat zelfs mijn vakanties waren spanger mangquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:58 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Neeeee Matsoe Matsoe is de held.
"Ja, ik drink tot me geld op is, en daarna kan ik niet meer drinken."
Een held, een idool, een filosoof.
Matsoe Matsoe!
Ik vind het hilarisch slecht. Jersey Shore is zoveel beter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef robr0 het volgende:
[..]
die hele soap is overschat zelfs mijn vakanties waren spanger mang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |