Dat worden losje lesjes.quote:Op woensdag 15 september 2010 19:12 schreef Heichler het volgende:
[..]
Ik heb over twee weken ook mijn echte examen en geen lessen meer over
Dat verschilt heel erg per persoon en per instructeur.quote:Op woensdag 15 september 2010 20:47 schreef caffeinjunk het volgende:
Hoelang duurt het bij de meeste mensen ongeveer voor ze praktisch zelfstandig kunnen rijden ( maar nog wel enkele fouten maken) ? Dus geen bijsturen, koppeling, remmen kijken of andere handelingen meer?
In het geval van Kekaa was het omdat er verderop een file stond als ik het goed gelezen heb en daar wil je niet in staan, je wilt rijden.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:52 schreef twiFight het volgende:
Vannelle, wat is de bedoeling daar van? In de beginlessen snap ik het wel, maar zelfs tegen mijn examen aan moest ik dat nog regelmatig doen. Vaak was er uberhaupt geen drol op de snelweg.
Maar ik hoefde dus nooit in of uit te voegen, want de invoegstrook ging over naar de uitvoegstrook en ik kon gewoon daar op blijven rijden. Mja, kan altijd nog zijn omdat hij gewoon naar een ander gedeelte van de stad wou, maar ik blijf het vaak vinden.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
In het geval van Kekaa was het omdat er verderop een file stond als ik het goed gelezen heb en daar wil je niet in staan, je wilt rijden.
Verder kan het natuurlijk zijn om in- en uitvoegen te oefenen, net als dat je binnen de bebouwde kom kruispunten, afslaan e.d. oefent.
Snelweg in- en uitvoegen is niks anders dan een oefening. Al heeft het wel meer effect als het wat drukker is....
Afgelopen maandag heb ikook een kwartier stilgestaan bij de RAI, maar aan de andere kant is filerijden ook wel een aardige trainingquote:Op donderdag 16 september 2010 00:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
In het geval van Kekaa was het omdat er verderop een file stond als ik het goed gelezen heb en daar wil je niet in staan, je wilt rijden.
Verder kan het natuurlijk zijn om in- en uitvoegen te oefenen, net als dat je binnen de bebouwde kom kruispunten, afslaan e.d. oefent.
Snelweg in- en uitvoegen is niks anders dan een oefening. Al heeft het wel meer effect als het wat drukker is....
Inderdaad omdat er file stond. 50 km per uur... veeeeeeeel vrachtwagens. Andere kant was iets rustiger, dus niet ingevoegd (wel handig van die invoeg/uitvoegstroken dan), en onder viaduct door er aan de andere kant weer op. Waar het 80 was, maar ok...quote:Op donderdag 16 september 2010 00:59 schreef vannelle het volgende:
[..]
Naar een ander gedeelte van de stad willen kan ook een reden zijn idd.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:25 schreef twiFight het volgende:
[..]
Maar ik hoefde dus nooit in of uit te voegen, want de invoegstrook ging over naar de uitvoegstrook en ik kon gewoon daar op blijven rijden. Mja, kan altijd nog zijn omdat hij gewoon naar een ander gedeelte van de stad wou, maar ik blijf het vaak vinden.
Klopt.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar aan de andere kant is filerijden ook wel een aardige training
Dat hopen we zo van je te horen.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik word over een paar minuten opgehaald. Zal 3 maal scheepsrecht zijn?
In t begin zat ik ook te kloten met de koppeling, achteraf gezien liet ik m op het laatst te snel opkomen.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:39 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt.
Heb een keer een leerlinge gehad die vreselijk moeite had met de koppeling.
Ik heb toen expres een file opgezocht.![]()
Na die file (vnl. op de koppeling rijden) was dat probleem opgelost.![]()
Maakt toch niks uit van het aantal lessen? Zorgt alleen maar voor druk, dat vaak negatief uitpakt en resulteert in meer falen.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:26 schreef Blistering het volgende:
Ik faalde weer ouderwets net. Niet goed vooruitkijken, verkeerde rijbaan pakken (in de meest irritante stortregen) etc. En tot overmaat van ramp had ik ook nog m'n verkeerde schoenen aan.
Somebody shoot me
En dan heb je 32 lessen gehad, god wat faal ik...
Iedereen heeft wel eens een dipje, echt waar.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:26 schreef Blistering het volgende:
Ik faalde weer ouderwets net. Niet goed vooruitkijken, verkeerde rijbaan pakken (in de meest irritante stortregen) etc. En tot overmaat van ramp had ik ook nog m'n verkeerde schoenen aan.
Somebody shoot me
En dan heb je 32 lessen gehad, god wat faal ik...
Oefening baart kunst.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
In t begin zat ik ook te kloten met de koppeling, achteraf gezien liet ik m op het laatst te snel opkomen.
Anyway toen moest tientallen keren, in een woonwijk op een lange weg steeds bij een lantaarnpaal stoppen en dan weer optrekken... hielp wel, daarna nooit echt super veel problemen meer gehad.
Shit, wat zonde!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Net terug, weer gezaktIk zag een fietsert zonder licht dankzij de regen te laat. Ik remde wel op tijd dat hij (of zij) zonder hinderen kon doorrijden, maar ik moest wel te hard remmen. En ik reed op een verkeerde rijstrook omdat ik door het noodweer geen borden of wegdektekens meer kon zien. Klote regen
En gelijk na m'n examen was het weer licht en droog buiten
En ik kwam nog politie en ambulances en traumahelicopters tegen, geen idee wat er gebeurd was
Heb ik trouwens al het record van grootste faalhaas op m'n naam in dit topic?Of is er wel eens iemand geweest die vaker is gezakt?
Ik ben nog steeds depressief omdat ik voor die tussentijdse toets ben gezakt, ik vind het knap dat je nog zo positief kan blijvenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Net terug, weer gezaktIk zag een fietsert zonder licht dankzij de regen te laat. Ik remde wel op tijd dat hij (of zij) zonder hinderen kon doorrijden, maar ik moest wel te hard remmen. En ik reed op een verkeerde rijstrook omdat ik door het noodweer geen borden of wegdektekens meer kon zien. Klote regen
En ik kwam nog politie en ambulances en traumahelicopters tegen, geen idee wat er gebeurd was
Heb ik trouwens al het record van grootste faalhaas op m'n naam in dit topic?Of is er wel eens iemand geweest die vaker is gezakt?
Zo hard als het nu regende, had ik toch even gestopt hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Shit, wat zonde!![]()
Regen is idd vervelend, het wordt er niet makkelijker van. Maar niet alles wat fout ging kun je daarop afschuiven. Als je eenmaal je rbw hebt zul je ook nog vaak genoeg in de regen rijden en dan moet je dat ook veilig kunnen.
Neuh ik geef die fietser ook niet de schuld, maar hij was gewoon echt heel slecht te zien.quote:Wat die fietser betreft: Die hoefde geen licht te voeren, kan me niet voorstellen dat het zicht zo slecht was dat verlichting verplicht zou zijn.
Durf ik zo niet te zeggen, maar ik reed met de wielen over de streep of zo. Ik zag heel die streep niet door de regen.quote:Verkeerde rijstrook: pijlen op de weg kunnen door de regen slecht zichtbaar zijn idd, maar stonden er daar voor geen blauwe borden met witte pijlen waaraan je kon zien wat de wegindeling verderop is?
Tja de instructeur zat - net als de vorige keer trouwens - al te vloeken dat ze me hadden laten zakken.quote:Is niet lullig bedoeld hoor, ff analyseren.
Maar dit waren de enige 2 punten waar je op gezakt bent?
En een faalhaas ben je niet, ik ken een aantal mensen die véél vaker examen gedaan hebben maar die zitten niet op Fok dus zul je die ook niet tegenkomen in dit topic.
Gewoon doorzetten! Als dit het enige was ben je er echt bijna!
Ik word er ook wel behoorlijk moedeloos van hoor, op zulke kleine dingen elke keerquote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef Heichler het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds depressief omdat ik voor die tussentijdse toets ben gezakt, ik vind het knap dat je nog zo positief kan blijven
Bij mij bij m'n TTT ook ja, dat was ook echt zo'n snobbige schijnheilige mutsquote:Op donderdag 16 september 2010 17:03 schreef Heichler het volgende:
Die examinator van de TT had mij helemaal kapot gemaakt
Heeft vrijwel nooit zin, is mij maar 1x gelukt.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:02 schreef 08gnoT. het volgende:
Hij zei dat hij alles had gedaan om hem te overtuigen, maar ja. Heeft dat ooit wel een zin eigenlijk, nee toch?
Ik hoefde in ieder geval geen lessen meer te nemen, ik heb geen zwakke punten meer en zit ruim boven het examenniveau volgens m'n instructeur, maar ik neem er nog wel een paar voor ik opnieuw op moet. Gewoon om er wat in te komen, net als nu (had dinsdag en woensdag de enige lessen na de vorige keer)
Die fietser waar je het over had, kwam die van rechts en was ie toevallig blauw?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Deze vent was op zich wel aardig, hij leek op Vader Abraham
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die fietser waar je het over had, kwam die van rechts en was ie toevallig blauw?
Maar die witte muts over zijn oren valt toch wel op?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]Hij was ook heel klein, vooral
Hoeveel lessen heb jij gehad?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:16 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Bij mij bij m'n TTT ook ja, dat was ook echt zo'n snobbige schijnheilige mutsNu wilde ik je gerust gaan stellen dat dat niks wil zeggen over je slagingskansen op het echte examen, maar dat zal ik maar voor me houden
Deze vent was op zich wel aardig, hij leek op Vader Abraham
Zo deed ik het de vorige keer ook, toen hoefde ik ook geen lessen meer eigenlijk. Tussen m'n 1e en 2e examen had ik 2 maanden geen les en toen 2 weken wel, nu 3 weken geen les en 2 dagen, en zo ga ikhet weer doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heeft vrijwel nooit zin, is mij maar 1x gelukt.
Je instructeur is iig een eerlijke vent zo te lezen: je rijdt gewoon goed dus geen lessen meer.![]()
Dat je er voor je volgend examen nog een paar neemt is idd wel verstandig, weer ff inkomen.
Zullen we het er maar op houden dat je deze keer pech had dat het zulk @%$&*@# weer was?
Ik vind het echt jammer, zeker na het commentaar van je instructeur gelezen te hebben.
Het was een rooiequote:Op donderdag 16 september 2010 17:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Maar die witte muts over zijn oren valt toch wel op?
Ik heb de eerste 2,5 maanden 1x per week gelest, toen 2 of 3 weken 2x per week tot het 1e examen, en nu in totaal 8 bij m;n nieuwe rijschool.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:24 schreef Heichler het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb jij gehad?
Het deed echt pijn toen de examinator zei dat ik nog veel lessen moest nemen op ervaring op te doen terwijl ik er al 35-40 heb gehad
Je gaat pas een BNOR doen als je binnen 5 jaar tijd 4x gezakt bent.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:27 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zo deed ik het de vorige keer ook, toen hoefde ik ook geen lessen meer eigenlijk. Tussen m'n 1e en 2e examen had ik 2 maanden geen les en toen 2 weken wel, nu 3 weken geen les en 2 dagen, en zo ga ikhet weer doen.![]()
Mag ik nu nog 1 keer op bij het CBR voor ik naar de BNOR moet?
Ik zou liever BNOR doen eigenlijk, lijkt me inderdaad relaxterquote:Op donderdag 16 september 2010 17:40 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je gaat pas een BNOR doen als je binnen 5 jaar tijd 4x gezakt bent.
Als ik het goed begrijp was dit je 3e dus nog 1 keertje zonder BNOR. En al wordt het BNOR, wat dan nog?
Lekker relaxed en absoluut geen schande of wat dan ook.
Bij mijn weten kun je niet vervroegd bij het BNOR terecht.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zou liever BNOR doen eigenlijk, lijkt me inderdaad relaxterIk had beter 'moet' kunnen typen ipv 'mag'
Jep, same here. Ik mag overmorgen examen doen voor A terwijl mijn roze pasje van B nog maar 4 maandjes oud isquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef wobbel het volgende:
Ik heb zo'n leuk plastic pasje als mijn Rijbewijs B, maar binnenkort krijg ik daar ook een A bijMoet ik dan weer het volle pond betalen voor een nieuw rijbewijs?
Wat zijn het ook schrale bottenklappers! Verdomme weer ¤ 56,05 lappen terwijl m'n B nog tot 2017 geldig isquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:16 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jep, same here. Ik mag overmorgen examen doen voor A terwijl mijn roze pasje van B nog maar 4 maandjes oud isJe moet dus inderdaad opnieuw een rijbewijs kopen.
Hey! Klote dat je weer gezakt bent!!!...maar hoezo ben je een faalhaas als je meerdere keren zakt?..je kan toch rijden?..quote:Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef 08gnoT. het volgende:
ÉN..............je mag tijdens de rit de auto gewoon even aan de kant zetten als je even rust wilt.quote:Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef MelR het volgende:
ohja en na 4x zakken ga je naar het BNOR, maar qua moeilijkheidsgraad maakt het geen reet uit, ze stellen je alleen meer op je gemak...
Suiker fokt je alleen maar op, dus een kitkat lijkt me niet geweldig in die situatie.quote:Op zondag 19 september 2010 15:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
ÉN..............je mag tijdens de rit de auto gewoon even aan de kant zetten als je even rust wilt.
Take break, take a KitKat.
Koffie alleen als onderdeel van het ochtendritueel, daarna sinas, melk of water.quote:Op zondag 19 september 2010 17:32 schreef MelR het volgende:![]()
ik dacht dat jij wel voor een bakkie koffie zou gaan vannelle
Ik heb verhalen zat, maar weet je wat ik een probleem vind?quote:Op zondag 19 september 2010 17:32 schreef MelR het volgende:
zeg Vannelle wanneer komen die verhalen van je over opmerkelijke/leuke/rare/zenuwslopende/ etc rijlessen die je hebt meegemaakt als instructeur?...ik ben wel benieuwd eigelijk
Heb wel 4 grappige/bijzondere situaties meegemaakt.quote:Op zondag 19 september 2010 17:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Koffie alleen als onderdeel van het ochtendritueel, daarna sinas, melk of water.
Of bier maar dan niet tijdens het werk en alleen in het weekend.
[..]
Ik heb verhalen zat, maar weet je wat ik een probleem vind?
Ik heb er moeite mee om een topic te maken met mezelf als uitgangspunt en als het idd om lesgeven gaat de enige volgens mij die het ooit gedaan heeft.
Dan is het net alsof ik tegen mezelf aan het lullen ben met af en toe een reactie op mijn verhalen.
Oftewel: Ik hoef niet persé in het middelpunt te staan, liever blijf ik een beetje op de achtergrond en help waar ik kan.
Eigenlijk zonde van veel echt leuke verhalen maar het zou een meer algemeen topic moeten zijn als je snapt wat ik bedoel.
Als er (ex)leerlingen meeposten met hilarische verhalen zou het wel een kans hebben misschien....
Als ik slaag pas ws. woensdag aanvragen. Dus vrijdag zit er dan niet in!quote:
Jep, ik ga nu. Ik ben er vanmiddag weer met het verlossende woordquote:
Gratz... doe maar luxequote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Jac0bus het volgende:
Geslaagd
Dus naast B nu ook een A'tje op mijn roze pasje
Gefeliciteerd! Ging je beter af dan die van de frontpagequote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Jac0bus het volgende:
Geslaagd
Beide in 3 maanden? Snel gedaan zeg, gefeliciteerdquote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Jac0bus het volgende:
Geslaagd
Jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Counterattack het volgende:
Vandaag mn 3e examen gehad en geslaagd
Zat al met spanning te wachten Jacobquote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Jac0bus het volgende:
Geslaagd
Ik was tijdens m'n examen ook zenuwactiger dan tijdens de TTT, vooral toen ik zag dat het dezelfde examinator was. Hopelijjk heb je nu een anderequote:Op maandag 20 september 2010 18:58 schreef Heichler het volgende:
Nog 4 lessen en dan praktijkexamen.
Hopelijk gaat die beter dan mijn TT
Ben door mijn TT alleen maar zenuwachtiger en onzeker geworden
Hier zakte ik voorquote:Op maandag 20 september 2010 21:30 schreef BasementDweller het volgende:
Ik schuif ook altijd al een klein beetje op terwijl ik mijn dode hoek check (bij nacontrole), dat mag toch? Of bedoel je wat anders.
1. Kijkenquote:Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef MelR het volgende:
volgens mij mag je pas naar rechts (links) als je je richting hebt aangezet en dus al in je hoek heb gekeken?...(nog 4 dagen en dan mn auto ophalen!!!)
Kun je makkelijk op zakken inderdaad, ik heb die neiging ook en gelukkig denk ik er op een examen goed aan want het mag echt nietquote:Op maandag 20 september 2010 21:30 schreef BasementDweller het volgende:
Ik schuif ook altijd al een klein beetje op terwijl ik mijn dode hoek check (bij nacontrole), dat mag toch? Of bedoel je wat anders.
Wat voor auto?quote:Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef MelR het volgende:
volgens mij mag je pas naar rechts (links) als je je richting hebt aangezet en dus al in je hoek heb gekeken?...(nog 4 dagen en dan mn auto ophalen!!!)
Maar ook bij nacontrole, als je dus eigenlijk al goed gekeken hebt?quote:Op maandag 20 september 2010 21:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Kun je makkelijk op zakken inderdaad, ik heb die neiging ook en gelukkig denk ik er op een examen goed aan want het mag echt niet
Haha ja het is even wennen. Vooral zonde van dat roze pasje die ik na 4 maandjes alweer mag vervangen. Maargoed, het is niet anders.quote:Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zat al met spanning te wachten Jacob
Gefeliciteerd! Hartstikke fijn, twee rijbewijzen in zo'n korte tijd
Nergens, je zal een pakket moeten nemen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:50 schreef Experte het volgende:
waar kan ik lessen in Groningen met een abonnementje?
Luxeprobleemquote:Op maandag 20 september 2010 22:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Haha ja het is even wennen. Vooral zonde van dat roze pasje die ik na 4 maandjes alweer mag vervangen. Maargoed, het is niet anders.
Ik bedoelde ook als je knipperlicht al aanstaat en je nog een laatste keer kijkt ja, dat de auto dan richting de streep glijdt.quote:Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Maar ook bij nacontrole, als je dus eigenlijk al goed gekeken hebt?
En dan bedoel ik niet dat je al half op die baan zit, maar gewoon een klein beetje opschuift al. Mijn instructeur heeft daar nooit een opmerking over gemaakt...
Dat komt meestal door overdreven kijken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 01:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik bedoelde ook als je knipperlicht al aanstaat en je nog een laatste keer kijkt ja, dat de auto dan richting de streep glijdt.
Oh nice, nog een vrij nieuwe auto danquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:01 schreef MelR het volgende:
ben net gebeld en mag mn auto (Suzuki Alto 1.1 uit 2004 Metalic blauw ...voor degene die het vroeg) vrijdag ophalen!!! en ben het weekend vrij dus dan kan ik t hele weekend rond tuffen!! woeiiiii!
![]()
![]()
In dit topic en het vorige deel is het daar al een paar keer over gegaan, als je de laatste 2 doorleest zie je wat voor en tegensquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is een TTT ook aan te raden voordat je je eerste praktijk examen gaat doen?
De SWOV (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid) heeft onderzocht dat de slaagkans door een tussentijdse toets met 20% kan toenemen. Ik doe het in ieder geval wel zodat ik alvast weet hoe het gaat met het praktijkexamen en zodat ik een andere kijk krijg hoever ik ben ( in plaats van alleen van de rijinstructeur)quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
In dit topic en het vorige deel is het daar al een paar keer over gegaan, als je de laatste 2 doorleest zie je wat voor en tegensIk geloof dat de meeste het er wel over eens waren dat het weinig nut heeft.
Ik was ook nog niet helemaal zeker van mijn zaak voordat ik moest afrijden. Daarom heb ik toen een spoedlesje op de dag van het examen aangevraagd. Dat nam mijn onzekerheden wel wegquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:16 schreef koekii het volgende:
Ik moet donderdag gaan afrijden, maar omdat ik ziek ben, had ik de lessen van gisteren en vandaag laten vervallen. Morgen sta ik weer voor een uurtje ingeplant om echt voor de laatste keren mezelf te bewijzen dat ik het kan. Is dat dom? Ik heb het gevoel dat ik er dit keer niet klaar voor ben. Ik voel de druk al langzamerhand komen, is zoon geval bij jullie ook es geweest? Tis overigens de 2e keer dat ik ga afrijden.
Nee, vraag gewoon aan je instructeur of hij even examinator wil spelen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Is een TTT ook aan te raden voordat je je eerste praktijk examen gaat doen?
Dat werkt niet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:58 schreef Zuunigerd het volgende:
Nee, vraag gewoon aan je instructeur of hij even examinator wil spelen. :p
Tsja, als je het doet om de spanning te simuleren kun je inderdaad beter een TTT aanvragen. Als je een TTT wil omdat je een examen wil proberen, dan kun je beter je instructeur gebruiken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat werkt niet.
Sowieso is de instructeur geen onbekende en er hangt ook niks van af als je het zo doet.
Spanning met TTT is dus niet te vergelijken.
Dan nog liever een andere instructeur, bij een TTT of een examen zit er immers een vreemde naast je en geen "oude bekende"?quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Tsja, als je het doet om de spanning te simuleren kun je inderdaad beter een TTT aanvragen. Als je een TTT wil omdat je een examen wil proberen, dan kun je beter je instructeur gebruiken.
Nou, ik was blij dat ik bij het afrijden geen bochtje achteruit hoefde te doen eigenlijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:14 schreef Purdey het volgende:
Ik blijf het ook een moeilijk verhaal vinden. Ik heb m'n TTT al een tijdje achter de rug, maar achteraf vind ik het 120,- die ik in het water heb gegooid. Had voor dat geld 4 extra lessen kunnen nemen, alhoewel dat in mijn geval niet eens nodig was geweest. Ik kreeg van de examinator precies dezelfde kritiek in m'n oor getoeterd als m'n instructeur altijd deed. Dus achteraf als ervaringsdeskundige zeg ik: Niet doen, zonde van je geld. Keren en parkeren kun je op je examen ook, en faal je je examen na een TTT, dan gelden je vrijstellingen bij een Her-ex ook niet.
Zelfde hier, die heb ik totaal verprutst op m'n TTTquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik was blij dat ik bij het afrijden geen bochtje achteruit hoefde te doen eigenlijk![]()
Ik heb nooit geen bochtje achteruit hoeven doen, niet bij TTT en ook niet bij examen. Ook heb ik nooit geen hellingproef gedaan, maar goed ook, want mijn instructeur heeft die niet eens ooit geleerdquote:Op dinsdag 21 september 2010 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik was blij dat ik bij het afrijden geen bochtje achteruit hoefde te doen eigenlijk![]()
Haha, jou instructeur zit nu waarschijnlijk met een burn out thuisquote:Op woensdag 22 september 2010 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest de stopopdracht doen bij de TTT, dus eerst dacht ik: yay! De makkelijkste!
Maar die examinator wees een willekeurige straat aan zonder te kijken of het daar wel kon, dus ik gooide die auto in een smalle ruimte die ik beter met fileparkeren had kunnen doenMaar hij stond erin, heb niks geraakt, al zag ik m'n rij-instructeur op de achterbank heel angstig achterom kijken
.
Wees dan maar blij dat je het niet andersom hebt aangevraagdquote:Op woensdag 22 september 2010 11:35 schreef Jac0bus het volgende:
Net mijn nieuwe roze pasje aangevraagd. Wat een gedoe zeg
Ik kwam voor zowel een nieuw rijbewijs als ook een paspoort omdat ik binnenkort op vakantie ga. Helaas had ik maar 1 pasfoto bij me die goedgekeurd werd dus nadat ik mijn rijbewijs had aangevraagd moest ik even naar het kamertje waar je pasfoto's kon laten maken. Kom ik terug, blijkt er een landelijke storing te zijn in het GBA-systeem(belangrijk) waardoor we halverwege niet meer verderkonden met het aanvragen van mijn paspoort
Gelukkig is het rijbewijs wel helemaal aangevraagd en verzonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |