abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86472221
quote:
Op woensdag 15 september 2010 19:12 schreef Heichler het volgende:

[..]

Ik heb over twee weken ook mijn echte examen en geen lessen meer over :P
Dat worden losje lesjes. :)
pi_86474442
Hoelang duurt het bij de meeste mensen ongeveer voor ze praktisch zelfstandig kunnen rijden ( maar nog wel enkele fouten maken) ? Dus geen bijsturen, koppeling, remmen kijken of andere handelingen meer?
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_86475654
quote:
Op woensdag 15 september 2010 20:47 schreef caffeinjunk het volgende:
Hoelang duurt het bij de meeste mensen ongeveer voor ze praktisch zelfstandig kunnen rijden ( maar nog wel enkele fouten maken) ? Dus geen bijsturen, koppeling, remmen kijken of andere handelingen meer?
Dat verschilt heel erg per persoon en per instructeur.
Zodra dat niet meer nodig is (oké, af en toe kan) rij je aardig op niveau en moeten alleen voor het examen de scherpe kantjes er nog af.

Voertuigbeheersing is in een paar lessen wel gedaan.
Kijken, anticiperen en handelen duurt het langst. Maar zoals ik al zei: verschilt enorm per persoon.
pi_86479434
Vandaag ging goed!
Van 16.30 tot 18.00 uur, lekker druk dus. Zag er wel een beetje tegenop, maar het helpt me juist beter op te letten en niet te snel te rijden! Zelfs mn instructrice vond het veeel beter gaan dan maandag.
Snelweg even op geweest, maar niet ingevoegd en er meteen weer af ivm file. Wel lastig, allemaal vrachtwagens waar auto's tussendoor kunnen glippen. Omkeren en de andere kant er weer op, daar ging het gelukkig wel.

maandag weer.
  donderdag 16 september 2010 @ 00:52:07 #105
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86484744
Ja, dat vond ik toch wel een kutte 'oefening', de oprit op maar daar blijven en er gelijk weer af. Vannelle, wat is de bedoeling daar van? In de beginlessen snap ik het wel, maar zelfs tegen mijn examen aan moest ik dat nog regelmatig doen. Vaak was er uberhaupt geen drol op de snelweg.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86484866
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:52 schreef twiFight het volgende:
Vannelle, wat is de bedoeling daar van? In de beginlessen snap ik het wel, maar zelfs tegen mijn examen aan moest ik dat nog regelmatig doen. Vaak was er uberhaupt geen drol op de snelweg.
In het geval van Kekaa was het omdat er verderop een file stond als ik het goed gelezen heb en daar wil je niet in staan, je wilt rijden.
Verder kan het natuurlijk zijn om in- en uitvoegen te oefenen, net als dat je binnen de bebouwde kom kruispunten, afslaan e.d. oefent.
Snelweg in- en uitvoegen is niks anders dan een oefening. Al heeft het wel meer effect als het wat drukker is....
pi_86486663
Idd, stond keer ingevoegd bij kruispunt voor de stoplichten en toen zagen we links lange file, dus heb ik gevraagd of we naar rechts zullen gaan.
Beter misschien een niet zo boeiende weg op rijden voor rijles dan in de file staan.
  donderdag 16 september 2010 @ 09:25:00 #108
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86488165
quote:
Op donderdag 16 september 2010 00:59 schreef vannelle het volgende:

[..]

In het geval van Kekaa was het omdat er verderop een file stond als ik het goed gelezen heb en daar wil je niet in staan, je wilt rijden.
Verder kan het natuurlijk zijn om in- en uitvoegen te oefenen, net als dat je binnen de bebouwde kom kruispunten, afslaan e.d. oefent.
Snelweg in- en uitvoegen is niks anders dan een oefening. Al heeft het wel meer effect als het wat drukker is....
Maar ik hoefde dus nooit in of uit te voegen, want de invoegstrook ging over naar de uitvoegstrook en ik kon gewoon daar op blijven rijden. Mja, kan altijd nog zijn omdat hij gewoon naar een ander gedeelte van de stad wou, maar ik blijf het vaak vinden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
pi_86494202
quote:

[..]

Afgelopen maandag heb ikook een kwartier stilgestaan bij de RAI, maar aan de andere kant is filerijden ook wel een aardige training :)
pi_86494225
Ik word over een paar minuten opgehaald. Zal 3 maal scheepsrecht zijn?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86494943
quote:

[..]

Inderdaad omdat er file stond. 50 km per uur... veeeeeeeel vrachtwagens. Andere kant was iets rustiger, dus niet ingevoegd (wel handig van die invoeg/uitvoegstroken dan), en onder viaduct door er aan de andere kant weer op. Waar het 80 was, maar ok...
pi_86498279
quote:
Op donderdag 16 september 2010 09:25 schreef twiFight het volgende:

[..]

Maar ik hoefde dus nooit in of uit te voegen, want de invoegstrook ging over naar de uitvoegstrook en ik kon gewoon daar op blijven rijden. Mja, kan altijd nog zijn omdat hij gewoon naar een ander gedeelte van de stad wou, maar ik blijf het vaak vinden.
Naar een ander gedeelte van de stad willen kan ook een reden zijn idd.
Iedere instructeur heeft zo z'n plekjes om dingen te oefenen, bepaalde kruispunten, bepaalde rotondes, parkeervakken, voorsorteermoeilijkheden en noem maar op.
Stel nou dat je aan de ene kant van de stad bent en hij wil naar de andere kant twerijl hij weet dat de binnenstad vast staat en het een kwestie van aanschuiven is daar.........psies, dan maar er omheen.
Of misschien ging het hem wel om het voorsorteren aan het einde van de afrit, wie zal het zeggen?
pi_86498363
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

maar aan de andere kant is filerijden ook wel een aardige training :)
Klopt.
Heb een keer een leerlinge gehad die vreselijk moeite had met de koppeling.
Ik heb toen expres een file opgezocht. })
Na die file (vnl. op de koppeling rijden) was dat probleem opgelost. :) ^O^
pi_86498385
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:37 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik word over een paar minuten opgehaald. Zal 3 maal scheepsrecht zijn?
Dat hopen we zo van je te horen. ;)
pi_86500169
Ik faalde weer ouderwets net. Niet goed vooruitkijken, verkeerde rijbaan pakken (in de meest irritante stortregen :r ) etc. En tot overmaat van ramp had ik ook nog m'n verkeerde schoenen aan.

Somebody shoot me :P

En dan heb je 32 lessen gehad, god wat faal ik...
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86500263
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:39 schreef vannelle het volgende:

[..]

Klopt.
Heb een keer een leerlinge gehad die vreselijk moeite had met de koppeling.
Ik heb toen expres een file opgezocht. })
Na die file (vnl. op de koppeling rijden) was dat probleem opgelost. :) ^O^
In t begin zat ik ook te kloten met de koppeling, achteraf gezien liet ik m op het laatst te snel opkomen.
Anyway toen moest tientallen keren, in een woonwijk op een lange weg steeds bij een lantaarnpaal stoppen en dan weer optrekken... hielp wel, daarna nooit echt super veel problemen meer gehad.
pi_86501396
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:26 schreef Blistering het volgende:
Ik faalde weer ouderwets net. Niet goed vooruitkijken, verkeerde rijbaan pakken (in de meest irritante stortregen :r ) etc. En tot overmaat van ramp had ik ook nog m'n verkeerde schoenen aan.

Maakt toch niks uit van het aantal lessen? Zorgt alleen maar voor druk, dat vaak negatief uitpakt en resulteert in meer falen.
pi_86501784
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:26 schreef Blistering het volgende:

Iedereen heeft wel eens een dipje, echt waar.
Dus snel vergeten deze les en op naar de volgende! :)
pi_86501798
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:29 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

In t begin zat ik ook te kloten met de koppeling, achteraf gezien liet ik m op het laatst te snel opkomen.
Anyway toen moest tientallen keren, in een woonwijk op een lange weg steeds bij een lantaarnpaal stoppen en dan weer optrekken... hielp wel, daarna nooit echt super veel problemen meer gehad.
Oefening baart kunst. ;)
pi_86502463
Net terug, weer gezakt :'( Ik zag een fietsert zonder licht dankzij de regen te laat. Ik remde wel op tijd dat hij (of zij) zonder hinderen kon doorrijden, maar ik moest wel te hard remmen. En ik reed op een verkeerde rijstrook omdat ik door het noodweer geen borden of wegdektekens meer kon zien. Klote regen }:| En gelijk na m'n examen was het weer licht en droog buiten :')

En ik kwam nog politie en ambulances en traumahelicopters tegen, geen idee wat er gebeurd was :o

Heb ik trouwens al het record van grootste faalhaas op m'n naam in dit topic? :') Of is er wel eens iemand geweest die vaker is gezakt? :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_86503185
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:29 schreef 08gnoT. het volgende:
Net terug, weer gezakt :'( Ik zag een fietsert zonder licht dankzij de regen te laat. Ik remde wel op tijd dat hij (of zij) zonder hinderen kon doorrijden, maar ik moest wel te hard remmen. En ik reed op een verkeerde rijstrook omdat ik door het noodweer geen borden of wegdektekens meer kon zien. Klote regen }:| En gelijk na m'n examen was het weer licht en droog buiten :')

En ik kwam nog politie en ambulances en traumahelicopters tegen, geen idee wat er gebeurd was :o

Heb ik trouwens al het record van grootste faalhaas op m'n naam in dit topic? :') Of is er wel eens iemand geweest die vaker is gezakt? :P
Shit, wat zonde! -O-

Regen is idd vervelend, het wordt er niet makkelijker van. Maar niet alles wat fout ging kun je daarop afschuiven. Als je eenmaal je rbw hebt zul je ook nog vaak genoeg in de regen rijden en dan moet je dat ook veilig kunnen.

Wat die fietser betreft: Die hoefde geen licht te voeren, kan me niet voorstellen dat het zicht zo slecht was dat verlichting verplicht zou zijn.
Verkeerde rijstrook: pijlen op de weg kunnen door de regen slecht zichtbaar zijn idd, maar stonden er daar voor geen blauwe borden met witte pijlen waaraan je kon zien wat de wegindeling verderop is?

Is niet lullig bedoeld hoor, ff analyseren. ;)
Maar dit waren de enige 2 punten waar je op gezakt bent?

En een faalhaas ben je niet, ik ken een aantal mensen die véél vaker examen gedaan hebben maar die zitten niet op Fok dus zul je die ook niet tegenkomen in dit topic. :P

Gewoon doorzetten! Als dit het enige was ben je er echt bijna!
pi_86503278
quote:

Ik ben nog steeds depressief omdat ik voor die tussentijdse toets ben gezakt, ik vind het knap dat je nog zo positief kan blijven :P
pi_86503980
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Shit, wat zonde! -O-

Regen is idd vervelend, het wordt er niet makkelijker van. Maar niet alles wat fout ging kun je daarop afschuiven. Als je eenmaal je rbw hebt zul je ook nog vaak genoeg in de regen rijden en dan moet je dat ook veilig kunnen.
Zo hard als het nu regende, had ik toch even gestopt hoor ;)
quote:
Wat die fietser betreft: Die hoefde geen licht te voeren, kan me niet voorstellen dat het zicht zo slecht was dat verlichting verplicht zou zijn.
Neuh ik geef die fietser ook niet de schuld, maar hij was gewoon echt heel slecht te zien.
quote:
Verkeerde rijstrook: pijlen op de weg kunnen door de regen slecht zichtbaar zijn idd, maar stonden er daar voor geen blauwe borden met witte pijlen waaraan je kon zien wat de wegindeling verderop is?
Durf ik zo niet te zeggen, maar ik reed met de wielen over de streep of zo. Ik zag heel die streep niet door de regen.
quote:
Is niet lullig bedoeld hoor, ff analyseren. ;)
Maar dit waren de enige 2 punten waar je op gezakt bent?

En een faalhaas ben je niet, ik ken een aantal mensen die véél vaker examen gedaan hebben maar die zitten niet op Fok dus zul je die ook niet tegenkomen in dit topic. :P

Gewoon doorzetten! Als dit het enige was ben je er echt bijna!
Tja de instructeur zat - net als de vorige keer trouwens - al te vloeken dat ze me hadden laten zakken. :') Hij zei dat hij alles had gedaan om hem te overtuigen, maar ja. Heeft dat ooit wel een zin eigenlijk, nee toch?

Ik hoefde in ieder geval geen lessen meer te nemen, ik heb geen zwakke punten meer en zit ruim boven het examenniveau volgens m'n instructeur, maar ik neem er nog wel een paar voor ik opnieuw op moet. Gewoon om er wat in te komen, net als nu (had dinsdag en woensdag de enige lessen na de vorige keer)

quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef Heichler het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds depressief omdat ik voor die tussentijdse toets ben gezakt, ik vind het knap dat je nog zo positief kan blijven :P
Ik word er ook wel behoorlijk moedeloos van hoor, op zulke kleine dingen elke keer :') Maar ja, positief op FOK posten is makkelijk he :P
pi_86504017
Die examinator van de TT had mij helemaal kapot gemaakt ;(
pi_86504511
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:03 schreef Heichler het volgende:
Die examinator van de TT had mij helemaal kapot gemaakt ;(
Bij mij bij m'n TTT ook ja, dat was ook echt zo'n snobbige schijnheilige muts :') Nu wilde ik je gerust gaan stellen dat dat niks wil zeggen over je slagingskansen op het echte examen, maar dat zal ik maar voor me houden :')

Deze vent was op zich wel aardig, hij leek op Vader Abraham ):O
pi_86504630
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:02 schreef 08gnoT. het volgende:

Hij zei dat hij alles had gedaan om hem te overtuigen, maar ja. Heeft dat ooit wel een zin eigenlijk, nee toch?

Ik hoefde in ieder geval geen lessen meer te nemen, ik heb geen zwakke punten meer en zit ruim boven het examenniveau volgens m'n instructeur, maar ik neem er nog wel een paar voor ik opnieuw op moet. Gewoon om er wat in te komen, net als nu (had dinsdag en woensdag de enige lessen na de vorige keer)

Heeft vrijwel nooit zin, is mij maar 1x gelukt.
Je instructeur is iig een eerlijke vent zo te lezen: je rijdt gewoon goed dus geen lessen meer. ^O^
Dat je er voor je volgend examen nog een paar neemt is idd wel verstandig, weer ff inkomen.

Zullen we het er maar op houden dat je deze keer pech had dat het zulk @%$&*@# weer was?

Ik vind het echt jammer, zeker na het commentaar van je instructeur gelezen te hebben. :(
pi_86504662
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:16 schreef 08gnoT. het volgende:

Die fietser waar je het over had, kwam die van rechts en was ie toevallig blauw?
pi_86504741
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:20 schreef vannelle het volgende:

[..]

Die fietser waar je het over had, kwam die van rechts en was ie toevallig blauw?
_O- Hij was ook heel klein, vooral :')
pi_86504777
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:23 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

_O- Hij was ook heel klein, vooral :')
Maar die witte muts over zijn oren valt toch wel op? :s)
pi_86504785
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:16 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Bij mij bij m'n TTT ook ja, dat was ook echt zo'n snobbige schijnheilige muts :') Nu wilde ik je gerust gaan stellen dat dat niks wil zeggen over je slagingskansen op het echte examen, maar dat zal ik maar voor me houden :')

Hoeveel lessen heb jij gehad?

Het deed echt pijn toen de examinator zei dat ik nog veel lessen moest nemen op ervaring op te doen terwijl ik er al 35-40 heb gehad ;(
pi_86504871
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:19 schreef vannelle het volgende:

[..]

Heeft vrijwel nooit zin, is mij maar 1x gelukt.
Je instructeur is iig een eerlijke vent zo te lezen: je rijdt gewoon goed dus geen lessen meer. ^O^
Dat je er voor je volgend examen nog een paar neemt is idd wel verstandig, weer ff inkomen.

Zullen we het er maar op houden dat je deze keer pech had dat het zulk @%$&*@# weer was?

Ik vind het echt jammer, zeker na het commentaar van je instructeur gelezen te hebben. :(
Zo deed ik het de vorige keer ook, toen hoefde ik ook geen lessen meer eigenlijk. Tussen m'n 1e en 2e examen had ik 2 maanden geen les en toen 2 weken wel, nu 3 weken geen les en 2 dagen, en zo ga ikhet weer doen. :Y

Mag ik nu nog 1 keer op bij het CBR voor ik naar de BNOR moet?
pi_86505042
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:24 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Maar die witte muts over zijn oren valt toch wel op? :s)
Het was een rooie :o

quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:24 schreef Heichler het volgende:

[..]

Hoeveel lessen heb jij gehad?

Het deed echt pijn toen de examinator zei dat ik nog veel lessen moest nemen op ervaring op te doen terwijl ik er al 35-40 heb gehad ;(
Ik heb de eerste 2,5 maanden 1x per week gelest, toen 2 of 3 weken 2x per week tot het 1e examen, en nu in totaal 8 bij m;n nieuwe rijschool.

10+5+8=23 dan, maar wel veel blokuren die als 2 lessen tellen. Dus dan rond de 40. Komen ook nog de lessen rond het examen zelf bij, heen en terugrit.

M'n TTT had ik trouwens al na 8 lessen of zo, ik dacht de 8e les ja.

Edit: Dat kan volgens mij niet, want ik heb voor 45 lessen betaald bij de oude 8)7 Maar wat ik zeg klopt wel. Hmm, dat ook eens napluizen vanavond want volgens mij hebben ze weer kwistig geschreven daar dan.
pi_86505227
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:27 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Zo deed ik het de vorige keer ook, toen hoefde ik ook geen lessen meer eigenlijk. Tussen m'n 1e en 2e examen had ik 2 maanden geen les en toen 2 weken wel, nu 3 weken geen les en 2 dagen, en zo ga ikhet weer doen. :Y

Mag ik nu nog 1 keer op bij het CBR voor ik naar de BNOR moet?
Je gaat pas een BNOR doen als je binnen 5 jaar tijd 4x gezakt bent.
Als ik het goed begrijp was dit je 3e dus nog 1 keertje zonder BNOR. En al wordt het BNOR, wat dan nog?
Lekker relaxed en absoluut geen schande of wat dan ook.
pi_86505499
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:40 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je gaat pas een BNOR doen als je binnen 5 jaar tijd 4x gezakt bent.
Als ik het goed begrijp was dit je 3e dus nog 1 keertje zonder BNOR. En al wordt het BNOR, wat dan nog?
Lekker relaxed en absoluut geen schande of wat dan ook.
Ik zou liever BNOR doen eigenlijk, lijkt me inderdaad relaxter :P Ik had beter 'moet' kunnen typen ipv 'mag'
pi_86505967
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:50 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Ik zou liever BNOR doen eigenlijk, lijkt me inderdaad relaxter :P Ik had beter 'moet' kunnen typen ipv 'mag'
Bij mijn weten kun je niet vervroegd bij het BNOR terecht.
Dit omdat men er van uitgaat dat het normaal in 4x wel moet lukken.

Dus volgens mij "moet" je nog een keer naar het CBR maar pin me daar niet op vast.
Vraag het anders ook even aan je instructeur, hij is tenslotte degene die jouw examen aanvraagt.
Maar zoals ik het lees moet het de volgende keer wel goed komen met jou. ;)

Maar waarom wil je eigenlijk relaxter? Ben je erg zenuwachtig tijdens een examen?
  donderdag 16 september 2010 @ 19:10:27 #136
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86507943
In de regen rijden vond ik niet zo lastig, maar ik heb het maar 1 keer gedaan. Wat ik wel 'lastig' vond is in het donker rijden. Met amper zicht op het wegdek zelf en fel schijnende lichten vond ik het altijd moeilijk inschatten of een auto gewoon achter me reed of op de baan er naast en me aan het inhalen was. Maar dat was met wat meer spiegelen ook wel op te vangen. Nu ik het er weer over heb was die linkerspiegel gewoon heel kut. Hij vertekende het beeld van de afstand heel erg. Mijn vriendin, die al in veel meer verschillende autos gereden heeft, zei dat ook al. De binnenspiegel gaf gelukkig een stuk duidelijker beeld dus daar had ik genoeg aan.
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:49:02 #137
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_86577169
Ik heb zo'n leuk plastic pasje als mijn Rijbewijs B, maar binnenkort krijg ik daar ook een A bij :) Moet ik dan weer het volle pond betalen voor een nieuw rijbewijs?
pi_86584536
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:49 schreef wobbel het volgende:
Ik heb zo'n leuk plastic pasje als mijn Rijbewijs B, maar binnenkort krijg ik daar ook een A bij :) Moet ik dan weer het volle pond betalen voor een nieuw rijbewijs?
Jep, same here. Ik mag overmorgen examen doen voor A terwijl mijn roze pasje van B nog maar 4 maandjes oud is :') Je moet dus inderdaad opnieuw een rijbewijs kopen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jac0bus op 18-09-2010 22:26:01 ]
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  zondag 19 september 2010 @ 10:57:36 #139
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_86594135
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:16 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Jep, same here. Ik mag overmorgen examen doen voor A terwijl mijn roze pasje van B nog maar 4 maandjes oud is :') Je moet dus inderdaad opnieuw een rijbewijs kopen.
Wat zijn het ook schrale bottenklappers! Verdomme weer ¤ 56,05 lappen terwijl m'n B nog tot 2017 geldig is ;(
pi_86602689
quote:

Hey! Klote dat je weer gezakt bent!!!...maar hoezo ben je een faalhaas als je meerdere keren zakt?..je kan toch rijden?..
Ik ben zelf vorige week woensdag eindelijk geslaagd voor mn rijbewijs ( was de 6e x) en bij mij kwam het echt door de zenuwen dat ik het steeds net niet haalde (en ook door de nukkigheid van de eximinatoren vind ik zelf) nu heb ik 3 dagen mn rijbewijs op zak en gisteren mn eerste auto gekocht!! :D een Metallic blauwe Suzuku alto uit 2004 met maar 30000 km op de teller!. Gister natuurlijk ook meteen proefritje gemaakt en hij lijkt heeerlijk :D wel wat onwennig de eerste minuten want was de eerste keer voor mij dat ik echt zelfstandig reed (dus zonder instructeur ) waarschijnlijk kan ik 'm zaterdag ophalen :D...

dus kop op...je kan het joh :P

ohja en na 4x zakken ga je naar het BNOR, maar qua moeilijkheidsgraad maakt het geen reet uit, ze stellen je alleen meer op je gemak...

groetjes
pi_86603109
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:38 schreef MelR het volgende:

ohja en na 4x zakken ga je naar het BNOR, maar qua moeilijkheidsgraad maakt het geen reet uit, ze stellen je alleen meer op je gemak...

ÉN..............je mag tijdens de rit de auto gewoon even aan de kant zetten als je even rust wilt.
Take break, take a KitKat. :)
pi_86605322
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:50 schreef vannelle het volgende:

[..]

ÉN..............je mag tijdens de rit de auto gewoon even aan de kant zetten als je even rust wilt.
Take break, take a KitKat. :)
Suiker fokt je alleen maar op, dus een kitkat lijkt me niet geweldig in die situatie.
Google is your friend, abuse your friends
pi_86605510
Je mag ook een zuurpruim nemen natuurlijk.
pi_86606363
:P :P ik dacht dat jij wel voor een bakkie koffie zou gaan vannelle ;)

zeg Vannelle wanneer komen die verhalen van je over opmerkelijke/leuke/rare/zenuwslopende/ etc rijlessen die je hebt meegemaakt als instructeur?...ik ben wel benieuwd eigelijk
pi_86606865
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:32 schreef MelR het volgende:
:P :P ik dacht dat jij wel voor een bakkie koffie zou gaan vannelle ;)
Koffie alleen als onderdeel van het ochtendritueel, daarna sinas, melk of water.
Of bier maar dan niet tijdens het werk en alleen in het weekend. :P

quote:
Op zondag 19 september 2010 17:32 schreef MelR het volgende:
zeg Vannelle wanneer komen die verhalen van je over opmerkelijke/leuke/rare/zenuwslopende/ etc rijlessen die je hebt meegemaakt als instructeur?...ik ben wel benieuwd eigelijk
Ik heb verhalen zat, maar weet je wat ik een probleem vind?
Ik heb er moeite mee om een topic te maken met mezelf als uitgangspunt en als het idd om lesgeven gaat de enige volgens mij die het ooit gedaan heeft.
Dan is het net alsof ik tegen mezelf aan het lullen ben met af en toe een reactie op mijn verhalen.

Oftewel: Ik hoef niet persé in het middelpunt te staan, liever blijf ik een beetje op de achtergrond en help waar ik kan.
Eigenlijk zonde van veel echt leuke verhalen maar het zou een meer algemeen topic moeten zijn als je snapt wat ik bedoel.
Als er (ex)leerlingen meeposten met hilarische verhalen zou het wel een kans hebben misschien....
pi_86606979
Morgen is de dag *O*
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_86607159
Vrijdag je rbw ophalen dus? ;)

Succes!
pi_86607388
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:48 schreef vannelle het volgende:

[..]

Koffie alleen als onderdeel van het ochtendritueel, daarna sinas, melk of water.
Of bier maar dan niet tijdens het werk en alleen in het weekend. :P
[..]

Ik heb verhalen zat, maar weet je wat ik een probleem vind?
Ik heb er moeite mee om een topic te maken met mezelf als uitgangspunt en als het idd om lesgeven gaat de enige volgens mij die het ooit gedaan heeft.
Dan is het net alsof ik tegen mezelf aan het lullen ben met af en toe een reactie op mijn verhalen.

Oftewel: Ik hoef niet persé in het middelpunt te staan, liever blijf ik een beetje op de achtergrond en help waar ik kan.
Eigenlijk zonde van veel echt leuke verhalen maar het zou een meer algemeen topic moeten zijn als je snapt wat ik bedoel.
Als er (ex)leerlingen meeposten met hilarische verhalen zou het wel een kans hebben misschien....
Heb wel 4 grappige/bijzondere situaties meegemaakt.
1x was een rijles en toen stonden er ganzen of zwanen op de weg, ik paar keer teuteren.. geen effect.. steeds ietsie dichter op ze rijden, aan de voorkant zag je ze niet meer (alleen in mn linkerruit)... uiteindelijk gingen ze weg nadat ik ze bijna had aangereden :P

Of met 1e rijexamen... ging een vrachtwagen in een krap straatje parkeren... duurde best lang.
Uiteindelijk gingen veel auto's gewoon via de stoep erlangs... ik mocht toen van mn rijinstructeur omkeren :P
Ik wist als ik over de stoep ging, sowieso fout zat.

Of dat ik moest parkeren om iemand op te halen... stond er een vrouw een parkeerplaats bezet te houden voor haar man die eraan kwam...
Ik wilde door rijden, instructeur zo.. je kan daar toch gwn parkeren? ik zo ja maar er staat een vrouw midden op..
Dus ik zo naar haar richting toe rijden, zegt ie.. teuter maar en rustig naar haar toe rijden...
Ging niet aan de kant, ging ie raampje open doen en wat dingen naar haar roepn, terwijl ik snel doorreed zodat ze geen weerwoord kon doen :')

Of dicht bij een ongeluk op de snelweg, zag je 2 autos een botsing hadden gehad en een zwaan dood op de weg, die tegen de voorruit van een auto is geknald...
pi_86628033
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:00 schreef vannelle het volgende:
Vrijdag je rbw ophalen dus? ;)

Succes!
Als ik slaag pas ws. woensdag aanvragen. Dus vrijdag zit er dan niet in!

Ik mag er dus zo aan geloven *O*
pi_86628290
ooeh spannend!!!!...
pi_86628455
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:11 schreef MelR het volgende:
ooeh spannend!!!!...
Jep, ik ga nu. Ik ben er vanmiddag weer met het verlossende woord :W
  maandag 20 september 2010 @ 11:46:21 #152
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86630760
Succes *O* *O*
pi_86638025
Geslaagd :)

Dus naast B nu ook een A'tje op mijn roze pasje :D
pi_86638073
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Jac0bus het volgende:

Gratz... doe maar luxe :7
pi_86638126
quote:

Gefeliciteerd! Ging je beter af dan die van de frontpage ;)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_86642917
Vandaag mn 3e examen gehad en geslaagd *O*
  maandag 20 september 2010 @ 17:28:12 #157
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86643009
quote:

Beide in 3 maanden? Snel gedaan zeg, gefeliciteerd *O*

quote:
Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Counterattack het volgende:
Vandaag mn 3e examen gehad en geslaagd *O*
Jij ook gefeliciteerd *O*
  maandag 20 september 2010 @ 18:50:29 #158
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86645946
quote:

Zat al met spanning te wachten Jacob :)
Gefeliciteerd! Hartstikke fijn, twee rijbewijzen in zo'n korte tijd ^O^
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_86646336
Nog 4 lessen en dan praktijkexamen.

Hopelijk gaat die beter dan mijn TT :'(

Ben door mijn TT alleen maar zenuwachtiger en onzeker geworden
pi_86647240
fail

[ Bericht 48% gewijzigd door lbeew op 20-09-2010 19:32:29 ]
lama
  maandag 20 september 2010 @ 19:24:20 #161
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86647480
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:58 schreef Heichler het volgende:
Nog 4 lessen en dan praktijkexamen.

Hopelijk gaat die beter dan mijn TT :'(

Ben door mijn TT alleen maar zenuwachtiger en onzeker geworden
Ik was tijdens m'n examen ook zenuwactiger dan tijdens de TTT, vooral toen ik zag dat het dezelfde examinator was. Hopelijjk heb je nu een andere ;)
pi_86647822
verkeerde topic gepost >_<
lama
  maandag 20 september 2010 @ 21:27:55 #163
314761 sjoneah
Terecht. In één woord terecht.
pi_86653526
Ik ga dus a.s. donderdag examen doen. Heb nu net weer een les gehad en het ging wel goed, ik had alleen wel vaak dat als ik ging kijken tijdens het invoegen, dat ik opeens mijn stuur een beetje meepakte en voordat ik het wist was ik al aan het invoegen op de doorgaande rijbaan. :') Daar moet ik dus echt even goed op letten.
Morgen heb ik nog een les om 11.00 en dan hoop ik dat het goed komt voor het examen.

Het is in ieder geval al erg fijn om alle tips en dingen die jullie meemaken te lezen. :Y
pi_86653641
Ik schuif ook altijd al een klein beetje op terwijl ik mijn dode hoek check (bij nacontrole), dat mag toch? Of bedoel je wat anders.
pi_86653752
volgens mij mag je pas naar rechts (links) als je je richting hebt aangezet en dus al in je hoek heb gekeken?...(nog 4 dagen en dan mn auto ophalen!!! *O* )
pi_86653824
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:30 schreef BasementDweller het volgende:
Ik schuif ook altijd al een klein beetje op terwijl ik mijn dode hoek check (bij nacontrole), dat mag toch? Of bedoel je wat anders.
Hier zakte ik voor ;)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_86653860
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef MelR het volgende:
volgens mij mag je pas naar rechts (links) als je je richting hebt aangezet en dus al in je hoek heb gekeken?...(nog 4 dagen en dan mn auto ophalen!!! *O* )
1. Kijken
2. Richting
3. Remmen
4. Kijken
5. Rechts of Links.
★★★
  maandag 20 september 2010 @ 21:41:57 #168
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86654189
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:30 schreef BasementDweller het volgende:
Kun je makkelijk op zakken inderdaad, ik heb die neiging ook en gelukkig denk ik er op een examen goed aan want het mag echt niet
  maandag 20 september 2010 @ 21:53:03 #169
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_86654804
Ik hoop half oktober m'n AVD voor m'n motor te halen :) en dan direct ff zo'n goedkoop motortje kopen :D
  maandag 20 september 2010 @ 22:02:17 #170
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86655285
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef MelR het volgende:
Wat voor auto? :P
pi_86655733
quote:
Op maandag 20 september 2010 21:41 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Kun je makkelijk op zakken inderdaad, ik heb die neiging ook en gelukkig denk ik er op een examen goed aan want het mag echt niet
Maar ook bij nacontrole, als je dus eigenlijk al goed gekeken hebt? :?

En dan bedoel ik niet dat je al half op die baan zit, maar gewoon een klein beetje opschuift al. Mijn instructeur heeft daar nooit een opmerking over gemaakt...
pi_86656676
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef Purdey het volgende:

[..]

Zat al met spanning te wachten Jacob :)
Gefeliciteerd! Hartstikke fijn, twee rijbewijzen in zo'n korte tijd ^O^
Haha ja het is even wennen. Vooral zonde van dat roze pasje die ik na 4 maandjes alweer mag vervangen. Maargoed, het is niet anders.

Nu maar beginnen met het aanschaffen van een motorjas, handschoenen en een helm. En dan nog eens naar een motor kijken.

Geld :W
pi_86661739
waar kan ik lessen in Groningen met een abonnementje?
pi_86662007
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:50 schreef Experte het volgende:
waar kan ik lessen in Groningen met een abonnementje?
Nergens, je zal een pakket moeten nemen.
Een abbo neem je op de leesmap of op de Donald Duck, niet bij rijlessen.

Je kunt natuurlijk ook losse lessen nemen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 01:33:09 #175
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86662285
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:26 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Haha ja het is even wennen. Vooral zonde van dat roze pasje die ik na 4 maandjes alweer mag vervangen. Maargoed, het is niet anders.

Luxeprobleem :D

quote:
Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Maar ook bij nacontrole, als je dus eigenlijk al goed gekeken hebt? :?

En dan bedoel ik niet dat je al half op die baan zit, maar gewoon een klein beetje opschuift al. Mijn instructeur heeft daar nooit een opmerking over gemaakt...
Ik bedoelde ook als je knipperlicht al aanstaat en je nog een laatste keer kijkt ja, dat de auto dan richting de streep glijdt.
pi_86662687
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 01:33 schreef 08gnoT. het volgende:

Ik bedoelde ook als je knipperlicht al aanstaat en je nog een laatste keer kijkt ja, dat de auto dan richting de streep glijdt.
Dat komt meestal door overdreven kijken.
Als je wilt weten wat er achter je gebeurt: spiegels.
Over je schouder kijken is alleen maar om te zien wat er evt. naast je zit.
pi_86663237
Gisteren ging weer een stukje minder.
Straks op 8 uur weer anderhalf uur les.
pi_86666079
Ik moet donderdag gaan afrijden, maar omdat ik ziek ben, had ik de lessen van gisteren en vandaag laten vervallen. Morgen sta ik weer voor een uurtje ingeplant om echt voor de laatste keren mezelf te bewijzen dat ik het kan. Is dat dom? Ik heb het gevoel dat ik er dit keer niet klaar voor ben. Ik voel de druk al langzamerhand komen, is zoon geval bij jullie ook es geweest? Tis overigens de 2e keer dat ik ga afrijden.
pi_86666527
Vandaag ging weer iets beter, gelukkig.
Volgende week weer.

Heb nu ook al de zenuwen een beetje idd.. Wordt ook de 2e keer afrijden. Nog twee keer lessen geloof ik. Pff...
pi_86671084
*O* ben net gebeld en mag mn auto (Suzuki Alto 1.1 uit 2004 Metalic blauw ...voor degene die het vroeg) vrijdag ophalen!!! en ben het weekend vrij dus dan kan ik t hele weekend rond tuffen!! woeiiiii! :D :9~ *O*
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:35:50 #181
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86672271
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:01 schreef MelR het volgende:
*O* ben net gebeld en mag mn auto (Suzuki Alto 1.1 uit 2004 Metalic blauw ...voor degene die het vroeg) vrijdag ophalen!!! en ben het weekend vrij dus dan kan ik t hele weekend rond tuffen!! woeiiiii! :D :9~ *O*
Oh nice, nog een vrij nieuwe auto dan :D
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:37:34 #182
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_86672326
Is een TTT ook aan te raden voordat je je eerste praktijk examen gaat doen?
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:41:28 #183
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86672461
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
In dit topic en het vorige deel is het daar al een paar keer over gegaan, als je de laatste 2 doorleest zie je wat voor en tegens :P Ik geloof dat de meeste het er wel over eens waren dat het weinig nut heeft.
pi_86682135
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:41 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

In dit topic en het vorige deel is het daar al een paar keer over gegaan, als je de laatste 2 doorleest zie je wat voor en tegens :P Ik geloof dat de meeste het er wel over eens waren dat het weinig nut heeft.
De SWOV (Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid) heeft onderzocht dat de slaagkans door een tussentijdse toets met 20% kan toenemen. Ik doe het in ieder geval wel zodat ik alvast weet hoe het gaat met het praktijkexamen en zodat ik een andere kijk krijg hoever ik ben ( in plaats van alleen van de rijinstructeur)
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:58:18 #185
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_86688570
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:16 schreef koekii het volgende:
Ik moet donderdag gaan afrijden, maar omdat ik ziek ben, had ik de lessen van gisteren en vandaag laten vervallen. Morgen sta ik weer voor een uurtje ingeplant om echt voor de laatste keren mezelf te bewijzen dat ik het kan. Is dat dom? Ik heb het gevoel dat ik er dit keer niet klaar voor ben. Ik voel de druk al langzamerhand komen, is zoon geval bij jullie ook es geweest? Tis overigens de 2e keer dat ik ga afrijden.
Ik was ook nog niet helemaal zeker van mijn zaak voordat ik moest afrijden. Daarom heb ik toen een spoedlesje op de dag van het examen aangevraagd. Dat nam mijn onzekerheden wel weg :)

Zeker aan te raden dus!
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nee, vraag gewoon aan je instructeur of hij even examinator wil spelen. ;)
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_86688677
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:58 schreef Zuunigerd het volgende:

Nee, vraag gewoon aan je instructeur of hij even examinator wil spelen. :p
Dat werkt niet.
Sowieso is de instructeur geen onbekende en er hangt ook niks van af als je het zo doet.
Spanning met TTT is dus niet te vergelijken.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:02:35 #187
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_86688745
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:00 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat werkt niet.
Sowieso is de instructeur geen onbekende en er hangt ook niks van af als je het zo doet.
Spanning met TTT is dus niet te vergelijken.
Tsja, als je het doet om de spanning te simuleren kun je inderdaad beter een TTT aanvragen. Als je een TTT wil omdat je een examen wil proberen, dan kun je beter je instructeur gebruiken.
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_86688913
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:02 schreef Zuunigerd het volgende:

[..]

Tsja, als je het doet om de spanning te simuleren kun je inderdaad beter een TTT aanvragen. Als je een TTT wil omdat je een examen wil proberen, dan kun je beter je instructeur gebruiken.
Dan nog liever een andere instructeur, bij een TTT of een examen zit er immers een vreemde naast je en geen "oude bekende"?
Het gaat er dan ook niet om om de spanning te simuleren, juist het ontbreken van die spanning maakt deze manier minder geschikt.
pi_86690654
Ik vind die TTT persoonlijk enorme oplichterij. Gewoon een manier om nog meer geld te vangen. En dat voor een vrijstelling zodat je op je examen niet je auto hoeft om te keren of in een leeg vak hoeft te parkeren :') Neem dan voor wat minder geld een extra lesje in die maneuvres om te oefenen. Daar heb je meer aan :)
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:49:24 #190
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86690841
Ik moet ook zeggen dat ik m'n TTT ook niet serieuzer nam dan een gewone les eigenlijk, het was dan wel met een examinator maar er stond verder niks op het spel. Ja, niet hoeven om te draaien inderdaad. In mijn geval zorgde het alleen maar voor meer spanning op m'n examen omdat ik een strenge examinator trof die me ook nogal afmaakte erna :P

Dat er een hogere slagingskans is, zal heus wel, immers is je echte examen dan een soort 'tweede examen;
pi_86691652
Als je vraagt aan mensen waarom je gezakt ben zullen de meeste zeggen, of door de zenuwen of door de examinator.

Dus dan zie ik niet in waarom je dan TTT moet doen?
Iedereen kan autorijden wanneer ze examen doen, het gaat erom om de zenuwen onder bedwang te houden, en wat voor examinator je krijgt.
Tuurlijk kan of maak je fouten in het examen, maar dat maak je voor en na je examen ook wel.

Als je TTT wilt doen, moet je gewoon examen doen... anders zonde van je geld.
Je leert er echt niks zinvol van, want het hele examen gebeuren is echt niet moeilijk, het gaat juist om het rijden.
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:14:14 #192
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86694846
Ik blijf het ook een moeilijk verhaal vinden. Ik heb m'n TTT al een tijdje achter de rug, maar achteraf vind ik het 120,- die ik in het water heb gegooid. Had voor dat geld 4 extra lessen kunnen nemen, alhoewel dat in mijn geval niet eens nodig was geweest. Ik kreeg van de examinator precies dezelfde kritiek in m'n oor getoeterd als m'n instructeur altijd deed. Dus achteraf als ervaringsdeskundige zeg ik: Niet doen, zonde van je geld. Keren en parkeren kun je op je examen ook, en faal je je examen na een TTT, dan gelden je vrijstellingen bij een Her-ex ook niet.
pi_86694894
Ik heb vandaag toevallig een mail van het CBR gekregen met een afspraak voor TTT. 28 Oktober om 8.55 ben ik aan de beurt :D .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86695074
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:14 schreef Purdey het volgende:
Ik blijf het ook een moeilijk verhaal vinden. Ik heb m'n TTT al een tijdje achter de rug, maar achteraf vind ik het 120,- die ik in het water heb gegooid. Had voor dat geld 4 extra lessen kunnen nemen, alhoewel dat in mijn geval niet eens nodig was geweest. Ik kreeg van de examinator precies dezelfde kritiek in m'n oor getoeterd als m'n instructeur altijd deed. Dus achteraf als ervaringsdeskundige zeg ik: Niet doen, zonde van je geld. Keren en parkeren kun je op je examen ook, en faal je je examen na een TTT, dan gelden je vrijstellingen bij een Her-ex ook niet.
Nou, ik was blij dat ik bij het afrijden geen bochtje achteruit hoefde te doen eigenlijk :@ :P
Tap tap tap
  woensdag 22 september 2010 @ 07:32:30 #195
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_86699945
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou, ik was blij dat ik bij het afrijden geen bochtje achteruit hoefde te doen eigenlijk :@ :P
Zelfde hier, die heb ik totaal verprutst op m'n TTT :') Met m'n normale examen hoefde ik alleen nog maar een beetje vooruit te rijden ;)
  woensdag 22 september 2010 @ 10:32:18 #196
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86703186
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb nooit geen bochtje achteruit hoeven doen, niet bij TTT en ook niet bij examen. Ook heb ik nooit geen hellingproef gedaan, maar goed ook, want mijn instructeur heeft die niet eens ooit geleerd :')
Mijn examinator tijdens examen was zo laks, al had ik de lesauto tegen een andere auto aangeparkeerd had ie het nog oké gevonden :') Tijdens m'n TTT parkeerde ik haaks achteruit, tussen twee Range Rovers in. Er was aan beide zijden nog 5 cm over. Vrijwel niemand had die auto er precies tussen gekregen. Ik slaagde met vlag&wimpel w/
pi_86703266
Ik moest de stopopdracht doen bij de TTT, dus eerst dacht ik: yay! De makkelijkste!
Maar die examinator wees een willekeurige straat aan zonder te kijken of het daar wel kon, dus ik gooide die auto in een smalle ruimte die ik beter met fileparkeren had kunnen doen :') Maar hij stond erin, heb niks geraakt, al zag ik m'n rij-instructeur op de achterbank heel angstig achterom kijken _O- .
Tap tap tap
  woensdag 22 september 2010 @ 10:57:06 #198
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86703889
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest de stopopdracht doen bij de TTT, dus eerst dacht ik: yay! De makkelijkste!
Maar die examinator wees een willekeurige straat aan zonder te kijken of het daar wel kon, dus ik gooide die auto in een smalle ruimte die ik beter met fileparkeren had kunnen doen :') Maar hij stond erin, heb niks geraakt, al zag ik m'n rij-instructeur op de achterbank heel angstig achterom kijken _O- .
Haha, jou instructeur zit nu waarschijnlijk met een burn out thuis ;)
En als hij een leerling krijgt met jou naam, gaat ie er niet eens heen :')

Mijn moeder wilde weer geen rijlessen, en toen ze zei 'Zal ik anders jou instructeur bellen?' heb ik maar gezegd dat ze dat niet moest doen. Toen ik een keer tijdens rijles zei 'Ja, duhh, dat snapt m'n zus ook wel! :{w ' keek mijn instructeur heel angstig en zei 'Heb jij een zus :{ ' Waarna ik zei 'Jaja, ze komt binnenkort ook bij je lessen *) ' Hij was volgens mij best bang toen, gelukkig heb ik geen zus ;)
pi_86705163
Net mijn nieuwe roze pasje aangevraagd. Wat een gedoe zeg _O-

Ik kwam voor zowel een nieuw rijbewijs als ook een paspoort omdat ik binnenkort op vakantie ga. Helaas had ik maar 1 pasfoto bij me die goedgekeurd werd dus nadat ik mijn rijbewijs had aangevraagd moest ik even naar het kamertje waar je pasfoto's kon laten maken. Kom ik terug, blijkt er een landelijke storing te zijn in het GBA-systeem(belangrijk) waardoor we halverwege niet meer verderkonden met het aanvragen van mijn paspoort :')

Gelukkig is het rijbewijs wel helemaal aangevraagd en verzonden *O*
  woensdag 22 september 2010 @ 11:48:05 #200
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86705612
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:35 schreef Jac0bus het volgende:
Net mijn nieuwe roze pasje aangevraagd. Wat een gedoe zeg _O-

Ik kwam voor zowel een nieuw rijbewijs als ook een paspoort omdat ik binnenkort op vakantie ga. Helaas had ik maar 1 pasfoto bij me die goedgekeurd werd dus nadat ik mijn rijbewijs had aangevraagd moest ik even naar het kamertje waar je pasfoto's kon laten maken. Kom ik terug, blijkt er een landelijke storing te zijn in het GBA-systeem(belangrijk) waardoor we halverwege niet meer verderkonden met het aanvragen van mijn paspoort :')

Gelukkig is het rijbewijs wel helemaal aangevraagd en verzonden *O*
Wees dan maar blij dat je het niet andersom hebt aangevraagd ;)
Was je motorrijbewijs halen trouwens makkelijker/moeilijker dan je B-examen? Of is het totaal niet vergelijkbaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')