Jep, ik ga nu. Ik ben er vanmiddag weer met het verlossende woordquote:
Gratz... doe maar luxequote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Jac0bus het volgende:
Geslaagd
Dus naast B nu ook een A'tje op mijn roze pasje
Gefeliciteerd! Ging je beter af dan die van de frontpagequote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Jac0bus het volgende:
Geslaagd
Beide in 3 maanden? Snel gedaan zeg, gefeliciteerdquote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Jac0bus het volgende:
Geslaagd
Jij ook gefeliciteerdquote:Op maandag 20 september 2010 17:25 schreef Counterattack het volgende:
Vandaag mn 3e examen gehad en geslaagd
Zat al met spanning te wachten Jacobquote:Op maandag 20 september 2010 15:23 schreef Jac0bus het volgende:
Geslaagd
Ik was tijdens m'n examen ook zenuwactiger dan tijdens de TTT, vooral toen ik zag dat het dezelfde examinator was. Hopelijjk heb je nu een anderequote:Op maandag 20 september 2010 18:58 schreef Heichler het volgende:
Nog 4 lessen en dan praktijkexamen.
Hopelijk gaat die beter dan mijn TT
Ben door mijn TT alleen maar zenuwachtiger en onzeker geworden
Hier zakte ik voorquote:Op maandag 20 september 2010 21:30 schreef BasementDweller het volgende:
Ik schuif ook altijd al een klein beetje op terwijl ik mijn dode hoek check (bij nacontrole), dat mag toch? Of bedoel je wat anders.
1. Kijkenquote:Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef MelR het volgende:
volgens mij mag je pas naar rechts (links) als je je richting hebt aangezet en dus al in je hoek heb gekeken?...(nog 4 dagen en dan mn auto ophalen!!!)
Kun je makkelijk op zakken inderdaad, ik heb die neiging ook en gelukkig denk ik er op een examen goed aan want het mag echt nietquote:Op maandag 20 september 2010 21:30 schreef BasementDweller het volgende:
Ik schuif ook altijd al een klein beetje op terwijl ik mijn dode hoek check (bij nacontrole), dat mag toch? Of bedoel je wat anders.
Wat voor auto?quote:Op maandag 20 september 2010 21:33 schreef MelR het volgende:
volgens mij mag je pas naar rechts (links) als je je richting hebt aangezet en dus al in je hoek heb gekeken?...(nog 4 dagen en dan mn auto ophalen!!!)
Maar ook bij nacontrole, als je dus eigenlijk al goed gekeken hebt?quote:Op maandag 20 september 2010 21:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Kun je makkelijk op zakken inderdaad, ik heb die neiging ook en gelukkig denk ik er op een examen goed aan want het mag echt niet
Haha ja het is even wennen. Vooral zonde van dat roze pasje die ik na 4 maandjes alweer mag vervangen. Maargoed, het is niet anders.quote:Op maandag 20 september 2010 18:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zat al met spanning te wachten Jacob
Gefeliciteerd! Hartstikke fijn, twee rijbewijzen in zo'n korte tijd
Nergens, je zal een pakket moeten nemen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:50 schreef Experte het volgende:
waar kan ik lessen in Groningen met een abonnementje?
Luxeprobleemquote:Op maandag 20 september 2010 22:26 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Haha ja het is even wennen. Vooral zonde van dat roze pasje die ik na 4 maandjes alweer mag vervangen. Maargoed, het is niet anders.
Ik bedoelde ook als je knipperlicht al aanstaat en je nog een laatste keer kijkt ja, dat de auto dan richting de streep glijdt.quote:Op maandag 20 september 2010 22:10 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Maar ook bij nacontrole, als je dus eigenlijk al goed gekeken hebt?
En dan bedoel ik niet dat je al half op die baan zit, maar gewoon een klein beetje opschuift al. Mijn instructeur heeft daar nooit een opmerking over gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |