Hehe.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ach, volgens mij sta ik ook op de wachtlijst bij Nathalie78 als 2e of 3e zelfs en dat boeit me eigenlijk niet zo... Ik wil gewoon eens met een IT-er/fokster in het echie kleppen![]()
Ik stelde die vraag ook een tijdje terug, vind het wel interessant. Aan de ene kant wat niet weet wat niet deert, aan de andere kant voelt het toch een beetje als bedriegen inderdaad.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef macondo het volgende:
[..]
OT: Ik heb er moeite mee. Online is het allemaal makkelijk, maar echte dates die door elkaar gaan lopen kan ik niet verkopen aan mezelf. Je voelt je dan toch een bedrieger.
Ik krijg wel 5 tot 10 nieuwe scam mails per dag. De meeste uit Rusland (die hebben nog wel stijl), maar ook wel uit Nigeria of Senegal lolz. De Russische dames (of heren, dat weet je niet) hebben nu ook de vertaalsites ontdekt, en als je je verveelt is het best lachen.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:53 schreef tcr het volgende:
Kun je op RP ook 'scammers' aangeven:
Een vorige keer met nep foto's (Herman van X-Factor) wat mailtjes heen en weer gestuurd met een fake-account, maar toen Western Union ter sprak kwam opgehouden. Leuk voor even...
Leuk! En spannend! Eerste date-via-datingsite?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:23 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi, na wat lurken kom ik ook maar hier eens wat posten. Sta op 2 websites ingeschreven en heb vooral bij een van de websites verbaasd gestaan om wat voor reacties ik kreeg, veel hadden een erg hoog-niveau. Van sugardaddy's tot anabooltjes die fitness niet eens correct kunnen spellen, of mannen die gewoon mijn profiel niet lezen. Zo zit er ook nog een tussen die dagelijks laat weten dat hij wel erg graag met mij wilt daten, maar ik heb hem toch ook al meerdere keren duidelijk gemaakt dat ik daar anders over denk.
Maar gelukkig zitten er ook hele leuke exemplaren tussen, zaterdag morgen heb ik een date.
Telt het fobo ook als datingsite?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Leuk! En spannend! Eerste date-via-datingsite?
Hij staat in de OP wel onder het kopje Datingsites..quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Telt het fobo ook als datingsite?
Leuk, veel succes alvast!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Telt het fobo ook als datingsite?
Oh oke dus via een van die websites waar je je hebt ingeschreven, nice! Gaan jullie iets leuks doen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Deze komt niet via het fobo. Vind het erg spannend, hoe zou het in het echt gaan/zijn...
Ja, via een van de websites. Wel erg 2010-verantwoord, internetdaten. We gaan naar het Vondelparkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh oke dus via een van die websites waar je je hebt ingeschreven, nice! Gaan jullie iets leuks doen?
Leuk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, via een van de websites. Wel erg 2010-verantwoord, internetdaten. We gaan naar het Vondelpark.
Uh ja.. dat klinkt te bizar voor woorden - kan je daar wat meer over kwijt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:05 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb dit weekend ook een date, niet via een site, maar via mijn auto![]()
Dit is al de 2de x dat iemand mij benadert via een briefje/kaartje dat onder mijn ruitenwisser is gestopt
Gisterochtend vond ik een kaartje onder mijn ruitenwisser, van iemand die niet weet waar ik woon (appartementencomplex) maar wel weet welke auto van mij is. In dat kaartje vroeg hij of ik zin had om een keer iets te gaan drinkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Uh ja.. dat klinkt te bizar voor woorden - kan je daar wat meer over kwijt?
Maar weet je wel wie hij is dan? En ik vind het maar eigenaardig - om bij willekeurige mooie vrouwen (waarvan je überhaupt niet weet of ze single zijn) kaartjes onder de ruitenwisser te stoppen. Iemand bespiedt je...quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Gisterochtend vond ik een kaartje onder mijn ruitenwisser, van iemand die niet weet waar ik woon (appartementencomplex) maar wel weet welke auto van mij is. In dat kaartje vroeg hij of ik zin had om een keer iets te gaan drinken
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar weet je wel wie hij is dan? En ik vind het maar eigenaardig - om bij willekeurige mooie vrouwen (waarvan je überhaupt niet weet of ze single zijn) kaartjes onder de ruitenwisser te stoppen. Iemand bespiedt je...
Kon ie dan niet wachten tot ie je tegenkwamquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet hoor, het is iemand die ik al regelmatig tegenkwam en dan was het hoi en hallo. En nu dus een uitnodiging om wat te drinken
Nee, want dan kijkt zijn echtgenote zo raar op als hij zijn move maaktquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kon ie dan niet wachten tot ie je tegenkwamLeuk in elk geval
Hey! Grappig zeg!! Dat heb ik zelf nooit meegemaakt, maar zo is een vriendin van me wel aan haar vriend gekomenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet hoor, het is iemand die ik al regelmatig tegenkwam en dan was het hoi en hallo. En nu dus een uitnodiging om wat te drinken
Hey wat leuk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Via een dating website ook? En anders neem je toch zelf het initiatief?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanavond zie ik ook een bepaald persoon weer![]()
Ik hoop alleen dat ie nu eens wat meer initiatief durft te nemen
Nope, gewoon in de kroeg tegengekomen. Ja, neem ook wel initiatief, maar wil wel de bal eigenlijk een beetje bij hem laten omdat hij pas 2 maanden ofzo vrijgezel is. Twee weken terug voor het eerst gezien, toen alleen geflirt. De week erop biechtte hij op dat hij die week ervoor dus niet op me af durfde stappen (en zo eng ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Via een dating website ook? En anders neem je toch zelf het initiatief?
Aahh nou inderdaad geduldig van je!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope, gewoon in de kroeg tegengekomen. Ja, neem ook wel initiatief, maar wil wel de bal eigenlijk een beetje bij hem laten omdat hij pas 2 maanden ofzo vrijgezel is. Twee weken terug voor het eerst gezien, toen alleen geflirt. De week erop biechtte hij op dat hij die week ervoor dus niet op me af durfde stappen (en zo eng ben ik niet hoor) en aan het eind van de avond vroeg hij of ik er de week erop weer zou zijn, maar helaas kon ik niet. Toen was hij helemaal teleurgesteld en heb ik maar gezegd dat ie ook gewoon mn nummer kon vragen. "Ohja"
![]()
Maar hele week niks gehoord, dus heb ik hem gister maar een sms gestuurd en kreeg meteen een half boekwerk terug en hij zei dat hij me zou smsen als hij vanavond in de stad was om te zien waar ik uit hing. Heul romantisch heIk hou er maar op dat hij er nog even in moet komen na 6 jaar relatie
Klinkt alsof hij jou wel echt heel leuk vindtquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope, gewoon in de kroeg tegengekomen. Ja, neem ook wel initiatief, maar wil wel de bal eigenlijk een beetje bij hem laten omdat hij pas 2 maanden ofzo vrijgezel is. Twee weken terug voor het eerst gezien, toen alleen geflirt. De week erop biechtte hij op dat hij die week ervoor dus niet op me af durfde stappen (en zo eng ben ik niet hoor) en aan het eind van de avond vroeg hij of ik er de week erop weer zou zijn, maar helaas kon ik niet. Toen was hij helemaal teleurgesteld en heb ik maar gezegd dat ie ook gewoon mn nummer kon vragen. "Ohja"
![]()
Maar hele week niks gehoord, dus heb ik hem gister maar een sms gestuurd en kreeg meteen een half boekwerk terug en hij zei dat hij me zou smsen als hij vanavond in de stad was om te zien waar ik uit hing. Heul romantisch heIk hou er maar op dat hij er nog even in moet komen na 6 jaar relatie
Ja, aan de ene kant klinkt het wel zo, maar aan de andere kant vind ik het maar raar, want hij is echt heel erg aantrekkelijk, dus je zou denken dat hij wel iets gewend is... Maargoed, we zullen het wel zien. Vanavond zie ik hem in elk geval weer als alles goed gaatquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:41 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij jou wel echt heel leuk vindt![]()
Dichtklappen, te verlegen om op je af te stappen, best lief! Maar moet het niet te lang duren natuurljk![]()
Veel plezier vanavond!
Ik mag voor Spirit hopen van nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
2 maanden vrijgezel op 6 jaar een relatie. Rebound?
Hetgeen je als eerste aandoet, meteen aandoen en aanhouden. Echt, dat bleek bij mij zaterdagavond na anderhalf uur ook weer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik word met de minuut zenuwachtiger voor morgen, dat zal morgenochtend ook wel weer een leuke kledingcrisis gaan worden.
Apart, ik kreeg zaterdagavond juist een smsje van Civilian dat ie je helemaal geweldig vond, maar je kledingkeuze wat ongelukkigquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:55 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hetgeen je als eerste aandoet, meteen aandoen en aanhouden. Echt, dat bleek bij mij zaterdagavond na anderhalf uur ook weer.![]()
Dat is toch wel knap aangezien onze date donderdag was.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Apart, ik kreeg zaterdagavond juist een smsje van Civilian dat ie je helemaal geweldig vond, maar je kledingkeuze wat ongelukkig
Ah, ik geloof dat ik nu wel een idee heb naar wie ik in dit topic moet luisterenquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:15 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is toch wel knap aangezien onze date donderdag was.Hehe.
Als het gaat om de date tussen Natalie en Civ heb ik er maar vaag wat van gehoord, kan er een paar dagen naast zitten - ik was er niet bij bij hun datequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, ik geloof dat ik nu wel een idee heb naar wie ik in dit topic moet luisteren
Gewoon datgene wat lekker en gemakkelijk zit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik mag voor Spirit hopen van niet.
Ik word met de minuut zenuwachtiger voor morgen, dat zal morgenochtend ook wel weer een leuke kledingcrisis gaan worden.
Ik ben een vrouw, dat gaat dus niet werken he...quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gewoon datgene wat lekker en gemakkelijk zit.
Ik laat bij een date mijn All Stars ook maar thuis..quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, dat gaat dus niet werken he...
Herkenbaarquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:27 schreef douche-eendje het volgende:
Weet je 't zeker?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Als het gaat om de date tussen Natalie en Civ heb ik er maar vaag wat van gehoord, kan er een paar dagen naast zitten - ik was er niet bij bij hun date
Heb je al wat kunnen verzinnen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
leuk, nu moet ik een Paiq-ijsbrekert verzinnen en daar laat mijn humor en creativiteit me al in de steek....
"Nunc scio quid sit amor!"quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
leuk, nu moet ik een Paiq-ijsbrekert verzinnen en daar laat mijn humor en creativiteit me al in de steek....
veel verder als "hoe zie jij je verdere leven voor je" ben ik niet gekomen :S maar ik heb al wel een 99% match met iemand van 22 die binnen 10km woont. jahoor, tuurlijk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je al wat kunnen verzinnen?
Heb je geen profielinformatie waar je wat mee kunt doen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
veel verder als "hoe zie jij je verdere leven voor je" ben ik niet gekomen :S maar ik heb al wel een 99% match met iemand van 22 die binnen 10km woont. jahoor, tuurlijk!
hoe bedoel je? in mijn profiel???quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Heb je geen profielinformatie waar je wat mee kunt doen?
Nee, dat van haarquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe bedoel je? in mijn profiel???
nee, daar kun je pas bij als je een aantal keer gepraat hebt geloof ik....dus ik wacht nu op haar reactie en ik ga morgen mijn profiel wat verhippen ofzo...quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
Nee, informatie uit haar profiel natuurlijk.
of je hosselt in je eerste gesprekje een mailadres en ketst daar foto's heen en viceversaquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:23 schreef Neelix het volgende:
Nee, bij Paiq heb je geen profiel. De matchingvragen zijn puur dat, vragen om je matching te bepalen. Die wordt daarna ook verbeterd door hoe je reageert op je matches/speeddates/battledates.
Je ziet van mensen na een half uur chatten pas een foto ongeveer, en af en toe wat do's/don'ts als je die toevallig noemt.
Prima idee. Hoef je niet eerst een half uur te lullen om daarna bij het verschijnen van de foto gelijk weggedrukt te worden.. Zonde van de tijd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of je hosselt in je eerste gesprekje een mailadres en ketst daar foto's heen en viceversa
Ooooooh maar hier is ook niemand op zoek hoor!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
ach, ik zie wel. zo enorm op zoek ben ik niet, maar wellicht kom ik wel iemand tegen
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ooooooh maar hier is ook niemand op zoek hoor!!!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ooooooh maar hier is ook niemand op zoek hoor!!!
Bier is niet zacht en houdt je niet warm!quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:14 schreef Godshand het volgende:
ik zoek ook niet, heb mijn bier al gevonden :p
Zeg dat tegen die jonge gastjes die hartje winter met 20 bier in hun pens in hun t-shirtje buiten staan te lallenquote:Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Bier is niet zacht en houdt je niet warm!
Het bier zou mij spontaan uit 't glas klotsen omdat ik dan zou staan te rillen van de kouquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die jonge gastjes die hartje winter met 20 bier in hun pens in hun t-shirtje buiten staan te lallen
dat leren ze vanzelf welquote:Op zaterdag 11 september 2010 12:23 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zeg dat tegen die jonge gastjes die hartje winter met 20 bier in hun pens in hun t-shirtje buiten staan te lallen
Verhuis naar NewYork City!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:43 schreef kieskleurig het volgende:
Een internationale site heeft ook zijn nadelen hoor.
Een berichtje van een man die er op de foto's ook echtuitziet, maar hij woont in New York
![]()
Beetje lastig qua daten
Puur op basis van de foto's zou ik nog in de verleiding kunnen komen ookquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Verhuis naar NewYork City!
Hoe bedoel je nep?quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:54 schreef picardmike het volgende:
Ik reageerde net op een leuke meid die ik eindelijk gevonden had op OKcupid. Blijkt het een neppert te zijn!
Dat wordt cybersexen!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:43 schreef kieskleurig het volgende:
Een berichtje van een man die er op de foto's ook echtuitziet, maar hij woont in New York
![]()
Beetje lastig qua daten
Een neppaccount ze werd verwijdert van OKcupid en liet een emailadres achter met een profiel wat nep is.quote:
Jammer, dat is echt iets waar volgens mij best veel mannen tegenaan lopen, nepprofielenquote:Op zaterdag 11 september 2010 19:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een neppaccount ze werd verwijdert van OKcupid en liet een emailadres achter met een profiel wat nep is.
Nu ben ik wel erg benieuwdquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jammer, dat is echt iets waar volgens mij best veel mannen tegenaan lopen, nepprofielen
Als je, als man zijnde, massaberichtjes eruit doet welquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jammer, dat is echt iets waar volgens mij best veel mannen tegenaan lopen, nepprofielen
Volgens mij zijn massaberichtjes niet mogelijk op OkCquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:36 schreef Arnax het volgende:
[..]
Als je, als man zijnde, massaberichtjes eruit doet wel
Zelf ben ik ze (nog) niet tegengekomen
Dus proberen ze je ook direct in hun 1e mailtje te lokken naar een mailadres CutePolishGirl@gmail.com of ze zeggen iets als 'op gratis sites zitten altijd veel fakers, dus heb ik me ingeschreven bij <scamsite101>. Daar kun je me bereiken onder box 1234. Ja ik weet het, het is een betaalsite, maar dan kan ik de echte geinteresseerden van de nepperts onderscheiden. Misschien tot ziens!'quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:41 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn massaberichtjes niet mogelijk op OkC![]()
Het verbaast me wel dat er ook daar nepprofielen zijn, het is tenslotte allemaal al gratis.
Dat zoiets werktquote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dus proberen ze je ook direct in hun 1e mailtje te lokken naar een mailadres CutePolishGirl@gmail.com of ze zeggen iets als 'op gratis sites zitten altijd veel fakers, dus heb ik me ingeschreven bij <scamsite101>. Daar kun je me bereiken onder box 1234. Ja ik weet het, het is een betaalsite, maar dan kan ik de echte geinteresseerden van de nepperts onderscheiden. Misschien tot ziens!'
briljant! doet me denken aan een gedichtje van 1 of andere cabaretier:quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dat was wel een date zeg. Ik ben voor hem gevallen, letterlijk![]()
![]()
. Over een bruggetje lopen, afstapje niet zien en *PLOF* daar lag ik op de grond
.
ik zie geen diepte door een oogafwijking.
Gelukkig heb ik door mijn charmante actie wel een onweerstaanbare indruk achter gelaten en komt er zeker een vervolgdate.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
![]()
. Over een bruggetje lopen, afstapje niet zien en *PLOF* daar lag ik op de grond
.
Gelukkig heb ik door mijn charmante actie wel een onweerstaanbare indruk achter gelaten en komt er zeker een vervolgdate.
Dat soort acties heb ik ook wel eensquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
![]()
.
mocht het echt wat worden is het iig een leuk verhaal voor laterquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:33 schreef douche-eendje het volgende:
Kieskleurig, geeft niet hoor. Ik vond het ook behoorlijk komisch.
LDP, we liepen net heel schattig hand in hand, dus hij lag ook bijna op de grond. Maar hij heeft mij wel overeind geholpen, enkel doet nu wel flink pijn.
Het is ook erg herkenbaar hoor, zo probeer ik het bijvoorbeeld altijd te vermijden om op een eerste date ergens te gaan eten. Door de zenuwen is het gewoon niet verantwoord mij bestek in handen te gevenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:33 schreef douche-eendje het volgende:
LDP, we liepen net heel schattig hand in hand, dus hij lag ook bijna op de grond. Maar hij heeft mij wel overeind geholpen, enkel doet nu wel flink pijn.
Zo erg was het hier gelukkig niet, kwam niet door de zenuwen maar puur door mijn oogafwijking. Maar het is juist altijd op zo'n typisch ongelukkig moment! Gelukkig kan ik er achteraf om lachen en die enkel komt wel weer goed, zo eventjes inpakken met een verbandje voor wat extra steun en morgen gewoon weer lekker een stuk erop lopenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:42 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het is ook erg herkenbaar hoor, zo probeer ik het bijvoorbeeld altijd te vermijden om op een eerste date ergens te gaan eten. Door de zenuwen is het gewoon niet verantwoord mij bestek in handen te geven![]()
Wel vervelend van je enkel, sterkte daarmee!
Oeh gelijk al hand in handquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:33 schreef douche-eendje het volgende:
Ja schattig hequote:Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Oeh gelijk al hand in hand
Bij mij komen dat soort dingen niet door zenuwen of afwijkingen, maar pure onhandigheid. Ik flikker ook regelmatig van trappen en dergelijke
Het klungelgehalte wordt door de zenuwen vrij hoog en dan wil er wel eens iets uit mijn handen vliegenquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
Wel vervelend, dat je zo zenuwachtig bent dat bestek zelfs niet meer veilig is.
Hey, had jij geen date morgen? En dan toch nog vergapen aan plaatjes van andere mannen? Foei!quote:Op zaterdag 11 september 2010 19:43 schreef kieskleurig het volgende:
![]()
Beetje lastig qua daten
Het is maar iets drinken en kijken mag altijdquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Hey, had jij geen date morgen? En dan toch nog vergapen aan plaatjes van andere mannen? Foei!
Dat is best vervelendquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:21 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het klungelgehalte wordt door de zenuwen vrij hoog en dan wil er wel eens iets uit mijn handen vliegen
Deze date inderdaad niet, ik ben niet zo van acties met publiekquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Hey, had jij geen date morgen? En dan toch nog vergapen aan plaatjes van andere mannen? Foei!
OT; ik merk dat succesvolle dates hier niet bekroond worden met zoenen na de eerste date??
Ik heb het niet over seks in het openbaar, maar gewoon zoenen bij afscheid hoor.. Is niet zo'n spectaculair gebeuren toch - of moet dat bij jou ook al achter gesloten deuren met het licht uit gebeuren?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
Deze date inderdaad niet, ik ben niet zo van acties met publiek.
Zoenen met publiek ben ik gewoon geen fan van, hoeft zeker niet achter gesloten deuren met het licht uit maar een redelijk druk Vondelpark en een Amsterdam Centraal - spoor 7a is nou niet bepaald een fijne plekquote:Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb het niet over seks in het openbaar, maar gewoon zoenen bij afscheid hoor.. Is niet zo'n spectaculair gebeuren toch - of moet dat bij jou ook al achter gesloten deuren met het licht uit gebeuren?
Lekker boeiend dat publiek?quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:53 schreef douche-eendje het volgende:
Zoenen met publiek ben ik gewoon geen fan van, hoeft zeker niet achter gesloten deuren met het licht uit maar een redelijk druk Vondelpark en een Amsterdam Centraal - spoor 7a is nou niet bepaald een fijne plek.
Ligt eraan waar je van houdt. Je kunt iets 'standaard' doen als uit eten gaan of iets drinken, maar ook iets originelers als een schilderij schilderen. Ligt er maar net aan wat jullie interesses zijnquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:01 schreef brunette82 het volgende:
maar wat zijn leuke ideeën dan voor een 1e date?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |