abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86264768
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef Civilian het volgende:

[..]

Je schrijft 't goed! En de berichten zijn zeker positief! O+
*O* Zaterdag the sequel! O+
pi_86264790
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:43 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ach, volgens mij sta ik ook op de wachtlijst bij Nathalie78 als 2e of 3e zelfs en dat boeit me eigenlijk niet zo... Ik wil gewoon eens met een IT-er/fokster in het echie kleppen :D
Hehe. :*
pi_86264922
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef macondo het volgende:

[..]
OT: Ik heb er moeite mee. Online is het allemaal makkelijk, maar echte dates die door elkaar gaan lopen kan ik niet verkopen aan mezelf. Je voelt je dan toch een bedrieger.
Ik stelde die vraag ook een tijdje terug, vind het wel interessant. Aan de ene kant wat niet weet wat niet deert, aan de andere kant voelt het toch een beetje als bedriegen inderdaad.
  vrijdag 10 september 2010 @ 03:16:39 #104
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_86266923
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:53 schreef tcr het volgende:
Kun je op RP ook 'scammers' aangeven:

Een vorige keer met nep foto's (Herman van X-Factor :)) wat mailtjes heen en weer gestuurd met een fake-account, maar toen Western Union ter sprak kwam opgehouden. Leuk voor even...

Ik krijg wel 5 tot 10 nieuwe scam mails per dag. De meeste uit Rusland (die hebben nog wel stijl), maar ook wel uit Nigeria of Senegal lolz. De Russische dames (of heren, dat weet je niet) hebben nu ook de vertaalsites ontdekt, en als je je verveelt is het best lachen.

Altijd geweldig, die foto's, en dat iemand al meteen van je houdt. En het feest der herkenning als ze je geld vragen voor de reis, het visum, de zieke moeder, de huisbaas etc. waarna je de wanhopige scammers enorm frustreert door meteen het veld te ruimen.

Mjah, alleen als je echt niets beters te doen hebt, dan is het leuk. ;)
pi_86267809
Hoi, na wat lurken kom ik ook maar hier eens wat posten. Sta op 2 websites ingeschreven en heb vooral bij een van de websites verbaasd gestaan om wat voor reacties ik kreeg, veel hadden een erg hoog :')-niveau. Van sugardaddy's tot anabooltjes die fitness niet eens correct kunnen spellen, of mannen die gewoon mijn profiel niet lezen. Zo zit er ook nog een tussen die dagelijks laat weten dat hij wel erg graag met mij wilt daten, maar ik heb hem toch ook al meerdere keren duidelijk gemaakt dat ik daar anders over denk.
Maar gelukkig zitten er ook hele leuke exemplaren tussen, zaterdag morgen heb ik een date *).
  vrijdag 10 september 2010 @ 08:57:24 #106
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86268237
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:23 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi, na wat lurken kom ik ook maar hier eens wat posten. Sta op 2 websites ingeschreven en heb vooral bij een van de websites verbaasd gestaan om wat voor reacties ik kreeg, veel hadden een erg hoog :')-niveau. Van sugardaddy's tot anabooltjes die fitness niet eens correct kunnen spellen, of mannen die gewoon mijn profiel niet lezen. Zo zit er ook nog een tussen die dagelijks laat weten dat hij wel erg graag met mij wilt daten, maar ik heb hem toch ook al meerdere keren duidelijk gemaakt dat ik daar anders over denk.
Maar gelukkig zitten er ook hele leuke exemplaren tussen, zaterdag morgen heb ik een date *).
Leuk! En spannend! Eerste date-via-datingsite?
Overal verstand van.
pi_86268446
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 08:57 schreef macondo het volgende:

[..]

Leuk! En spannend! Eerste date-via-datingsite?
Telt het fobo ook als datingsite? :P
pi_86268643
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:09 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Hij staat in de OP wel onder het kopje Datingsites.. ;)
pi_86268805
Het is in ieder geval niet mijn eerste internetdate, zijn er nog wel wat meer geweest :).
pi_86268915
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:09 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Leuk, veel succes alvast! *O*
pi_86269171
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:29 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Leuk, veel succes alvast! *O*
Deze komt niet via het fobo ;). Vind het erg spannend, hoe zou het in het echt gaan/zijn...
pi_86270852
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:41 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Deze komt niet via het fobo ;). Vind het erg spannend, hoe zou het in het echt gaan/zijn...
Oh oke dus via een van die websites waar je je hebt ingeschreven, nice! Gaan jullie iets leuks doen?
pi_86271039
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Oh oke dus via een van die websites waar je je hebt ingeschreven, nice! Gaan jullie iets leuks doen?
Ja, via een van de websites. Wel erg 2010-verantwoord, internetdaten. We gaan naar het Vondelpark :).
pi_86271384
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 10:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ja, via een van de websites. Wel erg 2010-verantwoord, internetdaten. We gaan naar het Vondelpark :).
Leuk!

Ik heb dit weekend ook een date, niet via een site, maar via mijn auto :D
Dit is al de 2de x dat iemand mij benadert via een briefje/kaartje dat onder mijn ruitenwisser is gestopt _O-
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:14:21 #115
57047 macondo
pi_86271629
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:05 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Leuk!

Ik heb dit weekend ook een date, niet via een site, maar via mijn auto :D
Dit is al de 2de x dat iemand mij benadert via een briefje/kaartje dat onder mijn ruitenwisser is gestopt _O-
Uh ja.. dat klinkt te bizar voor woorden - kan je daar wat meer over kwijt?
Overal verstand van.
pi_86271905
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:14 schreef macondo het volgende:

[..]

Uh ja.. dat klinkt te bizar voor woorden - kan je daar wat meer over kwijt?
Gisterochtend vond ik een kaartje onder mijn ruitenwisser, van iemand die niet weet waar ik woon (appartementencomplex) maar wel weet welke auto van mij is. In dat kaartje vroeg hij of ik zin had om een keer iets te gaan drinken :)
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:44:03 #117
57047 macondo
pi_86272562
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Gisterochtend vond ik een kaartje onder mijn ruitenwisser, van iemand die niet weet waar ik woon (appartementencomplex) maar wel weet welke auto van mij is. In dat kaartje vroeg hij of ik zin had om een keer iets te gaan drinken :)
Maar weet je wel wie hij is dan? En ik vind het maar eigenaardig - om bij willekeurige mooie vrouwen (waarvan je überhaupt niet weet of ze single zijn) kaartjes onder de ruitenwisser te stoppen. Iemand bespiedt je... :D
Overal verstand van.
pi_86273468
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:44 schreef macondo het volgende:

[..]

Maar weet je wel wie hij is dan? En ik vind het maar eigenaardig - om bij willekeurige mooie vrouwen (waarvan je überhaupt niet weet of ze single zijn) kaartjes onder de ruitenwisser te stoppen. Iemand bespiedt je... :D
:D Zo spannend is het niet hoor, het is iemand die ik al regelmatig tegenkwam en dan was het hoi en hallo. En nu dus een uitnodiging om wat te drinken :)
pi_86274081
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

:D Zo spannend is het niet hoor, het is iemand die ik al regelmatig tegenkwam en dan was het hoi en hallo. En nu dus een uitnodiging om wat te drinken :)
Kon ie dan niet wachten tot ie je tegenkwam :P Leuk in elk geval :)
  vrijdag 10 september 2010 @ 12:35:34 #120
57047 macondo
pi_86274182
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Kon ie dan niet wachten tot ie je tegenkwam :P Leuk in elk geval :)
Nee, want dan kijkt zijn echtgenote zo raar op als hij zijn move maakt ;)
Overal verstand van.
pi_86276132
quote:

[..]

Hey! Grappig zeg!! Dat heb ik zelf nooit meegemaakt, maar zo is een vriendin van me wel aan haar vriend gekomen :) Vind het wel heel erg leuk eigenlijk :)

Vanavond zie ik ook een bepaald persoon weer :D O+ Ik hoop alleen dat ie nu eens wat meer initiatief durft te nemen :')
Sarcasme. Herken het.
pi_86276421
quote:

[..]

Hey wat leuk! :)
pi_86276445
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]
Vanavond zie ik ook een bepaald persoon weer :D O+ Ik hoop alleen dat ie nu eens wat meer initiatief durft te nemen :')
Via een dating website ook? En anders neem je toch zelf het initiatief? :P
  vrijdag 10 september 2010 @ 13:46:12 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_86276546
Ik heb ooit een briefje in iemands fietstas gedaan :'). Nooit wat van gehoord.
En ik heb nog heeeeul vroeger ooit een briefje in m'n schooltas gehad van 'n meiske dat ik keileuk vond :D. Maar dat briefje vond m'n moeder in de grote vakantie pas toen ik al naar een andere school was gegaan :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_86277073
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Via een dating website ook? En anders neem je toch zelf het initiatief? :P
Nope, gewoon in de kroeg tegengekomen. Ja, neem ook wel initiatief, maar wil wel de bal eigenlijk een beetje bij hem laten omdat hij pas 2 maanden ofzo vrijgezel is. Twee weken terug voor het eerst gezien, toen alleen geflirt. De week erop biechtte hij op dat hij die week ervoor dus niet op me af durfde stappen (en zo eng ben ik niet hoor :{ ) en aan het eind van de avond vroeg hij of ik er de week erop weer zou zijn, maar helaas kon ik niet. Toen was hij helemaal teleurgesteld en heb ik maar gezegd dat ie ook gewoon mn nummer kon vragen. "Ohja" :')
Maar hele week niks gehoord, dus heb ik hem gister maar een sms gestuurd en kreeg meteen een half boekwerk terug en hij zei dat hij me zou smsen als hij vanavond in de stad was om te zien waar ik uit hing. Heul romantisch he :7 Ik hou er maar op dat hij er nog even in moet komen na 6 jaar relatie :')
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')