quote:Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je schrijft 't goed! En de berichten zijn zeker positief!
Hehe.quote:Op donderdag 9 september 2010 19:43 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ach, volgens mij sta ik ook op de wachtlijst bij Nathalie78 als 2e of 3e zelfs en dat boeit me eigenlijk niet zo... Ik wil gewoon eens met een IT-er/fokster in het echie kleppen![]()
Ik stelde die vraag ook een tijdje terug, vind het wel interessant. Aan de ene kant wat niet weet wat niet deert, aan de andere kant voelt het toch een beetje als bedriegen inderdaad.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:54 schreef macondo het volgende:
[..]
OT: Ik heb er moeite mee. Online is het allemaal makkelijk, maar echte dates die door elkaar gaan lopen kan ik niet verkopen aan mezelf. Je voelt je dan toch een bedrieger.
Ik krijg wel 5 tot 10 nieuwe scam mails per dag. De meeste uit Rusland (die hebben nog wel stijl), maar ook wel uit Nigeria of Senegal lolz. De Russische dames (of heren, dat weet je niet) hebben nu ook de vertaalsites ontdekt, en als je je verveelt is het best lachen.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:53 schreef tcr het volgende:
Kun je op RP ook 'scammers' aangeven:
Een vorige keer met nep foto's (Herman van X-Factor) wat mailtjes heen en weer gestuurd met een fake-account, maar toen Western Union ter sprak kwam opgehouden. Leuk voor even...
Leuk! En spannend! Eerste date-via-datingsite?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:23 schreef douche-eendje het volgende:
Hoi, na wat lurken kom ik ook maar hier eens wat posten. Sta op 2 websites ingeschreven en heb vooral bij een van de websites verbaasd gestaan om wat voor reacties ik kreeg, veel hadden een erg hoog-niveau. Van sugardaddy's tot anabooltjes die fitness niet eens correct kunnen spellen, of mannen die gewoon mijn profiel niet lezen. Zo zit er ook nog een tussen die dagelijks laat weten dat hij wel erg graag met mij wilt daten, maar ik heb hem toch ook al meerdere keren duidelijk gemaakt dat ik daar anders over denk.
Maar gelukkig zitten er ook hele leuke exemplaren tussen, zaterdag morgen heb ik een date.
Telt het fobo ook als datingsite?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Leuk! En spannend! Eerste date-via-datingsite?
Hij staat in de OP wel onder het kopje Datingsites..quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Telt het fobo ook als datingsite?
Leuk, veel succes alvast!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Telt het fobo ook als datingsite?
Oh oke dus via een van die websites waar je je hebt ingeschreven, nice! Gaan jullie iets leuks doen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Deze komt niet via het fobo. Vind het erg spannend, hoe zou het in het echt gaan/zijn...
Ja, via een van de websites. Wel erg 2010-verantwoord, internetdaten. We gaan naar het Vondelparkquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh oke dus via een van die websites waar je je hebt ingeschreven, nice! Gaan jullie iets leuks doen?
Leuk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, via een van de websites. Wel erg 2010-verantwoord, internetdaten. We gaan naar het Vondelpark.
Uh ja.. dat klinkt te bizar voor woorden - kan je daar wat meer over kwijt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:05 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb dit weekend ook een date, niet via een site, maar via mijn auto![]()
Dit is al de 2de x dat iemand mij benadert via een briefje/kaartje dat onder mijn ruitenwisser is gestopt
Gisterochtend vond ik een kaartje onder mijn ruitenwisser, van iemand die niet weet waar ik woon (appartementencomplex) maar wel weet welke auto van mij is. In dat kaartje vroeg hij of ik zin had om een keer iets te gaan drinkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:14 schreef macondo het volgende:
[..]
Uh ja.. dat klinkt te bizar voor woorden - kan je daar wat meer over kwijt?
Maar weet je wel wie hij is dan? En ik vind het maar eigenaardig - om bij willekeurige mooie vrouwen (waarvan je überhaupt niet weet of ze single zijn) kaartjes onder de ruitenwisser te stoppen. Iemand bespiedt je...quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Gisterochtend vond ik een kaartje onder mijn ruitenwisser, van iemand die niet weet waar ik woon (appartementencomplex) maar wel weet welke auto van mij is. In dat kaartje vroeg hij of ik zin had om een keer iets te gaan drinken
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar weet je wel wie hij is dan? En ik vind het maar eigenaardig - om bij willekeurige mooie vrouwen (waarvan je überhaupt niet weet of ze single zijn) kaartjes onder de ruitenwisser te stoppen. Iemand bespiedt je...
Kon ie dan niet wachten tot ie je tegenkwamquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet hoor, het is iemand die ik al regelmatig tegenkwam en dan was het hoi en hallo. En nu dus een uitnodiging om wat te drinken
Nee, want dan kijkt zijn echtgenote zo raar op als hij zijn move maaktquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Kon ie dan niet wachten tot ie je tegenkwamLeuk in elk geval
Hey! Grappig zeg!! Dat heb ik zelf nooit meegemaakt, maar zo is een vriendin van me wel aan haar vriend gekomenquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zo spannend is het niet hoor, het is iemand die ik al regelmatig tegenkwam en dan was het hoi en hallo. En nu dus een uitnodiging om wat te drinken
Hey wat leuk!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Via een dating website ook? En anders neem je toch zelf het initiatief?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vanavond zie ik ook een bepaald persoon weer![]()
Ik hoop alleen dat ie nu eens wat meer initiatief durft te nemen
Nope, gewoon in de kroeg tegengekomen. Ja, neem ook wel initiatief, maar wil wel de bal eigenlijk een beetje bij hem laten omdat hij pas 2 maanden ofzo vrijgezel is. Twee weken terug voor het eerst gezien, toen alleen geflirt. De week erop biechtte hij op dat hij die week ervoor dus niet op me af durfde stappen (en zo eng ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Via een dating website ook? En anders neem je toch zelf het initiatief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |