abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86322334
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Jammer, dat is echt iets waar volgens mij best veel mannen tegenaan lopen, nepprofielen :N
Nu ben ik wel erg benieuwd :P
pi_86322650
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:05 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Jammer, dat is echt iets waar volgens mij best veel mannen tegenaan lopen, nepprofielen :N
Als je, als man zijnde, massaberichtjes eruit doet wel :P

Zelf ben ik ze (nog) niet tegengekomen :)
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_86322774
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:36 schreef Arnax het volgende:

[..]

Als je, als man zijnde, massaberichtjes eruit doet wel :P

Zelf ben ik ze (nog) niet tegengekomen :)
Volgens mij zijn massaberichtjes niet mogelijk op OkC ;)
Het verbaast me wel dat er ook daar nepprofielen zijn, het is tenslotte allemaal al gratis.
pi_86323087
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:41 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Volgens mij zijn massaberichtjes niet mogelijk op OkC ;)
Het verbaast me wel dat er ook daar nepprofielen zijn, het is tenslotte allemaal al gratis.
Dus proberen ze je ook direct in hun 1e mailtje te lokken naar een mailadres CutePolishGirl@gmail.com of ze zeggen iets als 'op gratis sites zitten altijd veel fakers, dus heb ik me ingeschreven bij <scamsite101>. Daar kun je me bereiken onder box 1234. Ja ik weet het, het is een betaalsite, maar dan kan ik de echte geinteresseerden van de nepperts onderscheiden. Misschien tot ziens!' :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_86323260
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dus proberen ze je ook direct in hun 1e mailtje te lokken naar een mailadres CutePolishGirl@gmail.com of ze zeggen iets als 'op gratis sites zitten altijd veel fakers, dus heb ik me ingeschreven bij <scamsite101>. Daar kun je me bereiken onder box 1234. Ja ik weet het, het is een betaalsite, maar dan kan ik de echte geinteresseerden van de nepperts onderscheiden. Misschien tot ziens!' :')
Dat zoiets werkt :')
pi_86324023
Nou, dat was wel een date zeg. Ik ben voor hem gevallen, letterlijk :'( :') _O- . Over een bruggetje lopen, afstapje niet zien en *PLOF* daar lag ik op de grond :').
ik zie geen diepte door een oogafwijking.

Gelukkig heb ik door mijn charmante actie wel een onweerstaanbare indruk achter gelaten en komt er zeker een vervolgdate.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:21:17 #182
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86324229
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:16 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dat was wel een date zeg. Ik ben voor hem gevallen, letterlijk :'( :') _O- . Over een bruggetje lopen, afstapje niet zien en *PLOF* daar lag ik op de grond :').

Gelukkig heb ik door mijn charmante actie wel een onweerstaanbare indruk achter gelaten en komt er zeker een vervolgdate.
briljant! doet me denken aan een gedichtje van 1 of andere cabaretier:
Ik ben voor je gevallen
midden op straat
niet omdat ik jou zo leuk vond
maar ik zag de stoeprand te laat

overigens heeft geen van mijn paiqmatches iets van zich laten horen. beide zijn de hele dag niet online geweest.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_86324349
quote:

:D Sorry ik moest lachen :@
Maar wat leuk dat er een vervolgdate komt *O*
pi_86324515
quote:

Dat soort acties heb ik ook wel eens :P Ik voel met je mee. Heb je je niet zeer gedaan? Hielp ie je nog wel overeind?
pi_86324725
Kieskleurig, geeft niet hoor. Ik vond het ook behoorlijk komisch.
LDP, we liepen net heel schattig hand in hand, dus hij lag ook bijna op de grond :'). Maar hij heeft mij wel overeind geholpen, enkel doet nu wel flink pijn.
  zaterdag 11 september 2010 @ 21:35:21 #186
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_86324843
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:33 schreef douche-eendje het volgende:
LDP, we liepen net heel schattig hand in hand, dus hij lag ook bijna op de grond :'). Maar hij heeft mij wel overeind geholpen, enkel doet nu wel flink pijn.
mocht het echt wat worden is het iig een leuk verhaal voor later :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_86325146
quote:
Het is ook erg herkenbaar hoor, zo probeer ik het bijvoorbeeld altijd te vermijden om op een eerste date ergens te gaan eten. Door de zenuwen is het gewoon niet verantwoord mij bestek in handen te geven :@

Wel vervelend van je enkel, sterkte daarmee!
pi_86325369
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:42 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Het is ook erg herkenbaar hoor, zo probeer ik het bijvoorbeeld altijd te vermijden om op een eerste date ergens te gaan eten. Door de zenuwen is het gewoon niet verantwoord mij bestek in handen te geven :@

Wel vervelend van je enkel, sterkte daarmee!
Zo erg was het hier gelukkig niet, kwam niet door de zenuwen maar puur door mijn oogafwijking. Maar het is juist altijd op zo'n typisch ongelukkig moment! Gelukkig kan ik er achteraf om lachen en die enkel komt wel weer goed, zo eventjes inpakken met een verbandje voor wat extra steun en morgen gewoon weer lekker een stuk erop lopen :).
Wel vervelend, dat je zo zenuwachtig bent dat bestek zelfs niet meer veilig is :P.
pi_86325990
quote:
Oeh gelijk al hand in hand :P

Bij mij komen dat soort dingen niet door zenuwen of afwijkingen, maar pure onhandigheid. Ik flikker ook regelmatig van trappen en dergelijke :P
pi_86326278
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Oeh gelijk al hand in hand :P

Bij mij komen dat soort dingen niet door zenuwen of afwijkingen, maar pure onhandigheid. Ik flikker ook regelmatig van trappen en dergelijke :P
Ja schattig he :P.

Ah, jij maakt dus ook regelmatig een onvergetelijke indruk, hahaha.
pi_86326534
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:48 schreef douche-eendje het volgende:

Wel vervelend, dat je zo zenuwachtig bent dat bestek zelfs niet meer veilig is :P.
Het klungelgehalte wordt door de zenuwen vrij hoog en dan wil er wel eens iets uit mijn handen vliegen :+
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:24:28 #192
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86326631
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 19:43 schreef kieskleurig het volgende:
Een internationale site heeft ook zijn nadelen hoor.
Een berichtje van een man die er op de foto's ook echt :9~ uitziet, maar hij woont in New York ;(

Beetje lastig qua daten :')
Hey, had jij geen date morgen? En dan toch nog vergapen aan plaatjes van andere mannen? Foei!

OT; ik merk dat succesvolle dates hier niet bekroond worden met zoenen na de eerste date??
Overal verstand van.
pi_86326781
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:24 schreef macondo het volgende:

[..]

Hey, had jij geen date morgen? En dan toch nog vergapen aan plaatjes van andere mannen? Foei!

Het is maar iets drinken en kijken mag altijd O-)
pi_86326862
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:21 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Het klungelgehalte wordt door de zenuwen vrij hoog en dan wil er wel eens iets uit mijn handen vliegen :+
Dat is best vervelend :P.
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:24 schreef macondo het volgende:

[..]

OT; ik merk dat succesvolle dates hier niet bekroond worden met zoenen na de eerste date??
Deze date inderdaad niet, ik ben niet zo van acties met publiek :).
  zaterdag 11 september 2010 @ 22:48:49 #195
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_86327401
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:31 schreef douche-eendje het volgende:

Deze date inderdaad niet, ik ben niet zo van acties met publiek :).
Ik heb het niet over seks in het openbaar, maar gewoon zoenen bij afscheid hoor.. Is niet zo'n spectaculair gebeuren toch - of moet dat bij jou ook al achter gesloten deuren met het licht uit gebeuren? :D
Overal verstand van.
pi_86327550
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:48 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik heb het niet over seks in het openbaar, maar gewoon zoenen bij afscheid hoor.. Is niet zo'n spectaculair gebeuren toch - of moet dat bij jou ook al achter gesloten deuren met het licht uit gebeuren? :D
Zoenen met publiek ben ik gewoon geen fan van, hoeft zeker niet achter gesloten deuren met het licht uit maar een redelijk druk Vondelpark en een Amsterdam Centraal - spoor 7a is nou niet bepaald een fijne plek ;).
pi_86327689
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:53 schreef douche-eendje het volgende:
Zoenen met publiek ben ik gewoon geen fan van, hoeft zeker niet achter gesloten deuren met het licht uit maar een redelijk druk Vondelpark en een Amsterdam Centraal - spoor 7a is nou niet bepaald een fijne plek ;).
Lekker boeiend dat publiek?
pi_86327764
maar wat zijn leuke ideeën dan voor een 1e date?
pi_86327812
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:01 schreef brunette82 het volgende:
maar wat zijn leuke ideeën dan voor een 1e date?
Ligt eraan waar je van houdt. Je kunt iets 'standaard' doen als uit eten gaan of iets drinken, maar ook iets originelers als een schilderij schilderen. Ligt er maar net aan wat jullie interesses zijn
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_86327841
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 22:58 schreef Techno het volgende:

[..]

Lekker boeiend dat publiek?
Voor jou niet, voor mij wel ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')