Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voel je je nu alweer wat beter over jezelf dan snoet?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo vaak heb ik dat dus niet. Tis echt alleen als ik iemand iets te vertellen heb over diepe gevoelens zeg maar, anders verstuur ik alles gewoon
44 ben jij wel eens geweest anders.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar mogen wij toch niet komen
Neequote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was jij dat nou, die gisteren zijn boodschappenlijst per ongeluk in een nieuwsbericht op de FP zette?
Sushiquote:Op woensdag 8 september 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bonsai boompjesJapanse thee
Japan
Sushi
Om jou de kans te geven deze post te plaatsenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Panda, MPG en Giertje... waarom hebben jullie de wiki niet bijgewerkt?.
Toevallig jaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat blijft terugkomen, vind dat wel heel herkenbaar ook... ik heb ook zo'n ex... Maar belt ie je op om verwijten te uiten?Of kwam het daar "toevallig" op tijdens het gesprek?
Nee dusquote:Op woensdag 8 september 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voel je je nu alweer wat beter over jezelf dan snoet?
Ben je hem nou gaan geloven dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toevallig ja
En het zou me niet zoveel moeten doen eigenlijk, zou me er gemakkelijk vanaf moeten kunnen zetten, maar dat lukt me niet om de een of andere reden. En das kut.
Nee dus
Ben jij klaar met stofzuigen?quote:
Ja! Sushi!quote:
Ziet er tof uit...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Sushi!Deze heb ik gemaakt met Bianca
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het achterstallig onderhoud maar verricht... stelletje verzakersquote:Op woensdag 8 september 2010 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Om jou de kans te geven deze post te plaatsen.
Goed bezig, wiki-editor.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het achterstallig onderhoud maar verricht... stelletje verzakers.
En dat noemt zich wikimaster![]()
.
Mwa, en beetje, omdat hij begon over iets waar ik zelf ook veel over nadenk.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je hem nou gaan geloven dan?
Nee toch?
Zeker. Ik heb alleen de benedenverdieping gedaan!quote:
Mooi, dan kun je naar 89 kijken. Dat zou je na het stofzuigen nog ff doenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb alleen de benedenverdieping gedaan!
Nee. Vis op deze manier is niet lekker.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ziet er tof uit...
Maar is dat lekker?
Das waarquote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je naar 89 kijken. Dat zou je na het stofzuigen nog ff doen.
Ik snap dat wel... En ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd of gezegd is, maar bedenk je dat het waarschijnlijk een samenspel is geweest, niet alles KAN jouw schuld zijn... Daarnaast zijn er mensen die gewoon te koppig zijn of het gewoon echt niet kunnen, zien wat hun aandeel is in bepaalde problemen... Zegt niets over jou dusquote:Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toevallig ja
En het zou me niet zoveel moeten doen eigenlijk, zou me er gemakkelijk vanaf moeten kunnen zetten, maar dat lukt me niet om de een of andere reden. En das kut.
[..]
Nee dus
Pff. Klote is dat, zeker als je net zelf ook over iets bepaalds nadenkt ja.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mwa, en beetje, omdat hij begon over iets waar ik zelf ook veel over nadenk.
En verder niet zozeer over mezelf, maar meer over het feit dat hij doet alsof hij nooit een zak om me gegeven heeft en alsof de hele wereld achter hem staat (ook mijn familie)
Ik vind van welquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ziet er tof uit...
Maar is dat lekker?
het is niet altijd alleen maar visquote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Vis op deze manier is niet lekker.
Ik eet vrijwel nooit vis, dus ik weet het niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef OA het volgende:
[..]
Vind jij, vind ik nietquote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef OA het volgende:
[..]
Een dag klieren in de keuken, met een kwartier is het op en je hebt nog steeds hongerquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Sushi!Deze heb ik gemaakt met Bianca
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet dat niet alles mijn schuld was en ook dat hij dingen zo verdraait dat hij alles wel op mij af kan schuiven, maar toch.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat wel... En ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd of gezegd is, maar bedenk je dat het waarschijnlijk een samenspel is geweest, niet alles KAN jouw schuld zijn... Daarnaast zijn er mensen die gewoon te koppig zijn of het gewoon echt niet kunnen, zien wat hun aandeel is in bepaalde problemen... Zegt niets over jou dus
Maar misschien sla ik de plank helemaal mis
maar maar maar dan kan ik niet slapenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijne vakantie![]()
![]()
En dan tot over nog iets langer, want ik ga ook op vakantie
Je bedoelt een uurtje in de keuken, een half uur gezellig eten en dan prop vol zitten want rijst zet vanzelf uitquote:Op woensdag 8 september 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een dag klieren in de keuken, met een kwartier is het op en je hebt nog steeds honger
Moet ik mijn voorleespapa-skills i n gaan zetten danquote:Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar maar maar dan kan ik niet slapen
jij krijgt gewoon mijn telefoonnummer en dan smsen we welquote:Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
maar maar maar dan kan ik niet slapen
ik heb het niet helemaal gevolgdquote:Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat niet alles mijn schuld was en ook dat hij dingen zo verdraait dat hij alles wel op mij af kan schuiven, maar toch.
Waar dit over ging was dominantie.
Ik heb op mn 17e/18e een vriendje gehad dat ik totaal ondersneeuwde en dat wilde ik echt nooit meer, dus dat is voor mij wel een heel belangrijk punt, ik had toen een hekel aan hoe ik was en me gedroeg naar hem toe. Ik ben nooit een onderdanig typje geworden en dat zal ook nooit gebeuren, maar ik ben ook bij geen enkel vriendje daarna zo dominant meer geweest.
En bij de betreffende ex al helemaal niet, hell, ik durfde toen het uit was niet eens een ei te bakken voor iemand omdat ik bang was dat ik het fout zou doen
Niet zozeer echt achter hem staan, maar mn moeder bv kiest gewoon geen kant. Hij komt daar nog vrolijk op bezoek met zn nieuwe vriendin die alleen maar negatief gezeik over mij hoort en ze heeft t er verder niet over. Dat doet best weleens pijn. Omdat ze weet wat voor rare dingen hij heeft gedaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pff. Klote is dat, zeker als je net zelf ook over iets bepaalds nadenkt ja.
Weet jij dat het anders zit, met je familie, of voelt het ook zo dat ze achter hem staan?
Weet je, dominantie is niet erg, alleen moet je dan geen ja knikker als vriendje hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat niet alles mijn schuld was en ook dat hij dingen zo verdraait dat hij alles wel op mij af kan schuiven, maar toch.
Waar dit over ging was dominantie.
Ik heb op mn 17e/18e een vriendje gehad dat ik totaal ondersneeuwde en dat wilde ik echt nooit meer, dus dat is voor mij wel een heel belangrijk punt, ik had toen een hekel aan hoe ik was en me gedroeg naar hem toe. Ik ben nooit een onderdanig typje geworden en dat zal ook nooit gebeuren, maar ik ben ook bij geen enkel vriendje daarna zo dominant meer geweest.
En bij de betreffende ex al helemaal niet, hell, ik durfde toen het uit was niet eens een ei te bakken voor iemand omdat ik bang was dat ik het fout zou doen
Ja, dus ik kom er niet onderuitquote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het niet helemaal gevolgd![]()
maar wat is er nog met die ex? kinderen?
Dat is niet leuk nee,.. Ik kan me voorstellen dat dat toch wel steekt...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet zozeer echt achter hem staan, maar mn moeder bv kiest gewoon geen kant. Hij komt daar nog vrolijk op bezoek met zn nieuwe vriendin die alleen maar negatief gezeik over mij hoort en ze heeft t er verder niet over. Dat doet best weleens pijn. Omdat ze weet wat voor rare dingen hij heeft gedaan.
Ze wilde ook op een gegeven moment mijn kant van een bepaald verhaal dat hij de wereld in had gebracht niet horen enzo, dat kwetste me.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet ik mijn voorleespapa-skills i n gaan zetten dan?
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij krijgt gewoon mijn telefoonnummer en dan smsen we wel
Ik vind het ook niet erg dat ik zo ben, ik wil alleen nooit meer zo misbruik van iemand maken.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je, dominantie is niet erg, alleen moet je dan geen ja knikker als vriendje hebbenDie sneeuw je inderdaad onder, dat heb ik ook
Ik heb tegengas nodig, ik vermoed jij ook. En misschien ervaar je het als iets negatiefs, maar iedereen heeft wel iets wat minder leuk is aan zijn/haar persoonlijkheid en daar moet je partner mee om kunnen gaan
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat alles kan of mag, of dat je je daarachter mag verschuilen, maar als zoiets bij je hoort dan hoort dat bij het pakketje wat je aanbiedt
Nee! Maar ik kan wel een verhaaltje voorlezenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan toch niet kroelen en knuffelen en zoenen met jou
quote:[..]
dat is al beter
Maar ook dat "misbruik maken van" is een samenspel. Zolang iemand geen grenzen aangeeft kun je daar overheen blijven gaan... Soms niet eens bewust...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg dat ik zo ben, ik wil alleen nooit meer zo misbruik van iemand maken.
Mn ex is heel erg dominant, alleen ontkent ie dat glashard tegenover anderen, maar ook tegenover zichzelf. Hij heeft dus altijd gelijk, alles wat ie zegt, gelooft hij en dat maakt dingen moeilijk.
Ja, dat snap ik, en ik begrijp ook niet helemaal dat hij daar dan nog over de vloer komt eigenlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet zozeer echt achter hem staan, maar mn moeder bv kiest gewoon geen kant. Hij komt daar nog vrolijk op bezoek met zn nieuwe vriendin die alleen maar negatief gezeik over mij hoort en ze heeft t er verder niet over. Dat doet best weleens pijn. Omdat ze weet wat voor rare dingen hij heeft gedaan.
Ze wilde ook op een gegeven moment mijn kant van een bepaald verhaal dat hij de wereld in had gebracht niet horen enzo, dat kwetste me.
Nee klopt, maar ik hou niet van sushi.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is niet altijd alleen maar vis
quote:
klinkt als een moeilijk persoon ...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg dat ik zo ben, ik wil alleen nooit meer zo misbruik van iemand maken.
Mn ex is heel erg dominant, alleen ontkent ie dat glashard tegenover anderen, maar ook tegenover zichzelf. Hij heeft dus altijd gelijk, alles wat ie zegt, gelooft hij en dat maakt dingen moeilijk.
Je hebt PMquote:Op woensdag 8 september 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan toch niet kroelen en knuffelen en zoenen met jou
[..]
dat is al beter
en ditquote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maakt het wel lastig inderdaad.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dus ik kom er niet onderuit
Als ik geen relatie met mijn ex had gehad, ging ik nu vast ook nog een stuk normaler met haar omquote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat een kut exen hebben jullie allemaal. Ik ken massa's mensen waar ik nooit een relatie mee gehad heb, en waar ik normaler mee om ga
Ehm een vriendschap is echt heel anders dan een relatie hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat een kut exen hebben jullie allemaal. Ik ken massa's mensen waar ik nooit een relatie mee gehad heb, en waar ik normaler mee om ga
Voorlezenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wilt best de taak als voorleesmama overnemen als Suikertaartje afwezig is
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ook dat "misbruik maken van" is een samenspel. Zolang iemand geen grenzen aangeeft kun je daar overheen blijven gaan... Soms niet eens bewust...
Dat is echt irritant... Zo'n ex heb ik ook... die zag alleen mijn minpunten, maar wat hij had of deed daar hoorde je em nooit over... zo frustrerend..
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, en ik begrijp ook niet helemaal dat hij daar dan nog over de vloer komt eigenlijk![]()
En dat ze jouw kant niet wil horen is wel heel vervelend ja, begrijpelijk dat dat je kwetst!
Ja, haha, dat dusquote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik geen relatie met mijn ex had gehad, ging ik nu vast ook nog een stuk normaler met haar om.
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wilt best de taak als voorleesmama overnemen als Suikertaartje afwezig is
Van dat soort exen heb ik gelukkig geen last.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is niet dominant maar gewoon praktisch en eerlijk...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat is ook waarom ik hem dingen die tijdens onze relatie gebeurd zijn niet kwalijk neem, daar was ik zelf bij en had ik zelf invloed op. Alleen ziet hij dat niet zo.
Hij zei aan de foon dat ie ons (mij en de kindjes) nooit bij hem had moeten laten komen wonen. Zo'n gelul is dat... (Ik zette hem voor het blok, òf we komen bij je wonen, òf het is over, ik kon er niet meer tegen, dat heen en weer gesjouw met de kinderen en het leven tussen twee huizen, dat valt bij hem onder dominant)
En ja, dat dus, alleen maar wat ik fout deed en niet wat hij fout deed.
Maar mij gaat het dus om dingen die NA onze relatie zijn gebeurd, daar heb ik geen hand in gehad en NOG weet hij het zo te draaien dat het aan mij ligt. Dat vind ik heel erg scheef en kwetst me, ik zou best excuses willen
[..]
Als we normaal uit elkaar waren gegaan, had ik t niet zo'n probleem gevonden, maar op deze manier...
Ik weet niet, ik zou zo graag willen dat ze hem zei hoe zij het ziet, maar ze steekt liever dr kop in het zand en doet net of er niets is.
Mijn voorleespapa-skills zijn dus definitief niet meer gewenstquote:
Oh. Dus ik ben zo makkelijk vervangbaar?quote:
Je mag mij dan wel voorlezenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn voorleespapa-skills zijn dus definitief niet meer gewenst.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn voorleespapa-skills zijn dus definitief niet meer gewenst.
Waar zit hier het dominante inquote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat is ook waarom ik hem dingen die tijdens onze relatie gebeurd zijn niet kwalijk neem, daar was ik zelf bij en had ik zelf invloed op. Alleen ziet hij dat niet zo.
Hij zei aan de foon dat ie ons (mij en de kindjes) nooit bij hem had moeten laten komen wonen. Zo'n gelul is dat... (Ik zette hem voor het blok, òf we komen bij je wonen, òf het is over, ik kon er niet meer tegen, dat heen en weer gesjouw met de kinderen en het leven tussen twee huizen, dat valt bij hem onder dominant)
En ja, dat dus, alleen maar wat ik fout deed en niet wat hij fout deed.
Maar mij gaat het dus om dingen die NA onze relatie zijn gebeurd, daar heb ik geen hand in gehad en NOG weet hij het zo te draaien dat het aan mij ligt. Dat vind ik heel erg scheef en kwetst me, ik zou best excuses willen
[..]
Als we normaal uit elkaar waren gegaan, had ik t niet zo'n probleem gevonden, maar op deze manier...
Ik weet niet, ik zou zo graag willen dat ze hem zei hoe zij het ziet, maar ze steekt liever dr kop in het zand en doet net of er niets is.
En dat zit er dus niet in...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is niet dominant maar gewoon praktisch en eerlijk...
Bah, wat een gedoe zeg... Ik snap dat je dan wel excuses zou willen ja
Het dikke verjaardagsboek van Dikkie Dikquote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
VoorlezenWelke boekjes heb je?
![]()
Opgelostquote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag mij dan wel voorlezen![]()
Ik ben dol op voorgelezen worden
Truequote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt geen borsten waar ik mijn hoofd tussen kan leggen
dat zei je in het vorige topic ook alquote:Op woensdag 8 september 2010 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck het gaat wel erg snel hier
Nee jij bent onvervangbaarquote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Dus ik ben zo makkelijk vervangbaar?
Jij mag mij altijd voorlezen, dat weet je! En ik lees jou ook graag voorquote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het zo erg geweest?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat zit er dus niet in...
Zit soms nog steeds te denken over aangifte doenMaar dat maakt dingen ws weer moeilijk. En bovendien weet ik niet of ik nu nog een zaak zou hebben.
heul niet, wat wij hebben is juist de oorzaak van mijn wakker liggen als je er niet bent. dan mis ik je.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zie ik dus ook niet, het was van mij frustratie...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar zit hier het dominante in? Ik vind hem eerder vreemd
![]()
En logisch dat je escuses wil.
Jip en Jannekequote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het dikke verjaardagsboek van Dikkie Dik
En jip en janneke
En voor de schoolgaande kindjes ook Borre
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Opgelost.
Ik ga Marijke voorlezen en instoppen en kriebelen en nachtzoentjes geven.
[..]
True.
En ik zit natuurlijk met de kindjesquote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het zo erg geweest?Ik denk dat je voor jezelf moet gaan bedenken hoe je hier het beste mee om kan gaan... En als dat betekent dat je aangifte wilt doen, dan zou ik dat gewoon doen...
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zie ik dus ook niet, het was van mij frustratie...
Maar hij legt alles in zijn voordeel uit.
Kan jij niet hetzelfde doen als hij?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zie ik dus ook niet, het was van mij frustratie...
Maar hij legt alles in zijn voordeel uit.
Kan ie zo goed manipuleren dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat het voor iedereen zo lang geleden is (mensen die er vanaf weten) en dat ze vaak zoiets hebben van: Laat het achter je. Zeker mn moeder. En ik heb dan toch getuigen nodig en zou niet weten wie ik zou kunnen vragen zonder gezeik te krijgen (met dus bv mn moeder)
En ik zit natuurlijk met de kindjes, ik ga dan wel aangifte doen tegen hun vader...
Wat bereik ik daarmee?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Kan jij niet hetzelfde doen als hij?
alles in jouw voordeel uitleggen en en hem zwart maken
jij hebt geoefend he?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heul niet, wat wij hebben is juist de oorzaak van mijn wakker liggen als je er niet bent. dan mis ik je.
En dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Kan jij niet hetzelfde doen als hij?
alles in jouw voordeel uitleggen en en hem zwart maken
Maar voor jou speelt het nog steeds, dus is het niet lang geleden en kan je het ook niet achter je laten...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat het voor iedereen zo lang geleden is (mensen die er vanaf weten) en dat ze vaak zoiets hebben van: Laat het achter je. Zeker mn moeder. En ik heb dan toch getuigen nodig en zou niet weten wie ik zou kunnen vragen zonder gezeik te krijgen (met dus bv mn moeder)
En ik zit natuurlijk met de kindjes, ik ga dan wel aangifte doen tegen hun vader...
ik zit nu te studeren maar dat bedoel je vast niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt geoefend he?
lang.
heel lang.
jij weet wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit nu te studeren maar dat bedoel je vast niet.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat bereik ik daarmee?
Ik wil zo ook helemaal niet zijn btw
En naar de kindjes toe al helemaal niet.
ehm, inderdaad. slecht plan.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan?
Lijkt me geen goed plan voor de kinders. Ouders die elkaar zwart maken.
Ja, hij is nogal manipulatief. Psychologen hebben verschillende keren gezegd dat ie psychopatische trekjes heeftquote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ie zo goed manipuleren dan?Wat vreselijk... Dit lijkt me echt zo'n kut situatie... Maar denk aan jezelf, dat is denk het enige wat uiteindelijk telt
Want als het met jou goed gaat, dan kunnen je kindjes daar ook van genieten.
ex werkgevers misschien?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, ik was ff wat googlen. Geen exen dus
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ehm, inderdaad. slecht plan.
Jezus... Wat vreselijk...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hij is nogal manipulatief. Psychologen hebben verschillende keren gezegd dat ie psychopatische trekjes heeft![]()
En klopt, meestal gaat het ook wel goed hoor, ik heb gewoon mn week niet zeg maar.
En ik twijfel dus nog, wil binnenkort even gesprek voeren met kennis die agente is en vragen wat ze denkt dat ik voor kansen heb en wat voor effect het heeft.
Zeker niet leuk voor de kinderen. Maar als hun moeder het verleden niet af kan sluiten, is dat op den duur misschien nog wel ergerquote:Op woensdag 8 september 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen zit ik dus wel over aangifte te denken, lijkt me ook niet zo leuk voor hen
Maar het is wel jouw recht... En ik denk dat als je kinderen volwassen zijn ze het mogelijk wel snappen... Al blijft het gewoon lastig... Ik wens je hoe dan ook heel veel sterktequote:Op woensdag 8 september 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen zit ik dus wel over aangifte te denken, lijkt me ook niet zo leuk voor hen
ik las je spoiler, praat met die kennis en win advies in.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het dus ook allemaal niet zo goed...quote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker niet leuk voor de kinderen. Maar als hun moeder het verleden niet af kan sluiten, is dat op den duur misschien nog wel erger...
eigenlijk nietquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij weet wel wat ik bedoel
Niet weten wat je met iets aan moet of iets negeren is wel even wat anders ook...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hij is nogal manipulatief. Psychologen hebben verschillende keren gezegd dat ie psychopatische trekjes heeft![]()
En klopt, meestal gaat het ook wel goed hoor, ik heb gewoon mn week niet zeg maar.
En ik twijfel dus nog, wil binnenkort even gesprek voeren met kennis die agente is en vragen wat ze denkt dat ik voor kansen heb en wat voor effect het heeft.
Eigenlijk wil ik gewoon excuses, dat hij sorry zegt en het meent, dat hij laat merken dat hij weet dat hij fout zat. NA onze relatie dus. Ik heb een half jaar overspannen thuis gezeten door al die dingen die hij me heeft geflikt en dat lag echt niet aan mij. Nadat het over was, heb ik hem geen moment meer lastig gevallen of een reden gegeven om dat bij mij te doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet weten wat je met iets aan moet of iets negeren is wel even wat anders ook...
En het gaat er om dat jij er uiteindelijk zo mee om kunt gaan dat het je niet meer zo enorm raakt als nu.
Als dat is door aangifte te doen, dan is dat nu klote voor de kinderen misschien, maar uiteindelijk vast beter, omdat jij je dan ook weer wat beter gaat voelen als het goed is.
Ja, als hij niet vindt dat hij uberhaupt iets verkeerd heeft gedaan dan kan je ben ik bang lang wachten.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon excuses, dat hij sorry zegt en het meent, dat hij laat merken dat hij weet dat hij fout zat. NA onze relatie dus. Ik heb een half jaar overspannen thuis gezeten door al die dingen die hij me heeft geflikt en dat lag echt niet aan mij. Nadat het over was, heb ik hem geen moment meer lastig gevallen of een reden gegeven om dat bij mij te doen.
En ik zou zo graag willen dat hij dat wist en toe kon geven... Maar goed, das ijdele hoop.
tja, met wat ik hier lees is dat inderdaad ijdele hoop.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon excuses, dat hij sorry zegt en het meent, dat hij laat merken dat hij weet dat hij fout zat. NA onze relatie dus. Ik heb een half jaar overspannen thuis gezeten door al die dingen die hij me heeft geflikt en dat lag echt niet aan mij. Nadat het over was, heb ik hem geen moment meer lastig gevallen of een reden gegeven om dat bij mij te doen.
En ik zou zo graag willen dat hij dat wist en toe kon geven... Maar goed, das ijdele hoop.
Dat snap ik wel, die wens... En het is gewoon klote dat ie niet genoeg zelfkennis heeft om dit ook echt te zien en te onderkennen...quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik naar een 'doen' zou neigenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het dus ook allemaal niet zo goed...
Lieve schat, sorry van je ex kan je echt wel vergetenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
JEUJquote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn rechter neusgat ging net open, nu kan ik zomaar weer een beetje ademen![]()
![]()
* wel.o.k gooit vicks inhaler naar STquote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn rechter neusgat ging net open, nu kan ik zomaar weer een beetje ademen![]()
![]()
als ik de kans zou krijgen welquote:Op woensdag 8 september 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zei je in het vorige topic ook al
Kan je nog iets nuttigs bijbrengen?
zuurstofquote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k gooit vicks inhaler naar ST
hier, voor korte momentjes zuurstof
we zijn hier een en al oor hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ik de kans zou krijgen wel
Ruim 2,5 jaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve schat, sorry van je ex kan je echt wel vergeten
Been there, done that
Hoelang zijn jullie eigenlijk al uit elkaar?
wok! wat doe je!quote:
ik kom niet bijgelezenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we zijn hier een en al oor hoor
Ga jij nou maar de economie van een stervend land draaiend houden hequote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik de kans zou krijgen wel
* wel.o.k spring over tafel in zijn .....quote:Op woensdag 8 september 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wok! wat doe je!
nu meteen naar boven, pyama aan, tanden poetsen en dan heel gauw bij mij komen.
ik zoek het boekje wel vast uit![]()
* suikertaartje pakt 'zie je de dieren, Nijntje?'
ik woon niet meer in nederlandquote:Op woensdag 8 september 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar de economie van een stervend land draaiend houden he
ik ben nog bezig met het vorige topicquote:
Naakt is meteen weer zo confronterend hequote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k spring over tafel in zijn .....
ik heb geen pyama![]()
mag zonder ook?
Nederland blijft nog wel even bestaan hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon niet meer in nederland![]()
[..]
let niet op de vlekkenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Naakt is meteen weer zo confronterend he
Heb je geen oud T-shirt ofzo?
ja hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k spring over tafel in zijn .....
ik heb geen pyama![]()
mag zonder ook?
Ik lees ook al heel lang niet meer bijquote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon niet meer in nederland![]()
[..]
ik ben nog bezig met het vorige topic
onderbroek en een heerlijk lichaam mag toch wel?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Naakt is meteen weer zo confronterend he
Heb je geen oud T-shirt ofzo?
waarom wil je dat dan?quote:
Ik kan wel goedbedoelde adviezen gaan geven maar ieder doet een scheiding toch weer anders, niet elke ex is het zelfdequote:Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klopt, ik weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren.. Maar goed, een mens mag hopen he
[..]
Ruim 2,5 jaar.
Daarvoor ging het al niet goed, voor mn gevoel was t een halfjaar daarvoor al over zeg maar. Echt over, want het was nooit goed
waar was ik? oja.quote:
ik weet niet meer waar jullie het nou over hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom wil je dat dan?
laat het los en doe mee met waar we nu zijn
* suikertaartje slaat haar armen om wok heen, pakt het boekje erbij en zegt: kijk eens, wie zwemmen er achter het bootje?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:27 schreef wel.o.k het volgende:
waar was ik? oja.
* wel.o.k springt overtafel in zijn onderbroek en rent al tanden poetsend de trap op om met een nieuw persoonlijk record in bed tegen suikertaartje aan te kruipen met zijn hoofd tussen haar borsten
over exen, zuurstof en wok in zijn onderbroek.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik weet niet meer waar jullie het nou over hebben
* LovelyLady rent met het grote dikkie dik boek er achter aan om vervolgens haar hoofd aan de andere kant van Suikertaartje te kruipen en haar hoofd neer te proppen tussen wok en haar tieten borstenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar was ik? oja.
* wel.o.k springt overtafel in zijn onderbroek en rent al tanden poetsend de trap op om met een nieuw persoonlijk record in bed tegen suikertaartje aan te kruipen met zijn hoofd tussen haar borsten
* wel.o.k tilt zijn hoofd iets opquote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje slaat haar armen om wok heen, pakt het boekje erbij en zegt: kijk eens, wie zwemmen er achter het bootje?
mijn ex doet zuurstof halen in wok zijn onderbroekquote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over exen, zuurstof en wok in zijn onderbroek.
OMG, dat is geen zuurstofslang! Volgens mij heeft je ex een bril nodigquote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn ex doet zuurstof halen in wok zijn onderbroek![]()
Plaats dat maar in nagt baggerquote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k geeft deur een zetje zodat die dicht valt
wat er nu gaat gebeuren hoeft niet in de KSC
quote:
O, laat maar, het onderwerp van je naaktheid vindt het geen probleemquote:
Bij mijn ouders ging het allemaal vrij gemakkelijk en rustig, had gehoopt dat dat bij ons ook zo kon, maar dat blijkt vrij lastig voor hemquote:Op woensdag 8 september 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan wel goedbedoelde adviezen gaan geven maar ieder doet een scheiding toch weer anders, niet elke ex is het zelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Belasting ontduiken in Belgie, MPG en ik gaan ooit bij hem wonen om dezelfde redenenquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
O, laat maar, het onderwerp van je naaktheid vindt het geen probleem
[..]
Bij mijn ouders ging het allemaal vrij gemakkelijk en rustig, had gehoopt dat dat bij ons ook zo kon, maar dat blijkt vrij lastig voor hem
En ik ga ook naar bed denk ik, maar dan mn eigen
Kan ik met mn eigen tieten spelen en hoef ik niet te delenTrusten meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
[..]
[..]
[..]
Bij mijn ouders ging het allemaal vrij gemakkelijk en rustig, had gehoopt dat dat bij ons ook zo kon, maar dat blijkt vrij lastig voor hem
Kan ik met mn eigen tieten spelen en hoef ik niet te delenTrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
[..]
Kan ik met mn eigen tieten spelen en hoef ik niet te delenSlaap LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor mij is het maar klein half uurtje met de autoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Belasting ontduiken in Belgie, MPG en ik gaan ooit bij hem wonen om dezelfde redenen
Hoezo over 4 jaar pas?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef Ferb het volgende:
[..]
Voor mij is het maar klein half uurtje met de auto![]()
Bel maar op over 4 jaar
Hey Trevquote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Net lekker gebowld en voor het eerst ook een avond gewonnen![]()
![]()
zeur eens niet zo, ga je huiswerk maken ofzoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef Ferb het volgende:
Wok, LL en ST. Wel een beetje stil zijn he.
Anders kan ik niet slapen
bij mijn ouders ook maarja toen was ik 21quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Soms moet dat kunnenquote:[spoiler]en dank voor het luisteren naar mn gezeur[/spoiler]
Trustenquote:
watwatquote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeur eens niet zo, ga je huiswerk maken ofzo
[..]
bij mijn ouders ook maarja toen was ik 21
1 ding: zorg dat je gelukkig bent, dat je kids happy zijn, dat ze blij naar hun vader gaan en blij terug komen
prioriteiten stellen, en verder gewoon een dikke knuf van mij
Slaap lekker
[..]
Soms moet dat kunnen
quote:
Hij is 14quote:
Trustenquote:
quote:
Slaap Lekker Marijkequote:Op woensdag 8 september 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten
[..]![]()
En ik ga ook slapen, welterusten lieve mensen
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten
[..]![]()
En ik ga ook slapen, welterusten lieve mensen
Hey LLquote:Op woensdag 8 september 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Loop niet zo te watwatte, anders kan je een stomp op je neus krijgen ja
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Net lekker gebowld en voor het eerst ook een avond gewonnen![]()
![]()
Slaap lekker zo dan! En sterkte met de hoestbuien en de rest van de ziek enzoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik uit gehoest bent
ga ik ook slapen
Slaap Lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik uit gehoest bent
ga ik ook slapen
Het valt mee hoor ik ben natuurlijk het zieligst geweestquote:Op woensdag 8 september 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker zo dan! En sterkte met de hoestbuien en de rest van de ziek enzo![]()
Slaap lekker en beterschap enzoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik uit gehoest bent
ga ik ook slapen
Stoombad-douche zequote:Op woensdag 8 september 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eucalyptus-stoombad-douchen![]()
![]()
Slaap lekker allemaal (dat ga ik na het douchen namelijk ook doen)
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Loop niet zo te watwatte, anders kan je een stomp op je neus krijgen ja
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eucalyptus-stoombad-douchen![]()
![]()
Slaap lekker allemaal (dat ga ik na het douchen namelijk ook doen)
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 089 MPG
02. 064 suikertaartje
03. 047 OA
04. 046 Marijkezwolle
05. 046 Ferb
06. 046 Panda72
07. 045 LovelyLady
08. 042 wel.o.k
09. 037 JaniesBrownie
10. 027 goldfinger1963
11. 025 _F.U.B.A.R_
12. 024 DaMart
13. 022 Dr_Flash
14. 021 marcb1974
15. 021 Ladylike
16. 019 Trevland
17. 018 Giertje
18. 015 Enfermera
19. 008 DR34M3R
20. 008 TJDoornbos
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van woensdag 8 september 2010
14. 148 Symphonic
27. 104 MPG
33. 096 BrandX
43. 086 Dr_Flash
95. 059 JaniesBrownie
ik denk het wel, wij hebben genoeg water die kant op gestuurdquote:Op donderdag 9 september 2010 08:29 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ga maar eens kijken of de maas nog door de stad stroomt
Mooi! Zonder Maas is Rotterdam een stuk minder mooi!quote:Op donderdag 9 september 2010 08:55 schreef MPG het volgende:
[..]
ik denk het wel, wij hebben genoeg water die kant op gestuurd...
de maas kan niet groot genoeg zijn op dat puntquote:Op donderdag 9 september 2010 09:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mooi! Zonder Maas is Rotterdam een stuk minder mooi!
Don't mess with the ladyquote:
Je bent mij vergetenquote:Op donderdag 9 september 2010 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
i Top 100 van woensdag 8 september 2010
14. 148 Symphonic
27. 104 MPG
33. 096 BrandX
43. 086 Dr_Flash
95. 059 JaniesBrownie
wat was jouw boek dik he?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Don't mess with the lady![]()
[..]
Je bent mij vergeten53. 076 LovelyLady
Goedemorgen!Met koffie
fleskequote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:37 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
zoooo..
Kleine is naar school en boodschapjes voor de zaak zijn al voor de helft gedaan
Vanmiddag nog ff de cola en sigaretten voor GF z'n vrouw halen en dan ben ik weer klaar met inkopen doen
Nu koffie
voorzichtig met die ijzerhandel van hemquote:Op donderdag 9 september 2010 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
fleske
In gedachte schrob ik je rug
Manliefquote:
als het goed is zit die internquote:Op donderdag 9 september 2010 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voorzichtig met die ijzerhandel van hem
I knowquote:Op donderdag 9 september 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het goed is zit die intern
Maar ik schrob wel met gevoel hoor
lekkerquote:Op donderdag 9 september 2010 09:37 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh mensen
zoooo..
Kleine is naar school en boodschapjes voor de zaak zijn al voor de helft gedaan
Vanmiddag nog ff de cola en sigaretten voor GF z'n vrouw halen en dan ben ik weer klaar met inkopen doen
Nu koffie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
nou niet de pics posten hequote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:44 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
lekker![]()
leave me alone "word gek van die mensen hier"Had je maar een vak moeten lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
das waar![]()
als het druk is gaat de tijd snel
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
wie zegt dat ik geen vak geleerd heb ???quote:Op donderdag 9 september 2010 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nou niet de pics posten he
[..]
Had je maar een vak moeten leren
das waar![]()
als het druk is gaat de tijd snel
Hey trevquote:
incl. George Clooney?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:47 schreef Solique het volgende:
Net even een caffeine bom ontvangen van een collega uit de Nescafe machine.
sssssssssssst speel nou meequote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wie zegt dat ik geen vak geleerd heb ???
Hey Llquote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey trev
[..]
incl. George Clooney?
Nee, dat niet. Ook geen leuke dame jammer genoeg.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ook geen leuke dame jammer genoeg.
quote:
Trevquote:Op donderdag 9 september 2010 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trevvie die is jarig hoera hoera!!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ff in spoiler gezet voor de werkende mensendas privequote:
of heb je ze al ik KPD gepost?
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 9 september 2010 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trevvie die is jarig hoera hoera!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
[..]Gefeliciteerd Trev!
![]()
![]()
Dank jullie welquote:Op donderdag 9 september 2010 10:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Trev
Gefeliociteerd![]()
![]()
* Ll geeft cadeau
[ afbeelding ]
niet uitpakken waar je ouders bij zijn hequote:
Mogguh lieverdquote:
Dat zeker niet, hou ik lekker voor mezelfquote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
niet uitpakken waar je ouders bij zijn he
Bij jou in Limburg, wanneer kom je ze brengen?quote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef MPG het volgende:
Feli trev!
Waar zijn de koffie en de vlaai?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Dank je, ik ga zo boodschappen doen dus gebak komt er aanquote:Op donderdag 9 september 2010 10:03 schreef MPG het volgende:
Feli trev!
Waar zijn de koffie en de vlaai?
Liebchenquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij jou in Limburg, wanneer kom je ze brengen?Morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zondag?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Liebchenquote:
Moet je even overleggen met Trev, maar zondag kan ik sowiesoquote:
Ik zit dit weekend al helemaal vol geplandquote:Op donderdag 9 september 2010 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Het gaat welHeb tenminste wel redelijk geslapen vannacht
En met jou? Vandaag weer een saaie dag school?
[..]
Moet je even overleggen met Trev, maar zondag kan ik sowieso
Kan helaas niet alles hebben.quote:
jeeej.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
Het gaat welHeb tenminste wel redelijk geslapen vannacht
En met jou? Vandaag weer een saaie dag school?
quote:[..]
Moet je even overleggen met Trev, maar zondag kan ik sowieso
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:13 schreef MPG het volgende:
[..]
jeeej.
Hier indd weer een lange saaie dag.
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
Kinderpraatjes deel #25
ik moet het hier toch ook ff delen ..
het was zo'n leuk momentje
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
Kinderpraatjes deel #25
Dank jequote:
Dat zijn echt de leuke momenten jaquote:Op donderdag 9 september 2010 10:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Kinderen kunnen zo grappig zijn
7.698quote:Op donderdag 9 september 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.tokenarcade.com/play-542-Type_ABC.html
![]()
wie haalt welke tijden?
Ik kom nog niet sneller dan de 8.5 maar straks eens kijken of ik op de pc sneller ben dan op de laptopquote:Op donderdag 9 september 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
7.698
Maar er is iemand die het vast veel sneller kan
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zijn echt de leuke momenten ja
ook laatst: JF en ik hadden het over zwangerschap en buiken enzo...
JF had buikpijn (hij heeft een nogal grote buik)
Randall zegt, al wrijvend over de buik van JF: "laat me eens kijken.... Oh ik zie het alde buik gaat al open
"
oftewel: pappa is zwanger en gaat bevallen
Ik lag dubbel van het lachen
6.6320441quote:Op donderdag 9 september 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
http://www.tokenarcade.com/play-542-Type_ABC.html
![]()
wie haalt welke tijden?
7.136quote:Op donderdag 9 september 2010 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
7.698
Maar er is iemand die het vast veel sneller kan
Hoe?quote:
alles goed?quote:
Dat hele topicquote:Op donderdag 9 september 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
Kinderpraatjes deel #25
naatjequote:Op donderdag 9 september 2010 12:25 schreef naatje_1 het volgende:
Vanaf mijn gloedjenieuwspikfonkel laptop zeg ik hallo
lovelyquote:Op donderdag 9 september 2010 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
GF![]()
ST
Solique
Giertje![]()
![]()
Naatje
race tegen de klok altijd zo tussen de middag
Nou nou kleine... grote van school halen, kleine gaat zo naar bedquote:Op donderdag 9 september 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely
kleine van school halen, eten en dan weer terug naar school brengen zeker
LLquote:Op donderdag 9 september 2010 12:29 schreef LovelyLady het volgende:
GF![]()
ST
Solique
Giertje![]()
![]()
Naatje
race tegen de klok altijd zo tussen de middag
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien ga ik zo maar weer slapen
wokquote:
nog steeds niet beter ST?quote:Op donderdag 9 september 2010 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
Misschien ga ik zo maar weer slapen
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:45 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
"Hoi-hoi! Hoi-hoi, kabouter Hummel!"
"Nellie! Nellie Konijn!"
Al dat lawaai boven de grote boswei in het toverbos komt vanaf de groene bezemsteel van de goede heks Kabouterneusje.
"Hup, bezempje, dalen. Naar beneden, schiet op, ik wil naar mijn vriendin Nellie Konijn", krijst de heks.
"Hup, hup", roept kabouter Ukje die achter haar zit. "Schiet op! Ik wil naar mijn vriendje Hummel!"
Hij neemt zijn muts van zijn hoofd en zwaait ermee.
nopequote:Op donderdag 9 september 2010 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog meer mensen die een virusscanner waarschuwing krijgen bij het versturen van een pm?
Nee..quote:Op donderdag 9 september 2010 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog meer mensen die een virusscanner waarschuwing krijgen bij het versturen van een pm?
nee, al kan ik nu wel rechtop staan en lukte dat vanochtend niet, al mijn spieren (nee, niet alle, maar wel veel) waren helemaal verkrampt en mijn hoofd deed zoveel pijn dat ik er duizelig van werd.quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
"Ik ben er ook, belletje van Hummel", rinkelt het belletje aan zijn muts.quote:
dat klinkt allemaal niet fijnquote:Op donderdag 9 september 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, al kan ik nu wel rechtop staan en lukte dat vanochtend niet, al mijn spieren (nee, niet alle, maar wel veel) waren helemaal verkrampt en mijn hoofd deed zoveel pijn dat ik er duizelig van werd.
dat is nu gelukkig wel wat beter weer
Dit had ik vorige week ook. Beterschap lieffiequote:Op donderdag 9 september 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, al kan ik nu wel rechtop staan en lukte dat vanochtend niet, al mijn spieren (nee, niet alle, maar wel veel) waren helemaal verkrampt en mijn hoofd deed zoveel pijn dat ik er duizelig van werd.
Nog ff naar bedje danquote:Op donderdag 9 september 2010 12:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Stoute heksjesquote:Op donderdag 9 september 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
"Ik ben er ook, belletje van Hummel", rinkelt het belletje aan zijn muts.
"Leuk nog meer lawaai. Vooruit, heksenbel", lacht Kabouterneusje. Dat laat de grote heksenbel aan de hoge heksenhoed zich geen twee keer zeggen. Ze doet haar best, en hoe!
"Ring! Ring! Ring! Wij komen op bezoek uit het kabouterbos!"
Gelukkig kan de groene bezem van Kabouterneusje niet praten of rinkelen. Wat hij wel kan? Wapperen met zijn takkenbos.
Zjoefff, zjoefff, zjoefff, wappert hij.
Een uurtje later wandelen Kabouterneusje en Nellie over het bospad. Naast haar, op zijn takkenbos, wandelt de bezem. Kabouterneusje graait in de diepe zak van haar heksenkleed.
"Nellie, kijk eens wat ik heb meegebracht?"
"Heksenbabbelaars! Wat lekker."
"Stil! Laat Hummel het niet horen. Ik mag van hem geen babbelaars maken."
Dat begrijpt Nellie best, want wie op heksenbabbelaars zuigt, wordt onzichtbaar.
"Zullen we er eentje nemen?" fluistert ze.
"Natúúrlijk", fluistert Kabouterneusje terug.
Hap, doet de heks. Hap, doet Nellie en weg zijn ze. Alleen de bezem is nog te zien.
Om de hoek van het bospad komt Karel Konijn, het broertje van Nellie, aanrennen.
"Hé, bezem, wat doe jij hier zo alleen? Kom maar mee, ik breng je gauw naar Kabouterneusje. Ze heeft je vast al gemist."
Hij grijpt de bezemsteel vast.
Zjoefff, zjoefff, wappert de bezem boos.
"Ja, het is al goed, je bent natuurlijk blij dat ik je gevonden heb", zegt het konijn vriendelijk.
Dat bedoelt de bezem helemaal niet. Nijdig wappert hij met zijn takken. Pats. Karel krijgt een tik tegen zijn staartje. Pats, nog één.
"Zeg eens even!"
Karel pakt de takken vast.
"Zo, nu kun je niet meer slaan."
Nee, slaan kan de bezem niet meer, maar vliegen wel. Alsof hij een vogel is, scheert hij over de struiken, met het konijn hangend aan zijn takkenbos.
"Help", schreeuwt Karel. "Nare bezem. Ik wilde je toch alleen maar terugbrengen?"
Wat doen Nellie en Kabouterneusje? Ze lachen! Ze liggen bijna dubbel van de pret. De heksenbel lacht ook.
"Hing, hing, hing, gek konijn, hing, hing, hing."
Floep, daar is Nellie. Floep, daar staat ook Kabouterneusje. De babbelaars zijn op.
"D...daal, b...bezem!" hiklacht de heks. Boem. De bezem staat weer op het bospad. Wie daar ook is? Hummel.
Hij schudt zijn hoofd. Het belletje aan zijn muts rinkelt:
"Kabouterneusje is stout, ringeling."
"Dat weet Kabouterneusje zelf ook wel", zegt Hummel.
"Geef mij die babbelaars maar, ondeugende heks."
Hij houdt zijn hand op. Kabouterneusje legt er zes babbelaars in.
"Het was juist zo leuk", moppert Nellie.
"Nog wel," zegt Hummel, "maar als Karel zich bezeerd had, was het niet meer leuk geweest."
"Bah, wat ben jij flauw en braaf", rinkelt de heksenbel boos.
Hummel loopt naar de boswei, maar opeens blijft hij staan en kijkt naar zijn teentjes. Daar begint het te kriebelen. Hij weet wat dat betekent: hij móet dansen. Leuke, vrolijke, droevige, of gekke kabouterdansen. Hij legt zijn handen op zijn rug en danst. Van links naar rechts, voorover en achterover. De punt van zijn muts zwiept heen en weer en het belletje rinkelt:
"Wat is dat voor een dans, Hummel?"
"De onzichtbare heksendans, belletje."
"Ringeling", rinkelt het belletje. "Heksenbabbelaars. Weg zijn en konijnenheksen."
"Belletje! Van dat verhaal snapt niemand iets", lacht Hummel. "Kom hier, dan stop ik jou weg."
"Niet doen", rinkelt het belletje. "Ik ben al braaf, net zo braaf als Kabouterneusje. Ringeling."
Is Kabouterneusje echt braaf? Met Nellie wandelt ze weer door het toverbos. Naast haar, op zijn takkenbos, wandelt de bezem. Weer graait Kabouterneusje in de diepe zak van haar heksenkleed.
"Nellie, kijk eens wat ik heb meegebracht?"
"Heksenbabbelaars! Wat lekker."
"Stil!" De kabouterheks kijkt om zich heen. "Laat Hummel het niet horen."
"Zullen we?" vraagt Nellie.
"Natúúrlijk", knikt Kabouterneusje.
Even later wandelt de bezem weer alleen over het bospad.
"Foei Kabouterneusje!" rinkelt de grote heksenbel. "Wat ben jij lekker stout!"
Jeesus dat duurde ook een eeuwigheidquote:Op donderdag 9 september 2010 13:09 schreef Trevland het volgende:
eindelijk weer terug van boodschappen doen
Doe maar rustig, mag ik ze eerst even opruimen?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeesus dat duurde ook een eeuwigheid
ik verrek van de honger man.. schiet eens op met die taart
opruimenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe maar rustig, mag ik ze eerst even opruimen?
wij ook, taartquote:Op donderdag 9 september 2010 13:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
de overige boodschappen natruurlijkmaar ik moet eerst wat eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |