Het Marijkequote:Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hoe is het hier?
Damn! Zet hem dan ook op mutequote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Ik las gisteren bij de fysio een of ander damesblad. Ging ook over vreemdgaan.
Zij was op de een of andere manier een weekend weg met haar vreemdgaander, en zet de op de duur haar telefoon aan. tig oproepen gemist. Haar man had een hartaanval gehad en was overleden. De straf was dus wel heel hard
Liebchenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hoe is het hier?
Dan nog, leg maar eens uit waar jij het weekend was toen je man heengingquote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Damn! Zet hem dan ook op mute
Ja, nogal.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zij was op de een of andere manier een weekend weg met haar vreemdgaander, en zet de op de duur haar telefoon aan. tig oproepen gemist. Haar man had een hartaanval gehad en was overleden. De straf was dus wel heel hard
Als je ligt te bamsen ga je tòch je telefoon niet opnemenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Damn! Zet hem dan ook op mute
LLquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Marijke
Het gaat hier alweer wat beter
Ik post weer wat meer
Snoetje!quote:
Dat had ze al lang bedacht, anders was ze niet weggekomen hequote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
Dan nog, leg maar eens uit waar jij het weekend was toen je man heenging
dat geloof ik nietquote:Op woensdag 8 september 2010 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, we zijn heel ergens anders
Geen idee wat de strekking verder was, zover ben ik niet gekomen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, nogal.
Heeft ze daar nu van geleerd om niet vreemd te gaan, of was dat de strekking van het verhaal niet?
Ik weet niet, ik geloof niet zo in boontje komt om zn loontje oid.
maar je moet ook wel eens even naar de wc ofzoquote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je ligt te bamsen ga je tòch je telefoon niet opnemen![]()
En is idd wel lullig uitleggen aan de schoonfamilie
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was ee damesblad, dus er was geen strekking.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee wat de strekking verder was, zover ben ik niet gekomen.
Ik vind het zelf ook fijnquote:
zeg jij maar niksquote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ouwuh, kan je het nog bijhouwuh?
Moest een kooi om hem heen bouwen door een paar keer te klikken met de muis en toen was het daaaaaaaaag beerquote:
Ik heb weer koffie gehadquote:
Ferb!quote:
Liebchen!quote:
Gewoon een vlotte doorstartquote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zelfs als je denkt dat je niet betrapt kunt worden, kan het nog zo makkelijk.... Je hoeft maar 1 steekje te laten vallenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat je best wel moet nadenken om goed vreemd te gaan ja(Zonder betrapt te worden dan
)
Why?quote:Als ik niet zo gek was op mn vriend, zou ik het vast een keer gaan proberen![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je ligt te bamsen ga je tòch je telefoon niet opnemen![]()
Je moet je snot ook niet eten lieffiequote:Op woensdag 8 september 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb weer koffie gehad![]()
En mijn snot smaakt naar bloed.
Zo maar douchen en slapen![]()
En daar?
Honing in de thee en strepsilsquote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook fijnIk hoest nog wel ontzettend veel en vaak maar goed, lange leve honing in de thee, thijmsiroop, sabbelsnoepjes en strepsils
Koffiequote:Op woensdag 8 september 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb weer koffie gehad![]()
En mijn snot smaakt naar bloed.
Zo maar douchen en slapen![]()
En daar?
wel blijven opletten he ....quote:
Mja, maar als je het dan moet gaan vertellen tegen je familie, wordt het al lastiger enzo + ik denk dat het schuldgevoel dan nogal groot wordt.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had ze al lang bedacht, anders was ze niet weggekomen he
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee wat de strekking verder was, zover ben ik niet gekomen.
Wel, meestal hebben die een moraal, deze zal wel geweest zijn: Ga niet vreemd, want je wordt dubbel zo hard terugbetaald en je weet niet wat er allemaal gebeurt als je een ander ligt te neuken, dit wil je niet voor je kiezen krijgen, want het is zwaar en moeilijk en de schuldgevoelens zijn te groot en het is het niet waardquote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Het was ee damesblad, dus er was geen strekking.
Ik denk dat het vaak genoeg niet ontdekt wordt hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs als je denkt dat je niet betrapt kunt worden, kan het nog zo makkelijk.... Je hoeft maar 1 steekje te laten vallen.....
[..]
Why?
Yap.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferb!![]()
Je arm weer wat beter?
[..]
Liebchen!![]()
neee, maar ik haal wel af en toe mijn neus opquote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Panda72 het volgende:
Je moet je snot ook niet eten lieffie
Moet je wel even je douche raampje dicht doen.. Dan kan de stoom niet goed wegquote:Op woensdag 8 september 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KoffieSnot
Douchen is wel lekker, komt alles een beetje los
Met van die lekkere geluiden?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee, maar ik haal wel af en toe mijn neus op
Lang leve de menthol axe met scrub dingiesquote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef Ferb het volgende:
[..]
Moet je wel even je douche raampje dicht doen.. Dan kan de stoom niet goed weg
Wel een moraal?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel, meestal hebben die een moraal, deze zal wel geweest zijn: Ga niet vreemd, want je wordt dubbel zo hard terugbetaald en je weet niet wat er allemaal gebeurt als je een ander ligt te neuken, dit wil je niet voor je kiezen krijgen, want het is zwaar en moeilijk en de schuldgevoelens zijn te groot en het is het niet waardZoiets.
En vooral langdradig, want damesblad
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Wel een moraal?![]()
Als de dames het maar snappen
Wait, whut?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las gisteren bij de fysio een of ander damesblad.
Tuurlijk, de Mijn geheim is heerlijke wegleeslectuurquote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Wel een moraal?![]()
Als de dames het maar snappen
Daar kon ik nog net m'n aandacht bijhouden, dus dat viel reuze mee.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets als in de post van janies indd.
wehehehheequote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk, de Mijn geheim is heerlijke wegleeslectuur
Het leukst vond ik nog een verhaal over een stel dat op het huis van vrienden zou passen en toen in de garage een doos met SM-spullen ontdekte (door dus rond te snuffelen in hun spullen) en niet meer wist of ze nog wel contact wilden met 'dat soort mensen.'
Ja, maar dan is het helemaal lastig uit te leggen als je je telefoon ook al niet opnam...quote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, maar als je het dan moet gaan vertellen tegen je familie, wordt het al lastiger enzo + ik denk dat het schuldgevoel dan nogal groot wordt.
Zit dat ook in Linies Leespakket?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk, de Mijn geheim is heerlijke wegleeslectuur
Het leukst vond ik nog een verhaal over een stel dat op het huis van vrienden zou passen en toen in de garage een doos met SM-spullen ontdekte (door dus rond te snuffelen in hun spullen) en niet meer wist of ze nog wel contact wilden met 'dat soort mensen.'
Ah. De speeljongen?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast een blad waar allemaal leuke dames in staan.
tegelijk met een moralistisch zanikverhaal over vreemdgaan?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast een blad waar allemaal leuke dames in staan.
Valt idd haast niet bij te houden XDquote:Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
zo, draaien jullie er even bijna een heel topic doorheen
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met van die lekkere geluiden?
TMIquote:Op woensdag 8 september 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]gnorff en snoooorff en grblblbl enzo
Avondquote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef Enfermera het volgende:
Ik zat maar half mee te lezen, ben beetje gaar
Heb alvast kleren gepakt voor morgen, mocht van mn man niet zoveel meenemenEn dat is me aardig goed gelukt vind ik
Bij mij liggen er alleen blaadjes met kinderen die aids hebben.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
doe maar normaal, dan doe ik al vreemd genoegquote:Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tegelijk met een moralistisch zanikverhaal over vreemdgaan?Aaaight
Weer eens wat anders!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:52 schreef Ferb het volgende:
[..]
Bij mij liggen er alleen blaadjes met kinderen die aids hebben.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]gnorff en snoooorff en grblblbl enzo
Eucalyptus stoombadjequote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lang leve de menthol axe met scrub dingiesDie maakt alles goed los
Moet er een pauzeslotje op?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:52 schreef MPG het volgende:
* MPG zet het tpoic op pauze, want koffietijd.
Bis gleich.
Geen idee, maar dan nog, je zit zelf nota bene in dozen te kijken die in de garage staan, rondsnuffelen tussen de privé spullen van anderen en dan ga je zitten miepen over een zweepje, sorry hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
wehehehhee
lijkt me ook wel grappig om mee te maken
volgens mij heb je dan echt zo'n wtf moment
Idd Lijkt me heel erg k*tquote:Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan is het helemaal lastig uit te leggen als je je telefoon ook al niet opnam...
Geen ideequote:
We gaan op vakantie naar Spanjequote:Op woensdag 8 september 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Avond![]()
Gaan jullie morgen iets leuks doen?
Je bent een spreekbeurt aan het voorbereiden?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:52 schreef Ferb het volgende:
[..]
Bij mij liggen er alleen blaadjes met kinderen die aids hebben.
Dat ook.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent een spreekbeurt aan het voorbereiden?
Beetje hypocriet inderdaadquote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan nog, je zit zelf nota bene in dozen te kijken die in de garage staan, rondsnuffelen tussen de privé spullen van anderen en dan ga je zitten miepen over een zweepje, sorry hoor![]()
Bovendien, het waren leuke mensen, want vrienden en dan ineens is dat helemaal veranderd door wat ze in bed doen? Echt niet.
Nou inderdaad, een beetje een dubbele moraal... Ik vraag me namelijk af wat die SM vrienden er van vinden dat ze hebben lopen snuffelen...quote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan nog, je zit zelf nota bene in dozen te kijken die in de garage staan, rondsnuffelen tussen de privé spullen van anderen en dan ga je zitten miepen over een zweepje, sorry hoor![]()
Bovendien, het waren leuke mensen, want vrienden en dan ineens is dat helemaal veranderd door wat ze in bed doen? Echt niet.
[..]
Idd Lijkt me heel erg k*t
[..]
Geen idee
Wat heerlijk!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
We gaan op vakantie naar Spanje![]()
Maar we gaan met de auto, met z'n 4en
Dus veel meenemen is er dan sowieso niet bij, maar vorig jaar paste het ook, en toen had ik volgens mij veel meer mee
dus
(voor mn man dan he. XD)
Truste Giertjequote:Op woensdag 8 september 2010 20:54 schreef Giertje het volgende:zo maar es slapen
afgelopen nacht ook niet veel gedaan
beetje roadtrippen
Dat dus idd, wat mn vrienden in bed doen maakt me geen zak uit, maar als ze in mn kastjes gaan zitten neuzen, hebben ze ws wel een probleemquote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou inderdaad, een beetje een dubbele moraal... Ik vraag me namelijk af wat die SM vrienden er van vinden dat ze hebben lopen snuffelen...
Ga je nu al?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
We gaan op vakantie naar Spanje![]()
Maar we gaan met de auto, met z'n 4en
Dus veel meenemen is er dan sowieso niet bij, maar vorig jaar paste het ook, en toen had ik volgens mij veel meer mee
dus
(voor mn man dan he. XD)
Vrienden mogen best zelf iets uit de kast pakken enzo, maar ongevraagd snuffelen vind ik not done... Dat is gewoon een inbreuk op m'n privacy.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat dus idd, wat mn vrienden in bed doen maakt me geen zak uit, maar als ze in mn kastjes gaan zitten neuzen, hebben ze ws wel een probleem
Fijne vakantie btw enf...
Enf.
Ik had het dan ook over onze la met SM-spullenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrienden mogen best zelf iets uit de kast pakken enzo, maar ongevraagd snuffelen vind ik not done... Dat is gewoon een inbreuk op m'n privacy.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over onze la met SM-spullen
Iemand trouwens hier die weleens een brief schrijft naar iemand zonder m ooit op te sturen/te geven?
Nee. Ik schrijf wel eens een heel epos hier en dan post ik het toch maar niet. Geen zin in gezeik danquote:Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand trouwens hier die weleens een brief schrijft naar iemand zonder m ooit op te sturen/te geven?
Thanks!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou inderdaad, een beetje een dubbele moraal... Ik vraag me namelijk af wat die SM vrienden er van vinden dat ze hebben lopen snuffelen...
[..]
Wat heerlijk!Veel plezier alvast!
Nee, morgenavondquote:
Ja, dat doe ik ook wel eens jaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Ik schrijf wel eens een heel epos hier en dan post ik het toch maar niet. Geen zin in gezeik dan
Alvast trusten ferbquote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Ferb het volgende:
Nou mensen,
Ik ben best wel moe dus ga lekker film kijken op bed.
Fijne avond allemaal![]()
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Ferb het volgende:
Nou mensen,
Ik ben best wel moe dus ga lekker film kijken op bed.
Fijne avond allemaal![]()
Ik schrijf weleens een mailtje aan iemand en als ik klaar ben stuur ik hem toch maar aan iemand andersquote:Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meestal als ik boos ben, of teleurgesteld ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja ik heb ook een la die niet voor iedereen toegankelijk is
![]()
Ja, ter afsluiting van iets of om iets los te kunnen laten heb ik dat wel eens gedaan... Jij ook?
Ja, was gezellig hequote:
Thanks!quote:
Oeh, ja dat kan dan gewoon heel helend werken... Met name als het je nog heel erg bezig houdt/in de weg zit...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Meestal als ik boos ben, of teleurgesteld ofzo.
Nu vanmiddag mn ex een brief geschreven die hij nooit gaat krijgen, omdat ik hem bepaalde dingen nog steeds kwalijk neem en hij totaal niet realistisch is zijn beeld van 'ons' en mij dus allemaal beschuldigingen naar mn hoofd gooit. Zoiets.
Ik heb weer thee met honingquote:Op woensdag 8 september 2010 21:08 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, ik had water opgezet voor thee![]()
Een uur geleden
Ja. Alleen geen brief, maar een email, PM of forumpost.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi gebaarquote:Op woensdag 8 september 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, ja dat kan dan gewoon heel helend werken... Met name als het je nog heel erg bezig houdt/in de weg zit...
Ik had zelf heel veel spijtgevoelens rondom het sterven van mijn oma, dus ik heb haar een brief geschreven een tijd terug en verbrand op het uitstrooiveld waar ze uitgestrooid isDan ben ik het kwijt en heb ik het voor m'n gevoel wel gezegd...
Zo vaak heb ik dat dus niet. Tis echt alleen als ik iemand iets te vertellen heb over diepe gevoelens zeg maar, anders verstuur ik alles gewoonquote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Alleen geen brief, maar een email, PM of forumpost.
Komt bijna dagelijks voor.
Lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb weer thee met honing
Hey, dat bedoel ik. IK heb dat vaker in 89, 31 of 44quote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Ik schrijf wel eens een heel epos hier en dan post ik het toch maar niet. Geen zin in gezeik dan
Slaap lekker Enfermerelquote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Ja, ik ga zo naar bed, dus ik drink maar een glas water en ga dan lekker slapen. Thee duurt me nu te lang
Trusten allemaal, en tot over 1,5 week! (en 259 topics later gok ik)
![]()
![]()
Ik kan me voorstellen dat dat blijft terugkomen, vind dat wel heel herkenbaar ook... ik heb ook zo'n ex... Maar belt ie je op om verwijten te uiten?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi gebaaren heel erg fijn voor jou dat het werkt.
Dit helpt wel een beetje met mn gevoel (zat ermee in de knoop vanaf dat stomme telefoontje van m) maar ik weet dat zijn gedrag en beeld niet veranderen en dat frustreert me. Dit blijft ws terugkomen en daar kan ik niet goed tegen.
Oh daar mogen wij toch niet komenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, dat bedoel ik. IK heb dat vaker in 89, 31 of 44.
Fijne vakantiequote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
Ja, ik ga zo naar bed, dus ik drink maar een glas water en ga dan lekker slapen. Thee duurt me nu te lang
![]()
![]()
Veel plezier en tot over anderhalve week!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |