Honing in de thee en strepsilsquote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook fijnIk hoest nog wel ontzettend veel en vaak maar goed, lange leve honing in de thee, thijmsiroop, sabbelsnoepjes en strepsils
Koffiequote:Op woensdag 8 september 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb weer koffie gehad![]()
En mijn snot smaakt naar bloed.
Zo maar douchen en slapen![]()
En daar?
wel blijven opletten he ....quote:
Mja, maar als je het dan moet gaan vertellen tegen je familie, wordt het al lastiger enzo + ik denk dat het schuldgevoel dan nogal groot wordt.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat had ze al lang bedacht, anders was ze niet weggekomen he
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee wat de strekking verder was, zover ben ik niet gekomen.
Wel, meestal hebben die een moraal, deze zal wel geweest zijn: Ga niet vreemd, want je wordt dubbel zo hard terugbetaald en je weet niet wat er allemaal gebeurt als je een ander ligt te neuken, dit wil je niet voor je kiezen krijgen, want het is zwaar en moeilijk en de schuldgevoelens zijn te groot en het is het niet waardquote:Op woensdag 8 september 2010 20:38 schreef OA het volgende:
[..]
Het was ee damesblad, dus er was geen strekking.
Ik denk dat het vaak genoeg niet ontdekt wordt hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelfs als je denkt dat je niet betrapt kunt worden, kan het nog zo makkelijk.... Je hoeft maar 1 steekje te laten vallen.....
[..]
Why?
Yap.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ferb!![]()
Je arm weer wat beter?
[..]
Liebchen!![]()
neee, maar ik haal wel af en toe mijn neus opquote:Op woensdag 8 september 2010 20:41 schreef Panda72 het volgende:
Je moet je snot ook niet eten lieffie
Moet je wel even je douche raampje dicht doen.. Dan kan de stoom niet goed wegquote:Op woensdag 8 september 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KoffieSnot
Douchen is wel lekker, komt alles een beetje los
Met van die lekkere geluiden?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neee, maar ik haal wel af en toe mijn neus op
Lang leve de menthol axe met scrub dingiesquote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef Ferb het volgende:
[..]
Moet je wel even je douche raampje dicht doen.. Dan kan de stoom niet goed weg
Wel een moraal?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel, meestal hebben die een moraal, deze zal wel geweest zijn: Ga niet vreemd, want je wordt dubbel zo hard terugbetaald en je weet niet wat er allemaal gebeurt als je een ander ligt te neuken, dit wil je niet voor je kiezen krijgen, want het is zwaar en moeilijk en de schuldgevoelens zijn te groot en het is het niet waardZoiets.
En vooral langdradig, want damesblad
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Wel een moraal?![]()
Als de dames het maar snappen
Wait, whut?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las gisteren bij de fysio een of ander damesblad.
Tuurlijk, de Mijn geheim is heerlijke wegleeslectuurquote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Wel een moraal?![]()
Als de dames het maar snappen
Daar kon ik nog net m'n aandacht bijhouden, dus dat viel reuze mee.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets als in de post van janies indd.
wehehehheequote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk, de Mijn geheim is heerlijke wegleeslectuur
Het leukst vond ik nog een verhaal over een stel dat op het huis van vrienden zou passen en toen in de garage een doos met SM-spullen ontdekte (door dus rond te snuffelen in hun spullen) en niet meer wist of ze nog wel contact wilden met 'dat soort mensen.'
Ja, maar dan is het helemaal lastig uit te leggen als je je telefoon ook al niet opnam...quote:Op woensdag 8 september 2010 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mja, maar als je het dan moet gaan vertellen tegen je familie, wordt het al lastiger enzo + ik denk dat het schuldgevoel dan nogal groot wordt.
Zit dat ook in Linies Leespakket?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk, de Mijn geheim is heerlijke wegleeslectuur
Het leukst vond ik nog een verhaal over een stel dat op het huis van vrienden zou passen en toen in de garage een doos met SM-spullen ontdekte (door dus rond te snuffelen in hun spullen) en niet meer wist of ze nog wel contact wilden met 'dat soort mensen.'
Ah. De speeljongen?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast een blad waar allemaal leuke dames in staan.
tegelijk met een moralistisch zanikverhaal over vreemdgaan?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast een blad waar allemaal leuke dames in staan.
Valt idd haast niet bij te houden XDquote:Op woensdag 8 september 2010 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
zo, draaien jullie er even bijna een heel topic doorheen
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met van die lekkere geluiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |