Dat verklaart.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen topics in FB meer op slot gedaan
Wel op de FP. [Slijmjurk] ofzoquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Empeegee![]()
Ik heb net weer koffie gehad voor het eerst sinds...nou, maandagmiddag![]()
Daar komt ook hoofdpijn vandaan he? koffie afkickverschijnselenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Empeegee![]()
Ik heb net weer koffie gehad voor het eerst sinds...nou, maandagmiddag![]()
Waar dan wel voorquote:
Ze was ziekquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar komt ook hoofdpijn vandaan he? koffie afkickverschijnselen
[..]
Waar dan wel voor
quote:
Sorry, dat was ook een KLB 1.0-opmerking.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze was ziek.
Dan mag ze thee drinken. En versgeperst sinaasappelsap.
Zou dat KLB2.0 eigenlijk nog gevolgen hebben voor het bouwen van VMRTs?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Sorry, dat was ook een KLB 1.0-opmerking.
Verse sju
Ongetwijfeld. Verzonnen topics zijn volgens mij niet meer welkom.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou dat KLB2.0 eigenlijk nog gevolgen hebben voor het bouwen van VMRTs?
En en en en en en ik zag iets van verkansiequote:
Tja.... dan houdt het op....quote:
Ik ben er inmiddels achter hoe ik de beer naar het pakhuis stuurquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef MPG het volgende:
En en en en en en ik zag iets van verkansie
Wij hebben nooit tpoics verzonnen. Eer-ik reed heul wel te hard met zijn pakkettenbus.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Verzonnen topics zijn volgens mij niet meer welkom.
Oeh, maar dat is tof. Koeien knuffelen enzulks.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weekje Texel ja
![]()
Bij de boer op het erf
Ja, maar ik had eerst snot, toen hoofdpijn en toen geen zin meer in koffie.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Daar komt ook hoofdpijn vandaan he? koffie afkickverschijnselen
hoe dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels achter hoe ik de beer naar het pakhuis stuur
En Miljonair liep ook met een open badjas door de supermarkt.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij hebben nooit tpoics verzonnen. Eer-ik reed heul wel te hard met zijn pakkettenbus.
Ja, en zeehondjes, want Ecomarequote:Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef MPG het volgende:
Oeh, maar dat is tof. Koeien knuffelen enzulks.
Voorkeur voor smaakje?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef Ferb het volgende:
Dus ik ging even met een vriend naar voetbal.
Het was droog,.. Kwam daar aan, ging het opeens keihard regenen![]()
Ben der lang niet meer geweest dus vond het meer eens tijd.
Ben nu reette nat en ga even douchen![]()
Zou iemand thee klaar willen zetten?
Wel oppassen voor Jacob!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh, maar dat is tof. Koeien knuffelen enzulks.
Ja schat provocatie he ? Daar hou ik vanquote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef MPG het volgende:
Tja.... dan houdt het op....
Enne die verklote quote van jou...
Doe eens naar mijn tagje kijken.
Maar daar kan dus ook hoofdpijn van komenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik had eerst snot, toen hoofdpijn en toen geen zin meer in koffie.
En nu nog hoofdpijn...
Die ook jaquote:Op woensdag 8 september 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en zeehondjes, want Ecomare
Zuurpruim!quote:
Weet ik toch.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja schat provocatie he ? Daar hou ik van
Klopt. Ik ben altijd hondsberoerd na een bezoek aan oma. Caffeïnevrije koffiequote:[..]
Maar daar kan dus ook hoofdpijn van komen![]()
Maar hopelijk gaat het snel voorbij!!
En texeldan ben je bijna bij mij (op de heen of terug weg)
Wanneer gaan jullie?
Dat ontken ik ook nietquote:
Hoe kan je dat nou in 1 zin zetten?quote:
Creutzfeldt Jacob, BSE. Pas weer geconstateerd.quote:
Hm. Lang leve de ibuprofenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
Maar daar kan dus ook hoofdpijn van komen![]()
Maar hopelijk gaat het snel voorbij!!
En texeldan ben je bijna bij mij (op de heen of terug weg)
Wanneer gaan jullie?
Met koeien knuffelen -? Oppassen voor Jacob.quote:
Mwah, we zijn toch al gekquote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef OA het volgende:
Creutzfeldt Jacob, BSE. Pas weer geconstateerd.
Met pijn in het hart.quote:
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situatiesquote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Met koeien knuffelen -? Oppassen voor Jacob.
Creutzfeld Jacob.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Snot in hoofd - verminderd toerekeningsvatbaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Met koeien knuffelen -? Oppassen voor Jacob.
Creutzfeldt Jacob.
Dan maakt het niets uit!quote:
30 maart?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:01 schreef MPG het volgende:
Weet ik toch.
Ik bedoel, ik ken me heus nog wel een mailtje van 30 maart voor de geest halen.
quote:Klopt. Ik ben altijd hondsberoerd na een bezoek aan oma. Caffeïnevrije koffie.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:05 schreef OA het volgende:
[..]
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Gekke oma heb jij.quote:
Ja, met een zoektocht in je outbox. Of je inbox erna.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
30 maart?Kan je mijn geest even ophelderen?
[..]hoe ranzig
Taartje, doe eens een linkje van die boerderij?
Teveel koeien geknuffeld misschienquote:
Gek? Nee, het heet anders. Ze is het alleen even vergeten.quote:
Mijn overgrootouders hadden wel een boerderijquote:Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Teveel koeien geknuffeld misschien
zie.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:09 schreef MPG het volgende:
Mijn overgrootouders hadden wel een boerderij!
Ah, dat was ik even vergetenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Gek? Nee, het heet anders. Ze is het alleen even vergeten.
en wat deed hij daar dan ?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn opa lag op een boerderij onder de aardappels in een omgedraaide badkuip
Je hebt PMquote:Op woensdag 8 september 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Taartje, doe eens een linkje van die boerderij?
Oh die waar een heleboel dingen niet meer werkenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen nood. Over een tijdje heeft iedereen die functie standaard, omdat iedereen met dezelfde lay-out werkt!
Schuilen voor de Oosterburen die wat lang op bezoek waren hier.quote:
Mja dat weet ik dus niet, want ik drink het nooitquote:Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef MPG het volgende:
Ja, met een zoektocht in je outbox. Of je inbox erna..
Uh?
[q]
EN niet alleen ranzig, ook een garantie voor koppijn.
Dementie ?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:08 schreef MPG het volgende:
Gek? Nee, het heet anders. Ze is het alleen even vergeten.
Zeker een slechte oogst?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:10 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn opa lag op een boerderij onder de aardappels in een omgedraaide badkuip
Dan is het niet zo vreemd, anders zou het toch wat typisch zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schuilen voor de Oosterburen die wat lang op bezoek waren hier.
Dat mochten enkelen ook op de boerderij van mijn overgrootouders. Die zijn daar niet zo lang geleden nog postuum voor onderscheidenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
Ja, hij is niet gevondenquote:Op woensdag 8 september 2010 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
en hij overleefde het allemaal wel?
ik hoop zo dat het leuk isquote:
Aan de ene kant vind ik dat wel mooi, maar aan de andere kant schiet niemand er iets mee op.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mochten enkelen ook op de boerderij van mijn overgrootouders. Die zijn daar niet zo lang geleden nog postuum voor onderscheiden.
quote:
Dat zeg jij nou wel, maar in Berlijn zijn dat dus twee verschillende stationsquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:14 schreef MPG het volgende:
Dat mochten enkelen ook op de boerderij van mijn overgrootouders. Die zijn daar niet zo lang geleden nog postuum voor onderscheiden.
Denk wel dat mensen daar iets mee opschieten. Het toont dat goed doen beloond wordtquote:Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef OA het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik dat wel mooi, maar aan de andere kant schiet niemand er iets mee op.
Dat is nog eens verstoppertje op hoog niveau.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, hij is niet gevonden
Zelfs niet tijdens de razzia hier.
Je moet alleen nog even een boerenzakdoek kopen op de marktquote:Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoop zo dat het leuk is![]()
ik zie Thijs al helemaal tussen de koeien lopen met zijn overall en zijn rode laarsjes aan
quote:
Ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk wel dat mensen daar iets mee opschieten. Het toont dat goed doen beloond wordt
Zij het wat laat in dit geval.
Hoi Ferbquote:Op woensdag 8 september 2010 20:17 schreef Ferb het volgende:
Goedenavond OA, ST, Flash, MPG, Marc en LL
Watquote:
ah juist jaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh en Hey Fubarquote:Op woensdag 8 september 2010 20:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ah juist jaslim van hem !
d8 al zo iets
quote:
Problemen?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
MPG
Ik weet het nog steeds niet
Help eens joh
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
MPG
Ik weet het nog steeds niet
Help eens joh
Hoi Marijkequote:Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hoe is het hier?
Marijkequote:Op woensdag 8 september 2010 20:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal
Hoe is het hier?
Ik las gisteren bij de fysio een of ander damesblad. Ging ook over vreemdgaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat je best wel moet nadenken om goed vreemd te gaan ja(Zonder betrapt te worden dan
)
Als ik niet zo gek was op mn vriend, zou ik het vast een keer gaan proberen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |