Bij jou is 'new' ook de baggerlayout. De nieuwe layout waar wij het over hebben is de toekomstige layout die veel beter en mooier is dan de baggerlayout. Die is op dit moment alleen beschikbaar voor crew en mensen met een FOK!-abonnementquote:Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Helaas blijft mijn layout op baggerlayout staan ik heb het geprobeerd te wijzigigen maar dat lukt niet
Dank je wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij jou is 'new' ook de baggerlayout. De nieuwe layout waar wij het over hebben is de toekomstige layout die veel beter en mooier is dan de baggerlayout. Die is op dit moment alleen beschikbaar voor crew en mensen met een FOK!-abonnement.
Niemand?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef Panda72 het volgende:
En dan nog een vraag over het spel Farm Frenzy ik weet dat iemand dat hier ook speelt maar ik weet niet meer wie. Ik heb net farm frenzy 3 russian roulette gedownload en nu moet ik een beer naar het pakhuis sturen. Dit lukt niet.Weet iemand hoe ik die klotebeer naar het pakhuis kan sturen.
Ik speel dat spel nietquote:
graag gedaanquote:
Kijk hem weer eens een crew-only functie hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef OA het volgende:
Ik heb nu wat ontdekt
Als je bij 'hop naar' een getal invult, ga je naar dat topic toe![]()
Geen nood. Over een tijdje heeft iedereen die functie standaard, omdat iedereen met dezelfde lay-out werkt!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk hem weer eens een crew-only functie hebben
Abo-houders hebben hem ookquote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hop naar pakhuis?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef Panda72 het volgende:
En dan nog een vraag over het spel Farm Frenzy ik weet dat iemand dat hier ook speelt maar ik weet niet meer wie. Ik heb net farm frenzy 3 russian roulette gedownload en nu moet ik een beer naar het pakhuis sturen. Dit lukt niet.Weet iemand hoe ik die klotebeer naar het pakhuis kan sturen.
Tot zover de indoctrinatie van uw locale crew.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij jou is 'new' ook de baggerlayout. De nieuwe layout waar wij het over hebben is de toekomstige layout die veel beter en mooier is dan de baggerlayout. Die is op dit moment alleen beschikbaar voor crew en mensen met een FOK!-abonnement.
- Crew van andere onderdelen (redactie FP / games / sport / weblog; FOK!fotograaf)quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
graag gedaan
Even een vraagje aan jou als koffiemod zijnde:
Hoe kan het dat sommige fokkers een 'tag' hebben maar geen mod/admin oid zijn
Ja volgens mij speelt Ladylike het inderdaad. Ik ga het weer even proberen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik speel dat spel niet.
Was het niet Ladylike die dat speelt?
PR he, dan krijg je datquote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot zover de indoctrinatie van uw locale crew.
Ik volg de ontwikkelingen niet zo, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen de nieuwe layout al hadquote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Suikertaartjequote:
Momenteel alleen crew + abohouders.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik volg de ontwikkelingen niet zo, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen de nieuwe layout al had
Thnx voor de uitlegquote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef MPG het volgende:
- Crew van andere onderdelen (redactie FP / games / sport / weblog; FOK!fotograaf)
- Prijswinnaar (Miss SHO / Mister KLB / Prins Carnaval)
- Deelnemer aan actie (oranjefan / Madalief / etc )
- Garpje van een FA / A
Empeegeequote:
Je vergeet nog een select clubje dat om een of andere reden met [@@@] rondloopt. D&D-toegang volgens mij. Ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
- Crew van andere onderdelen (redactie FP / games / sport / weblog; FOK!fotograaf)
- Prijswinnaar (Miss SHO / Mister KLB / Prins Carnaval)
- Deelnemer aan actie (oranjefan / Madalief / etc )
- Garpje van een FA / A
Owja, die lui.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef OA het volgende:
[..]
Je vergeet nog een select clubje dat om een of andere reden met [@@@] rondloopt. D&D-toegang volgens mij. Ofzo.
Ik heb al tijden geen topics in FB meer op slot gedaanquote:Op woensdag 8 september 2010 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Momenteel alleen crew + abohouders.
Misschien moet je FB-topics ook lezen, ipv ze alleen maar te slotten.
Niet voor een tag op het forum...quote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnx voor de uitleg
Ik kan zeker niet slijmen bij jou voor een tag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |