Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
oew dat is leukquote:
Wij eten eindelijk weer eens normaal groente aardappels en vlees, is er de laatste dagen ook bij ingeschotenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:27 schreef Giertje het volgende:
uhuh had dat al zo lang niet meer gehad vond het wel eens een keer weer tijd worden
oow in het vorige topic ging het over vreemdgaanquote:Op woensdag 8 september 2010 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij eten eindelijk weer eens normaal groente aardappels en vlees, is er de laatste dagen ook bij ingeschoten
Subtiel vreemdgaan?Wie wat waar?
Inderdaad moet ik ook snel maar weer eens halen.quote:
Eeet smakelijk vast voor straks.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:36 schreef Enfermera het volgende:
Zo, patatjes liggen klaar op de bakplaat, kunnen zo de oven in
4 uur Kut-a-soup, dat zouden meer mensen moeten doen!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we zijn op woe om 4 uur open
en daar zijn een hoop mensen blij mee, die vroegen er zelfs om. Dus 2 uur eerder open v.a. Sept.
Alleen begin ik gewoon om 6 uur, anders maak ik te veel uren
hoiquote:
whehehehe true truequote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
origami icm met vreemdgaan... deze moet je even uitleggen
Meer kunst in combinatie met het Japanthemaquote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoe bedoel je handtekening retour?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef Panda72 het volgende:
Weet iemand of je bij Bol.com een artikel kunt retouneren met handtekening retour? Ik heb al op de webiste van Bol gekeken maar kan er niks over vinden.
Sorry ik bedoel aangetekend met handtekening retour omdat ik zeker wel weten of mijn pakje bij bol is afgeleverd.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je handtekening retour?
Het is koop op afstand, dus volgens mij mag je het iig binnen 7 dagen terugsturen.
Déja-vuquote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef Panda72 het volgende:
Weet iemand of je bij Bol.com een artikel kunt retouneren met handtekening retour? Ik heb al op de webiste van Bol gekeken maar kan er niks over vinden.
Ik had 1 artikel uit mijn bestelling geannuleerd. Van Bol heb ik het bericht gehad dat het is geannuleerd maar nu hebben ze dat artikel toch opgestuurd. Daarom wil ik mijn pakje aangetekend met handtekening retour verzenden zodat ik zeker weet dat het aankomt en dat Bol niet evt. kan zeggen dat zij mijn artikel nooit retour hebben gehad.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Déja-vu. Ik zag eerder deze week dezelfde vraag ook al ergens anders
. Maar wat marc zegt: je kunt het binnen 7 dagen na ontvangst retour sturen. Of annuleren op de site, als de bestelling nog niet verzonden is.
Ok, dus als ik het goed begrijp ga extra geld uitgeven voor iets dat je niet wilde hebben, en waarvan je zelfs de annuleringsbevestiging binnen hebt?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had 1 artikel uit mijn bestelling geannuleerd. Van Bol heb ik het bericht gehad dat het is geannuleerd maar nu hebben ze dat artikel toch opgestuurd. Daarom wil ik mijn pakje aangetekend met handtekening retour verzenden zodat ik zeker weet dat het aankomt en dat Bol niet evt. kan zeggen dat zij mijn artikel nooit retour hebben gehad.
Jij, ik, woensdagmiddag rond de klok van vier in GF zn toko, terwijl we 'over moeten werken'quote:Op woensdag 8 september 2010 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij eten eindelijk weer eens normaal groente aardappels en vlees, is er de laatste dagen ook bij ingeschoten
Subtiel vreemdgaan?Wie wat waar?
Seks in een Fiat Panda / VW Lupo / Ford Ka / etc.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ouwe Ambtenaarquote:
Oehquote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef MPG het volgende:
Jij, ik, woensdagmiddag rond de klok van vier in GF zn toko, terwijl we 'over moeten werken'?
Seks in een Golf IIquote:Seks in een Fiat Panda / VW Lupo / Ford Ka / etc.![]()
....
Das voor mensen van mijn lengte best wel hogere origami...
Nee ik hoef geen extra geld uit te geven weet dat dat er extra kosten aan aangetekend verbonden zitten maar in dit geval niet. Ik wil gewoon weten of ik dit aangetekend met handtekening retour kan versturen meer niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ok, dus als ik het goed begrijp ga extra geld uitgeven voor iets dat je niet wilde hebben, en waarvan je zelfs de annuleringsbevestiging binnen hebt?
Als zij het dan toch versturen is dat huin fout, en hun risico lijkt me. Ik zou er niet zo moeilijk over doen.
volgens mij kan dat in alle gevallen wel hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 19:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen extra geld uit te geven weet dat dat er extra kosten aan aangetekend verbonden zitten maar in dit geval niet. Ik wil gewoon weten of ik dit aangetekend met handtekening retour kan versturen meer niet.
"1700, naar huis!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ouwe Ambtenaar.
Ik had het vanmiddag nog over jou en je traditionele OAmbtenarenpost.
Die jaquote:
Oostham, België. Heb je meteen een goede uitleg waarom de rijles zo lang duurdequote:Op woensdag 8 september 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh
en waar is die toko dan?en uhm ik werk nooit op woensdag
Dat kon ook nog wel eens origami zijn jaquote:[..]
Seks in een Golf II
Zie mijn post van onlangs in 89 voor de verklaringquote:Op woensdag 8 september 2010 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb OA al in geen tijden meer zijn OAmbtenarenmelding zien doen hier.
Sjekquote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef OA het volgende:
[..]
Zie mijn post van onlangs in 89 voor de verklaring
Ja wel hoorquote:
nou sorry maar dat gaat me te verquote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef MPG het volgende:
Oostham, België. Heb je meteen een goede uitleg waarom de rijles zo lang duurde..
quote:Dat kon ook nog wel eens origami zijn ja.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef OA het volgende:
[..]
Zie mijn post van onlangs in 89 voor de verklaring
Wat MPG zegtquote:
quote:
Lurkert.quote:
Ik sta er niet raar van te kijken dat je daar last van hadquote:Op woensdag 8 september 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel hoor![]()
gevalletje spierpijn de dag erna.. hophop voila origamispierpijn
Dat dacht ik ook maar ik wist het niet zekerquote:Op woensdag 8 september 2010 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij kan dat in alle gevallen wel hoor
gewoon doenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef Panda72 het volgende:
Dat dacht ik ook maar ik wist het niet zeker
Dan kan je overal wel wegblijvenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik niks aan het topic heb bij te dragen, dan doe ik dat ook niet.
Hop?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef OA het volgende:
Ik heb nu wat ontdekt
Als je bij 'hop naar' een getal invult, ga je naar dat topic toe![]()
Handig voor topics 1 t/m 999quote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef OA het volgende:
Ik heb nu wat ontdekt
Uh ja, moet kunnen. Maar voor de zekerheid kan je het navragen op het postkantoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel aangetekend met handtekening retour omdat ik zeker wel weten of mijn pakje bij bol is afgeleverd.
Tot zover de gebruikswaarde dusquote:
PWNquote:
O ja, er stond niet 'zinnig' bijquote:Op woensdag 8 september 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want als ik wel wat heb bij te dragen, dan doe ik dat ook.
Ja. Bovenin het scherm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dan ben je zeker snel klaarquote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Dan zou ik ineens overal mijn kwaliteitsposts moeten plaatsen.
Zelfs als het niet bijdraagt?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Dan zou ik ineens overal mijn kwaliteitsposts moeten plaatsen.
Wat is ie toch verstandig!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan laat ik wel iemand een bot schrijven, inderdaad.
[..]
Nee, dan niet.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Bovenin het scherm.Ik dacht dat ik de nieuwe layout had ingesteld maar ik zie geen hop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Zuig zequote:
Mag ik ook een bakkie?quote:
Have funquote:Op woensdag 8 september 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
* Trevland gaat bowlen
Spreek jullie later weer
Goede tipquote:Op woensdag 8 september 2010 19:30 schreef marcb1974 het volgende:
Wat doet ie nu
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)de-man-in-maag.dhtml
Naast de hip!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de nieuwe layout had ingesteld maar ik zie geen hop.
Helaas blijft mijn layout op baggerlayout staan ik heb het geprobeerd te wijzigigen maar dat lukt nietquote:
Bij jou is 'new' ook de baggerlayout. De nieuwe layout waar wij het over hebben is de toekomstige layout die veel beter en mooier is dan de baggerlayout. Die is op dit moment alleen beschikbaar voor crew en mensen met een FOK!-abonnementquote:Op woensdag 8 september 2010 19:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Helaas blijft mijn layout op baggerlayout staan ik heb het geprobeerd te wijzigigen maar dat lukt niet
Dank je wel.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij jou is 'new' ook de baggerlayout. De nieuwe layout waar wij het over hebben is de toekomstige layout die veel beter en mooier is dan de baggerlayout. Die is op dit moment alleen beschikbaar voor crew en mensen met een FOK!-abonnement.
Niemand?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef Panda72 het volgende:
En dan nog een vraag over het spel Farm Frenzy ik weet dat iemand dat hier ook speelt maar ik weet niet meer wie. Ik heb net farm frenzy 3 russian roulette gedownload en nu moet ik een beer naar het pakhuis sturen. Dit lukt niet.Weet iemand hoe ik die klotebeer naar het pakhuis kan sturen.
Ik speel dat spel nietquote:
graag gedaanquote:
Kijk hem weer eens een crew-only functie hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef OA het volgende:
Ik heb nu wat ontdekt
Geen nood. Over een tijdje heeft iedereen die functie standaard, omdat iedereen met dezelfde lay-out werkt!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk hem weer eens een crew-only functie hebben
Abo-houders hebben hem ookquote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hop naar pakhuis?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:22 schreef Panda72 het volgende:
En dan nog een vraag over het spel Farm Frenzy ik weet dat iemand dat hier ook speelt maar ik weet niet meer wie. Ik heb net farm frenzy 3 russian roulette gedownload en nu moet ik een beer naar het pakhuis sturen. Dit lukt niet.Weet iemand hoe ik die klotebeer naar het pakhuis kan sturen.
Tot zover de indoctrinatie van uw locale crew.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij jou is 'new' ook de baggerlayout. De nieuwe layout waar wij het over hebben is de toekomstige layout die veel beter en mooier is dan de baggerlayout. Die is op dit moment alleen beschikbaar voor crew en mensen met een FOK!-abonnement.
- Crew van andere onderdelen (redactie FP / games / sport / weblog; FOK!fotograaf)quote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
graag gedaan
Even een vraagje aan jou als koffiemod zijnde:
Hoe kan het dat sommige fokkers een 'tag' hebben maar geen mod/admin oid zijn
Ja volgens mij speelt Ladylike het inderdaad. Ik ga het weer even proberen.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik speel dat spel niet.
Was het niet Ladylike die dat speelt?
PR he, dan krijg je datquote:Op woensdag 8 september 2010 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot zover de indoctrinatie van uw locale crew.
Ik volg de ontwikkelingen niet zo, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen de nieuwe layout al hadquote:Op woensdag 8 september 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Suikertaartjequote:
Momenteel alleen crew + abohouders.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik volg de ontwikkelingen niet zo, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat iedereen de nieuwe layout al had
Thnx voor de uitlegquote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef MPG het volgende:
- Crew van andere onderdelen (redactie FP / games / sport / weblog; FOK!fotograaf)
- Prijswinnaar (Miss SHO / Mister KLB / Prins Carnaval)
- Deelnemer aan actie (oranjefan / Madalief / etc )
- Garpje van een FA / A
Empeegeequote:
Je vergeet nog een select clubje dat om een of andere reden met [@@@] rondloopt. D&D-toegang volgens mij. Ofzo.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
- Crew van andere onderdelen (redactie FP / games / sport / weblog; FOK!fotograaf)
- Prijswinnaar (Miss SHO / Mister KLB / Prins Carnaval)
- Deelnemer aan actie (oranjefan / Madalief / etc )
- Garpje van een FA / A
Owja, die lui.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef OA het volgende:
[..]
Je vergeet nog een select clubje dat om een of andere reden met [@@@] rondloopt. D&D-toegang volgens mij. Ofzo.
Ik heb al tijden geen topics in FB meer op slot gedaanquote:Op woensdag 8 september 2010 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Momenteel alleen crew + abohouders.
Misschien moet je FB-topics ook lezen, ipv ze alleen maar te slotten.
Niet voor een tag op het forum...quote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnx voor de uitleg
Ik kan zeker niet slijmen bij jou voor een tag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |