mijn zusje kwam een keer mijn kamer binnenlopen toen ik bezig wasquote:Op woensdag 8 september 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
Een vriendin van mij heeft wel eens 2 collega's betrapt in het magazijn toen ze ehm druk bezig waren zeg maar.
Ja ze waren elkaar inderdaad aan het inventariserenquote:
hahahahahaquote:Op woensdag 8 september 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn zusje kwam een keer mijn kamer binnenlopen toen ik bezig was
zeg ze dood leuk ow je bent bezig ik kom straks wel terug
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
werk zequote:
Wat ga je halen?quote:
hoofdpijnquote:Op woensdag 8 september 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
Jeuj, de hoofdpijn is eindelijk wat minder![]()
Hoi allemaal
Mooiquote:Op woensdag 8 september 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi allemaal
Hmhm, komt door al het snotquote:Op woensdag 8 september 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
hoofdpijn
Hallo taartje
En de rest ook hoi allemaal
Ja, ik heb net drie uur geslapenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:17 schreef Panda72 het volgende:
Suikertaartje![]()
![]()
Fijn dat het weer beter gaat.
Gelukkig aan de betere hand, al hoest ik me nog behoorlijk de longen uit het lijf, heel fijn juist snachts en vanmorgen onder mijn rijlesquote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
Hmhm, komt door al het snot![]()
Hoe is het daar in de ziekenboeg?
Heerlijk tochquote:Ja, ik heb net drie uur geslapen![]()
Waar ga je heen???quote:Oeh oeh oeh!
En ik heb vanochtend nog wel de vakantie geboekt
patat oorlog en frikandel speciaalquote:
uhuh had dat al zo lang niet meer gehad vond het wel eens een keer weer tijd wordenquote:
jeeeeejquote:Op woensdag 8 september 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi allemaal
waar ga je heen?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, komt door al het snot![]()
Hoe is het daar in de ziekenboeg?
[..]
Ja, ik heb net drie uur geslapen![]()
Oeh oeh oeh!
En ik heb vanochtend nog wel de vakantie geboekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |