kon zijn dat de post daardoor duidelijk een geinje wasquote:
Ah ik zie jou dus zo welquote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moet bij die dingen gewoon zorgen dat je snel klaar bent. Als je om 6 uur klaar bent met werken en je neukt iemand tot half zeven, is je vrouw/man echt niet onder de indruk, een half uurtje langer blijven om iets af te maken, valt helemaal niet op.
En om er zeker van te zijn dat het ook niet op gaat vallen, moet je daar al mee beginnen vóór je vreemdgaat
Een hardgekookt eiquote:Op woensdag 8 september 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga zo maar eens gehaktballen maken. Even bedenken wat ik erin ga gooien
Ik zal het er voortaan bijzetten okequote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kon zijn dat de post daardoor duidelijk een geinje was
Ja, ik snapte je wel, vandaar dat ik je ff te hulp schoot. Het lag niet aan jouquote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kon zijn dat de post daardoor duidelijk een geinje was
handigquote:Op woensdag 8 september 2010 16:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zal het er voortaan bijzetten oke
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ik snapte je wel, vandaar dat ik je ff te hulp schoot. Het lag niet aan jou
"overwerken"quote:
Never mindquote:
oosthamquote:Op woensdag 8 september 2010 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed
Waar moet ik zijn?
[..]
Denk rauw ei, koken duurt weer te lang
liefdequote:
Kaasquote:Op woensdag 8 september 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga zo maar eens gehaktballen maken. Even bedenken wat ik erin ga gooien
zeker niet!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overwerken komt ook gewoon vaak genoeg voor hoor en ik zou daardoor niet aan mn vriend gaan twijfelen
Ik dacht even dat je weer iets voorstelde voor in mn gehaktbalquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je weer iets voorstelde voor in mn gehaktbalHad er nog nooit van gehoord.
Ui sowiesoquote:
ervaring mee?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moet bij die dingen gewoon zorgen dat je snel klaar bent. Als je om 6 uur klaar bent met werken en je neukt iemand tot half zeven, is je vrouw/man echt niet onder de indruk, een half uurtje langer blijven om iets af te maken, valt helemaal niet op.
En om er zeker van te zijn dat het ook niet op gaat vallen, moet je daar al mee beginnen vóór je vreemdgaat
herkenbaarquote:Op woensdag 8 september 2010 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ui sowiesoAltijd.
Verder dus ei, zout, peper enzo, even bekijken. Als t gehakt wat minder koud is, want net uit de koelkast is vervelend aan je handen WAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |