jij werkt toch helemaal nietquote:Op woensdag 8 september 2010 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
even eenen een peuk en dan weer verder hier met werken
OMG, hier hebben we weer zo'n koekenbakker die denkt dat dweilen hobby isquote:Op woensdag 8 september 2010 15:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jij werkt toch helemaal niet
jij hobbie'd alleen maar
Lolquote:Op woensdag 8 september 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG, hier hebben we weer zo'n koekenbakker die denkt dat dweilen hobby is
Ambtenaar zeker die werken meestal tot 16:00.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
operatie stofwolk ten uitvoer brengen
Nu je het zegt. Ik heb OA al in geen tijden meer zijn OAmbtenarenmelding zien doen hierquote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ambtenaar zeker die werken meestal tot 16:00.
Hey pandaquote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ambtenaar zeker die werken meestal tot 16:00.
Misschien heeft hij nu een echte baanquote:Op woensdag 8 september 2010 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb OA al in geen tijden meer zijn OAmbtenarenmelding zien doen hier.
Goed en met jou?quote:
Nu pas? Was half 4 al klaarquote:Op woensdag 8 september 2010 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
operatie stofwolk ten uitvoer brengen
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jij werkt toch helemaal niet
jij hobbie'd alleen maar
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
flesquote:Op woensdag 8 september 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
Voor t eerst twee dagen achter elkaar gewerkt. Best zwaar. Nu liggen, morgen vrij
Laat hem dan ook koeken bakkenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
2 dagen non stop dus 48 uur of heeft u u hoofd nog op een kussen kunnen vleien?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
Voor t eerst twee dagen achter elkaar gewerkt. Best zwaar. Nu liggen, morgen vrij
Twee hele werkdagen?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
nee 2 keer 5 uur. Normaal altijd ma - wo - vr steeds een paar uur. Nu dus 2 dagen achter elkaarquote:Op woensdag 8 september 2010 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Twee hele werkdagen?
En hoeveel werkte je hiervoor dan?
zo vroeg op de dag al drukte?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:34 schreef Ladylike het volgende:
zo, gf is al aan het werk. Ik vertrek over een half uur.
Hoop dat het stampedruk is als ik binnen kom
Aaahzoow. Kan me voorstellen dat het zonder rustdag ertussen pittig isquote:Op woensdag 8 september 2010 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee 2 keer 5 uur. Normaal altijd ma - wo - vr steeds een paar uur. Nu dus 2 dagen achter elkaar
Dat betekent dus wel vooruitgangquote:Op woensdag 8 september 2010 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee 2 keer 5 uur. Normaal altijd ma - wo - vr steeds een paar uur. Nu dus 2 dagen achter elkaar
Alsof je alleen 's avonds zou kunnen batsenquote:
oow nee dat kan altijd de hele dag door welquote:Op woensdag 8 september 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof je alleen 's avonds zou kunnen batsen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat betekent dus wel vooruitgang
we zijn op woe om 4 uur openquote:
aah okee chillquote:Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we zijn op woe om 4 uur open
en daar zijn een hoop mensen blij mee, die vroegen er zelfs om. Dus 2 uur eerder open v.a. Sept.
Alleen begin ik gewoon om 6 uur, anders maak ik te veel uren
om 4 uur is het zelfs beter te verbergen voor t thuisfrontquote:Op woensdag 8 september 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof je alleen 's avonds zou kunnen batsen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we zijn op woe om 4 uur open
en daar zijn een hoop mensen blij mee, die vroegen er zelfs om. Dus 2 uur eerder open v.a. Sept.
Alleen begin ik gewoon om 6 uur, anders maak ik te veel uren
mooiquote:Op woensdag 8 september 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]het gaat ook nog steeds vooruit
Langzaam, maar op schema
hey mopquote:
2 keer 5 uur en dan moe zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
breek jij je rug maar eens...quote:
Nou liever niet maar ik zat die arme lieve Fles maar een beetje te pesten. Maar ik zal het nooit meer doen erewoord.quote:
'Ja, schat, ik moest overwerken'quote:Op woensdag 8 september 2010 16:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
om 4 uur is het zelfs beter te verbergen voor t thuisfront
ik zie trouwens geen pi'squote:Op woensdag 8 september 2010 16:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou liever niet maar ik zat die arme lieve Fles maar een beetje te pesten. Maar ik zal het nooit meer doen erewoord.
Die stond er dan ook nietquote:
nog niet eens, uurtje verlof en juh..quote:
Je moet bij die dingen gewoon zorgen dat je snel klaar bent. Als je om 6 uur klaar bent met werken en je neukt iemand tot half zeven, is je vrouw/man echt niet onder de indruk, een half uurtje langer blijven om iets af te maken, valt helemaal niet op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |