jij werkt toch helemaal nietquote:Op woensdag 8 september 2010 15:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
even eenen een peuk en dan weer verder hier met werken
OMG, hier hebben we weer zo'n koekenbakker die denkt dat dweilen hobby isquote:Op woensdag 8 september 2010 15:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jij werkt toch helemaal niet
jij hobbie'd alleen maar
Lolquote:Op woensdag 8 september 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG, hier hebben we weer zo'n koekenbakker die denkt dat dweilen hobby is
Ambtenaar zeker die werken meestal tot 16:00.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
operatie stofwolk ten uitvoer brengen
Nu je het zegt. Ik heb OA al in geen tijden meer zijn OAmbtenarenmelding zien doen hierquote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ambtenaar zeker die werken meestal tot 16:00.
Hey pandaquote:Op woensdag 8 september 2010 16:00 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ambtenaar zeker die werken meestal tot 16:00.
Misschien heeft hij nu een echte baanquote:Op woensdag 8 september 2010 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb OA al in geen tijden meer zijn OAmbtenarenmelding zien doen hier.
Goed en met jou?quote:
Nu pas? Was half 4 al klaarquote:Op woensdag 8 september 2010 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
operatie stofwolk ten uitvoer brengen
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:53 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
jij werkt toch helemaal niet
jij hobbie'd alleen maar
quote:Op woensdag 8 september 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
flesquote:Op woensdag 8 september 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
Voor t eerst twee dagen achter elkaar gewerkt. Best zwaar. Nu liggen, morgen vrij
Laat hem dan ook koeken bakkenquote:Op woensdag 8 september 2010 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
2 dagen non stop dus 48 uur of heeft u u hoofd nog op een kussen kunnen vleien?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
Voor t eerst twee dagen achter elkaar gewerkt. Best zwaar. Nu liggen, morgen vrij
Twee hele werkdagen?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Thuis![]()
nee 2 keer 5 uur. Normaal altijd ma - wo - vr steeds een paar uur. Nu dus 2 dagen achter elkaarquote:Op woensdag 8 september 2010 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Twee hele werkdagen?
En hoeveel werkte je hiervoor dan?
zo vroeg op de dag al drukte?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:34 schreef Ladylike het volgende:
zo, gf is al aan het werk. Ik vertrek over een half uur.
Hoop dat het stampedruk is als ik binnen kom
Aaahzoow. Kan me voorstellen dat het zonder rustdag ertussen pittig isquote:Op woensdag 8 september 2010 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee 2 keer 5 uur. Normaal altijd ma - wo - vr steeds een paar uur. Nu dus 2 dagen achter elkaar
Dat betekent dus wel vooruitgangquote:Op woensdag 8 september 2010 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee 2 keer 5 uur. Normaal altijd ma - wo - vr steeds een paar uur. Nu dus 2 dagen achter elkaar
Alsof je alleen 's avonds zou kunnen batsenquote:
oow nee dat kan altijd de hele dag door welquote:Op woensdag 8 september 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof je alleen 's avonds zou kunnen batsen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat betekent dus wel vooruitgang
we zijn op woe om 4 uur openquote:
aah okee chillquote:Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we zijn op woe om 4 uur open
en daar zijn een hoop mensen blij mee, die vroegen er zelfs om. Dus 2 uur eerder open v.a. Sept.
Alleen begin ik gewoon om 6 uur, anders maak ik te veel uren
om 4 uur is het zelfs beter te verbergen voor t thuisfrontquote:Op woensdag 8 september 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Alsof je alleen 's avonds zou kunnen batsen.
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
we zijn op woe om 4 uur open
en daar zijn een hoop mensen blij mee, die vroegen er zelfs om. Dus 2 uur eerder open v.a. Sept.
Alleen begin ik gewoon om 6 uur, anders maak ik te veel uren
mooiquote:Op woensdag 8 september 2010 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]het gaat ook nog steeds vooruit
Langzaam, maar op schema
hey mopquote:
2 keer 5 uur en dan moe zijnquote:Op woensdag 8 september 2010 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
breek jij je rug maar eens...quote:
Nou liever niet maar ik zat die arme lieve Fles maar een beetje te pesten. Maar ik zal het nooit meer doen erewoord.quote:
'Ja, schat, ik moest overwerken'quote:Op woensdag 8 september 2010 16:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
om 4 uur is het zelfs beter te verbergen voor t thuisfront
ik zie trouwens geen pi'squote:Op woensdag 8 september 2010 16:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou liever niet maar ik zat die arme lieve Fles maar een beetje te pesten. Maar ik zal het nooit meer doen erewoord.
Die stond er dan ook nietquote:
nog niet eens, uurtje verlof en juh..quote:
Je moet bij die dingen gewoon zorgen dat je snel klaar bent. Als je om 6 uur klaar bent met werken en je neukt iemand tot half zeven, is je vrouw/man echt niet onder de indruk, een half uurtje langer blijven om iets af te maken, valt helemaal niet op.quote:
kon zijn dat de post daardoor duidelijk een geinje wasquote:
Ah ik zie jou dus zo welquote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moet bij die dingen gewoon zorgen dat je snel klaar bent. Als je om 6 uur klaar bent met werken en je neukt iemand tot half zeven, is je vrouw/man echt niet onder de indruk, een half uurtje langer blijven om iets af te maken, valt helemaal niet op.
En om er zeker van te zijn dat het ook niet op gaat vallen, moet je daar al mee beginnen vóór je vreemdgaat
Een hardgekookt eiquote:Op woensdag 8 september 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga zo maar eens gehaktballen maken. Even bedenken wat ik erin ga gooien
Ik zal het er voortaan bijzetten okequote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kon zijn dat de post daardoor duidelijk een geinje was
Ja, ik snapte je wel, vandaar dat ik je ff te hulp schoot. Het lag niet aan jouquote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kon zijn dat de post daardoor duidelijk een geinje was
handigquote:Op woensdag 8 september 2010 16:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik zal het er voortaan bijzetten oke
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, ik snapte je wel, vandaar dat ik je ff te hulp schoot. Het lag niet aan jou
"overwerken"quote:
Never mindquote:
oosthamquote:Op woensdag 8 september 2010 16:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is goed
Waar moet ik zijn?
[..]
Denk rauw ei, koken duurt weer te lang
liefdequote:
Kaasquote:Op woensdag 8 september 2010 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga zo maar eens gehaktballen maken. Even bedenken wat ik erin ga gooien
zeker niet!quote:Op woensdag 8 september 2010 16:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overwerken komt ook gewoon vaak genoeg voor hoor en ik zou daardoor niet aan mn vriend gaan twijfelen
Ik dacht even dat je weer iets voorstelde voor in mn gehaktbalquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je weer iets voorstelde voor in mn gehaktbalHad er nog nooit van gehoord.
Ui sowiesoquote:
ervaring mee?quote:Op woensdag 8 september 2010 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je moet bij die dingen gewoon zorgen dat je snel klaar bent. Als je om 6 uur klaar bent met werken en je neukt iemand tot half zeven, is je vrouw/man echt niet onder de indruk, een half uurtje langer blijven om iets af te maken, valt helemaal niet op.
En om er zeker van te zijn dat het ook niet op gaat vallen, moet je daar al mee beginnen vóór je vreemdgaat
herkenbaarquote:Op woensdag 8 september 2010 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ui sowiesoAltijd.
Verder dus ei, zout, peper enzo, even bekijken. Als t gehakt wat minder koud is, want net uit de koelkast is vervelend aan je handen WAAA
mijn zusje kwam een keer mijn kamer binnenlopen toen ik bezig wasquote:Op woensdag 8 september 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
Een vriendin van mij heeft wel eens 2 collega's betrapt in het magazijn toen ze ehm druk bezig waren zeg maar.
Ja ze waren elkaar inderdaad aan het inventariserenquote:
hahahahahaquote:Op woensdag 8 september 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn zusje kwam een keer mijn kamer binnenlopen toen ik bezig was
zeg ze dood leuk ow je bent bezig ik kom straks wel terug
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
werk zequote:
Wat ga je halen?quote:
hoofdpijnquote:Op woensdag 8 september 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
Jeuj, de hoofdpijn is eindelijk wat minder![]()
Hoi allemaal
Mooiquote:Op woensdag 8 september 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi allemaal
Hmhm, komt door al het snotquote:Op woensdag 8 september 2010 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
hoofdpijn
Hallo taartje
En de rest ook hoi allemaal
Ja, ik heb net drie uur geslapenquote:Op woensdag 8 september 2010 17:17 schreef Panda72 het volgende:
Suikertaartje![]()
![]()
Fijn dat het weer beter gaat.
Gelukkig aan de betere hand, al hoest ik me nog behoorlijk de longen uit het lijf, heel fijn juist snachts en vanmorgen onder mijn rijlesquote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
Hmhm, komt door al het snot![]()
Hoe is het daar in de ziekenboeg?
Heerlijk tochquote:Ja, ik heb net drie uur geslapen![]()
Waar ga je heen???quote:Oeh oeh oeh!
En ik heb vanochtend nog wel de vakantie geboekt
patat oorlog en frikandel speciaalquote:
uhuh had dat al zo lang niet meer gehad vond het wel eens een keer weer tijd wordenquote:
jeeeeejquote:Op woensdag 8 september 2010 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi allemaal
waar ga je heen?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, komt door al het snot![]()
Hoe is het daar in de ziekenboeg?
[..]
Ja, ik heb net drie uur geslapen![]()
Oeh oeh oeh!
En ik heb vanochtend nog wel de vakantie geboekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |