Déja-vuquote:Op woensdag 8 september 2010 18:55 schreef Panda72 het volgende:
Weet iemand of je bij Bol.com een artikel kunt retouneren met handtekening retour? Ik heb al op de webiste van Bol gekeken maar kan er niks over vinden.
Ik had 1 artikel uit mijn bestelling geannuleerd. Van Bol heb ik het bericht gehad dat het is geannuleerd maar nu hebben ze dat artikel toch opgestuurd. Daarom wil ik mijn pakje aangetekend met handtekening retour verzenden zodat ik zeker weet dat het aankomt en dat Bol niet evt. kan zeggen dat zij mijn artikel nooit retour hebben gehad.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Déja-vu. Ik zag eerder deze week dezelfde vraag ook al ergens anders
. Maar wat marc zegt: je kunt het binnen 7 dagen na ontvangst retour sturen. Of annuleren op de site, als de bestelling nog niet verzonden is.
Ok, dus als ik het goed begrijp ga extra geld uitgeven voor iets dat je niet wilde hebben, en waarvan je zelfs de annuleringsbevestiging binnen hebt?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:04 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had 1 artikel uit mijn bestelling geannuleerd. Van Bol heb ik het bericht gehad dat het is geannuleerd maar nu hebben ze dat artikel toch opgestuurd. Daarom wil ik mijn pakje aangetekend met handtekening retour verzenden zodat ik zeker weet dat het aankomt en dat Bol niet evt. kan zeggen dat zij mijn artikel nooit retour hebben gehad.
Jij, ik, woensdagmiddag rond de klok van vier in GF zn toko, terwijl we 'over moeten werken'quote:Op woensdag 8 september 2010 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij eten eindelijk weer eens normaal groente aardappels en vlees, is er de laatste dagen ook bij ingeschoten
Subtiel vreemdgaan?Wie wat waar?
Seks in een Fiat Panda / VW Lupo / Ford Ka / etc.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
origami icm met vreemdgaan... deze moet je even uitleggen
Ouwe Ambtenaarquote:
Oehquote:Op woensdag 8 september 2010 19:07 schreef MPG het volgende:
Jij, ik, woensdagmiddag rond de klok van vier in GF zn toko, terwijl we 'over moeten werken'?
Seks in een Golf IIquote:Seks in een Fiat Panda / VW Lupo / Ford Ka / etc.![]()
....
Das voor mensen van mijn lengte best wel hogere origami...
Nee ik hoef geen extra geld uit te geven weet dat dat er extra kosten aan aangetekend verbonden zitten maar in dit geval niet. Ik wil gewoon weten of ik dit aangetekend met handtekening retour kan versturen meer niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ok, dus als ik het goed begrijp ga extra geld uitgeven voor iets dat je niet wilde hebben, en waarvan je zelfs de annuleringsbevestiging binnen hebt?
Als zij het dan toch versturen is dat huin fout, en hun risico lijkt me. Ik zou er niet zo moeilijk over doen.
volgens mij kan dat in alle gevallen wel hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 19:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen extra geld uit te geven weet dat dat er extra kosten aan aangetekend verbonden zitten maar in dit geval niet. Ik wil gewoon weten of ik dit aangetekend met handtekening retour kan versturen meer niet.
"1700, naar huis!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ouwe Ambtenaar.
Ik had het vanmiddag nog over jou en je traditionele OAmbtenarenpost.
Die jaquote:
Oostham, België. Heb je meteen een goede uitleg waarom de rijles zo lang duurdequote:Op woensdag 8 september 2010 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh
en waar is die toko dan?en uhm ik werk nooit op woensdag
Dat kon ook nog wel eens origami zijn jaquote:[..]
Seks in een Golf II
Zie mijn post van onlangs in 89 voor de verklaringquote:Op woensdag 8 september 2010 16:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik heb OA al in geen tijden meer zijn OAmbtenarenmelding zien doen hier.
Sjekquote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef OA het volgende:
[..]
Zie mijn post van onlangs in 89 voor de verklaring
Ja wel hoorquote:
nou sorry maar dat gaat me te verquote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef MPG het volgende:
Oostham, België. Heb je meteen een goede uitleg waarom de rijles zo lang duurde..
quote:Dat kon ook nog wel eens origami zijn ja.
quote:Op woensdag 8 september 2010 19:15 schreef OA het volgende:
[..]
Zie mijn post van onlangs in 89 voor de verklaring
Wat MPG zegtquote:
quote:
Lurkert.quote:
Ik sta er niet raar van te kijken dat je daar last van hadquote:Op woensdag 8 september 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel hoor![]()
gevalletje spierpijn de dag erna.. hophop voila origamispierpijn
Dat dacht ik ook maar ik wist het niet zekerquote:Op woensdag 8 september 2010 19:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgens mij kan dat in alle gevallen wel hoor
gewoon doenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef Panda72 het volgende:
Dat dacht ik ook maar ik wist het niet zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |