eigenlijk nietquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij weet wel wat ik bedoel
Niet weten wat je met iets aan moet of iets negeren is wel even wat anders ook...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hij is nogal manipulatief. Psychologen hebben verschillende keren gezegd dat ie psychopatische trekjes heeft![]()
En klopt, meestal gaat het ook wel goed hoor, ik heb gewoon mn week niet zeg maar.
En ik twijfel dus nog, wil binnenkort even gesprek voeren met kennis die agente is en vragen wat ze denkt dat ik voor kansen heb en wat voor effect het heeft.
Eigenlijk wil ik gewoon excuses, dat hij sorry zegt en het meent, dat hij laat merken dat hij weet dat hij fout zat. NA onze relatie dus. Ik heb een half jaar overspannen thuis gezeten door al die dingen die hij me heeft geflikt en dat lag echt niet aan mij. Nadat het over was, heb ik hem geen moment meer lastig gevallen of een reden gegeven om dat bij mij te doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet weten wat je met iets aan moet of iets negeren is wel even wat anders ook...
En het gaat er om dat jij er uiteindelijk zo mee om kunt gaan dat het je niet meer zo enorm raakt als nu.
Als dat is door aangifte te doen, dan is dat nu klote voor de kinderen misschien, maar uiteindelijk vast beter, omdat jij je dan ook weer wat beter gaat voelen als het goed is.
Ja, als hij niet vindt dat hij uberhaupt iets verkeerd heeft gedaan dan kan je ben ik bang lang wachten.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon excuses, dat hij sorry zegt en het meent, dat hij laat merken dat hij weet dat hij fout zat. NA onze relatie dus. Ik heb een half jaar overspannen thuis gezeten door al die dingen die hij me heeft geflikt en dat lag echt niet aan mij. Nadat het over was, heb ik hem geen moment meer lastig gevallen of een reden gegeven om dat bij mij te doen.
En ik zou zo graag willen dat hij dat wist en toe kon geven... Maar goed, das ijdele hoop.
tja, met wat ik hier lees is dat inderdaad ijdele hoop.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon excuses, dat hij sorry zegt en het meent, dat hij laat merken dat hij weet dat hij fout zat. NA onze relatie dus. Ik heb een half jaar overspannen thuis gezeten door al die dingen die hij me heeft geflikt en dat lag echt niet aan mij. Nadat het over was, heb ik hem geen moment meer lastig gevallen of een reden gegeven om dat bij mij te doen.
En ik zou zo graag willen dat hij dat wist en toe kon geven... Maar goed, das ijdele hoop.
Dat snap ik wel, die wens... En het is gewoon klote dat ie niet genoeg zelfkennis heeft om dit ook echt te zien en te onderkennen...quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik naar een 'doen' zou neigenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het dus ook allemaal niet zo goed...
Lieve schat, sorry van je ex kan je echt wel vergetenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
JEUJquote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn rechter neusgat ging net open, nu kan ik zomaar weer een beetje ademen![]()
![]()
* wel.o.k gooit vicks inhaler naar STquote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn rechter neusgat ging net open, nu kan ik zomaar weer een beetje ademen![]()
![]()
als ik de kans zou krijgen welquote:Op woensdag 8 september 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zei je in het vorige topic ook al
Kan je nog iets nuttigs bijbrengen?
zuurstofquote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k gooit vicks inhaler naar ST
hier, voor korte momentjes zuurstof
we zijn hier een en al oor hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ik de kans zou krijgen wel
Ruim 2,5 jaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve schat, sorry van je ex kan je echt wel vergeten
Been there, done that
Hoelang zijn jullie eigenlijk al uit elkaar?
wok! wat doe je!quote:
ik kom niet bijgelezenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we zijn hier een en al oor hoor
Ga jij nou maar de economie van een stervend land draaiend houden hequote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik de kans zou krijgen wel
* wel.o.k spring over tafel in zijn .....quote:Op woensdag 8 september 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wok! wat doe je!
nu meteen naar boven, pyama aan, tanden poetsen en dan heel gauw bij mij komen.
ik zoek het boekje wel vast uit![]()
* suikertaartje pakt 'zie je de dieren, Nijntje?'
ik woon niet meer in nederlandquote:Op woensdag 8 september 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar de economie van een stervend land draaiend houden he
ik ben nog bezig met het vorige topicquote:
Naakt is meteen weer zo confronterend hequote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k spring over tafel in zijn .....
ik heb geen pyama![]()
mag zonder ook?
Nederland blijft nog wel even bestaan hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon niet meer in nederland![]()
[..]
let niet op de vlekkenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Naakt is meteen weer zo confronterend he
Heb je geen oud T-shirt ofzo?
ja hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k spring over tafel in zijn .....
ik heb geen pyama![]()
mag zonder ook?
Ik lees ook al heel lang niet meer bijquote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik woon niet meer in nederland![]()
[..]
ik ben nog bezig met het vorige topic
onderbroek en een heerlijk lichaam mag toch wel?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Naakt is meteen weer zo confronterend he
Heb je geen oud T-shirt ofzo?
waarom wil je dat dan?quote:
Ik kan wel goedbedoelde adviezen gaan geven maar ieder doet een scheiding toch weer anders, niet elke ex is het zelfdequote:Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Klopt, ik weet ook wel dat dat niet gaat gebeuren.. Maar goed, een mens mag hopen he
[..]
Ruim 2,5 jaar.
Daarvoor ging het al niet goed, voor mn gevoel was t een halfjaar daarvoor al over zeg maar. Echt over, want het was nooit goed
waar was ik? oja.quote:
ik weet niet meer waar jullie het nou over hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom wil je dat dan?
laat het los en doe mee met waar we nu zijn
* suikertaartje slaat haar armen om wok heen, pakt het boekje erbij en zegt: kijk eens, wie zwemmen er achter het bootje?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:27 schreef wel.o.k het volgende:
waar was ik? oja.
* wel.o.k springt overtafel in zijn onderbroek en rent al tanden poetsend de trap op om met een nieuw persoonlijk record in bed tegen suikertaartje aan te kruipen met zijn hoofd tussen haar borsten
over exen, zuurstof en wok in zijn onderbroek.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik weet niet meer waar jullie het nou over hebben
* LovelyLady rent met het grote dikkie dik boek er achter aan om vervolgens haar hoofd aan de andere kant van Suikertaartje te kruipen en haar hoofd neer te proppen tussen wok en haar tieten borstenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar was ik? oja.
* wel.o.k springt overtafel in zijn onderbroek en rent al tanden poetsend de trap op om met een nieuw persoonlijk record in bed tegen suikertaartje aan te kruipen met zijn hoofd tussen haar borsten
* wel.o.k tilt zijn hoofd iets opquote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje slaat haar armen om wok heen, pakt het boekje erbij en zegt: kijk eens, wie zwemmen er achter het bootje?
mijn ex doet zuurstof halen in wok zijn onderbroekquote:Op woensdag 8 september 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
over exen, zuurstof en wok in zijn onderbroek.
OMG, dat is geen zuurstofslang! Volgens mij heeft je ex een bril nodigquote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn ex doet zuurstof halen in wok zijn onderbroek![]()
Plaats dat maar in nagt baggerquote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k geeft deur een zetje zodat die dicht valt
wat er nu gaat gebeuren hoeft niet in de KSC
quote:
O, laat maar, het onderwerp van je naaktheid vindt het geen probleemquote:
Bij mijn ouders ging het allemaal vrij gemakkelijk en rustig, had gehoopt dat dat bij ons ook zo kon, maar dat blijkt vrij lastig voor hemquote:Op woensdag 8 september 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan wel goedbedoelde adviezen gaan geven maar ieder doet een scheiding toch weer anders, niet elke ex is het zelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Belasting ontduiken in Belgie, MPG en ik gaan ooit bij hem wonen om dezelfde redenenquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
O, laat maar, het onderwerp van je naaktheid vindt het geen probleem
[..]
Bij mijn ouders ging het allemaal vrij gemakkelijk en rustig, had gehoopt dat dat bij ons ook zo kon, maar dat blijkt vrij lastig voor hem
En ik ga ook naar bed denk ik, maar dan mn eigen
Kan ik met mn eigen tieten spelen en hoef ik niet te delenTrusten meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
[..]
[..]
[..]
Bij mijn ouders ging het allemaal vrij gemakkelijk en rustig, had gehoopt dat dat bij ons ook zo kon, maar dat blijkt vrij lastig voor hem
Kan ik met mn eigen tieten spelen en hoef ik niet te delenTrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[..]
[..]
Kan ik met mn eigen tieten spelen en hoef ik niet te delenSlaap LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor mij is het maar klein half uurtje met de autoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Belasting ontduiken in Belgie, MPG en ik gaan ooit bij hem wonen om dezelfde redenen
Hoezo over 4 jaar pas?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:35 schreef Ferb het volgende:
[..]
Voor mij is het maar klein half uurtje met de auto![]()
Bel maar op over 4 jaar
Hey Trevquote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Net lekker gebowld en voor het eerst ook een avond gewonnen![]()
![]()
zeur eens niet zo, ga je huiswerk maken ofzoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:32 schreef Ferb het volgende:
Wok, LL en ST. Wel een beetje stil zijn he.
Anders kan ik niet slapen
bij mijn ouders ook maarja toen was ik 21quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Soms moet dat kunnenquote:[spoiler]en dank voor het luisteren naar mn gezeur[/spoiler]
Trustenquote:
watwatquote:Op woensdag 8 september 2010 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeur eens niet zo, ga je huiswerk maken ofzo
[..]
bij mijn ouders ook maarja toen was ik 21
1 ding: zorg dat je gelukkig bent, dat je kids happy zijn, dat ze blij naar hun vader gaan en blij terug komen
prioriteiten stellen, en verder gewoon een dikke knuf van mij
Slaap lekker
[..]
Soms moet dat kunnen
quote:
Hij is 14quote:
Trustenquote:
quote:
Slaap Lekker Marijkequote:Op woensdag 8 september 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten
[..]![]()
En ik ga ook slapen, welterusten lieve mensen
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten
[..]![]()
En ik ga ook slapen, welterusten lieve mensen
Hey LLquote:Op woensdag 8 september 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Loop niet zo te watwatte, anders kan je een stomp op je neus krijgen ja
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:33 schreef Trevland het volgende:
Avond Lui![]()
![]()
Net lekker gebowld en voor het eerst ook een avond gewonnen![]()
![]()
Slaap lekker zo dan! En sterkte met de hoestbuien en de rest van de ziek enzoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik uit gehoest bent
ga ik ook slapen
Slaap Lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik uit gehoest bent
ga ik ook slapen
Het valt mee hoor ik ben natuurlijk het zieligst geweestquote:Op woensdag 8 september 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekker zo dan! En sterkte met de hoestbuien en de rest van de ziek enzo![]()
Slaap lekker en beterschap enzoquote:Op woensdag 8 september 2010 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik uit gehoest bent
ga ik ook slapen
Stoombad-douche zequote:Op woensdag 8 september 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eucalyptus-stoombad-douchen![]()
![]()
Slaap lekker allemaal (dat ga ik na het douchen namelijk ook doen)
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Loop niet zo te watwatte, anders kan je een stomp op je neus krijgen ja
Geniet er van en slaap lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga eucalyptus-stoombad-douchen![]()
![]()
Slaap lekker allemaal (dat ga ik na het douchen namelijk ook doen)
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-09-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 089 MPG
02. 064 suikertaartje
03. 047 OA
04. 046 Marijkezwolle
05. 046 Ferb
06. 046 Panda72
07. 045 LovelyLady
08. 042 wel.o.k
09. 037 JaniesBrownie
10. 027 goldfinger1963
11. 025 _F.U.B.A.R_
12. 024 DaMart
13. 022 Dr_Flash
14. 021 marcb1974
15. 021 Ladylike
16. 019 Trevland
17. 018 Giertje
18. 015 Enfermera
19. 008 DR34M3R
20. 008 TJDoornbos
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van woensdag 8 september 2010
14. 148 Symphonic
27. 104 MPG
33. 096 BrandX
43. 086 Dr_Flash
95. 059 JaniesBrownie
ik denk het wel, wij hebben genoeg water die kant op gestuurdquote:Op donderdag 9 september 2010 08:29 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ga maar eens kijken of de maas nog door de stad stroomt
Mooi! Zonder Maas is Rotterdam een stuk minder mooi!quote:Op donderdag 9 september 2010 08:55 schreef MPG het volgende:
[..]
ik denk het wel, wij hebben genoeg water die kant op gestuurd...
de maas kan niet groot genoeg zijn op dat puntquote:Op donderdag 9 september 2010 09:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mooi! Zonder Maas is Rotterdam een stuk minder mooi!
Don't mess with the ladyquote:
Je bent mij vergetenquote:Op donderdag 9 september 2010 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:
i Top 100 van woensdag 8 september 2010
14. 148 Symphonic
27. 104 MPG
33. 096 BrandX
43. 086 Dr_Flash
95. 059 JaniesBrownie
wat was jouw boek dik he?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Don't mess with the lady![]()
[..]
Je bent mij vergeten53. 076 LovelyLady
Goedemorgen!Met koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |