eigenlijk nietquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij weet wel wat ik bedoel
Niet weten wat je met iets aan moet of iets negeren is wel even wat anders ook...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hij is nogal manipulatief. Psychologen hebben verschillende keren gezegd dat ie psychopatische trekjes heeft![]()
En klopt, meestal gaat het ook wel goed hoor, ik heb gewoon mn week niet zeg maar.
En ik twijfel dus nog, wil binnenkort even gesprek voeren met kennis die agente is en vragen wat ze denkt dat ik voor kansen heb en wat voor effect het heeft.
Eigenlijk wil ik gewoon excuses, dat hij sorry zegt en het meent, dat hij laat merken dat hij weet dat hij fout zat. NA onze relatie dus. Ik heb een half jaar overspannen thuis gezeten door al die dingen die hij me heeft geflikt en dat lag echt niet aan mij. Nadat het over was, heb ik hem geen moment meer lastig gevallen of een reden gegeven om dat bij mij te doen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet weten wat je met iets aan moet of iets negeren is wel even wat anders ook...
En het gaat er om dat jij er uiteindelijk zo mee om kunt gaan dat het je niet meer zo enorm raakt als nu.
Als dat is door aangifte te doen, dan is dat nu klote voor de kinderen misschien, maar uiteindelijk vast beter, omdat jij je dan ook weer wat beter gaat voelen als het goed is.
Ja, als hij niet vindt dat hij uberhaupt iets verkeerd heeft gedaan dan kan je ben ik bang lang wachten.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon excuses, dat hij sorry zegt en het meent, dat hij laat merken dat hij weet dat hij fout zat. NA onze relatie dus. Ik heb een half jaar overspannen thuis gezeten door al die dingen die hij me heeft geflikt en dat lag echt niet aan mij. Nadat het over was, heb ik hem geen moment meer lastig gevallen of een reden gegeven om dat bij mij te doen.
En ik zou zo graag willen dat hij dat wist en toe kon geven... Maar goed, das ijdele hoop.
tja, met wat ik hier lees is dat inderdaad ijdele hoop.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon excuses, dat hij sorry zegt en het meent, dat hij laat merken dat hij weet dat hij fout zat. NA onze relatie dus. Ik heb een half jaar overspannen thuis gezeten door al die dingen die hij me heeft geflikt en dat lag echt niet aan mij. Nadat het over was, heb ik hem geen moment meer lastig gevallen of een reden gegeven om dat bij mij te doen.
En ik zou zo graag willen dat hij dat wist en toe kon geven... Maar goed, das ijdele hoop.
Dat snap ik wel, die wens... En het is gewoon klote dat ie niet genoeg zelfkennis heeft om dit ook echt te zien en te onderkennen...quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik naar een 'doen' zou neigenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het dus ook allemaal niet zo goed...
Lieve schat, sorry van je ex kan je echt wel vergetenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
JEUJquote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn rechter neusgat ging net open, nu kan ik zomaar weer een beetje ademen![]()
![]()
* wel.o.k gooit vicks inhaler naar STquote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn rechter neusgat ging net open, nu kan ik zomaar weer een beetje ademen![]()
![]()
als ik de kans zou krijgen welquote:Op woensdag 8 september 2010 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zei je in het vorige topic ook al
Kan je nog iets nuttigs bijbrengen?
zuurstofquote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k gooit vicks inhaler naar ST
hier, voor korte momentjes zuurstof
we zijn hier een en al oor hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ik de kans zou krijgen wel
Ruim 2,5 jaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lieve schat, sorry van je ex kan je echt wel vergeten
Been there, done that
Hoelang zijn jullie eigenlijk al uit elkaar?
wok! wat doe je!quote:
ik kom niet bijgelezenquote:Op woensdag 8 september 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we zijn hier een en al oor hoor
Ga jij nou maar de economie van een stervend land draaiend houden hequote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ik de kans zou krijgen wel
* wel.o.k spring over tafel in zijn .....quote:Op woensdag 8 september 2010 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wok! wat doe je!
nu meteen naar boven, pyama aan, tanden poetsen en dan heel gauw bij mij komen.
ik zoek het boekje wel vast uit![]()
* suikertaartje pakt 'zie je de dieren, Nijntje?'
ik woon niet meer in nederlandquote:Op woensdag 8 september 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar de economie van een stervend land draaiend houden he
ik ben nog bezig met het vorige topicquote:
Naakt is meteen weer zo confronterend hequote:Op woensdag 8 september 2010 22:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k spring over tafel in zijn .....
ik heb geen pyama![]()
mag zonder ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |