Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voel je je nu alweer wat beter over jezelf dan snoet?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo vaak heb ik dat dus niet. Tis echt alleen als ik iemand iets te vertellen heb over diepe gevoelens zeg maar, anders verstuur ik alles gewoon
44 ben jij wel eens geweest anders.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar mogen wij toch niet komen
Neequote:Op woensdag 8 september 2010 21:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was jij dat nou, die gisteren zijn boodschappenlijst per ongeluk in een nieuwsbericht op de FP zette?
Sushiquote:Op woensdag 8 september 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bonsai boompjesJapanse thee
Japan
Sushi
Om jou de kans te geven deze post te plaatsenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:18 schreef DaMart het volgende:
Panda, MPG en Giertje... waarom hebben jullie de wiki niet bijgewerkt?.
Toevallig jaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat blijft terugkomen, vind dat wel heel herkenbaar ook... ik heb ook zo'n ex... Maar belt ie je op om verwijten te uiten?Of kwam het daar "toevallig" op tijdens het gesprek?
Nee dusquote:Op woensdag 8 september 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Voel je je nu alweer wat beter over jezelf dan snoet?
Ben je hem nou gaan geloven dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toevallig ja
En het zou me niet zoveel moeten doen eigenlijk, zou me er gemakkelijk vanaf moeten kunnen zetten, maar dat lukt me niet om de een of andere reden. En das kut.
Nee dus
Ben jij klaar met stofzuigen?quote:
Ja! Sushi!quote:
Ziet er tof uit...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Sushi!Deze heb ik gemaakt met Bianca
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het achterstallig onderhoud maar verricht... stelletje verzakersquote:Op woensdag 8 september 2010 21:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Om jou de kans te geven deze post te plaatsen.
Goed bezig, wiki-editor.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het achterstallig onderhoud maar verricht... stelletje verzakers.
En dat noemt zich wikimaster![]()
.
Mwa, en beetje, omdat hij begon over iets waar ik zelf ook veel over nadenk.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben je hem nou gaan geloven dan?
Nee toch?
Zeker. Ik heb alleen de benedenverdieping gedaan!quote:
Mooi, dan kun je naar 89 kijken. Dat zou je na het stofzuigen nog ff doenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb alleen de benedenverdieping gedaan!
Nee. Vis op deze manier is niet lekker.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ziet er tof uit...
Maar is dat lekker?
Das waarquote:Op woensdag 8 september 2010 21:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je naar 89 kijken. Dat zou je na het stofzuigen nog ff doen.
Ik snap dat wel... En ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd of gezegd is, maar bedenk je dat het waarschijnlijk een samenspel is geweest, niet alles KAN jouw schuld zijn... Daarnaast zijn er mensen die gewoon te koppig zijn of het gewoon echt niet kunnen, zien wat hun aandeel is in bepaalde problemen... Zegt niets over jou dusquote:Op woensdag 8 september 2010 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toevallig ja
En het zou me niet zoveel moeten doen eigenlijk, zou me er gemakkelijk vanaf moeten kunnen zetten, maar dat lukt me niet om de een of andere reden. En das kut.
[..]
Nee dus
Pff. Klote is dat, zeker als je net zelf ook over iets bepaalds nadenkt ja.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mwa, en beetje, omdat hij begon over iets waar ik zelf ook veel over nadenk.
En verder niet zozeer over mezelf, maar meer over het feit dat hij doet alsof hij nooit een zak om me gegeven heeft en alsof de hele wereld achter hem staat (ook mijn familie)
Ik vind van welquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ziet er tof uit...
Maar is dat lekker?
het is niet altijd alleen maar visquote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Vis op deze manier is niet lekker.
Ik eet vrijwel nooit vis, dus ik weet het niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef OA het volgende:
[..]
Vind jij, vind ik nietquote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef OA het volgende:
[..]
Een dag klieren in de keuken, met een kwartier is het op en je hebt nog steeds hongerquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Sushi!Deze heb ik gemaakt met Bianca
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet dat niet alles mijn schuld was en ook dat hij dingen zo verdraait dat hij alles wel op mij af kan schuiven, maar toch.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat wel... En ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd of gezegd is, maar bedenk je dat het waarschijnlijk een samenspel is geweest, niet alles KAN jouw schuld zijn... Daarnaast zijn er mensen die gewoon te koppig zijn of het gewoon echt niet kunnen, zien wat hun aandeel is in bepaalde problemen... Zegt niets over jou dus
Maar misschien sla ik de plank helemaal mis
maar maar maar dan kan ik niet slapenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijne vakantie![]()
![]()
En dan tot over nog iets langer, want ik ga ook op vakantie
Je bedoelt een uurtje in de keuken, een half uur gezellig eten en dan prop vol zitten want rijst zet vanzelf uitquote:Op woensdag 8 september 2010 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een dag klieren in de keuken, met een kwartier is het op en je hebt nog steeds honger
Moet ik mijn voorleespapa-skills i n gaan zetten danquote:Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar maar maar dan kan ik niet slapen
jij krijgt gewoon mijn telefoonnummer en dan smsen we welquote:Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef wel.o.k het volgende:
maar maar maar dan kan ik niet slapen
ik heb het niet helemaal gevolgdquote:Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat niet alles mijn schuld was en ook dat hij dingen zo verdraait dat hij alles wel op mij af kan schuiven, maar toch.
Waar dit over ging was dominantie.
Ik heb op mn 17e/18e een vriendje gehad dat ik totaal ondersneeuwde en dat wilde ik echt nooit meer, dus dat is voor mij wel een heel belangrijk punt, ik had toen een hekel aan hoe ik was en me gedroeg naar hem toe. Ik ben nooit een onderdanig typje geworden en dat zal ook nooit gebeuren, maar ik ben ook bij geen enkel vriendje daarna zo dominant meer geweest.
En bij de betreffende ex al helemaal niet, hell, ik durfde toen het uit was niet eens een ei te bakken voor iemand omdat ik bang was dat ik het fout zou doen
Niet zozeer echt achter hem staan, maar mn moeder bv kiest gewoon geen kant. Hij komt daar nog vrolijk op bezoek met zn nieuwe vriendin die alleen maar negatief gezeik over mij hoort en ze heeft t er verder niet over. Dat doet best weleens pijn. Omdat ze weet wat voor rare dingen hij heeft gedaan.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pff. Klote is dat, zeker als je net zelf ook over iets bepaalds nadenkt ja.
Weet jij dat het anders zit, met je familie, of voelt het ook zo dat ze achter hem staan?
Weet je, dominantie is niet erg, alleen moet je dan geen ja knikker als vriendje hebbenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat niet alles mijn schuld was en ook dat hij dingen zo verdraait dat hij alles wel op mij af kan schuiven, maar toch.
Waar dit over ging was dominantie.
Ik heb op mn 17e/18e een vriendje gehad dat ik totaal ondersneeuwde en dat wilde ik echt nooit meer, dus dat is voor mij wel een heel belangrijk punt, ik had toen een hekel aan hoe ik was en me gedroeg naar hem toe. Ik ben nooit een onderdanig typje geworden en dat zal ook nooit gebeuren, maar ik ben ook bij geen enkel vriendje daarna zo dominant meer geweest.
En bij de betreffende ex al helemaal niet, hell, ik durfde toen het uit was niet eens een ei te bakken voor iemand omdat ik bang was dat ik het fout zou doen
Ja, dus ik kom er niet onderuitquote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb het niet helemaal gevolgd![]()
maar wat is er nog met die ex? kinderen?
Dat is niet leuk nee,.. Ik kan me voorstellen dat dat toch wel steekt...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet zozeer echt achter hem staan, maar mn moeder bv kiest gewoon geen kant. Hij komt daar nog vrolijk op bezoek met zn nieuwe vriendin die alleen maar negatief gezeik over mij hoort en ze heeft t er verder niet over. Dat doet best weleens pijn. Omdat ze weet wat voor rare dingen hij heeft gedaan.
Ze wilde ook op een gegeven moment mijn kant van een bepaald verhaal dat hij de wereld in had gebracht niet horen enzo, dat kwetste me.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet ik mijn voorleespapa-skills i n gaan zetten dan?
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij krijgt gewoon mijn telefoonnummer en dan smsen we wel
Ik vind het ook niet erg dat ik zo ben, ik wil alleen nooit meer zo misbruik van iemand maken.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet je, dominantie is niet erg, alleen moet je dan geen ja knikker als vriendje hebbenDie sneeuw je inderdaad onder, dat heb ik ook
Ik heb tegengas nodig, ik vermoed jij ook. En misschien ervaar je het als iets negatiefs, maar iedereen heeft wel iets wat minder leuk is aan zijn/haar persoonlijkheid en daar moet je partner mee om kunnen gaan
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat alles kan of mag, of dat je je daarachter mag verschuilen, maar als zoiets bij je hoort dan hoort dat bij het pakketje wat je aanbiedt
Nee! Maar ik kan wel een verhaaltje voorlezenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan toch niet kroelen en knuffelen en zoenen met jou
quote:[..]
dat is al beter
Maar ook dat "misbruik maken van" is een samenspel. Zolang iemand geen grenzen aangeeft kun je daar overheen blijven gaan... Soms niet eens bewust...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg dat ik zo ben, ik wil alleen nooit meer zo misbruik van iemand maken.
Mn ex is heel erg dominant, alleen ontkent ie dat glashard tegenover anderen, maar ook tegenover zichzelf. Hij heeft dus altijd gelijk, alles wat ie zegt, gelooft hij en dat maakt dingen moeilijk.
Ja, dat snap ik, en ik begrijp ook niet helemaal dat hij daar dan nog over de vloer komt eigenlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niet zozeer echt achter hem staan, maar mn moeder bv kiest gewoon geen kant. Hij komt daar nog vrolijk op bezoek met zn nieuwe vriendin die alleen maar negatief gezeik over mij hoort en ze heeft t er verder niet over. Dat doet best weleens pijn. Omdat ze weet wat voor rare dingen hij heeft gedaan.
Ze wilde ook op een gegeven moment mijn kant van een bepaald verhaal dat hij de wereld in had gebracht niet horen enzo, dat kwetste me.
Nee klopt, maar ik hou niet van sushi.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is niet altijd alleen maar vis
quote:
klinkt als een moeilijk persoon ...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg dat ik zo ben, ik wil alleen nooit meer zo misbruik van iemand maken.
Mn ex is heel erg dominant, alleen ontkent ie dat glashard tegenover anderen, maar ook tegenover zichzelf. Hij heeft dus altijd gelijk, alles wat ie zegt, gelooft hij en dat maakt dingen moeilijk.
Je hebt PMquote:Op woensdag 8 september 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan toch niet kroelen en knuffelen en zoenen met jou
[..]
dat is al beter
en ditquote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maakt het wel lastig inderdaad.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dus ik kom er niet onderuit
Als ik geen relatie met mijn ex had gehad, ging ik nu vast ook nog een stuk normaler met haar omquote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat een kut exen hebben jullie allemaal. Ik ken massa's mensen waar ik nooit een relatie mee gehad heb, en waar ik normaler mee om ga
Ehm een vriendschap is echt heel anders dan een relatie hoorquote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
tering wat een kut exen hebben jullie allemaal. Ik ken massa's mensen waar ik nooit een relatie mee gehad heb, en waar ik normaler mee om ga
Voorlezenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wilt best de taak als voorleesmama overnemen als Suikertaartje afwezig is
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ook dat "misbruik maken van" is een samenspel. Zolang iemand geen grenzen aangeeft kun je daar overheen blijven gaan... Soms niet eens bewust...
Dat is echt irritant... Zo'n ex heb ik ook... die zag alleen mijn minpunten, maar wat hij had of deed daar hoorde je em nooit over... zo frustrerend..
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, en ik begrijp ook niet helemaal dat hij daar dan nog over de vloer komt eigenlijk![]()
En dat ze jouw kant niet wil horen is wel heel vervelend ja, begrijpelijk dat dat je kwetst!
Ja, haha, dat dusquote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik geen relatie met mijn ex had gehad, ging ik nu vast ook nog een stuk normaler met haar om.
quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady wilt best de taak als voorleesmama overnemen als Suikertaartje afwezig is
Van dat soort exen heb ik gelukkig geen last.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is niet dominant maar gewoon praktisch en eerlijk...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat is ook waarom ik hem dingen die tijdens onze relatie gebeurd zijn niet kwalijk neem, daar was ik zelf bij en had ik zelf invloed op. Alleen ziet hij dat niet zo.
Hij zei aan de foon dat ie ons (mij en de kindjes) nooit bij hem had moeten laten komen wonen. Zo'n gelul is dat... (Ik zette hem voor het blok, òf we komen bij je wonen, òf het is over, ik kon er niet meer tegen, dat heen en weer gesjouw met de kinderen en het leven tussen twee huizen, dat valt bij hem onder dominant)
En ja, dat dus, alleen maar wat ik fout deed en niet wat hij fout deed.
Maar mij gaat het dus om dingen die NA onze relatie zijn gebeurd, daar heb ik geen hand in gehad en NOG weet hij het zo te draaien dat het aan mij ligt. Dat vind ik heel erg scheef en kwetst me, ik zou best excuses willen
[..]
Als we normaal uit elkaar waren gegaan, had ik t niet zo'n probleem gevonden, maar op deze manier...
Ik weet niet, ik zou zo graag willen dat ze hem zei hoe zij het ziet, maar ze steekt liever dr kop in het zand en doet net of er niets is.
Mijn voorleespapa-skills zijn dus definitief niet meer gewenstquote:
Oh. Dus ik ben zo makkelijk vervangbaar?quote:
Je mag mij dan wel voorlezenquote:Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn voorleespapa-skills zijn dus definitief niet meer gewenst.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn voorleespapa-skills zijn dus definitief niet meer gewenst.
Waar zit hier het dominante inquote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, en dat is ook waarom ik hem dingen die tijdens onze relatie gebeurd zijn niet kwalijk neem, daar was ik zelf bij en had ik zelf invloed op. Alleen ziet hij dat niet zo.
Hij zei aan de foon dat ie ons (mij en de kindjes) nooit bij hem had moeten laten komen wonen. Zo'n gelul is dat... (Ik zette hem voor het blok, òf we komen bij je wonen, òf het is over, ik kon er niet meer tegen, dat heen en weer gesjouw met de kinderen en het leven tussen twee huizen, dat valt bij hem onder dominant)
En ja, dat dus, alleen maar wat ik fout deed en niet wat hij fout deed.
Maar mij gaat het dus om dingen die NA onze relatie zijn gebeurd, daar heb ik geen hand in gehad en NOG weet hij het zo te draaien dat het aan mij ligt. Dat vind ik heel erg scheef en kwetst me, ik zou best excuses willen
[..]
Als we normaal uit elkaar waren gegaan, had ik t niet zo'n probleem gevonden, maar op deze manier...
Ik weet niet, ik zou zo graag willen dat ze hem zei hoe zij het ziet, maar ze steekt liever dr kop in het zand en doet net of er niets is.
En dat zit er dus niet in...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is niet dominant maar gewoon praktisch en eerlijk...
Bah, wat een gedoe zeg... Ik snap dat je dan wel excuses zou willen ja
Het dikke verjaardagsboek van Dikkie Dikquote:Op woensdag 8 september 2010 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
VoorlezenWelke boekjes heb je?
![]()
Opgelostquote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag mij dan wel voorlezen![]()
Ik ben dol op voorgelezen worden
Truequote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij hebt geen borsten waar ik mijn hoofd tussen kan leggen
dat zei je in het vorige topic ook alquote:Op woensdag 8 september 2010 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
fuck het gaat wel erg snel hier
Nee jij bent onvervangbaarquote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh. Dus ik ben zo makkelijk vervangbaar?
Jij mag mij altijd voorlezen, dat weet je! En ik lees jou ook graag voorquote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is het zo erg geweest?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat zit er dus niet in...
Zit soms nog steeds te denken over aangifte doenMaar dat maakt dingen ws weer moeilijk. En bovendien weet ik niet of ik nu nog een zaak zou hebben.
heul niet, wat wij hebben is juist de oorzaak van mijn wakker liggen als je er niet bent. dan mis ik je.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zie ik dus ook niet, het was van mij frustratie...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar zit hier het dominante in? Ik vind hem eerder vreemd
![]()
En logisch dat je escuses wil.
Jip en Jannekequote:Op woensdag 8 september 2010 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het dikke verjaardagsboek van Dikkie Dik
En jip en janneke
En voor de schoolgaande kindjes ook Borre
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Opgelost.
Ik ga Marijke voorlezen en instoppen en kriebelen en nachtzoentjes geven.
[..]
True.
En ik zit natuurlijk met de kindjesquote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het zo erg geweest?Ik denk dat je voor jezelf moet gaan bedenken hoe je hier het beste mee om kan gaan... En als dat betekent dat je aangifte wilt doen, dan zou ik dat gewoon doen...
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zie ik dus ook niet, het was van mij frustratie...
Maar hij legt alles in zijn voordeel uit.
Kan jij niet hetzelfde doen als hij?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zie ik dus ook niet, het was van mij frustratie...
Maar hij legt alles in zijn voordeel uit.
Kan ie zo goed manipuleren dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat het voor iedereen zo lang geleden is (mensen die er vanaf weten) en dat ze vaak zoiets hebben van: Laat het achter je. Zeker mn moeder. En ik heb dan toch getuigen nodig en zou niet weten wie ik zou kunnen vragen zonder gezeik te krijgen (met dus bv mn moeder)
En ik zit natuurlijk met de kindjes, ik ga dan wel aangifte doen tegen hun vader...
Wat bereik ik daarmee?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Kan jij niet hetzelfde doen als hij?
alles in jouw voordeel uitleggen en en hem zwart maken
jij hebt geoefend he?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heul niet, wat wij hebben is juist de oorzaak van mijn wakker liggen als je er niet bent. dan mis ik je.
En dan?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Kan jij niet hetzelfde doen als hij?
alles in jouw voordeel uitleggen en en hem zwart maken
Maar voor jou speelt het nog steeds, dus is het niet lang geleden en kan je het ook niet achter je laten...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat het voor iedereen zo lang geleden is (mensen die er vanaf weten) en dat ze vaak zoiets hebben van: Laat het achter je. Zeker mn moeder. En ik heb dan toch getuigen nodig en zou niet weten wie ik zou kunnen vragen zonder gezeik te krijgen (met dus bv mn moeder)
En ik zit natuurlijk met de kindjes, ik ga dan wel aangifte doen tegen hun vader...
ik zit nu te studeren maar dat bedoel je vast niet.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij hebt geoefend he?
lang.
heel lang.
jij weet wel wat ik bedoelquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zit nu te studeren maar dat bedoel je vast niet.
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat bereik ik daarmee?
Ik wil zo ook helemaal niet zijn btw
En naar de kindjes toe al helemaal niet.
ehm, inderdaad. slecht plan.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan?
Lijkt me geen goed plan voor de kinders. Ouders die elkaar zwart maken.
Ja, hij is nogal manipulatief. Psychologen hebben verschillende keren gezegd dat ie psychopatische trekjes heeftquote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ie zo goed manipuleren dan?Wat vreselijk... Dit lijkt me echt zo'n kut situatie... Maar denk aan jezelf, dat is denk het enige wat uiteindelijk telt
Want als het met jou goed gaat, dan kunnen je kindjes daar ook van genieten.
ex werkgevers misschien?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
oh, ik was ff wat googlen. Geen exen dus
quote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ehm, inderdaad. slecht plan.
Jezus... Wat vreselijk...quote:Op woensdag 8 september 2010 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hij is nogal manipulatief. Psychologen hebben verschillende keren gezegd dat ie psychopatische trekjes heeft![]()
En klopt, meestal gaat het ook wel goed hoor, ik heb gewoon mn week niet zeg maar.
En ik twijfel dus nog, wil binnenkort even gesprek voeren met kennis die agente is en vragen wat ze denkt dat ik voor kansen heb en wat voor effect het heeft.
Zeker niet leuk voor de kinderen. Maar als hun moeder het verleden niet af kan sluiten, is dat op den duur misschien nog wel ergerquote:Op woensdag 8 september 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen zit ik dus wel over aangifte te denken, lijkt me ook niet zo leuk voor hen
Maar het is wel jouw recht... En ik denk dat als je kinderen volwassen zijn ze het mogelijk wel snappen... Al blijft het gewoon lastig... Ik wens je hoe dan ook heel veel sterktequote:Op woensdag 8 september 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alleen zit ik dus wel over aangifte te denken, lijkt me ook niet zo leuk voor hen
ik las je spoiler, praat met die kennis en win advies in.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik weet het dus ook allemaal niet zo goed...quote:Op woensdag 8 september 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker niet leuk voor de kinderen. Maar als hun moeder het verleden niet af kan sluiten, is dat op den duur misschien nog wel erger...
eigenlijk nietquote:Op woensdag 8 september 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij weet wel wat ik bedoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |