abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86298591
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Sholazar is echt geweldig ^O^
En een goede fund raisor als skinner/miner, standaard profs op een nieuwe server skinning en mining of skinning en herbing. Maar aangezien ik mn pala als MS tank wil geven moet mining echt 450 worden en dan twijfel ik nog tussen engi en JC. En sap kan evt. JC zooi doen dus ik nijg naar engi (ipv skinning @80 zodra ik gold heb :P).

Zit nu rond de 1k gold, maar dat pas 73 dus skillups kosten nog veel, cold weather ook en epic vliegen nog meer. Heb geloof ik nog wel een paar van die artic furs, maar die spaar ik nog ff op. Als ik ze niet nodig heb altijd leuk voor een guildie.

Op mn hunter had ik er toen ik 80 werd een stuk of 20 en op die char zat ik niet in een guild, dat was *katsjing!*

Sneller een epic mount verdienen is lastig :P

Handel in pets werkt (10-15g margin op elke pet), maar dat duurt zo lang :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_86302838
srubs op fok
  Redactie Frontpage zaterdag 11 september 2010 @ 01:28:51 #159
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86303692
Voor de eerste keer Wintergrasp gedaan (belanndde in de zone en het begon over 8 minuten, dus maar gequeued). Erg vermakelijk, snapte er geen kut van, paar keer keihard doodgegaan en ik ga het vaker doen :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_86306759
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef Etcetera het volgende:
Voor de eerste keer Wintergrasp gedaan (belanndde in de zone en het begon over 8 minuten, dus maar gequeued). Erg vermakelijk, snapte er geen kut van, paar keer keihard doodgegaan en ik ga het vaker doen :P
Dat keihard doodgaan komt door tenacity, een Wintergrasp-buff die damage maar ook hp increased.
Ik heb op mijn holy pala (zonder pvp gear) wel eens crits van 26k gekregen daardoor :')
pi_86308516
De partij die in de minderheid is krijgt toch tenacity? Zodat het weer een beetje gelijk loopt.

Het doel van WG is trouwens om de fortress te verdedigen of te veroveren. Je hebt vier workshops die je moet capturen, per workshop die je hebt gaat het aantal vehicles die je team kan hebben omhoog. Als je er meer hebt, kan je meer siege bouwen dus.

Verder heeft de aanvallende partij nog de drie zuidelijke torens. Als de verdediger die kapot maakt, gaat er een flink stuk van de beschikbare tijd af.

Als verdediger dus gewoon zo snel mogelijk de zuidelijke workshops veroveren, een siege krijgen en de towers kapot maken. Daarna terug naar de fortress om er te verdedigen.

De aanvaller moet zijn torens juist verdedigen en de noordelijke workshops veroveren, zodat ze vanaf daar met siege naar de fortress kunnen rijden. Dan de muren inbeuken, de deur van de fortres kapot maken en erin lopen.
pi_86308701
TVP xD
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  Redactie Frontpage zaterdag 11 september 2010 @ 12:00:07 #163
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86308831
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
De partij die in de minderheid is krijgt toch tenacity? Zodat het weer een beetje gelijk loopt.

Het doel van WG is trouwens om de fortress te verdedigen of te veroveren. Je hebt vier workshops die je moet capturen, per workshop die je hebt gaat het aantal vehicles die je team kan hebben omhoog. Als je er meer hebt, kan je meer siege bouwen dus.

Verder heeft de aanvallende partij nog de drie zuidelijke torens. Als de verdediger die kapot maakt, gaat er een flink stuk van de beschikbare tijd af.

Als verdediger dus gewoon zo snel mogelijk de zuidelijke workshops veroveren, een siege krijgen en de towers kapot maken. Daarna terug naar de fortress om er te verdedigen.

De aanvaller moet zijn torens juist verdedigen en de noordelijke workshops veroveren, zodat ze vanaf daar met siege naar de fortress kunnen rijden. Dan de muren inbeuken, de deur van de fortres kapot maken en erin lopen.
Euh... okay :P

We hebben gewonnen ^O^ En ik heb nog met kanonnen geschoten :P En ik rende maar gewoon achter iedereen aan :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_86317278
Jeee, swift horde wolf gewonnen (nou ja, ik heb altijd pech en had hem dus niet gewonnen, maar iemand in de groep had hem al en won hem en heeft de mount aan mij gegeven )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86322653
Zo, level 80 numero 7. Mage dus ook klaar voor Cata nu! Ga 'm nu niet gearen, ben 80 gedinged en weer uitgelogd. Verder beleef ik toch geen plezier aan WoW op het moment, maar dit wou ik ff gedaan hebben :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86323093
Een 4700 gearscore rogue zit mij, met m'n full ICC25 gear uit te leggen hoe ik moet dpsen.
Wat een ei is dat zeg -_-
pi_86323320
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Faithfulness het volgende:
Een 4700 gearscore rogue zit mij, met m'n full ICC25 gear uit te leggen hoe ik moet dpsen.
Wat een ei is dat zeg -_-
Misschien heeft hij 7 andere level 80's en weet hij wel hoe het moet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zaterdag 11 september 2010 @ 20:57:11 #168
9859 crew  Karina
Woman
pi_86323337
Shaman is level 61 inmiddels en dit weekend voor het eerst AV gedaan aan Horde kant. Ze falen... niet verdedigen is het grootste euvel. Vandaag geloof ik maar 1 keer gewonnen -O- Volgens mij weten de meesten gewoon niet hoe AV werkt.

Door de random dungeons is mijn gear wel echt stukken beter dan die van mijn hunter was op level 60!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_86325823
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien heeft hij 7 andere level 80's en weet hij wel hoe het moet.
Waarom staat 'ie dan 17e damage done :'(
pi_86327961
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
Shaman is level 61 inmiddels en dit weekend voor het eerst AV gedaan aan Horde kant. Ze falen... niet verdedigen is het grootste euvel. Vandaag geloof ik maar 1 keer gewonnen -O- Volgens mij weten de meesten gewoon niet hoe AV werkt.

Door de random dungeons is mijn gear wel echt stukken beter dan die van mijn hunter was op level 60!
:D Mijn battlegroep is dus niet de enige die altijd verliest in AV :+ (ook Horde dus)
  Moderator zaterdag 11 september 2010 @ 23:11:52 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_86328029
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D Mijn battlegroep is dus niet de enige die altijd verliest in AV :+ (ook Horde dus)
Het vreemde is dat vorig jaar (toen ik nog actief met met hunter, alliance speelde) verloor Alliance juist altijd! Veel nieuwe spelers op Horde schijnbaar.
niet zo tof doen
pi_86328520
Battlegrounds zijn sowieso niks meer. Naast de veel te veel 'lagen' aan pvp gear en de altijd standaard 10 minuten+ wachttijden tref je ook altijd een zooitje klerelijers aan je eigen kant. Heb er in wotlk nog geen minuut het plezier aan gehad als wat in TBC standaard was. Daar kon je wel degelijk iemand in full pvp gear neerkrijgen terwijl je zelf nog in je nab gear liep, ook waren er nauwelijks wachttijden en veel meer 'spannende potjes', waarin je echt tot de laatste seconde streed in plaats van enkel te worden ge-one-shot door degenen in full T395 pvp setjes.
pi_86328532
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:59 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Waarom staat 'ie dan 17e damage done :'(
Och, wij hebben een 11 jarige DK in de guild die het voor elkaar krigjt om 2,8k dps te doen in een raid
....op saurfang 25normal :')
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_86328571
Oh ja, elke keer als ik probeer om op de beta in te loggen ( gisteren code gekregen van iemand *O* ) kom ik voorbij de loading screen

...Maar daarna lijkt het alsof de game vastloopt :{ geludi stottert, muis hapert, en het beeld beweegt niet.

HELP! :'(
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  Moderator zaterdag 11 september 2010 @ 23:31:11 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_86328666
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:26 schreef GlenSpey het volgende:
Battlegrounds zijn sowieso niks meer. Naast de veel te veel 'lagen' aan pvp gear en de altijd standaard 10 minuten+ wachttijden tref je ook altijd een zooitje klerelijers aan je eigen kant. Heb er in wotlk nog geen minuut het plezier aan gehad als wat in TBC standaard was. Daar kon je wel degelijk iemand in full pvp gear neerkrijgen terwijl je zelf nog in je nab gear liep, ook waren er nauwelijks wachttijden en veel meer 'spannende potjes', waarin je echt tot de laatste seconde streed in plaats van enkel te worden ge-one-shot door degenen in full T395 pvp setjes.
Zo jammer vind ik dat, ik ben niet zo een raider, dus toen ik level 80 werd ging ik lekker BG's doen, leuk! Maar inderdaad, tegenwoordig is er geen moer meer aan. Niemand weet tactics en alleen als de betreffende BG, BG Weekend is, dan is er animo, voor de rest amper.
niet zo tof doen
pi_86329292
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Zo jammer vind ik dat, ik ben niet zo een raider, dus toen ik level 80 werd ging ik lekker BG's doen, leuk! Maar inderdaad, tegenwoordig is er geen moer meer aan. Niemand weet tactics en alleen als de betreffende BG, BG Weekend is, dan is er animo, voor de rest amper.
Ik zet me op een saai moment nog wel eens in de queue voor die 'daily random BG'. Zelfs dat wordt blijkbaar door vrijwel niemand gedaan. Heb met mn DK nog een tijdje alliance gespeeld want zo werd er gezegd, 'daar heb je instant BG's', maar dat is ook onzin.

De battlemaster titel lijkt me nog steeds super alleen ik zie het met het huidige pvp systeem in wow niet lukken.
pi_86332034
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef GlenSpey het volgende:

De battlemaster titel lijkt me nog steeds super alleen ik zie het met het huidige pvp systeem in wow niet lukken.
Ja, dat dus. We doen regelmatig met een leuke groep bg's btw, dus als je online bent en we zijn bezig dan kan je wel mee :)
pi_86344940
Als ik met mijn Elemental shaman een Restoration offspec zou nemen kan ik toch redelijk uit de voeten met mijn Elemental gear?
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zondag 12 september 2010 @ 15:44:41 #179
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_86345401
quote:
Op zondag 12 september 2010 15:28 schreef Sjiznit het volgende:
Als ik met mijn Elemental shaman een Restoration offspec zou nemen kan ik toch redelijk uit de voeten met mijn Elemental gear?
Als je gear redelijk is np.
pi_86345506
Je mist alleen wel mp5, maarja gewoon wat drinken en mana tide gebruiken.
pi_86346754
Dit is mijn gear nu. Zal eens gaan inlezen in resto dan maar, is wel handig voor raids aangezien ze vaak dps met healing offspec vragen.
pi_86346757
Hm, ik probeerde net een shammy aan te vallen terwijl ie in combat zat (hij viel mij eerder al aan toen ik op 20% hp zat), kan dat niet :{ want hij was in combat. Grrr en toen zag ie me ook nog eens in stealth. Gelukkig was ie niet al te slim en kon ik op tijd weglopen, tijdje zitten wachten tot ie dacht dat ik weg was en toen toegeslagen, 2 keer op rij :) love it
pi_86349348
Is er trouwens een Cata 'boss' zoals the LK in wotlk?
pi_86349796
quote:
Op zondag 12 september 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Is er trouwens een Cata 'boss' zoals the LK in wotlk?
Deathwing
pi_86351465
quote:
Op zondag 12 september 2010 18:01 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Deathwing
I see... het Ony gevoel komt weer terug ;)

Is er trouwens ook al meer bekend over de herinvoering van die pvp rangen?
Ik lees net dit stukje over wat je moest doen voor de 'High Warlord' titel tijdens Vanilla... pfffoe :P
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 19:33:46 #186
9859 crew  Karina
Woman
pi_86353189
Ik ben nou wel het hele weekend lekker aan het levellen in AV, maar nu zijn wel al mijn quests groen geworden en mijn gear is nu ook niet meer voor mij level :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 12-09-2010 20:13:22 ]
niet zo tof doen
  zondag 12 september 2010 @ 19:49:02 #187
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_86353758
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:33 schreef Karina het volgende:
Ik ben nou wel het hele weekend lekker aan het levellen in AV, maar nu zijn wel al mijn quests groen geworden en mijn gear is nu ook niet meer voor mij leven :(
Ach beetje instances doen en je hebt al weer nieuwe gear.
pi_86353788
Nou een Resto spec gemaakt, nu maar eens uitproberen in een heroic :D Ben benieuwd.
pi_86353987
Pfoe... Probeer The Black Heart te krijgen voor m'n DK, Tanking OS. Drop rate kan echt niet 16% zijn, heb nu zeker rond de 15 runs gedaan, nog steeds niet gedropt :(. Alhoewel lage iLvl (en gs voor de nabs) is het toch een ontzettend goede Trinket imo.
pi_86354826
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:49 schreef Sjiznit het volgende:
Nou een Resto spec gemaakt, nu maar eens uitproberen in een heroic :D Ben benieuwd.
Dat ging best aardig. Geen wipes wel 2 keer iemand doodgegaan. Een lolret die steeds begon met aggro pakken en een hunter van 12k die in de whirlwind ging staan.
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 20:12:44 #191
9859 crew  Karina
Woman
pi_86354856
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Ach beetje instances doen en je hebt al weer nieuwe gear.
Dat wel, maar ik heb ook gold nodig ;) Dus maar een beetje grinden dan (main zit op een andere server En is ook nog eens Ally en deze is Horde.).

Shaman vraagje trouwens: is het handig om de Feral Spirits te gebruiken in een Dungeon? Of geeft dat teveel aggro? Ik heb ze tot nu toe alleen nog bij bosses gebruikt eigenlijk.
niet zo tof doen
  zondag 12 september 2010 @ 20:34:20 #192
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86355873
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Pfoe... Probeer The Black Heart te krijgen voor m'n DK, Tanking OS. Drop rate kan echt niet 16% zijn, heb nu zeker rond de 15 runs gedaan, nog steeds niet gedropt :(. Alhoewel lage iLvl (en gs voor de nabs) is het toch een ontzettend goede Trinket imo.
ik vind het dusdanig een geode trinket dat ik hem nogsteeds gebruik op mijn warrior tank.

Ik verkies TBH zelfs boven dat ding van professor waar je een proc van krijgt met stamina... Aangezien die proc er nog wel eens af wil vallen, heb je met the black heart continue 126 stamina en een kans op een armor proc..

Veel beter imo ^O^
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86356607
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:34 schreef jagga het volgende:

[..]

ik vind het dusdanig een geode trinket dat ik hem nogsteeds gebruik op mijn warrior tank.

Ik verkies TBH zelfs boven dat ding van professor waar je een proc van krijgt met stamina... Aangezien die proc er nog wel eens af wil vallen, heb je met the black heart continue 126 stamina en een kans op een armor proc..

Veel beter imo ^O^
En hoeveel ToC 5 normal runs had jij nodig voordat ie dropte? :P
  zondag 12 september 2010 @ 22:21:57 #194
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_86362667
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

En hoeveel ToC 5 normal runs had jij nodig voordat ie dropte? :P
Maakt dat uit? Die kan je echt kapot farmen.
pi_86366063
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Heerlijke dungeon ook. Geen trash gewoon 3 keer een baas. Als je een beetje groep heb ben je er in 10-15min doorheen.
  Moderator zondag 12 september 2010 @ 23:39:17 #196
9859 crew  Karina
Woman
pi_86366893
quote:
Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Zokunen het volgende:

[..]

ToC normal of HC? Tijdje niet meer gedaan, shaman is nog te low level. Dropt er nog iets leuks voor hunters daar? Ik weet het niet meer eigenlijk :')
niet zo tof doen
pi_86368461
quote:
Op zondag 12 september 2010 20:34 schreef jagga het volgende:

[..]

Veel beter imo ^O^
Uhh nee.. op die Putri trinket zit van zichzelf al meer dan 2k armor. En dan die stamina proc er nog bij, veel beter. En ja, hij kan er af en toe afvallen. Maar dat wilt zeggen dat je daarna bij elke hit 27 stamina erbij krijgt (dus een paar honderd HP) waardoor je inkomende damage uiteindelijk ook lager is omdat je er telkens stamina bij krijgt. En dan zit je op het eind met 270 extra stamina. Veel beter dan zo'n kut black heart. Daar heb ik trouwens ook wel een stuk of 20 runs voor moeten doen :P
pi_86368509
Pfffff nou heb je ineens 5.5k gs nodig voor totc... zo kom ik nooit verder :')
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_86368576
Mijn ervaring met die TOC-trinkets is dat degene die je zoekt nooit valt, tenzij je er toevallig een keer met een alt bent. Zo heb ik met mijn resto dudu wel 20 keer TOC norm gelopen voor de +84 int trinket... en altijd viel The Black Heart die ik niet nodig had. Needless to say zodra ik de dungeon met mijn mage liep viel de healer trinket natuurlijk wel direct...
pi_86368766
quote:
Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef Karina het volgende:

[..]

ToC normal of HC? Tijdje niet meer gedaan, shaman is nog te low level. Dropt er nog iets leuks voor hunters daar? Ik weet het niet meer eigenlijk :')
Er dropt voor iedere class wel iets eigelijk :) zodra ik 80 ben is dat ook een van de eerste dingen waar ik langsga. Eerst TOC5 een paar keer, dan de 3.3 normals + de oude HC's, dan TOC5 HC + 3.3 HC's en wat ik dan nog niet heb weten te vervangen daar koop ik iets van emblems voor.
pi_86368800
Zo vandaag eerste try van die booty bay contest win ik hem meteen ook even.

Nu nog 2 achievements voor Salty te gaan :)
pi_86369104
Wat zal ik trouwens blij zijn als Cata eindelijk live gaat. Iedereen begint eigelijk weer op 0 en zodra we 85 zijn beginnen we allemaal weer fris en fruitig aan het raiden. De eerste weken nog lekker zonder gekanker over achi's + GS :D
Denk dat ik het beste ook maar met een DPS class kan beginnen, een healer of tank is tenslotte altijd makkelijker om te gearen en binnen zo'n raid te krijgen.
pi_86369440
Ja lijkt me ook wel weer leuk inderdaad. Ook de nieuwe dingen, guild achiievements, instances, stats en natuurlijk archaeology.

Ik ga als eerste m'n druid levellen, omdat het ook weer mn main word in cata. Gewoon tankgear aan en mobs per pack doden :P . Dan op 85 maar weer balance gear verzamelen dmv heroics tanken.
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 00:42:40 #204
9859 crew  Karina
Woman
pi_86369516
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:31 schreef GlenSpey het volgende:
Wat zal ik trouwens blij zijn als Cata eindelijk live gaat. Iedereen begint eigelijk weer op 0 en zodra we 85 zijn beginnen we allemaal weer fris en fruitig aan het raiden. De eerste weken nog lekker zonder gekanker over achi's + GS :D
Denk dat ik het beste ook maar met een DPS class kan beginnen, een healer of tank is tenslotte altijd makkelijker om te gearen en binnen zo'n raid te krijgen.
Ja precies, ik ga gewoon weer vanaf nul beginnen met een Worgen of Goblin en lekker questen. Ik denk dat ik een Warlock ga aanmaken dan, die heb ik nog niet geprobeerd.
niet zo tof doen
pi_86369541
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja precies, ik ga gewoon weer vanaf nul beginnen met een Worgen of Goblin en lekker questen.
Veel succes in de eerste paar weken :+
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 00:45:58 #206
9859 crew  Karina
Woman
pi_86369626
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:43 schreef Avey het volgende:

[..]

Veel succes in de eerste paar weken :+
Mmm ja zal wel druk zijn inderdaad, maar ik heb geen haast ;)
niet zo tof doen
pi_86369946
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:42 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja precies, ik ga gewoon weer vanaf nul beginnen met een Worgen of Goblin en lekker questen. Ik denk dat ik een Warlock ga aanmaken dan, die heb ik nog niet geprobeerd.
Ik ga me er maar niet aan wagen. Toen wotlk uitkwam was ik er ook als de kippen bij met een DK. Uiteindelijk heb ik gigantisch lopen slacken... mijn rogue afgedankt lang voor ie 80 was.... mijn DK afgedankt lang voor ie 80 was en net toen de eerste Naxx-bazen voor het eerst werden verslagen zat ik met een lvl 26 mage ergens in de Hillsbrad Foothills :')

En nu heb ik (bijna) 6 lvl 80's waarvan er 3 in T9 gear @ 4.7k GS en geeneen van daarboven. Ik kanmag eigelijk geen enkele raid in, battlegrounds zijn waardeloos en gearen heeft met de expansion voor de deur (maar nog altijd onaangekondigd) nauwelijks nog zin.

Nee, ik ben wel klaar met het slacken en uitproberen van nieuwe races, zodra Cata hit schiet ik naar 85 om teminste fatsoenlijk mee te kunnen draaien met de top :P
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 01:07:34 #208
9859 crew  Karina
Woman
pi_86370102
quote:
Op maandag 13 september 2010 00:58 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik ga me er maar niet aan wagen. Toen wotlk uitkwam was ik er ook als de kippen bij met een DK. Uiteindelijk heb ik gigantisch lopen slacken... mijn rogue afgedankt lang voor ie 80 was.... mijn DK afgedankt lang voor ie 80 was en net toen de eerste Naxx-bazen voor het eerst werden verslagen zat ik met een lvl 26 mage ergens in de Hillsbrad Foothills :')

En nu heb ik (bijna) 6 lvl 80's waarvan er 3 in T9 gear @ 4.7k GS en geeneen van daarboven. Ik kanmag eigelijk geen enkele raid in, battlegrounds zijn waardeloos en gearen heeft met de expansion voor de deur (maar nog altijd onaangekondigd) nauwelijks nog zin.

Nee, ik ben wel klaar met het slacken en uitproberen van nieuwe races, zodra Cata hit schiet ik naar 85 om teminste fatsoenlijk mee te kunnen draaien met de top :P
Dat laatste ga ik in ieder geval OOK doen, want ik ga ervan uit dat er van 80-85 toch ook weer nieuwe quests zijn ;) PLUS vliegen in Azeroth! Oh alleen meedraaien met de top kan ik toch niet, daar heb ik de tijd niet voor.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')