En een goede fund raisor als skinner/miner, standaard profs op een nieuwe server skinning en mining of skinning en herbing. Maar aangezien ik mn pala als MS tank wil geven moet mining echt 450 worden en dan twijfel ik nog tussen engi en JC. En sap kan evt. JC zooi doen dus ik nijg naar engi (ipv skinning @80 zodra ik gold hebquote:
Dat keihard doodgaan komt door tenacity, een Wintergrasp-buff die damage maar ook hp increased.quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef Etcetera het volgende:
Voor de eerste keer Wintergrasp gedaan (belanndde in de zone en het begon over 8 minuten, dus maar gequeued). Erg vermakelijk, snapte er geen kut van, paar keer keihard doodgegaan en ik ga het vaker doen
Euh... okayquote:Op zaterdag 11 september 2010 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
De partij die in de minderheid is krijgt toch tenacity? Zodat het weer een beetje gelijk loopt.
Het doel van WG is trouwens om de fortress te verdedigen of te veroveren. Je hebt vier workshops die je moet capturen, per workshop die je hebt gaat het aantal vehicles die je team kan hebben omhoog. Als je er meer hebt, kan je meer siege bouwen dus.
Verder heeft de aanvallende partij nog de drie zuidelijke torens. Als de verdediger die kapot maakt, gaat er een flink stuk van de beschikbare tijd af.
Als verdediger dus gewoon zo snel mogelijk de zuidelijke workshops veroveren, een siege krijgen en de towers kapot maken. Daarna terug naar de fortress om er te verdedigen.
De aanvaller moet zijn torens juist verdedigen en de noordelijke workshops veroveren, zodat ze vanaf daar met siege naar de fortress kunnen rijden. Dan de muren inbeuken, de deur van de fortres kapot maken en erin lopen.
Misschien heeft hij 7 andere level 80's en weet hij wel hoe het moet.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Faithfulness het volgende:
Een 4700 gearscore rogue zit mij, met m'n full ICC25 gear uit te leggen hoe ik moet dpsen.
Wat een ei is dat zeg -_-
Waarom staat 'ie dan 17e damage donequote:Op zaterdag 11 september 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien heeft hij 7 andere level 80's en weet hij wel hoe het moet.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
Shaman is level 61 inmiddels en dit weekend voor het eerst AV gedaan aan Horde kant. Ze falen... niet verdedigen is het grootste euvel. Vandaag geloof ik maar 1 keer gewonnenVolgens mij weten de meesten gewoon niet hoe AV werkt.
Door de random dungeons is mijn gear wel echt stukken beter dan die van mijn hunter was op level 60!
Het vreemde is dat vorig jaar (toen ik nog actief met met hunter, alliance speelde) verloor Alliance juist altijd! Veel nieuwe spelers op Horde schijnbaar.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn battlegroep is dus niet de enige die altijd verliest in AV
(ook Horde dus)
Och, wij hebben een 11 jarige DK in de guild die het voor elkaar krigjt om 2,8k dps te doen in een raidquote:Op zaterdag 11 september 2010 21:59 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Waarom staat 'ie dan 17e damage done
Zo jammer vind ik dat, ik ben niet zo een raider, dus toen ik level 80 werd ging ik lekker BG's doen, leuk! Maar inderdaad, tegenwoordig is er geen moer meer aan. Niemand weet tactics en alleen als de betreffende BG, BG Weekend is, dan is er animo, voor de rest amper.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:26 schreef GlenSpey het volgende:
Battlegrounds zijn sowieso niks meer. Naast de veel te veel 'lagen' aan pvp gear en de altijd standaard 10 minuten+ wachttijden tref je ook altijd een zooitje klerelijers aan je eigen kant. Heb er in wotlk nog geen minuut het plezier aan gehad als wat in TBC standaard was. Daar kon je wel degelijk iemand in full pvp gear neerkrijgen terwijl je zelf nog in je nab gear liep, ook waren er nauwelijks wachttijden en veel meer 'spannende potjes', waarin je echt tot de laatste seconde streed in plaats van enkel te worden ge-one-shot door degenen in full T395 pvp setjes.
Ik zet me op een saai moment nog wel eens in de queue voor die 'daily random BG'. Zelfs dat wordt blijkbaar door vrijwel niemand gedaan. Heb met mn DK nog een tijdje alliance gespeeld want zo werd er gezegd, 'daar heb je instant BG's', maar dat is ook onzin.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo jammer vind ik dat, ik ben niet zo een raider, dus toen ik level 80 werd ging ik lekker BG's doen, leuk! Maar inderdaad, tegenwoordig is er geen moer meer aan. Niemand weet tactics en alleen als de betreffende BG, BG Weekend is, dan is er animo, voor de rest amper.
Ja, dat dus. We doen regelmatig met een leuke groep bg's btw, dus als je online bent en we zijn bezig dan kan je wel meequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef GlenSpey het volgende:
De battlemaster titel lijkt me nog steeds super alleen ik zie het met het huidige pvp systeem in wow niet lukken.
Als je gear redelijk is np.quote:Op zondag 12 september 2010 15:28 schreef Sjiznit het volgende:
Als ik met mijn Elemental shaman een Restoration offspec zou nemen kan ik toch redelijk uit de voeten met mijn Elemental gear?
Deathwingquote:Op zondag 12 september 2010 17:46 schreef GlenSpey het volgende:
Is er trouwens een Cata 'boss' zoals the LK in wotlk?
I see... het Ony gevoel komt weer terugquote:
Ach beetje instances doen en je hebt al weer nieuwe gear.quote:Op zondag 12 september 2010 19:33 schreef Karina het volgende:
Ik ben nou wel het hele weekend lekker aan het levellen in AV, maar nu zijn wel al mijn quests groen geworden en mijn gear is nu ook niet meer voor mij leven
Dat ging best aardig. Geen wipes wel 2 keer iemand doodgegaan. Een lolret die steeds begon met aggro pakken en een hunter van 12k die in de whirlwind ging staan.quote:Op zondag 12 september 2010 19:49 schreef Sjiznit het volgende:
Nou een Resto spec gemaakt, nu maar eens uitproberen in een heroicBen benieuwd.
Dat wel, maar ik heb ook gold nodigquote:Op zondag 12 september 2010 19:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach beetje instances doen en je hebt al weer nieuwe gear.
ik vind het dusdanig een geode trinket dat ik hem nogsteeds gebruik op mijn warrior tank.quote:Op zondag 12 september 2010 19:53 schreef ConscienceNL het volgende:
Pfoe... Probeer The Black Heart te krijgen voor m'n DK, Tanking OS. Drop rate kan echt niet 16% zijn, heb nu zeker rond de 15 runs gedaan, nog steeds niet gedropt. Alhoewel lage iLvl (en gs voor de nabs) is het toch een ontzettend goede Trinket imo.
En hoeveel ToC 5 normal runs had jij nodig voordat ie dropte?quote:Op zondag 12 september 2010 20:34 schreef jagga het volgende:
[..]
ik vind het dusdanig een geode trinket dat ik hem nogsteeds gebruik op mijn warrior tank.
Ik verkies TBH zelfs boven dat ding van professor waar je een proc van krijgt met stamina... Aangezien die proc er nog wel eens af wil vallen, heb je met the black heart continue 126 stamina en een kans op een armor proc..
Veel beter imo
Maakt dat uit? Die kan je echt kapot farmen.quote:Op zondag 12 september 2010 20:49 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
En hoeveel ToC 5 normal runs had jij nodig voordat ie dropte?
Heerlijke dungeon ook. Geen trash gewoon 3 keer een baas. Als je een beetje groep heb ben je er in 10-15min doorheen.quote:Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Die kan je echt kapot farmen.
ToC normal of HC? Tijdje niet meer gedaan, shaman is nog te low level. Dropt er nog iets leuks voor hunters daar? Ik weet het niet meer eigenlijkquote:Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Die kan je echt kapot farmen.
Uhh nee.. op die Putri trinket zit van zichzelf al meer dan 2k armor. En dan die stamina proc er nog bij, veel beter. En ja, hij kan er af en toe afvallen. Maar dat wilt zeggen dat je daarna bij elke hit 27 stamina erbij krijgt (dus een paar honderd HP) waardoor je inkomende damage uiteindelijk ook lager is omdat je er telkens stamina bij krijgt. En dan zit je op het eind met 270 extra stamina. Veel beter dan zo'n kut black heart. Daar heb ik trouwens ook wel een stuk of 20 runs voor moeten doenquote:Op zondag 12 september 2010 20:34 schreef jagga het volgende:
[..]
ik vind het dusdanig een geode trinket dat ik hem nogsteeds gebruik op mijn warrior tank.
Ik verkies TBH zelfs boven dat ding van professor waar je een proc van krijgt met stamina... Aangezien die proc er nog wel eens af wil vallen, heb je met the black heart continue 126 stamina en een kans op een armor proc..
Veel beter imo
Er dropt voor iedere class wel iets eigelijkquote:Op zondag 12 september 2010 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
ToC normal of HC? Tijdje niet meer gedaan, shaman is nog te low level. Dropt er nog iets leuks voor hunters daar? Ik weet het niet meer eigenlijk
Ja precies, ik ga gewoon weer vanaf nul beginnen met een Worgen of Goblin en lekker questen. Ik denk dat ik een Warlock ga aanmaken dan, die heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 13 september 2010 00:31 schreef GlenSpey het volgende:
Wat zal ik trouwens blij zijn als Cata eindelijk live gaat. Iedereen begint eigelijk weer op 0 en zodra we 85 zijn beginnen we allemaal weer fris en fruitig aan het raiden. De eerste weken nog lekker zonder gekanker over achi's + GS
Denk dat ik het beste ook maar met een DPS class kan beginnen, een healer of tank is tenslotte altijd makkelijker om te gearen en binnen zo'n raid te krijgen.
Veel succes in de eerste paar wekenquote:Op maandag 13 september 2010 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga gewoon weer vanaf nul beginnen met een Worgen of Goblin en lekker questen.
Mmm ja zal wel druk zijn inderdaad, maar ik heb geen haastquote:Op maandag 13 september 2010 00:43 schreef Avey het volgende:
[..]
Veel succes in de eerste paar weken
Ik ga me er maar niet aan wagen. Toen wotlk uitkwam was ik er ook als de kippen bij met een DK. Uiteindelijk heb ik gigantisch lopen slacken... mijn rogue afgedankt lang voor ie 80 was.... mijn DK afgedankt lang voor ie 80 was en net toen de eerste Naxx-bazen voor het eerst werden verslagen zat ik met een lvl 26 mage ergens in de Hillsbrad Foothillsquote:Op maandag 13 september 2010 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies, ik ga gewoon weer vanaf nul beginnen met een Worgen of Goblin en lekker questen. Ik denk dat ik een Warlock ga aanmaken dan, die heb ik nog niet geprobeerd.
Dat laatste ga ik in ieder geval OOK doen, want ik ga ervan uit dat er van 80-85 toch ook weer nieuwe quests zijnquote:Op maandag 13 september 2010 00:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik ga me er maar niet aan wagen. Toen wotlk uitkwam was ik er ook als de kippen bij met een DK. Uiteindelijk heb ik gigantisch lopen slacken... mijn rogue afgedankt lang voor ie 80 was.... mijn DK afgedankt lang voor ie 80 was en net toen de eerste Naxx-bazen voor het eerst werden verslagen zat ik met een lvl 26 mage ergens in de Hillsbrad Foothills![]()
En nu heb ik (bijna) 6 lvl 80's waarvan er 3 in T9 gear @ 4.7k GS en geeneen van daarboven. Ik kanmag eigelijk geen enkele raid in, battlegrounds zijn waardeloos en gearen heeft met de expansion voor de deur (maar nog altijd onaangekondigd) nauwelijks nog zin.
Nee, ik ben wel klaar met het slacken en uitproberen van nieuwe races, zodra Cata hit schiet ik naar 85 om teminste fatsoenlijk mee te kunnen draaien met de top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |