abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86292413
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 20:35 schreef Junglebeast het volgende:

Zie het al voor me:

Girl1: Are we all ready to pull?
Girl2: Sorry 2 mins, doing nails.
Girl3: Ehmm kids are out of bed, brb.
Girl4: Hubby just got home have to hug him and smell his collar.. just a sec.
Girl5: Sowwy... need a toilet visit again.. pregant and all right :(

etc :) :)
_O-

Bij ons zei iemand: "Didn't know you could do an icc run from the kitchen"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86294485
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 17:43 schreef internal het volgende:
Zo zeldzaam is hij nou toch ook weer niet? :o
ik heb hem maar 2 keer zien droppen
  vrijdag 10 september 2010 @ 22:03:38 #153
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_86295654
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:25 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Alleen mensen met skills gebruiken demo circle. Casuals die standaard dood gaan aan de eerste de beste environmental hazard hebben het niet modig.
Dat had je ook wel normaal mogen zeggen. :')
pi_86296238
Begint scholazar questing op 76 of 77, al vaak genoeg gedaan maar vergeet het elke keer, ik denk 76.
Dat is nl. het punt dat lvlen weer "leuk" wordt :P

Ben nu 73 op chromaggus, dus buiten sap en "roflcorpse" moeten er echt ff wat meer actief worden :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_86297226
76 inderdaad.
pi_86297262
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:17 schreef Zokunen het volgende:
Begint scholazar questing op 76 of 77, al vaak genoeg gedaan maar vergeet het elke keer, ik denk 76.
Dat is nl. het punt dat lvlen weer "leuk" wordt :P

Ben nu 73 op chromaggus, dus buiten sap en "roflcorpse" moeten er echt ff wat meer actief worden :P
Sholazar is echt geweldig ^O^
pi_86298591
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 22:39 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Sholazar is echt geweldig ^O^
En een goede fund raisor als skinner/miner, standaard profs op een nieuwe server skinning en mining of skinning en herbing. Maar aangezien ik mn pala als MS tank wil geven moet mining echt 450 worden en dan twijfel ik nog tussen engi en JC. En sap kan evt. JC zooi doen dus ik nijg naar engi (ipv skinning @80 zodra ik gold heb :P).

Zit nu rond de 1k gold, maar dat pas 73 dus skillups kosten nog veel, cold weather ook en epic vliegen nog meer. Heb geloof ik nog wel een paar van die artic furs, maar die spaar ik nog ff op. Als ik ze niet nodig heb altijd leuk voor een guildie.

Op mn hunter had ik er toen ik 80 werd een stuk of 20 en op die char zat ik niet in een guild, dat was *katsjing!*

Sneller een epic mount verdienen is lastig :P

Handel in pets werkt (10-15g margin op elke pet), maar dat duurt zo lang :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_86302838
srubs op fok
  Redactie Frontpage zaterdag 11 september 2010 @ 01:28:51 #159
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86303692
Voor de eerste keer Wintergrasp gedaan (belanndde in de zone en het begon over 8 minuten, dus maar gequeued). Erg vermakelijk, snapte er geen kut van, paar keer keihard doodgegaan en ik ga het vaker doen :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_86306759
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 01:28 schreef Etcetera het volgende:
Voor de eerste keer Wintergrasp gedaan (belanndde in de zone en het begon over 8 minuten, dus maar gequeued). Erg vermakelijk, snapte er geen kut van, paar keer keihard doodgegaan en ik ga het vaker doen :P
Dat keihard doodgaan komt door tenacity, een Wintergrasp-buff die damage maar ook hp increased.
Ik heb op mijn holy pala (zonder pvp gear) wel eens crits van 26k gekregen daardoor :')
pi_86308516
De partij die in de minderheid is krijgt toch tenacity? Zodat het weer een beetje gelijk loopt.

Het doel van WG is trouwens om de fortress te verdedigen of te veroveren. Je hebt vier workshops die je moet capturen, per workshop die je hebt gaat het aantal vehicles die je team kan hebben omhoog. Als je er meer hebt, kan je meer siege bouwen dus.

Verder heeft de aanvallende partij nog de drie zuidelijke torens. Als de verdediger die kapot maakt, gaat er een flink stuk van de beschikbare tijd af.

Als verdediger dus gewoon zo snel mogelijk de zuidelijke workshops veroveren, een siege krijgen en de towers kapot maken. Daarna terug naar de fortress om er te verdedigen.

De aanvaller moet zijn torens juist verdedigen en de noordelijke workshops veroveren, zodat ze vanaf daar met siege naar de fortress kunnen rijden. Dan de muren inbeuken, de deur van de fortres kapot maken en erin lopen.
pi_86308701
TVP xD
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  Redactie Frontpage zaterdag 11 september 2010 @ 12:00:07 #163
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86308831
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
De partij die in de minderheid is krijgt toch tenacity? Zodat het weer een beetje gelijk loopt.

Het doel van WG is trouwens om de fortress te verdedigen of te veroveren. Je hebt vier workshops die je moet capturen, per workshop die je hebt gaat het aantal vehicles die je team kan hebben omhoog. Als je er meer hebt, kan je meer siege bouwen dus.

Verder heeft de aanvallende partij nog de drie zuidelijke torens. Als de verdediger die kapot maakt, gaat er een flink stuk van de beschikbare tijd af.

Als verdediger dus gewoon zo snel mogelijk de zuidelijke workshops veroveren, een siege krijgen en de towers kapot maken. Daarna terug naar de fortress om er te verdedigen.

De aanvaller moet zijn torens juist verdedigen en de noordelijke workshops veroveren, zodat ze vanaf daar met siege naar de fortress kunnen rijden. Dan de muren inbeuken, de deur van de fortres kapot maken en erin lopen.
Euh... okay :P

We hebben gewonnen ^O^ En ik heb nog met kanonnen geschoten :P En ik rende maar gewoon achter iedereen aan :')
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_86317278
Jeee, swift horde wolf gewonnen (nou ja, ik heb altijd pech en had hem dus niet gewonnen, maar iemand in de groep had hem al en won hem en heeft de mount aan mij gegeven )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86322653
Zo, level 80 numero 7. Mage dus ook klaar voor Cata nu! Ga 'm nu niet gearen, ben 80 gedinged en weer uitgelogd. Verder beleef ik toch geen plezier aan WoW op het moment, maar dit wou ik ff gedaan hebben :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86323093
Een 4700 gearscore rogue zit mij, met m'n full ICC25 gear uit te leggen hoe ik moet dpsen.
Wat een ei is dat zeg -_-
pi_86323320
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:50 schreef Faithfulness het volgende:
Een 4700 gearscore rogue zit mij, met m'n full ICC25 gear uit te leggen hoe ik moet dpsen.
Wat een ei is dat zeg -_-
Misschien heeft hij 7 andere level 80's en weet hij wel hoe het moet.
  Moderator zaterdag 11 september 2010 @ 20:57:11 #168
9859 crew  Karina
Woman
pi_86323337
Shaman is level 61 inmiddels en dit weekend voor het eerst AV gedaan aan Horde kant. Ze falen... niet verdedigen is het grootste euvel. Vandaag geloof ik maar 1 keer gewonnen -O- Volgens mij weten de meesten gewoon niet hoe AV werkt.

Door de random dungeons is mijn gear wel echt stukken beter dan die van mijn hunter was op level 60!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_86325823
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien heeft hij 7 andere level 80's en weet hij wel hoe het moet.
Waarom staat 'ie dan 17e damage done :'(
pi_86327961
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
Shaman is level 61 inmiddels en dit weekend voor het eerst AV gedaan aan Horde kant. Ze falen... niet verdedigen is het grootste euvel. Vandaag geloof ik maar 1 keer gewonnen -O- Volgens mij weten de meesten gewoon niet hoe AV werkt.

Door de random dungeons is mijn gear wel echt stukken beter dan die van mijn hunter was op level 60!
:D Mijn battlegroep is dus niet de enige die altijd verliest in AV :+ (ook Horde dus)
  Moderator zaterdag 11 september 2010 @ 23:11:52 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_86328029
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D Mijn battlegroep is dus niet de enige die altijd verliest in AV :+ (ook Horde dus)
Het vreemde is dat vorig jaar (toen ik nog actief met met hunter, alliance speelde) verloor Alliance juist altijd! Veel nieuwe spelers op Horde schijnbaar.
niet zo tof doen
pi_86328520
Battlegrounds zijn sowieso niks meer. Naast de veel te veel 'lagen' aan pvp gear en de altijd standaard 10 minuten+ wachttijden tref je ook altijd een zooitje klerelijers aan je eigen kant. Heb er in wotlk nog geen minuut het plezier aan gehad als wat in TBC standaard was. Daar kon je wel degelijk iemand in full pvp gear neerkrijgen terwijl je zelf nog in je nab gear liep, ook waren er nauwelijks wachttijden en veel meer 'spannende potjes', waarin je echt tot de laatste seconde streed in plaats van enkel te worden ge-one-shot door degenen in full T395 pvp setjes.
pi_86328532
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 21:59 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Waarom staat 'ie dan 17e damage done :'(
Och, wij hebben een 11 jarige DK in de guild die het voor elkaar krigjt om 2,8k dps te doen in een raid
....op saurfang 25normal :')
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_86328571
Oh ja, elke keer als ik probeer om op de beta in te loggen ( gisteren code gekregen van iemand *O* ) kom ik voorbij de loading screen

...Maar daarna lijkt het alsof de game vastloopt :{ geludi stottert, muis hapert, en het beeld beweegt niet.

HELP! :'(
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  Moderator zaterdag 11 september 2010 @ 23:31:11 #175
9859 crew  Karina
Woman
pi_86328666
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 23:26 schreef GlenSpey het volgende:
Battlegrounds zijn sowieso niks meer. Naast de veel te veel 'lagen' aan pvp gear en de altijd standaard 10 minuten+ wachttijden tref je ook altijd een zooitje klerelijers aan je eigen kant. Heb er in wotlk nog geen minuut het plezier aan gehad als wat in TBC standaard was. Daar kon je wel degelijk iemand in full pvp gear neerkrijgen terwijl je zelf nog in je nab gear liep, ook waren er nauwelijks wachttijden en veel meer 'spannende potjes', waarin je echt tot de laatste seconde streed in plaats van enkel te worden ge-one-shot door degenen in full T395 pvp setjes.
Zo jammer vind ik dat, ik ben niet zo een raider, dus toen ik level 80 werd ging ik lekker BG's doen, leuk! Maar inderdaad, tegenwoordig is er geen moer meer aan. Niemand weet tactics en alleen als de betreffende BG, BG Weekend is, dan is er animo, voor de rest amper.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')