Handig in PVP. Doet zo'n kutwarrior dat ronddraai-gedoe, teleport je gewoon even naar een andere plek.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Trouwens als lock.. wat heb je in godsnaam aan die demonic circle.Ik zie er de nut echt niet van in.
Hmm ja dat is opzich wel slim jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:57 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Handig in PVP. Doet zo'n kutwarrior dat ronddraai-gedoe, teleport je gewoon even naar een andere plek.
En dan lach je 'm even uit natuurlijk!
Het beste is het gewoon om hem op een moeilijke plek te gooien en als je merkt dat je een gevecht niet kan winnen teleporteer je zo wegquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm ja dat is opzich wel slim ja
Ik heb hem al 12 keer zien droppen en geen enkele keer zo hoog gerolled als jijquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Voor het eerst Battered Hilt zien droppenHeb ik een needroll van 40
Ik heb 'm serieus pas 1 keer zien droppen. En uiteraard niet gewonnen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:16 schreef internal het volgende:
[..]
Ik heb hem al 12 keer zien droppen en geen enkele keer zo hoog gerolled als jijToch heb ik hem een keer weten te bemachtigen.
Ja precies, leuk is dat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:20 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik liep gister in een EOTS met mn tree @ 927 resi. Op een gegeven moment zaten er 3 man achter me aan die me niet neer kregen. Tis dat er toen een rogue met stunlock bijkwam anders had ik het nog wel even volgehouden
In arena's (2v2) krijgen ze me gek genoeg vaak wel erg snel neer, weet niet waar dat aan ligt
Eh, mijn vriend was midden in een raid op dit tijdstip, dus absoluut wel onlinequote:
Ik heb dat ding nog nooit zien droppenquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:43 schreef internal het volgende:
Zo zeldzaam is hij nou toch ook weer niet?
Bij diverse gevechten (waaronder LK) gebruiken de locks in mijn guild die demonic circle.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Trouwens als lock.. wat heb je in godsnaam aan die demonic circle.Ik zie er de nut echt niet van in.
Alleen mensen met skills gebruiken demo circle. Casuals die standaard dood gaan aan de eerste de beste environmental hazard hebben het niet modig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Morgen hebben we overigens een icc 10 girlsrunAlleen meiden uit een paar goede guilds, ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:38 schreef GlenSpey het volgende:
Mag je ook mee als je een female character hebt?
Zie het al voor me:quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Morgen hebben we overigens een icc 10 girlsrunAlleen meiden uit een paar goede guilds, ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |