Tsja, ik wil niemand een rotgevoel geven. Daar zijn al zat mensen van; "Omg, noobtank/noobheals, look at that blue gear" /ragequit.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan doe je het nog netjes. De meesten vertrekken gewoon direct zonder enig woord. Of ze gaan lopen janken![]()
Valt mij (als healer) trouwens wel vaker op dat rogues veel aggro trekken. Als er een rogue in de groep zit gebruik ik ook altijd BoL op m
Ik kan me voorstellen dat je als pure DPS class wel zit te kijken elke keer in die dungeons. Tanks die alleen komen om een bepaalde boss te farmen, healers die bij het minste of geringste vertrekken... en dan kun jij als dps weer een halfuur in de queue gaan staanquote:Op donderdag 9 september 2010 13:31 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Tsja, ik wil niemand een rotgevoel geven. Daar zijn al zat mensen van; "Omg, noobtank/noobheals, look at that blue gear" /ragequit.
Ik haaaaaat zulke mensenVerzin dan tenminste een goede smoes!
![]()
"Ohhh, sorry guys, baby woke, bb!"
Om eerlijk te zijn doe ik niet zoveel HC's meer op m'n roguequote:Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als pure DPS class wel zit te kijken elke keer in die dungeons. Tanks die alleen komen om een bepaalde boss te farmen, healers die bij het minste of geringste vertrekken... en dan kun jij als dps weer een halfuur in de queue gaan staan
Als je dat niet doet ben je gewoon arrogantquote:Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef jagga het volgende:
-het niet gebruiken van defensive cooldown (ja zelfs in heroics doe ik dat op mijn warriormain) bijv:
utgarde keep -> als hij revived doet hij met dark smash redelijk wat dmg = shieldwall
PoS -> tyrannus. Dark might = of maken dat je wegkomt en hem kite OF shieldwall/last stand
Veel tanks doen dat dus niet en zelfs raidtanks krijgen dan meer te verduren dan bij gewoon trash
Mooi gezegd. En inderdaad, altijd je best doen. Zelfs als ik iemand (guildie) boost doe ik mijn best om alles zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef internal het volgende:
[..]
Als je dat niet doet ben je gewoon arrogantIk vind, heroic of niet, dat je altijd je best moet doen.
Hey bij een transfer kan je eenvoudig en gratis je naam wijzigenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef GlenSpey het volgende:
Hehe, ik kom er net achter dat mijn oude hunter echt een giga nab naam heeft
'Alyhunter', wat opgevat wordt als 'Allyhunter', een naam die je verwacht tegen te komen bij een stel blagen ofzo.
De reden dat ik die naam heb is trouwens gewoon omdat mijn main toon van toen Alyumé heette. Ik denk ik zet er hunter achter dan herkent iedereen dat ik het ben
dual wield is toch wel erg tof hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:45 schreef Santello het volgende:
DK is de enige class waar ik geen flikker vanaf weet.
Heb het 10 minuten geprobeerd maar man oh man die kut Runes ROT LEKKER OP MET JE DK!
Misschien is 'ie wel gewoon heel dik. Heeft 'ie 't al zo zwaar, ga jij 'm ook nog eens ignoren.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:55 schreef Santello het volgende:
Nee, de echte reden is dat je NL bent!
Ze hebben echt de meest lachwekkende namen, al is die van jouw nog niet aan de extreme kant.
Ik heb iemand op de server met de naam Zwarejongen, die ignore ik dus automatisch
of ben ik evil ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:10 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Misschien is 'ie wel gewoon heel dik. Heeft 'ie 't al zo zwaar, ga jij 'm ook nog eens ignoren.
*Edit*
Wij hebben een "Poepluier" in het guild![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan echt niet!
Kicken die handel en screenshot graag :![]()
Niet, voor mijn rogue en pally kreeg ik ook geen namechangequote:Op donderdag 9 september 2010 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey bij een transfer kan je eenvoudig en gratis je naam wijzigen
Ja, zo bedoel ik het ookquote:Op donderdag 9 september 2010 16:56 schreef GlenSpey het volgende:
Niet, voor mijn rogue en pally kreeg ik ook geen namechange
Ik heb gewoon een lvl 1 toon met dezelfde naam aangemaakt op Hao voor ik de hunter deed realmchangen.
Daardoor heb ik nu een gratis namechange.
Hax
Sial (80) holy palaquote:Op donderdag 9 september 2010 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo bedoel ik het ook
Wat is je naam nu?
Niet onlinequote:Op donderdag 9 september 2010 17:38 schreef GlenSpey het volgende:
Sial (80) holy pala
Sawé (73) rogue
Acker (63) hunter
Dat zijn de chars die ik op dit moment op Hao heb, vindt t ook wel even genoeg nu met al die dure transfers
Ik luisterde braaf naar de yellsquote:Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef Sjiznit het volgende:
Wat is het trouwens met mensen die bij operation: Gnomeregan steeds een party willen vormen en de tunnel in rennen. Verrekte hinderlijk. Heel chat vol yells dont go in, dont go in en natuurlijk rennen ze naar binnen om die troggs dood te maken.
Ik zou het niet nemen als je gear niet endgame is, 277 itemlevel etcquote:Op donderdag 9 september 2010 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Apart, ik ging van de description uit waar staat offensive spells. Maarja, dan is het nog best bruikbaar ja.
Sowieso zijn er wel meer van dat soort dingen, ik weet dat focus magic procced op rogue poisons, dus black magic ook vast wel.
Zal ze op engidudu eens op de friendlist gooien morgenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Sial (80) holy pala
Sawé (73) rogue
Acker (63) hunter
Dat zijn de chars die ik op dit moment op Hao heb, vindt t ook wel even genoeg nu met al die dure transfers
Mjah ik blijf gewoon mongoose houden als tank.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik zou het niet nemen als je gear niet endgame is, 277 itemlevel etc
Prima planquote:Op donderdag 9 september 2010 23:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zal ze op engidudu eens op de friendlist gooien morgen
Nog ff mn mail kijken en dan ga ik plat
Wat een mongool is datquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef jagga het volgende:
ik ben het zat.
Gisteren "joined guildrun"icc25.
het begon al met: you have to tank. ok. Can i roll dps gear then? since i dont need anything up until sindy.
> NO and ur a lootwhore if u dont agree! .. ok..
mocht toch dpsen omdat er een andere tank kwam.
Op saurfang krijg ik als er bloodlust is, en ik al mijn cooldowns activeer, FUCKING hand of protection(dan kan ik niet aanvallen of niets
)
2 pallies in de raid, 1 van mijn guild 1 van de andere. Onze pally heeft hem niet eens op zijn bars staan, en de andere blijft verdacht stil.
Krijg ik ineens een /w van HUN furywarrior: hahaha
ik: ?
hij: hand of protection
hij: im better dps than you
ik: wtf?
leuk feitje:
ik 5.6k GS met citadel claymore en die axe van saurfang, banner of victory en NeS
hij: 5.9k GS met shadows edge en Cryptmaker, met DBW en herkuml wartoken.
En ja we wisselden stuivertje qua dps.. en ik vermoed dat hij die pally dat gevraagd heeft om te kunnen "winnen"
Fucking recounthoerende teringzak dat het is
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef jagga het volgende:
ik ben het zat.
het begon al met: you have to tank. ok. Can i roll dps gear then? since i dont need anything up until sindy.
Op saurfang krijg ik als er bloodlust is, en ik al mijn cooldowns activeer, FUCKING hand of protection(dan kan ik niet aanvallen of niets
)
2 pallies in de raid, 1 van mijn guild 1 van de andere. Onze pally heeft hem niet eens op zijn bars staan, en de andere blijft verdacht stil.
leuk feitje:
ik 5.6k GS met citadel claymore en die axe van saurfang, banner of victory en NeS
En ja we wisselden stuivertje qua dps.. en ik vermoed dat hij die pally dat gevraagd heeft om te kunnen "winnen"
Je kan HoP gewoon zelf disspellen door er even met rechts op te klikkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef jagga het volgende:
ik ben het zat.
)
leuk feitje:
Je mist meestal flink wat dps als je uit je rotation / priority list gesleept wordtquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je kan HoP gewoon zelf disspellen door er even met rechts op te klikken
Desalnietteplus blijft het irritant. Ik zou er geen runs meer mee lopen en ik zou zeker weten dat mijn deel van de guildies ervanaf weet evenals hun guildmaster.
laatst een akkefietje gehad en toen is er afgesproken dat zulke dingen dus niet in /raid of vent gezegd moeten worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:39 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
als hij dat leuk vindt laat je hem toch lekker in zijn waan. wanneer iemand zo triest moet doen met betere gear om van jou te winnen met dps lijkt het me duidelijk dat hij faalt. Als ik jou was zou ik hem uitlachen om zijn triestheid
+ het feit dat mijn buff list continue veranderd door procs, HoT's e.d.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef internal het volgende:
[..]
Je mist meestal flink wat dps als je uit je rotation / priority list gesleept wordt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef jagga het volgende:
[..]
+ het feit dat mijn buff list continue veranderd door procs, HoT's e.d.
Heb het geprobeerd weg te klikken maar ik klikte onder andere mijn might en nog 2 andere buffs weg
blood presence makez me do moar dps! more dps is moar thret!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:07 schreef GlenSpey het volgende:
Net in VoA10 een DK tank. Die kerel gebruikte geen taunt bij 4 stacks en zat in blood presence
And I selfheal moar in blood!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:15 schreef jagga het volgende:
[..]
blood presence makez me do moar dps! more dps is moar thret!
priceless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |