abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86239448
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:27 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Dan doe je het nog netjes. De meesten vertrekken gewoon direct zonder enig woord. Of ze gaan lopen janken :')
Valt mij (als healer) trouwens wel vaker op dat rogues veel aggro trekken. Als er een rogue in de groep zit gebruik ik ook altijd BoL op m :P
Tsja, ik wil niemand een rotgevoel geven. Daar zijn al zat mensen van; "Omg, noobtank/noobheals, look at that blue gear" /ragequit.
Ik haaaaaat zulke mensen :@ Verzin dan tenminste een goede smoes! *O*
"Ohhh, sorry guys, baby woke, bb!"
pi_86239548
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:31 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Tsja, ik wil niemand een rotgevoel geven. Daar zijn al zat mensen van; "Omg, noobtank/noobheals, look at that blue gear" /ragequit.
Ik haaaaaat zulke mensen :@ Verzin dan tenminste een goede smoes! *O*
"Ohhh, sorry guys, baby woke, bb!"
Ik kan me voorstellen dat je als pure DPS class wel zit te kijken elke keer in die dungeons. Tanks die alleen komen om een bepaalde boss te farmen, healers die bij het minste of geringste vertrekken... en dan kun jij als dps weer een halfuur in de queue gaan staan :')
pi_86239896
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je als pure DPS class wel zit te kijken elke keer in die dungeons. Tanks die alleen komen om een bepaalde boss te farmen, healers die bij het minste of geringste vertrekken... en dan kun jij als dps weer een halfuur in de queue gaan staan :')
Om eerlijk te zijn doe ik niet zoveel HC's meer op m'n rogue ;)
Full ICC geared en zo :P
Op m'n priest doe ik wel dagelijks m'n HC, vooral problemen met dik undergeared tanks. Of prima geared tanks, maar dan in DPS spec :N
  donderdag 9 september 2010 @ 13:53:03 #56
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86240303
Het grote verschil in tanks die weinig of juist veel dmg krijgen kan diverse dingen betekenen:

- niet defcapped. Meestal is dit het wat tanks gruwelijk doet droppen in HP
- slechte RNG met dodge/parry/block. ik heb op mijn warrior meegemaakt dat ik 1/3e v/d heroic niet een heal nodig had. En ook wel eens dat ik na de eerste trashgroep half dood was. Heerlijk random :(

Dps die van alles aggroen waardoor de tank moet ingrijpen.. dan kan het voorkomen dat een tank met zijn rug naar anderen staat. Dan kun je niet dodgen/parryen of blocken = veel dmg.

-het niet gebruiken van defensive cooldown (ja zelfs in heroics doe ik dat op mijn warriormain) bijv:
utgarde keep -> als hij revived doet hij met dark smash redelijk wat dmg = shieldwall
PoS -> tyrannus. Dark might = of maken dat je wegkomt en hem kite OF shieldwall/last stand

Veel tanks doen dat dus niet en zelfs raidtanks krijgen dan meer te verduren dan bij gewoon trash
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86241811
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef jagga het volgende:
-het niet gebruiken van defensive cooldown (ja zelfs in heroics doe ik dat op mijn warriormain) bijv:
utgarde keep -> als hij revived doet hij met dark smash redelijk wat dmg = shieldwall
PoS -> tyrannus. Dark might = of maken dat je wegkomt en hem kite OF shieldwall/last stand

Veel tanks doen dat dus niet en zelfs raidtanks krijgen dan meer te verduren dan bij gewoon trash
Als je dat niet doet ben je gewoon arrogant :P Ik vind, heroic of niet, dat je altijd je best moet doen.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_86243744
quote:
Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef internal het volgende:

[..]

Als je dat niet doet ben je gewoon arrogant :P Ik vind, heroic of niet, dat je altijd je best moet doen.
Mooi gezegd. En inderdaad, altijd je best doen. Zelfs als ik iemand (guildie) boost doe ik mijn best om alles zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_86244450
DK is de enige class waar ik geen flikker vanaf weet.
Heb het 10 minuten geprobeerd maar man oh man die kut Runes ROT LEKKER OP MET JE DK! :P
pi_86244616
Hehe, ik kom er net achter dat mijn oude hunter echt een giga nab naam heeft :')
'Alyhunter', wat opgevat wordt als 'Allyhunter', een naam die je verwacht tegen te komen bij een stel blagen ofzo.
De reden dat ik die naam heb is trouwens gewoon omdat mijn main toon van toen Alyumé heette. Ik denk ik zet er hunter achter dan herkent iedereen dat ik het ben :P
pi_86244816
Nee, de echte reden is dat je NL bent!
Ze hebben echt de meest lachwekkende namen, al is die van jouw nog niet aan de extreme kant.
Ik heb iemand op de server met de naam Zwarejongen, die ignore ik dus automatisch :P

of ben ik evil ? :(
pi_86244944
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef GlenSpey het volgende:
Hehe, ik kom er net achter dat mijn oude hunter echt een giga nab naam heeft :')
'Alyhunter', wat opgevat wordt als 'Allyhunter', een naam die je verwacht tegen te komen bij een stel blagen ofzo.
De reden dat ik die naam heb is trouwens gewoon omdat mijn main toon van toen Alyumé heette. Ik denk ik zet er hunter achter dan herkent iedereen dat ik het ben :P
Hey bij een transfer kan je eenvoudig en gratis je naam wijzigen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 9 september 2010 @ 16:07:15 #63
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86245219
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:45 schreef Santello het volgende:
DK is de enige class waar ik geen flikker vanaf weet.
Heb het 10 minuten geprobeerd maar man oh man die kut Runes ROT LEKKER OP MET JE DK! :P
dual wield is toch wel erg tof hoor.

icm die snelle attackspeed buff, en wat haste op random low lvl gear zit ik op 1.15 MH en 1.08 offhand attackspeed :D

Lekker hyperactief zie ik mijn toon raggen, heeft wel iets op zich :)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_86245315
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:55 schreef Santello het volgende:
Nee, de echte reden is dat je NL bent!
Ze hebben echt de meest lachwekkende namen, al is die van jouw nog niet aan de extreme kant.
Ik heb iemand op de server met de naam Zwarejongen, die ignore ik dus automatisch :P

of ben ik evil ? :(
Misschien is 'ie wel gewoon heel dik. Heeft 'ie 't al zo zwaar, ga jij 'm ook nog eens ignoren. ;(

*Edit*
Wij hebben een "Poepluier" in het guild :X
pi_86245475
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:10 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Misschien is 'ie wel gewoon heel dik. Heeft 'ie 't al zo zwaar, ga jij 'm ook nog eens ignoren. ;(

*Edit*
Wij hebben een "Poepluier" in het guild :X
_O- _O- _O- _O- _O-

Dat kan echt niet!
Kicken die handel en screenshot graag : c_/
pi_86245575
Tot wanneer duurt dat gnomeregan event ?
pi_86246107
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef Santello het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-

Dat kan echt niet!
Kicken die handel en screenshot graag : c_/

Voor kicken hebben we vaste regels though :P

- 2 maanden niet online = kick
- Schelden of stelen = kick

Verder kan iedereen z'n gang gaan, hoewel die Ozanabinlade-nick ook een paar mensen niet blij maakt :')
pi_86246237
Wij hadden eerst een Retardslayer in de guild :') Die heeft toen na 2 jaar spelen zijn naam moeten veranderen :P
pi_86246750
Ik zag heiligepoep op onze realm, vond ik wel weer geinig.
Verder zag ik ikgeneesjijdoodt dit als vertaling voor de ihealyoukill die ook al variaties had als ihealyoutank e.d.
pi_86247173
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hey bij een transfer kan je eenvoudig en gratis je naam wijzigen *O*
Niet, voor mijn rogue en pally kreeg ik ook geen namechange :P
Ik heb gewoon een lvl 1 toon met dezelfde naam aangemaakt op Hao voor ik de hunter deed realmchangen.
Daardoor heb ik nu een gratis namechange.
Hax 8-)
pi_86247380
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:56 schreef GlenSpey het volgende:
Niet, voor mijn rogue en pally kreeg ik ook geen namechange :P
Ik heb gewoon een lvl 1 toon met dezelfde naam aangemaakt op Hao voor ik de hunter deed realmchangen.
Daardoor heb ik nu een gratis namechange.
Hax 8-)
Ja, zo bedoel ik het ook :P
Wat is je naam nu?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_86247645
Zo doe ik dat ook meestal :P
pi_86247754
Enige namechange die ik wel jammer vond was m'n priest (Ony), die heette al sinds de server opkwam zo en hoewel het een best suffe naam was was ik er stieken toch wel aan gehecht.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_86248220
Wat is het trouwens met mensen die bij operation: Gnomeregan steeds een party willen vormen en de tunnel in rennen. Verrekte hinderlijk. Heel chat vol yells dont go in, dont go in en natuurlijk rennen ze naar binnen om die troggs dood te maken.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_86248609
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, zo bedoel ik het ook :P
Wat is je naam nu?
Sial (80) holy pala
Sawé (73) rogue
Acker (63) hunter

Dat zijn de chars die ik op dit moment op Hao heb, vindt t ook wel even genoeg nu met al die dure transfers :P
pi_86249157
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:38 schreef GlenSpey het volgende:
Sial (80) holy pala
Sawé (73) rogue
Acker (63) hunter

Dat zijn de chars die ik op dit moment op Hao heb, vindt t ook wel even genoeg nu met al die dure transfers :P
Niet online :7
  Redactie Frontpage donderdag 9 september 2010 @ 17:55:27 #77
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_86249223
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef Sjiznit het volgende:
Wat is het trouwens met mensen die bij operation: Gnomeregan steeds een party willen vormen en de tunnel in rennen. Verrekte hinderlijk. Heel chat vol yells dont go in, dont go in en natuurlijk rennen ze naar binnen om die troggs dood te maken.
Ik luisterde braaf naar de yells :P Had ook al gelezen dat 'de gang' buggy was, dus dan ben ik sowieso wat voorzichtiger.

Heb me prima vermaakt met die quests trouwens :P
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_86252514
Leuke gear en title, maar die weapon enchant?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=zelspawn
pi_86253101
Niks mis mee, black magic procced met een aantal Feral spells en dat is uiteindelijk een betere DPS dan berserking of mongoose.
pi_86253225
Serieus? Op welke spells procced het dan? De enige spell die ik kon bedenken is faerie fire en die doet geen damage als cat.
pi_86253305
Shred, mangle.
pi_86253673
Apart, ik ging van de description uit waar staat offensive spells. Maarja, dan is het nog best bruikbaar ja.

Sowieso zijn er wel meer van dat soort dingen, ik weet dat focus magic procced op rogue poisons, dus black magic ook vast wel.
pi_86253787
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet online :7
Jullie ook niet :P
pi_86254093
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Apart, ik ging van de description uit waar staat offensive spells. Maarja, dan is het nog best bruikbaar ja.

Sowieso zijn er wel meer van dat soort dingen, ik weet dat focus magic procced op rogue poisons, dus black magic ook vast wel.
Ik zou het niet nemen als je gear niet endgame is, 277 itemlevel etc :)
pi_86257215
Ik denk ik log weer eens in na een half jaar... wat the hell is er met trade gebeurd? :') Ik kan het niet eens meer lezen!
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_86258410
Weekly bij ons is deze week Sartharion. Op mijn Shaman de OS25+3D gedaan. Nu heb ik een mooi passende titel voor een Space Goat (L). Twilight Vanquisher Salvara. Ik vind em mooi. Vind dat wel een Dreanei titel netals ik of the Nightfall wel iets voor elfjes vind.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_86263305
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Sial (80) holy pala
Sawé (73) rogue
Acker (63) hunter

Zal ze op engidudu eens op de friendlist gooien morgen :P
Nog ff mn mail kijken en dan ga ik plat :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_86264565
quote:
Op donderdag 9 september 2010 20:20 schreef Santello het volgende:

[..]

Ik zou het niet nemen als je gear niet endgame is, 277 itemlevel etc :)
Mjah ik blijf gewoon mongoose houden als tank.
pi_86264845
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:57 schreef Zokunen het volgende:

[..]

Zal ze op engidudu eens op de friendlist gooien morgen :P
Nog ff mn mail kijken en dan ga ik plat :P
Prima plan *O*
Net even OS10+3 gepugged. Ik moest het solo healen en ik werd telkens ge-one-shot door de draak als ik weg rende van de flame walls. Toch hebben we het gehaald :)
pi_86265089
Net ICC gedaan, en nu 10/12 dus binnenkort die Lich King neer.
pi_86268100
Waarom gaan mensen raiden als ze de tactics niet kennen ;( We hadden bij Lanathel zeker 10 mensen die gewoon niet wisten wat ze moesten doen. En toen we dit uitgelegd hadden deden ze het alsnog fout.
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:32:36 #92
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86268985
ik ben het zat.

Gisteren "joined guildrun"icc25.

het begon al met: you have to tank. ok. Can i roll dps gear then? since i dont need anything up until sindy.
> NO and ur a lootwhore if u dont agree! .. ok.. :')
mocht toch dpsen omdat er een andere tank kwam.

Op saurfang krijg ik als er bloodlust is, en ik al mijn cooldowns activeer, FUCKING hand of protection :( (dan kan ik niet aanvallen of niets ;( )

2 pallies in de raid, 1 van mijn guild 1 van de andere. Onze pally heeft hem niet eens op zijn bars staan, en de andere blijft verdacht stil.
Krijg ik ineens een /w van HUN furywarrior: hahaha
ik: ?
hij: hand of protection
hij: im better dps than you
ik: wtf?

leuk feitje:
ik 5.6k GS met citadel claymore en die axe van saurfang, banner of victory en NeS
hij: 5.9k GS met shadows edge en Cryptmaker, met DBW en herkuml wartoken.

En ja we wisselden stuivertje qua dps.. en ik vermoed dat hij die pally dat gevraagd heeft om te kunnen "winnen"

Fucking recounthoerende teringzak dat het is :(
pi_86269118
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef jagga het volgende:
ik ben het zat.

het begon al met: you have to tank. ok. Can i roll dps gear then? since i dont need anything up until sindy.

Op saurfang krijg ik als er bloodlust is, en ik al mijn cooldowns activeer, FUCKING hand of protection :( (dan kan ik niet aanvallen of niets ;( )

2 pallies in de raid, 1 van mijn guild 1 van de andere. Onze pally heeft hem niet eens op zijn bars staan, en de andere blijft verdacht stil.

leuk feitje:
ik 5.6k GS met citadel claymore en die axe van saurfang, banner of victory en NeS

En ja we wisselden stuivertje qua dps.. en ik vermoed dat hij die pally dat gevraagd heeft om te kunnen "winnen"

Wat een mongool is dat :') En nog slecht in zijn class ook zo te horen.
pi_86269130
quote:
ik ben het zat.

leuk feitje:

:')

als hij dat leuk vindt laat je hem toch lekker in zijn waan. wanneer iemand zo triest moet doen met betere gear om van jou te winnen met dps lijkt het me duidelijk dat hij faalt. Als ik jou was zou ik hem uitlachen om zijn triestheid
pi_86269228
quote:
ik ben het zat.

leuk feitje:

Je kan HoP gewoon zelf disspellen door er even met rechts op te klikken :P
Desalnietteplus blijft het irritant. Ik zou er geen runs meer mee lopen en ik zou zeker weten dat mijn deel van de guildies ervanaf weet evenals hun guildmaster.
pi_86269371
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:43 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Je kan HoP gewoon zelf disspellen door er even met rechts op te klikken :P
Desalnietteplus blijft het irritant. Ik zou er geen runs meer mee lopen en ik zou zeker weten dat mijn deel van de guildies ervanaf weet evenals hun guildmaster.
Je mist meestal flink wat dps als je uit je rotation / priority list gesleept wordt :P
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:51:38 #97
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86269426
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:39 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

:')

als hij dat leuk vindt laat je hem toch lekker in zijn waan. wanneer iemand zo triest moet doen met betere gear om van jou te winnen met dps lijkt het me duidelijk dat hij faalt. Als ik jou was zou ik hem uitlachen om zijn triestheid
laatst een akkefietje gehad en toen is er afgesproken dat zulke dingen dus niet in /raid of vent gezegd moeten worden.

Dus ik heb netjes mijn GM ge-/w-ed en dit verteld. er zou actie komen.

Ben benieuwd
  vrijdag 10 september 2010 @ 09:52:57 #98
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86269464
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef internal het volgende:

[..]

Je mist meestal flink wat dps als je uit je rotation / priority list gesleept wordt :P
+ het feit dat mijn buff list continue veranderd door procs, HoT's e.d.

Heb het geprobeerd weg te klikken maar ik klikte onder andere mijn might en nog 2 andere buffs weg :(
pi_86269511
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef jagga het volgende:

[..]

+ het feit dat mijn buff list continue veranderd door procs, HoT's e.d.

Heb het geprobeerd weg te klikken maar ik klikte onder andere mijn might en nog 2 andere buffs weg :(
:D Dat hielp natuurlijk ook niet echt mee dan.
pi_86270397
Vanmiddag maar eens een nieuwe DK lvlen. Ik vind 45 euro toch een beetje veel om mijn huidige DK te laten serverswitchen en faction change. Voor maar 25 levels dan. En ik had er toch verkeerde gear keuzes mee gemaakt :)
pi_86271415
Net in VoA10 een DK tank. Die kerel gebruikte geen taunt bij 4 stacks en zat in blood presence :')
________________ :')

Wat mij betreft een dikke 10 op de faalmeter :')
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:15:15 #102
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_86271650
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:07 schreef GlenSpey het volgende:
Net in VoA10 een DK tank. Die kerel gebruikte geen taunt bij 4 stacks en zat in blood presence :')
________________ :')

Wat mij betreft een dikke 10 op de faalmeter :')
blood presence makez me do moar dps! more dps is moar thret!

priceless :')
pi_86271950
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:15 schreef jagga het volgende:

[..]

blood presence makez me do moar dps! more dps is moar thret!

priceless :')
And I selfheal moar in blood!
  vrijdag 10 september 2010 @ 11:37:50 #104
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_86272354
Ik zit er ook over na te denken weg te gaan bij Burning Legion heeft iemand een leuke server in gedachten? Ongeveer gelijke ratio is leuk maar is leuker als er iets meer Ally's zijn, ben zelf Horde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')