Niet onlinequote:Op donderdag 9 september 2010 17:38 schreef GlenSpey het volgende:
Sial (80) holy pala
Sawé (73) rogue
Acker (63) hunter
Dat zijn de chars die ik op dit moment op Hao heb, vindt t ook wel even genoeg nu met al die dure transfers
Ik luisterde braaf naar de yellsquote:Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef Sjiznit het volgende:
Wat is het trouwens met mensen die bij operation: Gnomeregan steeds een party willen vormen en de tunnel in rennen. Verrekte hinderlijk. Heel chat vol yells dont go in, dont go in en natuurlijk rennen ze naar binnen om die troggs dood te maken.
Ik zou het niet nemen als je gear niet endgame is, 277 itemlevel etcquote:Op donderdag 9 september 2010 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Apart, ik ging van de description uit waar staat offensive spells. Maarja, dan is het nog best bruikbaar ja.
Sowieso zijn er wel meer van dat soort dingen, ik weet dat focus magic procced op rogue poisons, dus black magic ook vast wel.
Zal ze op engidudu eens op de friendlist gooien morgenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Sial (80) holy pala
Sawé (73) rogue
Acker (63) hunter
Dat zijn de chars die ik op dit moment op Hao heb, vindt t ook wel even genoeg nu met al die dure transfers
Mjah ik blijf gewoon mongoose houden als tank.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik zou het niet nemen als je gear niet endgame is, 277 itemlevel etc
Prima planquote:Op donderdag 9 september 2010 23:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zal ze op engidudu eens op de friendlist gooien morgen
Nog ff mn mail kijken en dan ga ik plat
Wat een mongool is datquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef jagga het volgende:
ik ben het zat.
Gisteren "joined guildrun"icc25.
het begon al met: you have to tank. ok. Can i roll dps gear then? since i dont need anything up until sindy.
> NO and ur a lootwhore if u dont agree! .. ok..
mocht toch dpsen omdat er een andere tank kwam.
Op saurfang krijg ik als er bloodlust is, en ik al mijn cooldowns activeer, FUCKING hand of protection(dan kan ik niet aanvallen of niets
)
2 pallies in de raid, 1 van mijn guild 1 van de andere. Onze pally heeft hem niet eens op zijn bars staan, en de andere blijft verdacht stil.
Krijg ik ineens een /w van HUN furywarrior: hahaha
ik: ?
hij: hand of protection
hij: im better dps than you
ik: wtf?
leuk feitje:
ik 5.6k GS met citadel claymore en die axe van saurfang, banner of victory en NeS
hij: 5.9k GS met shadows edge en Cryptmaker, met DBW en herkuml wartoken.
En ja we wisselden stuivertje qua dps.. en ik vermoed dat hij die pally dat gevraagd heeft om te kunnen "winnen"
Fucking recounthoerende teringzak dat het is
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef jagga het volgende:
ik ben het zat.
het begon al met: you have to tank. ok. Can i roll dps gear then? since i dont need anything up until sindy.
Op saurfang krijg ik als er bloodlust is, en ik al mijn cooldowns activeer, FUCKING hand of protection(dan kan ik niet aanvallen of niets
)
2 pallies in de raid, 1 van mijn guild 1 van de andere. Onze pally heeft hem niet eens op zijn bars staan, en de andere blijft verdacht stil.
leuk feitje:
ik 5.6k GS met citadel claymore en die axe van saurfang, banner of victory en NeS
En ja we wisselden stuivertje qua dps.. en ik vermoed dat hij die pally dat gevraagd heeft om te kunnen "winnen"
Je kan HoP gewoon zelf disspellen door er even met rechts op te klikkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef jagga het volgende:
ik ben het zat.
)
leuk feitje:
Je mist meestal flink wat dps als je uit je rotation / priority list gesleept wordtquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je kan HoP gewoon zelf disspellen door er even met rechts op te klikken
Desalnietteplus blijft het irritant. Ik zou er geen runs meer mee lopen en ik zou zeker weten dat mijn deel van de guildies ervanaf weet evenals hun guildmaster.
laatst een akkefietje gehad en toen is er afgesproken dat zulke dingen dus niet in /raid of vent gezegd moeten worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:39 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
als hij dat leuk vindt laat je hem toch lekker in zijn waan. wanneer iemand zo triest moet doen met betere gear om van jou te winnen met dps lijkt het me duidelijk dat hij faalt. Als ik jou was zou ik hem uitlachen om zijn triestheid
+ het feit dat mijn buff list continue veranderd door procs, HoT's e.d.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef internal het volgende:
[..]
Je mist meestal flink wat dps als je uit je rotation / priority list gesleept wordt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef jagga het volgende:
[..]
+ het feit dat mijn buff list continue veranderd door procs, HoT's e.d.
Heb het geprobeerd weg te klikken maar ik klikte onder andere mijn might en nog 2 andere buffs weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |