Realm: Aggramarquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Bladefistquote:
Realm: Blade's Edgequote:
quote:
Realm: Boulderfistquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Chromaggusquote:
Realm: Darkmoon Fairequote:
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf
Nachtschaduw-(H)- Warlock (80)
Nachtraaf-(H)- Rogue (80)
Nachtgier-(H)- Warrior (80)
Nachtarend-(H)- Death Knight (80)
Nachtwinter-(H)- Mage (80)
Nachtvalk-(H)- Hunter (80)
Nachthavik-(H)- Priest (76)
Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Haomarushquote:
Hanaela-(H)- Druid (80)[/q]quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch
Kaenargh-(H)- Paladin (80)
Kadavúrial-(H)- Death Knight
Tharsolas-(H)- Rogue
Morbithos-(H)- Priest
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Outlandquote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Nordrassilquote:
quote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Skullcrusherquote:
quote:
quote:
Realm: Spinebreakerquote:
Realm: Stormscalequote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
quote:
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Ik zou me nog niet al te veel richten op de huidige builds, want er verandert nog regelmatig iets. Enne, ik haal mijn info niet van site's, maar uit het spel zelf. Ik zit namelijk al vanaf het begin in de beta. Ik ben vooral met m'n hunter bezig ivm de verandering naar focus ipv mana.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:30 schreef lifeblind het volgende:
Het is dat ik toevallig vanochtend dat linkje naar die talenttrees zag, en dat ik even ben gaan spiekenVerders heb ik me ook niet echt heel erg verdiept in hoe het precies gaat werken. Lore heb ik wel wat meer in gekeken, maar da's wat anders dan de spelmechaniek natuurlijk.
Heb overigens al wel een mooie spec gemaakt voor mn retri paladin met die talenttree viewer, kan niet wachten om 'm te gebruiken
O RLY?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef Semoi het volgende:
[..]
Ik zou me nog niet al te veel richten op de huidige builds, want er verandert nog regelmatig iets. Enne, ik haal mijn info niet van site's, maar uit het spel zelf. Ik zit namelijk al vanaf het begin in de beta. Ik ben vooral met m'n hunter bezig ivm de verandering naar focus ipv mana.
ik kan je al verklappen dat een ret paladin op de beta in lvl 82/83 + icc rond de 3.7k dps max zitquote:Op woensdag 8 september 2010 15:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
O RLY?
Ik weet dat 't nu nog in de beta is, en dat er dingen veranderen, maar 't lijkt me wel dat 't langzaamaan de goeie kant op gaat natuurlijk.
Presentquote:Op woensdag 8 september 2010 15:27 schreef jagga het volgende:
Iemand hier trouwens die NIET alles volgt van Cataclysm via de diverse sites ?
Random dungeon finder gaat over je hele battlegroup, niet je realm op zich.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Present
Ik laat me wel verassen m.a.w ik heb heul geen zin om daar allemaal achteraan te moeten![]()
Hm @ Haomarush... population medium... hoe zit het met wachttijden voor bijvoorbeeld dungeons en heroics? En voor BG's?En voor WG, biedt de alliance wel een beetje weerstand?
Ja heb dat probleem ook een keer gehad terwijl het echt onzin was. Ik heb contact opgenomen met Blizzard en alles was binnen no time weer geregeld.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:39 schreef Zokunen het volgende:
Meh, mn account is dus gelocked door een charge back van de subscription. Geen idee hoe dat kan though :S
Net dus maar via ideal die subscription gedaan, maar activatie kan dan tot 24 uur duren volgens de site.
Dat is bij mij ook gebeurdquote:Op woensdag 8 september 2010 15:39 schreef Zokunen het volgende:
Meh, mn account is dus gelocked door een charge back van de subscription. Geen idee hoe dat kan though :S
Net dus maar via ideal die subscription gedaan, maar activatie kan dan tot 24 uur duren volgens de site.
Wachttijden? Eh, ik heb nooit een wachttijd, maar dan ben ik ook een priestquote:Op woensdag 8 september 2010 16:11 schreef GlenSpey het volgende:
Present
Ik laat me wel verassen m.a.w ik heb heul geen zin om daar allemaal achteraan te moeten![]()
Hm @ Haomarush... population medium... hoe zit het met wachttijden voor bijvoorbeeld dungeons en heroics? En voor BG's?En voor WG, biedt de alliance wel een beetje weerstand?
Hoelang moet jij wachten op een heroic dungeon, Zokunen? Als dps zijndequote:Op woensdag 8 september 2010 18:44 schreef Zokunen het volgende:
Nu beide chains gedaan en die van ally is toch wel leuker.
Inderdaad, maar het is niet zo dat er helemaal geen allies aan het verdedigen of aanvallen zijn?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wachttijden? Eh, ik heb nooit een wachttijd, maar dan ben ik ook een priest
Voor BG's valt het allemaal ook wel mee, binnen een paar minuten een BG. Alliance is in sommigen veel beter (strand of the ancients bijv) en in andere bg's is Horde weer beter. Wintergrasp is meestal vooral van de Horde, kan me voorstellen dat dat soms heel frustrerend wordt voor Alliance. Maar heb er veel leuke battles gehad
Population medium wil ook helemaal niet zeggen dat het er leeg is of dat de battlegroup leeg is
Geen, ik heb meestal op high/full realms gezetenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Jezus, wat voor beeld hebben mensen bij een medium server![]()
Hm. Ook eentje die dan nog een stukje moet levelen (is nu 73quote:Op woensdag 8 september 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen nog wel een rogue gebruiken in mijn guild
Pfff, waarom help je ze dan aan nieuwe mensenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoorIk vind mijn guild zelfs vreselijk; ken van 90% de naam niet eens en het is domweg te massaal. Ken alleen mijn raidteam en een paar van het andere raidteam (ja, 2 25-man teams
)
kan je waarschijnlijk beter andere heirlooms kopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef GlenSpey het volgende:
Character transfer underwaypally ook maar gelijk dan ben ik iig van die Polen af.
Heeft het trouwens nog zin om heirlooms voor mijn rogue aan te schaffen? Is nu 73 met nog zeker 3 levels rested dus het lijkt me niet...
Ik ben Hordequote:Op donderdag 9 september 2010 08:42 schreef Santello het volgende:
Isabeau was je horde of alliance? Ben het even kwijt.
Het lullige was gewoon dat we daar niet horen te falen. Het is een relatief makkelijke achievement, maar de focus was een beetje weg denk ikquote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef Santello het volgende:
Mwah wel kut ja, maar die haal je wel een keertje zonder dat je het echt probeert.
All you can eat daarentegen...
Dat is nou juist een achievement die je zonder het te proberen wel een keer haalt.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:05 schreef internal het volgende:
Het lullige was gewoon dat we daar niet horen te falen. Het is een relatief makkelijke achievement, maar de focus was een beetje weg denk ik
Ikke! Ik doe geen beta versies, ik spiek een beetje hier en daar, maar verder niets. Sowiesow omdat ik niet teveel erachter wil zitten nu mijn afstudeeropdracht binnenkort op gang gezet moet worden. Maar ook de verrassing van al het nieuwe. Dat wil ik niet al door en door kennen als de uitbreiding uitkomt!quote:Op woensdag 8 september 2010 15:27 schreef jagga het volgende:
Iemand hier trouwens die NIET alles volgt van Cataclysm via de diverse sites ?
Ja kloptquote:Op donderdag 9 september 2010 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is nou juist een achievement die je zonder het te proberen wel een keer haalt.
ga er maar niet van uitquote:Op donderdag 9 september 2010 10:39 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
[..]
Ikke! Ik doe geen beta versies, ik spiek een beetje hier en daar, maar verder niets. Sowiesow omdat ik niet teveel erachter wil zitten nu mijn afstudeeropdracht binnenkort op gang gezet moet worden. Maar ook de verrassing van al het nieuwe. Dat wil ik niet al door en door kennen als de uitbreiding uitkomt!
....wacht ondertussen geduldig op haar dungeon queue, wat duurt dat toch lang als dpsje, nu maar hopen dat de tank enigszins weet wat die doet!......
Ik ben in 90% van de tijd de rust zelve. Tanks met kutgear, heals met kutgear; I've been there. Maar zodra er een DK tank komt, met wat voor gear dan ook, ga ik al-tijd dood.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:26 schreef jagga het volgende:
[..]
ga er maar niet van uit
Ben sinds 2 dagen nu aan het heroic spammen als tank op mijn DK, en hoeveel abuse ik al niet gehad heb..
- icc25heroic geared hunters die volgas gaan dpsen en dan : WTF TANK AGGRO!>?!!? *zucht*
- Healers die mijn hp zien (30k) en meteen: NOOBTANK get gear, im not doing this, bb *zucht*
- 3 verschillende dps die 3 verschillende mobs aanvallen, en dan gaan huilen dat ze aggro hebben
- healers die afk gaan halverwege een pull![]()
Mensen schijnen ook niet te snappen dat een DK tank ERG afhankelijk is van hun rune cooldown. Oftewel DnD, IT + PS > pestilence... Dan zit ik 2 secs zonder runes ja. 1 frost strike zit er dan wel in, maar dan heb ik dus 2 seconden niets anders dan een enkele taunt.
Ach ja, kan niet wachten tot ik genoeg emblems heb gegrind voor full T9 dps-set zodat ik met mijn dk kan raiden
Ik herken mij behoorlijk in dit verhaalquote:Op donderdag 9 september 2010 12:26 schreef jagga het volgende:
[..]
ga er maar niet van uit
Ben sinds 2 dagen nu aan het heroic spammen als tank op mijn DK, en hoeveel abuse ik al niet gehad heb..
- icc25heroic geared hunters die volgas gaan dpsen en dan : WTF TANK AGGRO!>?!!? *zucht*
- Healers die mijn hp zien (30k) en meteen: NOOBTANK get gear, im not doing this, bb *zucht*
- 3 verschillende dps die 3 verschillende mobs aanvallen, en dan gaan huilen dat ze aggro hebben
- healers die afk gaan halverwege een pull![]()
Mensen schijnen ook niet te snappen dat een DK tank ERG afhankelijk is van hun rune cooldown. Oftewel DnD, IT + PS > pestilence... Dan zit ik 2 secs zonder runes ja. 1 frost strike zit er dan wel in, maar dan heb ik dus 2 seconden niets anders dan een enkele taunt.
Ach ja, kan niet wachten tot ik genoeg emblems heb gegrind voor full T9 dps-set zodat ik met mijn dk kan raiden
ik dacht altijd dat DK's dikke faceroll waren in zowel tank als. Ik heb een warriotank main, en die is toch heel wat makkelijker in de omgang dan een DK als tank vind ik. Een warrior heeft gewoon veel dingen om in te grijpen... een DK is gewoon de lul vanwege CD op runesquote:Op donderdag 9 september 2010 12:46 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben in 90% van de tijd de rust zelve. Tanks met kutgear, heals met kutgear; I've been there. Maar zodra er een DK tank komt, met wat voor gear dan ook, ga ik al-tijd dood.
Als er een DK tank met lage gear is, doe ik enkel auto-attacks op de mob die hij aanvalt. Mag niet baten hoor, aggro komt alsnog. Als het een IMBA DK tank is durfde ik in het begin voluit te gaan. Nou, dat heb ik geweten; DoooooooodZelfs na het gebruik van vanish.
Ik heb sinds WOTLK misschien twee of drie goede DK tanks gezien, die hun aggro konden houden in heroics.
Gek genoeg heb ik in raids met DK tanks veel minder last van aggro, of lost een vanish het wel op.
Dat is inderdaad het probleem. Veel mensen denken dat. En door ZULKE mensen heb ik nu een grafhekel aan DK's. Elke fout die een DK tank maakt weegt voor mij al 10 x zwaarder dan als een palatank of warriortank een fout maakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:58 schreef jagga het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat DK's dikke faceroll waren in zowel tank als. Ik heb een warriotank main, en die is toch heel wat makkelijker in de omgang dan een DK als tank vind ik. Een warrior heeft gewoon veel dingen om in te grijpen... een DK is gewoon de lul vanwege CD op runes
Maarja heroclass trekt debieltjes aan, dat is algemeen bekend.
Ik raidtank samen met een dk tank, en ik krijg echt geen aggro, hoe hard ik ook probeer. Ik kan gewoon niet meer aggro dan die DK produceren
Dan doe je het nog netjes. De meesten vertrekken gewoon direct zonder enig woord. Of ze gaan lopen jankenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem. Veel mensen denken dat. En door ZULKE mensen heb ik nu een grafhekel aan DK's. Elke fout die een DK tank maakt weegt voor mij al 10 x zwaarder dan als een palatank of warriortank een fout maakt.
Ik heb dus liever die 15min punish dan me doodergeren in dungeon. Dus vaak verzin ik een smoes en ga ik uit de groep.
Sorry, man wil uit eten! Succes, doeggggg
Tsja, ik wil niemand een rotgevoel geven. Daar zijn al zat mensen van; "Omg, noobtank/noobheals, look at that blue gear" /ragequit.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan doe je het nog netjes. De meesten vertrekken gewoon direct zonder enig woord. Of ze gaan lopen janken![]()
Valt mij (als healer) trouwens wel vaker op dat rogues veel aggro trekken. Als er een rogue in de groep zit gebruik ik ook altijd BoL op m
Ik kan me voorstellen dat je als pure DPS class wel zit te kijken elke keer in die dungeons. Tanks die alleen komen om een bepaalde boss te farmen, healers die bij het minste of geringste vertrekken... en dan kun jij als dps weer een halfuur in de queue gaan staanquote:Op donderdag 9 september 2010 13:31 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Tsja, ik wil niemand een rotgevoel geven. Daar zijn al zat mensen van; "Omg, noobtank/noobheals, look at that blue gear" /ragequit.
Ik haaaaaat zulke mensenVerzin dan tenminste een goede smoes!
![]()
"Ohhh, sorry guys, baby woke, bb!"
Om eerlijk te zijn doe ik niet zoveel HC's meer op m'n roguequote:Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als pure DPS class wel zit te kijken elke keer in die dungeons. Tanks die alleen komen om een bepaalde boss te farmen, healers die bij het minste of geringste vertrekken... en dan kun jij als dps weer een halfuur in de queue gaan staan
Als je dat niet doet ben je gewoon arrogantquote:Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef jagga het volgende:
-het niet gebruiken van defensive cooldown (ja zelfs in heroics doe ik dat op mijn warriormain) bijv:
utgarde keep -> als hij revived doet hij met dark smash redelijk wat dmg = shieldwall
PoS -> tyrannus. Dark might = of maken dat je wegkomt en hem kite OF shieldwall/last stand
Veel tanks doen dat dus niet en zelfs raidtanks krijgen dan meer te verduren dan bij gewoon trash
Mooi gezegd. En inderdaad, altijd je best doen. Zelfs als ik iemand (guildie) boost doe ik mijn best om alles zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef internal het volgende:
[..]
Als je dat niet doet ben je gewoon arrogantIk vind, heroic of niet, dat je altijd je best moet doen.
Hey bij een transfer kan je eenvoudig en gratis je naam wijzigenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef GlenSpey het volgende:
Hehe, ik kom er net achter dat mijn oude hunter echt een giga nab naam heeft
'Alyhunter', wat opgevat wordt als 'Allyhunter', een naam die je verwacht tegen te komen bij een stel blagen ofzo.
De reden dat ik die naam heb is trouwens gewoon omdat mijn main toon van toen Alyumé heette. Ik denk ik zet er hunter achter dan herkent iedereen dat ik het ben
dual wield is toch wel erg tof hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:45 schreef Santello het volgende:
DK is de enige class waar ik geen flikker vanaf weet.
Heb het 10 minuten geprobeerd maar man oh man die kut Runes ROT LEKKER OP MET JE DK!
Misschien is 'ie wel gewoon heel dik. Heeft 'ie 't al zo zwaar, ga jij 'm ook nog eens ignoren.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:55 schreef Santello het volgende:
Nee, de echte reden is dat je NL bent!
Ze hebben echt de meest lachwekkende namen, al is die van jouw nog niet aan de extreme kant.
Ik heb iemand op de server met de naam Zwarejongen, die ignore ik dus automatisch
of ben ik evil ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:10 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Misschien is 'ie wel gewoon heel dik. Heeft 'ie 't al zo zwaar, ga jij 'm ook nog eens ignoren.
*Edit*
Wij hebben een "Poepluier" in het guild![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan echt niet!
Kicken die handel en screenshot graag :![]()
Niet, voor mijn rogue en pally kreeg ik ook geen namechangequote:Op donderdag 9 september 2010 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey bij een transfer kan je eenvoudig en gratis je naam wijzigen
Ja, zo bedoel ik het ookquote:Op donderdag 9 september 2010 16:56 schreef GlenSpey het volgende:
Niet, voor mijn rogue en pally kreeg ik ook geen namechange
Ik heb gewoon een lvl 1 toon met dezelfde naam aangemaakt op Hao voor ik de hunter deed realmchangen.
Daardoor heb ik nu een gratis namechange.
Hax
Sial (80) holy palaquote:Op donderdag 9 september 2010 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo bedoel ik het ook
Wat is je naam nu?
Niet onlinequote:Op donderdag 9 september 2010 17:38 schreef GlenSpey het volgende:
Sial (80) holy pala
Sawé (73) rogue
Acker (63) hunter
Dat zijn de chars die ik op dit moment op Hao heb, vindt t ook wel even genoeg nu met al die dure transfers
Ik luisterde braaf naar de yellsquote:Op donderdag 9 september 2010 17:26 schreef Sjiznit het volgende:
Wat is het trouwens met mensen die bij operation: Gnomeregan steeds een party willen vormen en de tunnel in rennen. Verrekte hinderlijk. Heel chat vol yells dont go in, dont go in en natuurlijk rennen ze naar binnen om die troggs dood te maken.
Ik zou het niet nemen als je gear niet endgame is, 277 itemlevel etcquote:Op donderdag 9 september 2010 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
Apart, ik ging van de description uit waar staat offensive spells. Maarja, dan is het nog best bruikbaar ja.
Sowieso zijn er wel meer van dat soort dingen, ik weet dat focus magic procced op rogue poisons, dus black magic ook vast wel.
Zal ze op engidudu eens op de friendlist gooien morgenquote:Op donderdag 9 september 2010 17:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Sial (80) holy pala
Sawé (73) rogue
Acker (63) hunter
Dat zijn de chars die ik op dit moment op Hao heb, vindt t ook wel even genoeg nu met al die dure transfers
Mjah ik blijf gewoon mongoose houden als tank.quote:Op donderdag 9 september 2010 20:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik zou het niet nemen als je gear niet endgame is, 277 itemlevel etc
Prima planquote:Op donderdag 9 september 2010 23:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zal ze op engidudu eens op de friendlist gooien morgen
Nog ff mn mail kijken en dan ga ik plat
Wat een mongool is datquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef jagga het volgende:
ik ben het zat.
Gisteren "joined guildrun"icc25.
het begon al met: you have to tank. ok. Can i roll dps gear then? since i dont need anything up until sindy.
> NO and ur a lootwhore if u dont agree! .. ok..
mocht toch dpsen omdat er een andere tank kwam.
Op saurfang krijg ik als er bloodlust is, en ik al mijn cooldowns activeer, FUCKING hand of protection(dan kan ik niet aanvallen of niets
)
2 pallies in de raid, 1 van mijn guild 1 van de andere. Onze pally heeft hem niet eens op zijn bars staan, en de andere blijft verdacht stil.
Krijg ik ineens een /w van HUN furywarrior: hahaha
ik: ?
hij: hand of protection
hij: im better dps than you
ik: wtf?
leuk feitje:
ik 5.6k GS met citadel claymore en die axe van saurfang, banner of victory en NeS
hij: 5.9k GS met shadows edge en Cryptmaker, met DBW en herkuml wartoken.
En ja we wisselden stuivertje qua dps.. en ik vermoed dat hij die pally dat gevraagd heeft om te kunnen "winnen"
Fucking recounthoerende teringzak dat het is
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef jagga het volgende:
ik ben het zat.
het begon al met: you have to tank. ok. Can i roll dps gear then? since i dont need anything up until sindy.
Op saurfang krijg ik als er bloodlust is, en ik al mijn cooldowns activeer, FUCKING hand of protection(dan kan ik niet aanvallen of niets
)
2 pallies in de raid, 1 van mijn guild 1 van de andere. Onze pally heeft hem niet eens op zijn bars staan, en de andere blijft verdacht stil.
leuk feitje:
ik 5.6k GS met citadel claymore en die axe van saurfang, banner of victory en NeS
En ja we wisselden stuivertje qua dps.. en ik vermoed dat hij die pally dat gevraagd heeft om te kunnen "winnen"
Je kan HoP gewoon zelf disspellen door er even met rechts op te klikkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:32 schreef jagga het volgende:
ik ben het zat.
)
leuk feitje:
Je mist meestal flink wat dps als je uit je rotation / priority list gesleept wordtquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je kan HoP gewoon zelf disspellen door er even met rechts op te klikken
Desalnietteplus blijft het irritant. Ik zou er geen runs meer mee lopen en ik zou zeker weten dat mijn deel van de guildies ervanaf weet evenals hun guildmaster.
laatst een akkefietje gehad en toen is er afgesproken dat zulke dingen dus niet in /raid of vent gezegd moeten worden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:39 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
als hij dat leuk vindt laat je hem toch lekker in zijn waan. wanneer iemand zo triest moet doen met betere gear om van jou te winnen met dps lijkt het me duidelijk dat hij faalt. Als ik jou was zou ik hem uitlachen om zijn triestheid
+ het feit dat mijn buff list continue veranderd door procs, HoT's e.d.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:49 schreef internal het volgende:
[..]
Je mist meestal flink wat dps als je uit je rotation / priority list gesleept wordt
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef jagga het volgende:
[..]
+ het feit dat mijn buff list continue veranderd door procs, HoT's e.d.
Heb het geprobeerd weg te klikken maar ik klikte onder andere mijn might en nog 2 andere buffs weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |