Realm: Aggramarquote:
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Bladefistquote:
Realm: Blade's Edgequote:
quote:
Realm: Boulderfistquote:
quote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Chromaggusquote:
Realm: Darkmoon Fairequote:
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf
Nachtschaduw-(H)- Warlock (80)
Nachtraaf-(H)- Rogue (80)
Nachtgier-(H)- Warrior (80)
Nachtarend-(H)- Death Knight (80)
Nachtwinter-(H)- Mage (80)
Nachtvalk-(H)- Hunter (80)
Nachthavik-(H)- Priest (76)
Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Haomarushquote:
Hanaela-(H)- Druid (80)[/q]quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch
Kaenargh-(H)- Paladin (80)
Kadavúrial-(H)- Death Knight
Tharsolas-(H)- Rogue
Morbithos-(H)- Priest
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Outlandquote:SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Nordrassilquote:
quote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Skullcrusherquote:
quote:
quote:
Realm: Spinebreakerquote:
Realm: Stormscalequote:
quote:
Realm: Tarren Millquote:
Realm: Terenasquote:
quote:
Realm: The Sha'tarquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Ik zou me nog niet al te veel richten op de huidige builds, want er verandert nog regelmatig iets. Enne, ik haal mijn info niet van site's, maar uit het spel zelf. Ik zit namelijk al vanaf het begin in de beta. Ik ben vooral met m'n hunter bezig ivm de verandering naar focus ipv mana.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:30 schreef lifeblind het volgende:
Het is dat ik toevallig vanochtend dat linkje naar die talenttrees zag, en dat ik even ben gaan spiekenVerders heb ik me ook niet echt heel erg verdiept in hoe het precies gaat werken. Lore heb ik wel wat meer in gekeken, maar da's wat anders dan de spelmechaniek natuurlijk.
Heb overigens al wel een mooie spec gemaakt voor mn retri paladin met die talenttree viewer, kan niet wachten om 'm te gebruiken
O RLY?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:37 schreef Semoi het volgende:
[..]
Ik zou me nog niet al te veel richten op de huidige builds, want er verandert nog regelmatig iets. Enne, ik haal mijn info niet van site's, maar uit het spel zelf. Ik zit namelijk al vanaf het begin in de beta. Ik ben vooral met m'n hunter bezig ivm de verandering naar focus ipv mana.
ik kan je al verklappen dat een ret paladin op de beta in lvl 82/83 + icc rond de 3.7k dps max zitquote:Op woensdag 8 september 2010 15:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
O RLY?
Ik weet dat 't nu nog in de beta is, en dat er dingen veranderen, maar 't lijkt me wel dat 't langzaamaan de goeie kant op gaat natuurlijk.
Presentquote:Op woensdag 8 september 2010 15:27 schreef jagga het volgende:
Iemand hier trouwens die NIET alles volgt van Cataclysm via de diverse sites ?
Random dungeon finder gaat over je hele battlegroup, niet je realm op zich.quote:Op woensdag 8 september 2010 16:11 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Present
Ik laat me wel verassen m.a.w ik heb heul geen zin om daar allemaal achteraan te moeten![]()
Hm @ Haomarush... population medium... hoe zit het met wachttijden voor bijvoorbeeld dungeons en heroics? En voor BG's?En voor WG, biedt de alliance wel een beetje weerstand?
Ja heb dat probleem ook een keer gehad terwijl het echt onzin was. Ik heb contact opgenomen met Blizzard en alles was binnen no time weer geregeld.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:39 schreef Zokunen het volgende:
Meh, mn account is dus gelocked door een charge back van de subscription. Geen idee hoe dat kan though :S
Net dus maar via ideal die subscription gedaan, maar activatie kan dan tot 24 uur duren volgens de site.
Dat is bij mij ook gebeurdquote:Op woensdag 8 september 2010 15:39 schreef Zokunen het volgende:
Meh, mn account is dus gelocked door een charge back van de subscription. Geen idee hoe dat kan though :S
Net dus maar via ideal die subscription gedaan, maar activatie kan dan tot 24 uur duren volgens de site.
Wachttijden? Eh, ik heb nooit een wachttijd, maar dan ben ik ook een priestquote:Op woensdag 8 september 2010 16:11 schreef GlenSpey het volgende:
Present
Ik laat me wel verassen m.a.w ik heb heul geen zin om daar allemaal achteraan te moeten![]()
Hm @ Haomarush... population medium... hoe zit het met wachttijden voor bijvoorbeeld dungeons en heroics? En voor BG's?En voor WG, biedt de alliance wel een beetje weerstand?
Hoelang moet jij wachten op een heroic dungeon, Zokunen? Als dps zijndequote:Op woensdag 8 september 2010 18:44 schreef Zokunen het volgende:
Nu beide chains gedaan en die van ally is toch wel leuker.
Inderdaad, maar het is niet zo dat er helemaal geen allies aan het verdedigen of aanvallen zijn?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wachttijden? Eh, ik heb nooit een wachttijd, maar dan ben ik ook een priest
Voor BG's valt het allemaal ook wel mee, binnen een paar minuten een BG. Alliance is in sommigen veel beter (strand of the ancients bijv) en in andere bg's is Horde weer beter. Wintergrasp is meestal vooral van de Horde, kan me voorstellen dat dat soms heel frustrerend wordt voor Alliance. Maar heb er veel leuke battles gehad
Population medium wil ook helemaal niet zeggen dat het er leeg is of dat de battlegroup leeg is
Geen, ik heb meestal op high/full realms gezetenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Jezus, wat voor beeld hebben mensen bij een medium server![]()
Hm. Ook eentje die dan nog een stukje moet levelen (is nu 73quote:Op woensdag 8 september 2010 19:05 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen nog wel een rogue gebruiken in mijn guild
Pfff, waarom help je ze dan aan nieuwe mensenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoorIk vind mijn guild zelfs vreselijk; ken van 90% de naam niet eens en het is domweg te massaal. Ken alleen mijn raidteam en een paar van het andere raidteam (ja, 2 25-man teams
)
kan je waarschijnlijk beter andere heirlooms kopen.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:12 schreef GlenSpey het volgende:
Character transfer underwaypally ook maar gelijk dan ben ik iig van die Polen af.
Heeft het trouwens nog zin om heirlooms voor mijn rogue aan te schaffen? Is nu 73 met nog zeker 3 levels rested dus het lijkt me niet...
Ik ben Hordequote:Op donderdag 9 september 2010 08:42 schreef Santello het volgende:
Isabeau was je horde of alliance? Ben het even kwijt.
Het lullige was gewoon dat we daar niet horen te falen. Het is een relatief makkelijke achievement, maar de focus was een beetje weg denk ikquote:Op donderdag 9 september 2010 10:00 schreef Santello het volgende:
Mwah wel kut ja, maar die haal je wel een keertje zonder dat je het echt probeert.
All you can eat daarentegen...
Dat is nou juist een achievement die je zonder het te proberen wel een keer haalt.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:05 schreef internal het volgende:
Het lullige was gewoon dat we daar niet horen te falen. Het is een relatief makkelijke achievement, maar de focus was een beetje weg denk ik
Ikke! Ik doe geen beta versies, ik spiek een beetje hier en daar, maar verder niets. Sowiesow omdat ik niet teveel erachter wil zitten nu mijn afstudeeropdracht binnenkort op gang gezet moet worden. Maar ook de verrassing van al het nieuwe. Dat wil ik niet al door en door kennen als de uitbreiding uitkomt!quote:Op woensdag 8 september 2010 15:27 schreef jagga het volgende:
Iemand hier trouwens die NIET alles volgt van Cataclysm via de diverse sites ?
Ja kloptquote:Op donderdag 9 september 2010 10:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is nou juist een achievement die je zonder het te proberen wel een keer haalt.
ga er maar niet van uitquote:Op donderdag 9 september 2010 10:39 schreef Sa-Bien-Tjee het volgende:
[..]
Ikke! Ik doe geen beta versies, ik spiek een beetje hier en daar, maar verder niets. Sowiesow omdat ik niet teveel erachter wil zitten nu mijn afstudeeropdracht binnenkort op gang gezet moet worden. Maar ook de verrassing van al het nieuwe. Dat wil ik niet al door en door kennen als de uitbreiding uitkomt!
....wacht ondertussen geduldig op haar dungeon queue, wat duurt dat toch lang als dpsje, nu maar hopen dat de tank enigszins weet wat die doet!......
Ik ben in 90% van de tijd de rust zelve. Tanks met kutgear, heals met kutgear; I've been there. Maar zodra er een DK tank komt, met wat voor gear dan ook, ga ik al-tijd dood.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:26 schreef jagga het volgende:
[..]
ga er maar niet van uit
Ben sinds 2 dagen nu aan het heroic spammen als tank op mijn DK, en hoeveel abuse ik al niet gehad heb..
- icc25heroic geared hunters die volgas gaan dpsen en dan : WTF TANK AGGRO!>?!!? *zucht*
- Healers die mijn hp zien (30k) en meteen: NOOBTANK get gear, im not doing this, bb *zucht*
- 3 verschillende dps die 3 verschillende mobs aanvallen, en dan gaan huilen dat ze aggro hebben
- healers die afk gaan halverwege een pull![]()
Mensen schijnen ook niet te snappen dat een DK tank ERG afhankelijk is van hun rune cooldown. Oftewel DnD, IT + PS > pestilence... Dan zit ik 2 secs zonder runes ja. 1 frost strike zit er dan wel in, maar dan heb ik dus 2 seconden niets anders dan een enkele taunt.
Ach ja, kan niet wachten tot ik genoeg emblems heb gegrind voor full T9 dps-set zodat ik met mijn dk kan raiden
Ik herken mij behoorlijk in dit verhaalquote:Op donderdag 9 september 2010 12:26 schreef jagga het volgende:
[..]
ga er maar niet van uit
Ben sinds 2 dagen nu aan het heroic spammen als tank op mijn DK, en hoeveel abuse ik al niet gehad heb..
- icc25heroic geared hunters die volgas gaan dpsen en dan : WTF TANK AGGRO!>?!!? *zucht*
- Healers die mijn hp zien (30k) en meteen: NOOBTANK get gear, im not doing this, bb *zucht*
- 3 verschillende dps die 3 verschillende mobs aanvallen, en dan gaan huilen dat ze aggro hebben
- healers die afk gaan halverwege een pull![]()
Mensen schijnen ook niet te snappen dat een DK tank ERG afhankelijk is van hun rune cooldown. Oftewel DnD, IT + PS > pestilence... Dan zit ik 2 secs zonder runes ja. 1 frost strike zit er dan wel in, maar dan heb ik dus 2 seconden niets anders dan een enkele taunt.
Ach ja, kan niet wachten tot ik genoeg emblems heb gegrind voor full T9 dps-set zodat ik met mijn dk kan raiden
ik dacht altijd dat DK's dikke faceroll waren in zowel tank als. Ik heb een warriotank main, en die is toch heel wat makkelijker in de omgang dan een DK als tank vind ik. Een warrior heeft gewoon veel dingen om in te grijpen... een DK is gewoon de lul vanwege CD op runesquote:Op donderdag 9 september 2010 12:46 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik ben in 90% van de tijd de rust zelve. Tanks met kutgear, heals met kutgear; I've been there. Maar zodra er een DK tank komt, met wat voor gear dan ook, ga ik al-tijd dood.
Als er een DK tank met lage gear is, doe ik enkel auto-attacks op de mob die hij aanvalt. Mag niet baten hoor, aggro komt alsnog. Als het een IMBA DK tank is durfde ik in het begin voluit te gaan. Nou, dat heb ik geweten; DoooooooodZelfs na het gebruik van vanish.
Ik heb sinds WOTLK misschien twee of drie goede DK tanks gezien, die hun aggro konden houden in heroics.
Gek genoeg heb ik in raids met DK tanks veel minder last van aggro, of lost een vanish het wel op.
Dat is inderdaad het probleem. Veel mensen denken dat. En door ZULKE mensen heb ik nu een grafhekel aan DK's. Elke fout die een DK tank maakt weegt voor mij al 10 x zwaarder dan als een palatank of warriortank een fout maakt.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:58 schreef jagga het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat DK's dikke faceroll waren in zowel tank als. Ik heb een warriotank main, en die is toch heel wat makkelijker in de omgang dan een DK als tank vind ik. Een warrior heeft gewoon veel dingen om in te grijpen... een DK is gewoon de lul vanwege CD op runes
Maarja heroclass trekt debieltjes aan, dat is algemeen bekend.
Ik raidtank samen met een dk tank, en ik krijg echt geen aggro, hoe hard ik ook probeer. Ik kan gewoon niet meer aggro dan die DK produceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |