Dan doe je het nog netjes. De meesten vertrekken gewoon direct zonder enig woord. Of ze gaan lopen jankenquote:Op donderdag 9 september 2010 13:20 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het probleem. Veel mensen denken dat. En door ZULKE mensen heb ik nu een grafhekel aan DK's. Elke fout die een DK tank maakt weegt voor mij al 10 x zwaarder dan als een palatank of warriortank een fout maakt.
Ik heb dus liever die 15min punish dan me doodergeren in dungeon. Dus vaak verzin ik een smoes en ga ik uit de groep.
Sorry, man wil uit eten! Succes, doeggggg
Tsja, ik wil niemand een rotgevoel geven. Daar zijn al zat mensen van; "Omg, noobtank/noobheals, look at that blue gear" /ragequit.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan doe je het nog netjes. De meesten vertrekken gewoon direct zonder enig woord. Of ze gaan lopen janken![]()
Valt mij (als healer) trouwens wel vaker op dat rogues veel aggro trekken. Als er een rogue in de groep zit gebruik ik ook altijd BoL op m
Ik kan me voorstellen dat je als pure DPS class wel zit te kijken elke keer in die dungeons. Tanks die alleen komen om een bepaalde boss te farmen, healers die bij het minste of geringste vertrekken... en dan kun jij als dps weer een halfuur in de queue gaan staanquote:Op donderdag 9 september 2010 13:31 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Tsja, ik wil niemand een rotgevoel geven. Daar zijn al zat mensen van; "Omg, noobtank/noobheals, look at that blue gear" /ragequit.
Ik haaaaaat zulke mensenVerzin dan tenminste een goede smoes!
![]()
"Ohhh, sorry guys, baby woke, bb!"
Om eerlijk te zijn doe ik niet zoveel HC's meer op m'n roguequote:Op donderdag 9 september 2010 13:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als pure DPS class wel zit te kijken elke keer in die dungeons. Tanks die alleen komen om een bepaalde boss te farmen, healers die bij het minste of geringste vertrekken... en dan kun jij als dps weer een halfuur in de queue gaan staan
Als je dat niet doet ben je gewoon arrogantquote:Op donderdag 9 september 2010 13:53 schreef jagga het volgende:
-het niet gebruiken van defensive cooldown (ja zelfs in heroics doe ik dat op mijn warriormain) bijv:
utgarde keep -> als hij revived doet hij met dark smash redelijk wat dmg = shieldwall
PoS -> tyrannus. Dark might = of maken dat je wegkomt en hem kite OF shieldwall/last stand
Veel tanks doen dat dus niet en zelfs raidtanks krijgen dan meer te verduren dan bij gewoon trash
Mooi gezegd. En inderdaad, altijd je best doen. Zelfs als ik iemand (guildie) boost doe ik mijn best om alles zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:32 schreef internal het volgende:
[..]
Als je dat niet doet ben je gewoon arrogantIk vind, heroic of niet, dat je altijd je best moet doen.
Hey bij een transfer kan je eenvoudig en gratis je naam wijzigenquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef GlenSpey het volgende:
Hehe, ik kom er net achter dat mijn oude hunter echt een giga nab naam heeft
'Alyhunter', wat opgevat wordt als 'Allyhunter', een naam die je verwacht tegen te komen bij een stel blagen ofzo.
De reden dat ik die naam heb is trouwens gewoon omdat mijn main toon van toen Alyumé heette. Ik denk ik zet er hunter achter dan herkent iedereen dat ik het ben
dual wield is toch wel erg tof hoor.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:45 schreef Santello het volgende:
DK is de enige class waar ik geen flikker vanaf weet.
Heb het 10 minuten geprobeerd maar man oh man die kut Runes ROT LEKKER OP MET JE DK!
Misschien is 'ie wel gewoon heel dik. Heeft 'ie 't al zo zwaar, ga jij 'm ook nog eens ignoren.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:55 schreef Santello het volgende:
Nee, de echte reden is dat je NL bent!
Ze hebben echt de meest lachwekkende namen, al is die van jouw nog niet aan de extreme kant.
Ik heb iemand op de server met de naam Zwarejongen, die ignore ik dus automatisch
of ben ik evil ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:10 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Misschien is 'ie wel gewoon heel dik. Heeft 'ie 't al zo zwaar, ga jij 'm ook nog eens ignoren.
*Edit*
Wij hebben een "Poepluier" in het guild![]()
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kan echt niet!
Kicken die handel en screenshot graag :![]()
Niet, voor mijn rogue en pally kreeg ik ook geen namechangequote:Op donderdag 9 september 2010 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey bij een transfer kan je eenvoudig en gratis je naam wijzigen
Ja, zo bedoel ik het ookquote:Op donderdag 9 september 2010 16:56 schreef GlenSpey het volgende:
Niet, voor mijn rogue en pally kreeg ik ook geen namechange
Ik heb gewoon een lvl 1 toon met dezelfde naam aangemaakt op Hao voor ik de hunter deed realmchangen.
Daardoor heb ik nu een gratis namechange.
Hax
Sial (80) holy palaquote:Op donderdag 9 september 2010 17:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo bedoel ik het ook
Wat is je naam nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |